Badslippers
25 juni 2013, 21:23
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/countvlad.jpg (http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/countvlad.jpg)
Elke dinsdagavond van 20:00 - 21:00 is het persoonlijk vragenuurtje van countvlad. Graag serieuze antwoorden en "On-Topic" blijven. Onzin en niet ter zake doende antwoorden zullen zonder meer worden geveegd ! ! !
1. is deze dame recentelijk nog gespot in GT?
2. worden er geen live updates meer gepost?
3. Griekse of hongaarse christina?
4. zoals je kunt zien ben ik vanaf 2008 lid, dat is meer dan 4 jaar, dat is dus gemiddeld 5 berichtjes per jaar. Denk dat daaruit wel blijkt dat ik niet iedere dag hier vragen ben aan het stellen. En wat de recensies betreft, ik lees ze nooit en ik schrijf ze nooit. Dat laat ik liever over aan de mensen die plezier in het schrijven van dit soort berichtjes hebben. Ieder zijn ding.
5. nou nou, wat een taal. Als het je niet bevalt wat ik schrijf dan negeer je mij toch gewoon. Niet iedereen heeft er plezier aan om hele verhalen te schrijven over zijn avonturen bij GT. En niet iedereen heeft het budget om maar gewoon te gaan en te kijken wie er is. Ik vind het prettig om te gaan wanneer ik weet welke dames er zijn. Volgens mij is dat niet teveel gevraagd, of wel?
6. ben al een tijd niet meer geweest, wie zijn de toppertjes tegenwoordig?
7. Kun je een line-up geven?
8. is hongaarse krisztina er vandaag?
9. ik doe ook eens mee
10. hoi Bosbeer, mijn gebruikelijke vraag, griekse of hongaarse christina? :)
11. Wat versta je onder een extreem goede line-up?
12. jammer, ben wel een fan van de hongaarse
13. Is er iemand vandaag aanwezig die de lineup kan doorgeven?
14. is Duitse Luna of Siberische Nadia er?
15. is veronica er vandaag?
16. Is Veronika er vandaag? Ben erover aan het denken om eens aan te wippen
Elke dinsdagavond van 20:00 - 21:00 is het persoonlijk vragenuurtje van countvlad. Graag serieuze antwoorden en "On-Topic" blijven. Onzin en niet ter zake doende antwoorden zullen zonder meer worden geveegd ! ! !
1. is deze dame recentelijk nog gespot in GT?
2. worden er geen live updates meer gepost?
3. Griekse of hongaarse christina?
4. zoals je kunt zien ben ik vanaf 2008 lid, dat is meer dan 4 jaar, dat is dus gemiddeld 5 berichtjes per jaar. Denk dat daaruit wel blijkt dat ik niet iedere dag hier vragen ben aan het stellen. En wat de recensies betreft, ik lees ze nooit en ik schrijf ze nooit. Dat laat ik liever over aan de mensen die plezier in het schrijven van dit soort berichtjes hebben. Ieder zijn ding.
5. nou nou, wat een taal. Als het je niet bevalt wat ik schrijf dan negeer je mij toch gewoon. Niet iedereen heeft er plezier aan om hele verhalen te schrijven over zijn avonturen bij GT. En niet iedereen heeft het budget om maar gewoon te gaan en te kijken wie er is. Ik vind het prettig om te gaan wanneer ik weet welke dames er zijn. Volgens mij is dat niet teveel gevraagd, of wel?
6. ben al een tijd niet meer geweest, wie zijn de toppertjes tegenwoordig?
7. Kun je een line-up geven?
8. is hongaarse krisztina er vandaag?
9. ik doe ook eens mee
10. hoi Bosbeer, mijn gebruikelijke vraag, griekse of hongaarse christina? :)
11. Wat versta je onder een extreem goede line-up?
12. jammer, ben wel een fan van de hongaarse
13. Is er iemand vandaag aanwezig die de lineup kan doorgeven?
14. is Duitse Luna of Siberische Nadia er?
15. is veronica er vandaag?
16. Is Veronika er vandaag? Ben erover aan het denken om eens aan te wippen