PDA

Volledige versie bekijken : Lucia (Bulgaarse) ex-Maria PC Bochum



Wijze grijze
27 juni 2013, 12:52
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=320771#post320771

Dan maar eens een kamer wagen met een van de nieuwe meiden. De eerste die naar beneden kwam en voor een nadere kennismaking in aanmerking kwam, was Maria

4465

Naam : Maria
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/Duits
Leeftijd : 24
Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik tot halverwege de rug
Lengte dame : 1,68 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ stevige B-cups
Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/
Voordelen: Spreekt zeer goed Duits
Nadelen: .
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : all inclusive
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10

4466

Maria heeft voorheen in PC-Dortmund gewerkt.
Maria woont al geruime tijd in Duitsland en dit vertaalt zich in een zeer goede beheersing van de Duitse taal. Ze is een echte spraakwaterval; hier in het Zuiden noemen we zo iemand een “bebbel”. Het gesprekje op de bank was vrij vermoeiend; eens kijken hoe de kamerkwaliteiten erbij liggen. Volgens haar setcard is haar servicepakket nogal uitgebreid. Dat bleek ook op de kamer. Maria is zeer veelzijdig en toont ook eigeninitiatief. Zo wilde ze op een gegeven moment uit zichzelf met haar vinger m’n sluitspier enteren. Gezien haar lange nagels vond ik dat niet zo’n goed idee. Terwijl ik haar befte in 69, bood ze op een gegeven moment aan ook haar kleine choco exit te likken. Is echter niet aan mij besteed, misschien iets voor vriend Badslippers? Al met al was het wel een lekkere sessie met een klein wild Bulgaars stoeipoesje. Mede door het geile gezichtje dat Maria trok, toen Wijze Stijve zich op haar tongetje ontledigde, krijgt ze een Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

Wijze grijze
17 juli 2013, 14:27
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?16932-Pauschalclub-Bochum-Algemeen&p=323767#post323767

Daarna weer eens gekamerd met praatjesmaakster no 1. Maria uit Bulgarije. 6 Jaar aanwezigheid in Duitsland en navenante taalbeheersing zorgen voor een spraakwaterval van de eerste orde. Maria bemoeit zich ook graag met andermans gesprekken en dat is soms, zucht….. vermoeiend. Op de kamer daarentegen blijkt haar professionaliteit Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Wijze grijze
15 maart 2014, 15:23
@Admin: Mag verplaatst worden

Heb Maria gisteren weer ontmoet in Haus Panthera. Ze herkende me meteen.

Hier werkt ze nu onder de naam Lucia. Er staan (nog) geen foto's van haar op de Pantherawebsite
Dus hier is er nog eentje uit het PC-Bochum archief

6833

Ze is nog een evengrote babbelkont als voorheen. Moeilijk om er een woord tussen te krijgen. Lucia bleef wel meermaals gedurende de dag proberen om me tot een kamergang over te halen. Wat dat betreft is ze wel een volhoudertje. Maar ja, resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor het heden. Er loopt hier teveel concurrerend anders lekkers rond.

Lucia ondergaat nu een algehele (hoognodige) gebitsrestauratie en draagt een beugel. Hierdoor mist ze momenteel bovendien alle kiezen in de bovenkaak.

MiniME
16 maart 2014, 20:22
Deze Bulgaarse werkt nu week of 2 in Panthera. Heeft erg mooi lijf, en goede service op de kamer. Deze keer niet aan toegekomen, maar zeker een blijvertje denk ik.