PDA

Volledige versie bekijken : Dood in het bordeel

Wijze grijze
1 juli 2013, 22:25
Dit is een wat minder vrolijk onderwerp, maar helaas de realiteit.

Afgelopen Zaterdag ontving ik van een medewandelaar een bericht dat me wel choqueerde en me weer even met beide voeten op aarde plaatste.

Navolgend het bericht: “Vanmorgen was alles goed met haar, dan gaat ze telefoneren, ruzie aan de telefoon. Gaat vervolgens douchen en klettert om. Ambulance komt en probeert 20 minuten te reanimeren.
Dan AED erop en stuk of 12 keer, krijgen ze toch weer een puls erin, minimaal maar toch. Is ze net in het ziekenhuis overleden.“

Een vrij traumatische belevenis natuurlijk, temeer daar de relatie tussen de meiden aldaar onderling net iets vriendelijker en gezelliger was, dan in menig andere club waar de meiden elkaar allemaal als concurrenten zien en elkaar het licht niet in de ogen gunnen.

Zeer tragisch natuurlijk om op jonge leeftijd in den vreemde in zo’n situatie te overlijden. Ik heb haar persoonlijk gekend als een zeer levenslustig persoon. Een echte “Stimmungskanone” en gewoon een goed mens. Ik kan alleen maar hopen dat voor haar nabestaanden haar werkelijke bezigheden in den vreemde verder verborgen blijven. Zoals bekend, spelen de meeste meiden voor het thuisfront een mooi weer-spelletje. Laat die illusie dan maar voortleven.

Nu hebben jullie waarschijnlijk ook wel gehoord van de ijsberen die (recentelijk nog) tijdens een kamersessie een hartaanval kregen en dit ook niet overleefd hebben. Voor de nabestaanden natuurlijk des te confronterender als ze meekregen onder welke omstandigheden en op welke plaats dit overlijden heeft plaatsgevonden.

Wat is nu de moraal van deze bezinnelijke woorden? Pluk de dag!
Wat je nu meemaakt, neemt niemand je meer af. Herinneringen en ervaringen blijven in je hoofd. Daar kun je op teren. Enjoy life!

Groet
Wijze Grijze

Bluebear
1 juli 2013, 22:31
Tragisch natuurlijk, maar dat is het leven. Het kan zomaar je laatste dag zijn. R.I.P.

Ma doare in pula
1 juli 2013, 22:38
Triest natuurlijk. Een jonge dame, weggelokt uit de achterbuurten van een of andere Oosteuropese stad naar het "rijke Westen" om daar wat geld te verdienen voor een beter leven voor haar en het thuisfront en daar blijft het maar bij. Vervelende berichten om te horen te krijgen als thuisfront. Het overlijden van je kind veroorzaakt natuurlijk al de ergste pijn die ouders kunnen voelen en als je er dan ook nog bij te horen krijgt dat ze is komen te overlijden in een of ander ranzig bordeel in Duitsland, dat maakt het er nog erger op denk ik.

Death is the hardest part of life
not for those who have passed
but for those who are left behind.
they are forced to grasp the concept
of leaving this earth to another atmosphere
that we call heaven, but they call home.

rmjhexe
1 juli 2013, 22:47
Met alle respect voor de nabestaande maar als ik toch dood ga liever in een bordeel dan op de stijgers tijdens mijn werk😜

anali
1 juli 2013, 22:56
Gelukkig hebben ze haar foto's ed van de HP verwijderd. Gisteren stond ze nog gewoon vermeld op de HP...

Nibor76
1 juli 2013, 23:21
Voor de nabestaanden natuurlijk des te confronterender als ze meekregen onder welke omstandigheden en op welke plaats dit overlijden heeft plaatsgevonden.

Wat is nu de moraal van deze bezinnelijke woorden? Pluk de dag!
Wat je nu meemaakt, neemt niemand je meer af. Herinneringen en ervaringen blijven in je hoofd. Daar kun je op teren. Enjoy life!

Groet
Wijze Grijze

IDD, pluk de dag Carpe Diem of Yolo.

Als een bezoeker iets krijgt of overlijd wordt er vaak nog vanuit privacy oogpunt de plaats veranderd voor een eventueel thuisfront.
En nee ik zou ook niet dood gevonden willen worden in een bordeel.

bosbeer
1 juli 2013, 23:51
IDD, pluk de dag Carpe Diem of Yolo.

Als een bezoeker iets krijgt of overlijd wordt er vaak nog vanuit privacy oogpunt de plaats veranderd voor een eventueel thuisfront.
En nee ik zou ook niet dood gevonden willen worden in een bordeel.

Dat zal misschien in het verleden ooit weleens zijn gebeurd, maar is heden helaas geen realiteit meer. De clubs en de autoriteiten hebben de regels na te leven en een compleet andere plaats van overlijden verzinnen en melden is er niet meer bij. De politie dient direkt te worden gewaarschuwd en deze zal onderzoek gaan doen naar de doodsoorzaak en kijken of er mogelijk sprake is van een misdrijf. Ik sprak er laatst in de club over met een paar berenvrienden. We stelden dat in het geval van overlijden van een vriend in de club het een mooie oplossing zou zijn om deze dan aan te kleden en in de auto te zetten, waarna je naar Nederland ( of België) rijdt en daar ergens stopt en 112 belt met de melding dat je maat onwel is geworden en niet meer beweegt. Vermoedelijk zul je technisch met je verhaal door de mand vallen, want ze kunnen redelijk nauwkeurig het tijdstip van de ingetreden dood vaststellen. Daarnaast zit je nog met het feit dat je een lijk niet ergens in een club onopgemerkt kunt gaan aankleden. Bovendien zal de Theke ook nog eens mee moeten werken bij het verlaten van de club met de dode. Eigenlijk pure flauwekul dus. Overigens is het een jaar of 8 geleden dat mij ter ore kwam dat een plaatsgenoot was overleden in een Duitse club aan een hartaanval. Iedereen die de man kende was ervan op de hoogte, dus zijn privacy was uiteindelijk niet beschermd. We moeten maar hopen dat het ons niet zal gebeuren en we weten dat we het ( kleine) risico lopen dat het toch gebeurt en dat we dan alsnog aan de schandpaal worden genageld. Dat zal ons dan verder een bal jeuken, want je bent dan toch dood. Zoals hier reeds gezegd is het voor de nabestaanden minder plezierig. Wel zal er vermoedelijk voor hen een mogelijkheid zijn om dit voor de buitenwereld verborgen te houden en daarvoor een ander scenario te verzinnen.

jacky pakutra
2 juli 2013, 00:39
Met alle respect voor de nabestaande maar als ik toch dood ga liever in een bordeel dan op de stijgers tijdens mijn werk

Jij maakte al een aardige vrije val toen je laatst van die trap afsprong in H7 toen die Hongaarse met die dildo achter je aan kwam rennen :smile2:
Of deed je dat zodat je lekker bij Eva kon slapen op kamer 4? vertel op, tankboy :roll3:

rmjhexe
2 juli 2013, 00:44
Gelukkig heeft Eva zich over mij ontfermt en deed thorsten niet moeilijk dat ik een nachtje bij Eva op de kamer in h7 💏

Red Devil
2 juli 2013, 08:57
Gelukkig heeft Eva zich over mij ontfermt en deed thorsten niet moeilijk dat ik een nachtje bij Eva op de kamer in h7 ��
En de ijsberengemeente ging weer over tot de orde van de dag.
Zo snel kun je dus vergeten zijn.

Groeten,
:teuflisch:

Dalton
2 juli 2013, 09:12

Groeten,

We leven vandaag en misschien ook nog morgen maar gisteren en daarvoor gewoon vergeten,waarom al die rotzooi iedere dag opnieuw weer meenemen.

vakantieganger24
2 juli 2013, 12:41
in welke club is dit eigenlijk? ik had laatst wel bij een meisje wat spaanse vlieg in het drankje gedaan .. :hammer:

Wijze grijze
2 juli 2013, 13:04
ik had laatst wel bij een meisje wat spaanse vlieg in het drankje gedaan .. :hammer:

Is dit grappig bedoeld? Dan vind ik dit zeer misplaatst.

Heb opzettelijk club en meid niet genoemd. Dat hoeft niet aan de grote klok gehangen te worden en draagt verder ook niets bij. Wat dat betreft heb ik geen illusies en zal de interne tam-tam z’n werk wel weer doen.

Omdat ik wat dat betreft, niet precies wist hoe de forumleiding tegenover dergelijke gevoelige privé-informatie staat, had ik dit van tevoren wel eerst kortgesloten.

Het is op zich al rot genoeg voor iedereen die erbij betrokken was en die haar gekend heeft.
Er is mij meer aan gelegen iedereen nog eens ff wakker te schudden: we hebben een mooie hobby, maar het kan ook zo afgelopen zijn. Geniet ervan en count your blessings.

vakantieganger24
2 juli 2013, 13:17

Heb opzettelijk club en meid niet genoemd. Dat hoeft niet aan de grote klok gehangen te worden en draagt verder ook niets bij. Wat dat betreft heb ik geen illusies en zal de interne tam-tam z’n werk wel weer doen.

Omdat ik wat dat betreft, niet precies wist hoe de forumleiding tegenover dergelijke gevoelige privé-informatie staat, had ik dit van tevoren wel eerst kortgesloten.

Het is op zich al rot genoeg voor iedereen die erbij betrokken was en die haar gekend heeft.
Er is mij meer aan gelegen iedereen nog eens ff wakker te schudden: we hebben een mooie hobby, maar het kan ook zo afgelopen zijn. Geniet ervan en count your blessings.

hoe bedoel je misplaatst, en waarom mag ik hier geen grapje over maken. In Europa vallen er 167.000 werkgerelateerde doden per jaar. En daar ligt toch ook niemand wakker van. Nu gaat het over zo'n grietje en moet ik dan nu maar een kaarsje opsteken omdat ik toevallig een hoerenloper ben. Neej hoor, ik geef er geen biet om, die meid wordt wel weer vervangen

KevinK
2 juli 2013, 14:06
Als ik dit lees vakantieganger, dan begrijp ik ook dat er beren zijn die zich ergeren aan parkeerplaatsen vol met gele en rood witte kentekens. Jij bent echt een ongelooflijke hork.

Magic-G
2 juli 2013, 14:07
Nu gaat het over zo'n grietje en moet ik dan nu maar een kaarsje opsteken omdat ik toevallig een hoerenloper ben. Neej hoor, ik geef er geen biet om, die meid wordt wel weer vervangen

Je hoeft helemaal niks! Maar je hoeft ook niet onbeschoft te zijn! Just a Little bit of respect!

Ik heb al medelijden met de meiden die onverhoopt met jouw op de kamer verzeilt raken!

vakantieganger24
2 juli 2013, 14:45
Magic-G je hebt een deel van mijn posting express weg gelaten, dat vind ik lullig.
En blijf trouwens gewoon lekker bij het onderwerp en richt je pijlen niet op iemand met een mening

wervelwind
2 juli 2013, 15:43
Het gaat erom dat jouw reactie van weinig menselijkheid getuigt vakantieganger. DVPs zijn ook mensen, geen gebruiksvoorwerpen die "vervangen" worden.

uurtje
2 juli 2013, 16:14
Vakantieganger, soms is het gewoon beter om niets te zeggen. Geheel in lijn met de boodschap die ik gisteren heb gericht aan iemand die al 7 jaar lid was en minder dan 10 berichten schreef en meende een een vraag te moeten stellen omtrent verjaardag, vrije entree en andere gratis dingen heb ik voor jou ook een boodschap; hou je stommiteiten voor je en draag wat bij!

de duisburg spesjalist
2 juli 2013, 16:41
Vakantieganger, soms is het gewoon beter om niets te zeggen. Geheel in lijn met de boodschap die ik gisteren heb gericht aan iemand die al 7 jaar lid was en minder dan 10 berichten schreef en meende een een vraag te moeten stellen omtrent verjaardag, vrije entree en andere gratis dingen heb ik voor jou ook een boodschap; hou je stommiteiten voor je en draag wat bij! heb je voor mijn ook nog een tip uurtje :biggrin:

jacky pakutra
2 juli 2013, 16:42

Groeten,

Elk overlijdensgeval is (zeer) pijnlijk indien men de overledene (goed) kent, dus ik snap dat WG zeer geschokt is en wens hem dan ook veel sterkte. Als een dvp die ik goed ken zou overlijden zou ik wellicht hetzelfde ervaren.

Maar voor het overige, geloof ik niet dat er iemand is die zich er werkelijk druk om maakt, en is het veelal een staaltje politieke correctheid , en inderdaad weer overgaan tot de orde van de dag, want als je de dame in kwestie niet kent, dan zou je je elke dag druk kunnen maken om alle mensen die elke dag weer op jonge leeftijd overlijden.

Als je werkelijk een goed, empatisch en zeer ethisch mens bent, dan zou je niet in saunaclubs moeten komen, waar allerlei misstanden aan de orde van de dag zijn. dan zou je toch niet eens het risico willen nemen dat je een aanzienlijke kans loopt om een dame te neuken die daartoe mogelijk wordt gedwongen?
Ijsberen die zichzelf allemaal zo aardig, netjes en vrouwvriendelijk vinden, dream on...

Nog een reactie op vakantieganger: dat je de betrokkene niet kent, geeft je nog geen vrijbrief om zo respectloos te mening te ventileren, zowel jegens het slachtoffer als ook indirect richting WG.
Als ik een rouwstoet op straat zie maar niet bekend ben met het slachtoffer, dan lig ik er ook niet wakker van , maar dan ga ik toch ook niet langs de weg staan te roepen dat het me geen kloot kan schelen.

Tot slot nog een reactie op de dode beer die WG in zijn post noemt:
Uitgezonderd de dame die bij dit incident betrokken was (en oprecht heel aangeslagen was), hebben de overige dames in deze club (die niet genoemd wordt, wat ik respecteer), ook niet bepaald gerouwd om het overlijden van de beer. Integendeel, in de weken daarna heb ik vele grappen voorbij horen komen onder begeleiding van het schatergelach van de diverse dames. Ik sprak zelfs dames die oprecht boos waren dat de betrokken beer niet alsnog postuum had afgerekend (door het geld uit zijn locker te halen), dus als je van je GFE af wil , kun je de namen van deze dames per pm ontvangen :smile2:

Je kan zeggen dat dit (zacht gezegd) niet netjes is van de dames (die zoals BP als eens aangaf hard zijn en een andere mentaliteit hebben, spaarzame uitzonderingen daargelaten) , maar ik vind het in ieder geval minder hypocriet dan het gedrag van vele politiek correcte beertjes.

Maar om mijn post niet geheel verkeerd te begrijpen, nogmaals het medeleven naar WG en de andere betrokkenen die goed bekend waren met de overleden dame, sterkte...

Teiresas
2 juli 2013, 16:47
Tot slot nog een reactie op de dode beer die WG in zijn post noemt...

Het waren zelfs twee dode beren binnen enkele maanden. En naar ik begrepen heb nog op dezelfde kamer ook...

vakantieganger24
2 juli 2013, 16:49
Elk overlijdensgeval is (zeer) pijnlijk indien men de overledene (goed) kent, dus ik snap dat WG zeer geschokt is en wens hem dan ook veel sterkte. Als een dvp die ik goed ken zou overlijden zou ik wellicht hetzelfde ervaren.

Maar voor het overige, geloof ik niet dat er iemand is die zich er werkelijk druk om maakt, en is het veelal een staaltje politieke correctheid , en inderdaad weer overgaan tot de orde van de dag, want als je de dame in kwestie niet kent, dan zou je je elke dag druk kunnen maken om alle mensen die elke dag weer op jonge leeftijd overlijden.

Als je werkelijk een goed, empatisch en zeer ethisch mens bent, dan zou je niet in saunaclubs moeten komen, waar allerlei misstanden aan de orde van de dag zijn. dan zou je toch niet eens het risico willen nemen dat je een aanzienlijke kans loopt om een dame te neuken die daartoe mogelijk wordt gedwongen?
Ijsberen die zichzelf allemaal zo aardig, netjes en vrouwvriendelijk vinden, dream on...

Nog een reactie op vakantieganger: dat je de betrokkene niet kent, geeft je nog geen vrijbrief om zo respectloos te mening te ventileren, zowel jegens het slachtoffer als ook indirect richting WG.
Als ik een rouwstoet op straat zie maar niet bekend ben met het slachtoffer, dan lig ik er ook niet wakker van , maar dan ga ik toch ook niet langs de weg staan te roepen dat het me geen kloot kan schelen.

Tot slot nog een reactie op de dode beer die WG in zijn post noemt:
Uitgezonderd de dame die bij dit incident betrokken was (en oprecht heel aangeslagen was), hebben de overige dames in deze club (die niet genoemd wordt, wat ik respecteer), ook niet bepaald gerouwd om het overlijden van de beer. Integendeel, in de weken daarna heb ik vele grappen voorbij horen komen onder begeleiding van het schatergelach van de diverse dames. Ik sprak zelfs dames die oprecht boos waren dat de betrokken beer niet alsnog postuum had afgerekend (door het geld uit zijn locker te halen), dus als je van je GFE af wil , kun je de namen van deze dames per pm ontvangen :smile2:

Je kan zeggen dat dit (zacht gezegd) niet netjes is van de dames (die zoals BP als eens aangaf hard zijn en een andere mentaliteit hebben, spaarzame uitzonderingen daargelaten) , maar ik vind het in ieder geval minder hypocriet dan het gedrag van vele politiek correcte beertjes.

Maar om mijn post niet geheel verkeerd te begrijpen, nogmaals het medeleven naar WG en de andere betrokkenen die goed bekend waren met de overleden dame, sterkte...

en zo is het maar net

de duisburg spesjalist
2 juli 2013, 16:50
een 2 a 3 jaar geleden is er iemand vermoord in de escap in Doetinchem dat die jonge meid zo de wereld heeft moeten verlaten staad mijn nog steeds bij en heeft me toen geraakt nu 2 jaar veder sta ik er niet zo vaak bij stil omdat het slijt ma als er een discussie als dit gestart wordt staat ik er wel weer bij stil .

helaas mensen gaan dood ma dat is ma goed ook anders zou de vergrijzing enorm groot zijn en de gevolgen niet te overzien .

jacky pakutra
2 juli 2013, 16:52
Het waren zelfs twee dode beren binnen enkele maanden. En naar ik begrepen heb nog op dezelfde kamer ook...

Nee, dit was een ander geval... maar laten we hier niet verder publiekelijk ingaan op de concrete feiten, omdat anders mogelijk duidelijker kan worden om welke club het gaat, en dan gaat de discussie naar een punt waar de mods hem niet heen willen brengen, wat ik dien te respecteren...

bad pritt
2 juli 2013, 17:08
Als ik dit lees vakantieganger, dan begrijp ik ook dat er beren zijn die zich ergeren aan parkeerplaatsen vol met gele en rood witte kentekens. Jij bent echt een ongelooflijke hork.

Mischien maar hij is ook eerlijk en dat 100x liever dan politiek correct, dat is de dood in de pot, dat is pas gevoelloos, leugenachtig en leeg.... god behoede ons.....

Een bedouienen spreekwoord :....ik tegen mijn broeder...ik en mijn broeder tegen mijn stamgenoot..ik en mijn stamgenoten tegen de andere stam....iets of iemand die je niet kent, ligt je alleen gemaakt na aan het hart.

Medeleven is vrijwel altijd een verkapt gevoel van gelukkig was ik of een van mijn dierbaren het niet.

LittleJoe
2 juli 2013, 17:14

Heb vrijdag inderdaad vernomen dat een dame was omgekiept, de ambulance was ook zeer lang daar.
Wist echter niet dat het zo erg was.

Met deze toch mijn medeleven

krukar
2 juli 2013, 17:30
Heb vrijdag inderdaad vernomen dat een dame was omgekiept, de ambulance was ook zeer lang daar.
Wist echter niet dat het zo erg was.

Met deze toch mijn medeleven

dan gaat dat toch om een andere situatie, de situatie waar WG het over heeft was zaterdag en niet vrijdag.....

LittleJoe
2 juli 2013, 17:41
dan gaat dat toch om een andere situatie, de situatie waar WG het over heeft was zaterdag en niet vrijdag.....

nu hangt ervan af hoe je de dag telt, ik was er van vrijdag 12u tot 5u in de morgend

vakantieganger24
2 juli 2013, 17:45
nu hangt ervan af hoe je de dag telt, ik was er van vrijdag 12u tot 5u in de morgend

de lokatie moet wel geheim blijven hoor ..

krukar
2 juli 2013, 18:30
de lokatie moet wel geheim blijven hoor ..

Is sowieso ene ander geval dan, de betreffende club is niet open tot 5 uur ;)
Plus dat het zich plaatsvond op zaterdag rond 12 uur s'middags.

LittleJoe
2 juli 2013, 18:34
Is sowieso ene ander geval dan, de betreffende club is niet open tot 5 uur ;)
Plus dat het zich plaatsvond op zaterdag rond 12 uur s'middags.

Dat is met deze dan ook opgelost

Nibor76
2 juli 2013, 19:58
Mischien maar hij is ook eerlijk en dat 100x liever dan politiek correct, dat is de dood in de pot, dat is pas gevoelloos, leugenachtig en leeg.... god behoede ons.....
Dat zou kunnen en is het niet politiek incorrect dan is het wel realisme.

Het ging over de vervangbaarheid van één persoon een dvp.
Feitelijk is iedereen vervangbaar, ik twijfel daar niet aan, behalve als iemand je persoonlijk raakt, je hebt maar één vader, één moeder, één broer of zus etc.
Ik heb vrienden, collega's, bazen (graag vervangen) welke allemaal vervangbaar zijn, bnn'ers, politici, sporters of andere zogenaamde belangrijke en onvervangbare mensen zijn allemaal vervangbaar op de lange duur.

Een dvp is ook vervangbaar, een favo kan ermee stopen en het kan dan pijn doen maar er komen weer nieuwe schatjes om haar te vervangen om die leegte bij jou op te vullen.
Het is meer de manier en shock hoe het gebeurt maar het slijt en je gaat er wel weer overheen.

Kaarsjes opsteken doe ik ook niet omdat het een dvp betreft maar als het iemand is die ik ken, dan wel.
Hopeloos hypocriet van mij maar ja wat doe je eraan, empathie gaat vaak niet verder dan je persoonlijke kring anders heb je binnen no-time heel je huis vol kaarsen staan, dat is ook niet gezond.

En toch geven de meiden mij het gevoel als ik met ze ben dat ik onvervangbaar ben :) realist en hypocriet als ik ben geef ik dan vaak toe aan dat gevoel :redface:

krukar
2 juli 2013, 22:29
Tja, deze heeft mij wel geraakt, was een DVP die ik toch al een enige tijd kende en veel mee heb meegemaakt. Ik heb het wel snel een plek gegeven en ben de dag erna ook zelfs in een andere club geweest.
De dames in de club waar dit heeft plaatsgevonden waren er wel van onder de indruk overigens, met een paar van hen heb ik lang gezeten omdat ze niet meer konden stoppen met huilen.

Overigens maak ik de club naam en naam van de betreffende DVP niet bekend in overleg met Big30.

Ma doare in pula
3 juli 2013, 21:35
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo spastisch wordt gedaan over de naam van de desbetreffende DVP en haar werkplek. Misschien zijn er nog wel meer mensen die haar kenden. Wel zo netjes om die dan ook te informeren.

krukar
3 juli 2013, 21:59
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo spastisch wordt gedaan over de naam van de desbetreffende DVP en haar werkplek. Misschien zijn er nog wel meer mensen die haar kenden. Wel zo netjes om die dan ook te informeren.

Wat netjes is is je houden aan de regels van het forum waar je op post. Als één van de eigenaren/leiders van het forum (met overigens goede argumenten, maar dat terzijde!) mij vraagt om het niet te posten, dan doe ik dat niet :)

Admin
3 juli 2013, 22:05
1 Minuut stilte.

En afgesloten

Big30
3 juli 2013, 22:10
Dat doen we heel bewust niet. Het is aan de familie van de dame in kwestie te bepalen wie ze willen informeren en hoe ze dit willen doen. Los van het feit dat middels google makkelijk conclusies te trekken zijn en verbanden te leggen.

Er is geen enkel relevant belang bij gediend hier op het forum concrete info te geven. Dat doen we dus ook niet en daar gaan we ook geen discussie over aan.

We hebben leden die de behoefte hadden bij dit treurige voorval de mogelijkheid gegeven hierbij stil te staan. Dat is nu gebeurd en verder rest slechts stil zwijgen ... .