PDA

Volledige versie bekijken : Aura (Roemeense)



felrops
22 juni 2013, 08:33
Naam: Aura
Nationaliteit: Roemenië / Engels (vlot)
Haarkleur: Licht bruin / Golvend
Postuur: Slank / A-cup
Lengte: 1,70 meter
Tattoo's: nee
Service: PZC,NMC, Vingeren, Beffen, eierlecken ...

Met deze goedlachse dame aan de praat geraakt. Vlotte dame, die meer dan behoorlijk Engels spreekt. Een diepte interview is dus mogelijk. Ze nam er alle tijd voor. Uiteindelijk toch op de kamer beland. Kort samengevat: een fantastische ervaring. Het was mijn derde kamerbezoek, en dus de druk was bij Felrops meer dan van de ketel. Er waren eerder vermoeidheidssymptomen. Maar daar wist Aura wel raad mee. Het werd een erg sensueel erotisch spel. Geen hardcore seks, maar wel een zeer subtiel en zinnenprikkelend uurtje. Aura is een naturel meisje met erg veel gevoel. Ze bouwde het allemaal goed op, voelde me perfect aan, geen remmingen... Maar vooral erg sensueel. Bij momenten het gevoelen met een echt jeugdvriendinnetje op de kamer te zijn. Uitermate tevreden verliet ik de kamer. Een absolute aanwinst voor Panthera. Een supertalent dat een meerwaarde geeft aan de club, en die ze maar bij zich moeten zien te houden.

MiniME
22 juni 2013, 11:33
Een waanzinnig nieuw talent in Panthera! Een heerlijke lolita body, met alles erop en eraan, zeer goede attitude, zowel buiten als op de kamer. Is echte GFE, maar met PSE trekjes de ideale combinatie imho (en die in HP verbazingwekkend genoeg ruimschoots aanwezig zijn............4x een unieke GFE/PSE combi op 1 avond, is mij eerder alleen in Oase overkomen, en 5 jaar geleden af en toe in GT.......those where the days :cool:).

Service van deze Aura bevat dan ook niet alleen TZ, PZC en NMC, maar ook EL, DT, FT en MMT (en misschien nog wel meer..........).
Hopelijk blijft ze nog even een tijdje zo "onschuldig", want vaak is dat na paar weken (maanden op zijn best) weer over. Hopelijk leest PP dit niet............ :biggrin:

Pistol Pete
28 juni 2013, 02:44
PP heeft dit gelezen....bedankt voor de tip die ik overigens nu pas lees. Ik heb inmiddels al drie keer van dit pareltje kunnen genieten. Als ik de Wijze Grijze index even steel dan geef ik haar een vette 9,0. Enkele uren geleden bij haar een FT uitgeprobeerd, ze morste geen druppel en de volle lading verdween in haar keeltje.... :)
Maar ook Evelina, Paula, Flori, Andrea en Javidjan zijn zeer de moeite waard.
Het zal duidelijk zijn PP heeft een nieuwe stamclub.

P.S: mijn tip voor Minime voor de party op as vrijdag: de felblonde lolita Nicky met haar bijna engelachtige verschijning. ..

MiniME
28 juni 2013, 11:58
PP heeft dit gelezen....bedankt voor de tip die ik overigens nu pas lees. Ik heb inmiddels al drie keer van dit pareltje kunnen genieten. Als ik de Wijze Grijze index even steel dan geef ik haar een vette 9,0. Enkele uren geleden bij haar een FT uitgeprobeerd, ze morste geen druppel en de volle lading verdween in haar keeltje.... :)
Maar ook Evelina, Paula, Flori, Andrea en Javidjan zijn zeer de moeite waard.
Het zal duidelijk zijn PP heeft een nieuwe stamclub.

P.S: mijn tip voor Minime voor de party op as vrijdag: de felblonde lolita Nicky met haar bijna engelachtige verschijning. ..

Al drie keer in een week.............klinkt inderdaad alsof onze smaken eindelijk weer enigszins aligned zijn :)

Dank voor de tip, zal andere keer worden, want party dag = (meestal) gay day, dus ik doe niet mee :cool:

Magic-G
28 juni 2013, 12:05
Dan hoop ik dat ze er morgen/zaterdag ook is! Evenals Lori trouwens!

KevinK
30 juni 2013, 12:38
Afgelopen vrijdag heb ik twee keer met haar gekamerd. Leuke meid met het strakste lijfje van HP. Volgens mij heeft ze een beetje een oral fixation, want zoenen, likken en pijpen lijken haar lievelingsbezigheden te zijn. Ze heeft mij zeer zeker niet teleurgesteld.

Magic-G
30 juni 2013, 13:06
Volgens mij heeft ze een beetje een oral fixation, want zoenen, likken en pijpen lijken haar lievelingsbezigheden te zijn.

Volgens mij vind ze de andere zaken die sex zo aangenaam maken zeker zo lekker, zo bleek gister.
Daar later meer over! Een genietende liefhebster pur sang!!!!

Boy69
30 juni 2013, 21:44
Aura heeft me vandaag ontmaagd in Pantera, en hoe !!!

Toen we net waren gearriveerd viel mijn oog al op deze slanke Roemeense, maar ik wilde nog even de kat uit de boom kijken.

Een andere beer greep zijn kans en ging met haar spelen in een van de kamertjes.

Geduldig heb ik op haar gewacht, en nadat ze even buiten een sigaretje ging roken ben ik langs haar gaan zitten, raakten we in gesprek en niet veel later volgde de gang naar kamer 6.

Daar ontpopte deze meid zich als een waar sexbeest.
Ze ging op bed staan en begon met een zeer uitgebreide TZ-sessie.
Op een gegeven moment duwde ze me op bed, en begroette Boyke op onnavolgbare wijze, waarbij de balletjes zeker niet werden vergeten.

Ook 69 was een feest, met haar prachtige roze poesje.

Na het installeren van het condoompje ging ze op me zitten en ging in hoog tempo tekeer.
Ik moest haar even afremmen, en wisselde enkele keren van positie .
Uiteindelijk het verlossende schot gelost in Doggy-style, en niet veel later meer dan voldaan naar de douche.

Herhalingsgevaar: absoluut 100%

Magic-G
8 juli 2013, 17:57
Zaterdag 29 juni was ik met dit naturel geile sexwonder ruim een uur op de kamer.

Aura is een meid die echt geniet van het sexen, op de kamer ging ze helemaal los waardoor het leek alsof je met je vriendin aan ,t sexen bent.

Heerlijk tongzoenen zacht, geil en intensief zijn de steekwoorden daarbij, het pijpen doet ze met veel gevoel waarbij ze alles meeneemt maar ik heb het gevoel dat ze liever een flinke paal in haar kut heeft dan in haar mond.
Aura laat zich graag goed verwennen met alles wat je tot je beschikking hebt, zelfs zodanig dat ze op een gegeven moment mijn ledematen misbruikte om zich zelf naar een hoogtepunt te helpen. Toch wel apart dat ze mijn hand greep waarvan een vinger in haar zeiknatte kut zat en zichzelf met gebruik van mijn vingers als een wilde begon te vingeren , geiiiiiiiiiiil.

Het neuken is een feest met Aura, dat zacht rose kutje is erg strak ze was even bang dat het allemaal niet ging passen maar met een beetje beleid en geduld zakte ze er helemaal overheen en het feest kon beginnen. Ik ben heel egoïstisch op m,n rug blijven liggen en erg genoten van de wijze waarop Aura op m,n keiharde pik zat te dansen en voor zichzelf ook de moeite deed om er zelf ook zo veel mogelijk gevoel en plezier van te hebben.

Uiteindelijk onwijs lekker klaargekomen, waarna we nog wel een 10 minuten op elkaar liggend hebben liggen nagenieten incl. de nodige tongworstelingen.

Aura geeft geen service op de kamer, ze begin gewoon te sexen en gaat helemaal mee in,t sexspel en doet volgens mij wat nodig is om beide een heerlijke tijd te beleven samen.

hansdordt
14 juli 2013, 12:35
Helemaal mee eens.
Ze geniet er zelf ook van een doet het ook voor haar sexuele bevrediging.
Ik moest haar gisteren gewoon boeken, ook al vind ik haar niet de mooiste die er rondloopt. Niet heel knap, girl next door type, en ook iets te mager. Op de bank en leuke kennismaking met lekker tongzoenen.Even keek ze onder de badjas naar mijn stijve en ze keek er met verlangen naar :) Alleen kijken...
Op de kamer al staande begonnen met tongzoenen, ik liet mijn badjas vallen. Ze duwde me het bed op een ging mijn pik berijden, natuurlijk zonder penetratie, om zichzelf klaar te maken. Ik heb daar geen probleem mee, en dvp is ook een mens met behoeftes, alleen voor mij soms pijnlijk vanwege het schuren van haar geschoren schaamhaar over mijn eikel.
Ze was nu goed nat en dat wilde ik wel even proeven, dus overgegaan in standje 69. Echt een lekker poesje heeft deze meid, en ook hier genoot van zij erg van.
Pijpen was ook erg aangenaam waarbij ze de ballen niet oversloeg.
Daarna liet ik me berijden in cowgirl en ondertussen tongen. Ze is erg strak dus het penetreren moest met beleid gebeuren maar daarna gingen bij haar alle remmen los. Ook nu genoot ze er zichtbaar van. Erg lang hield ik het dus niet uit helaas, maar het orgasme was erg lekker en heftig. Volgende keer wil ik je doggy bereiden zei ik nog. Later op de avond had ze daar blijkbaar zin in want ze probeerde me te verleiden voor weer een kamergang. Helaas voor haar was Ik niet meer zo geil. Dat bewaren weer dus voor een volgend bezoekje aan HP, al zal dat nog even duren en of zij er dan nog is?

blauwebeer
14 juli 2013, 12:54
...en of zij er dan nog is?
Laat ons hopen dat zij een blijvertje is, ze heeft een zichzelf een héél duidelijk doel gesteld en misschien is Panthera hiervoor een geschikte wipplank.

mynasch
17 augustus 2013, 09:24
Vrijdag 16 augustus Haus Panthera, sessie twee: Aura

De morgenstond bleek goud in de mond (Aurore is geloof ik latijn voor morgenstond, toch??). Had haar de eerdere twee bezoekjes ook gespot, en viel echt op het type, maar ze leek me zo breekbaar….
22 lentes, bijna mager, twee prachtige A-cupjes (denk de de B in de beschrijving overdreven is). Haar tepels steken altijd een beetje opzet uit over het vis-net kleedje wat ze vaak draagt. Opwindend gezicht. Ze weet altijd mijn naam (da’s verdacht), en ze heeft gestudeerd in Roemenie (iets met kommunikatie, en internationaal). Heel blanke/witte huid (bijna net zo wit als ik!!). en altijd tijd genomen om een beetje te flirten. Kortom, een must have vandaag. Super sessie, begonnen met een wervelende tongzoen sessie (eerst een beetje aarzelend, maar door haar gedirigeerd heftiger en heftiger) Mooi lang begin. Daarna op het bed voortgezet en met haar handen over mijn buik en geslacht. Nou… daar wist ze goed raad mee. Ik haar lichaam verkennend wat super aanvoelt. Besloten om haar een te masseren, wat ze uitermate waardeerde alle plekjes bezocht, en wat een fraaie petite-dame. Holy moly. Als ik dit zit te typen krijg ik er weer zin in! Omgedraaid en voorkant onderzocht. Natuurlijk eindigend rond haar vagina. Overgegaan op de tong massage variant, en na Sunny bleek ook Aura niet vies van een orall orgasme…. Roemenie-NL : 0-1. Even bijkomen en toen was ik aan de beurt. Heren, ik kan alleen maar zeggen, ondanks dat ze pas een tiental weken in het vak zit is ze kennelijk heel leergierig. Ze kan het. Ik vreesde dat ze een beetje te klein zou zijn, maar nee hoor. En wat een heerlijk super strak jong ding zit er dan ineens op je lul. Die met overgave en veel energie je berijdt. Prachtig gezicht zo’n schitterend lichaam om jou lul gekronkeld, haar mond op mij mond, haar handen mij tepels stimulerend…. Ik kwam tot ene super hoogte punt! Kortom gave sessie. Van een uur. Roemenie-NL 1:1

Een minpuntje bij het afrekenen. Ik gaf 80 (voor een uur), mar ze wilde 100 (kennelijk omdat ik haar tijdens de rug massage ook (misschien voor een seconde) rond haar anus had gemasseerd). Dacht maak er gene punt van, maar vond wel dat ik het even moest opschrijven. Da’s mijn duurste uur sessie ooit geweest!
(NL verlies door penalty!)

Aftersales ook weer prima. Altijd even aanraken, kusje, en haar wonderschone lach!

ZorroMagnum
22 april 2014, 19:00
Mijn excuses aan iedereen die bij het wederopduiken van dit draadje zijn hart een slag voelt overslaan. Ik wil alleen graag weten of echt niemand weet waar dit zeldzame snoepje naartoe is.

desselman
22 april 2014, 19:14
Aura is still working in a small club rather close to her former club for that matter...She insisted on not mentioning her current whereabouts in fora... sorry about that, but off course to be respected...She'll stay around for a while, so don't be amased if she turns up somewhere else soon...