PDA

Volledige versie bekijken : Mirianne (Hongaarse)



Wijze grijze
22 juni 2013, 12:47
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28662-Magnum-algemene-verhalen&p=320072#post320072

Terwijl ik nog een praatje zat te maken met Bad Pritt, werd mijn aandacht dan toch nog door een WG-proof girl getrokken en off we go. Het bleek Mirianne te zijn:

Naam : Mirianne
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : Rood/ oranje, tot midden van de rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : heel slank, 45 Kg, maat 34/ Kleine stevige A-cups
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/ vingeren
Voordelen:
Nadelen: .
Tijdsduur : 40 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

Mirianne had de afgelopen 3 uur gepannenkoekt en verscheen pas tegen 03:30. Vandaar dat ik haar nog niet eerder had gezien. Daar moest nader mee kennis gemaakt worden. Nu zijn daarvoor in Magnum allerhande verstopte nisjes te vinden, dus ik liet de keus aan Mirianne over. En dan blijkt welke meerwaarde deze nisjes hebben. Hier kun je lekker ongestoord kletsen en presalen. En dat hebben we dan ook geruime tijd gedaan. Totdat ik ineens besefte dat Magnum doordeweeks om 05:00 uur sluit. Dus begaven we ons naar het kamergedeelte. Het bleek inmiddels 04:10 te zijn.
Mirianne koos een kamer met een zeer groot bed, aanwezige spiegel, een open raam, waardoor je buiten de ontwakende vogeltjes hoorde fluiten en een draaiende ventilator. Perfecte setting voor wat lichamelijke activiteit. Die bestond uit een heerlijk blaasconcert waarbij Mirianne haar poesje met gespreide beentjes richting spiegel keerde en geen probleem had door mijn vingers verwend te worden. Ook de 69-positie was geen straf om te ondergaan. Mirianne heeft opvallend spits gevijlde lange nagels en weet deze heerlijk erbij te gebruiken. (daar krijg je ondanks dat warme weer gegarandeerd kippenvel van). 2 Standjes volgden, missio en doggy, maar door de warmte was dit niet lang vol te houden. Tussendoor even afdrogen en me uiteindelijk in 69 naar een overheerlijke finish laten pijpen. We hadden het ½ uur enigszins overschreden, maar daar maakte Mirianne geen probleem van. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

fg22
26 juni 2013, 13:37
Dinsdagochtend op mijn wandeltocht toch even Magnum aangedaan.
Eigenlijk veel te laat euuuuuh vroeg, maar er moesten nog beren zijn vlg. de VPN. :wink2:

Zag aanvankelijk alleen voor de deur Duitse boldides en binnen veel Indischgetinte beren
en 1 Maaastrichtenaar, maar die reken ik ook tot de nietNL-bezoekers.
Ik hoopte op berenwegwijs, maar door de korte bezoekduur 3-5 en

Wel zag ik bij wegggaan dat er 2 auto's met NLkenteken nog waren, en dat was na sluitingstijd.
Toch collegae gemist, en ik meen een lelijke kale (:smile2: Likeme !:smoke:), maar dat komt dan nog wel.

Op doorreis in het gigantische gebouw mijn 2e en laatste, Mirianne, een heel slanke dame van 21+ met
bijna lichtgevend mystiekroodgele sluike haardos, nu in wrong opgedaan.
In een van de bars bij colaatje kennis gemaakt - ook met de Thekedame en -heer (Veel aardige lonkende
Gays in the house! Leuk! :smkiss: maar niet mijn ding. Laat hen maar shaken! :baeh:) en daarna verder
op mooie Paschabank.

Vanwege tijdsdruk - was 04.10u - naar Zimmer.

Een alleszins goede, maar voor mij iets te gehaaste - vrijpartij gehad, TZ-PZC, PMC en NMC in paar standjes.
Leuk koppie om te zien en zeer positief klantvriendelijk, ondanks de lange werkdag.
Toppertje. :freu: MMMMMM Lekker .. :love:

Wiederhohlungsgefahr

Wel had zij terecht erop gewezen dat ons halfuur met maximale was in tijd,
en dat je hoge boete van wel E200 riskeert als je na 5u nog uitcheckt. :angryfire:
Dat viel allemaal nogal mee, want minimaal 2 NLberen haden nog moeite met hun rits e.d. :gruebel:

Maar helaas te vroeg voor mij nu dan het sluitingsuur :heul: en nog een lege maag ... :motz:

Nog even gewacht of NLberen zich nog bij hun zwarte resp. witte (station) (werk)bolides
vervoegden, om me ook even nog netjes voor te stellen, maar die moesten helpen met afwas ..:lostit:
en/of de recpetiebaliedame :motz: de nieuwste Witzen doornemen ter opwarming voor de volgende dag .. :freu::angryfire:

Goed iets als de NLberen door Duitsers worden gevraagd mee te denken en mee te praten over gastvriendelijkheid :smile2:

Wil en kan ik ook graag aan meehelpen volgende keer :smoke:

Kortom:
Voor mij op eerste Een zeer luxe en qua sfeer leuke zaak lijkt mij, :smile2:
maar diepte-onderzoek is vereist voor beter oordeel. :smoke:

Maar bij het ochtendgloren bij een warme bakker een beker verse koffie met verse broodjes gevonden ..
NMMMMM Lekker :annieengel: