PDA

Volledige versie bekijken : Maya (Roemeense)



pjFry
2 juli 2013, 21:12
Naam: Maya
Nationaliteit/Taal : Rumänin/Englisch
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Lange schwarze Haare
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Zierlich/A Cups
Tatoeages: Diverse
Service: PZC, NMC, TZ, Lecken, Fingern
Prijs : 50 € / 30 min

Auszug aus meinem Bericht:


Das zweite Zimmer ging an Maya, Rumänin, 25 Jahre, schlank, 165 cm, lange schwarze Haare, A Cups, Bauchnabelpiercing, diverse Tattoos. Sie ist recht neu im Eden. Bilder sind ebenfalls auf der Homepage zu finden.

Auch hier war der Service gut. Schöner GF6, intensive Küsse, durchschnittliches FO, sehr engagierter und intensiver GV. Eine Wiederholung ist möglich.

Wijze grijze
9 februari 2014, 22:47
Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21133-Planet-Eden-Algemeen&p=354136#post354136

Ik klapte m’n laptop dicht en kwam in gesprek met een Roemeense optisch helemaal perfecte beauty: Maya. Een leuk ongedwongen gesprek volgde, terwijl Maya samen met haar Italiaanse tafelgenote haar avondeten opat.

Uiteindelijk ben ik m’n laptop gaan opbergen en liep naar het wellnessgedeelte voor een afsluitende douche. Kom ik Maya weer tegen die buiten nog een sigaretje rookte. Dus we vervolgden ons gesprek en verkasten na enige tijd naar binnen en gingen tegenover de jacuzzi zitten. Nog steeds nul, nada, noppes erotisch getinte opmerkingen of aanrakingen.
“Lady, je bent hartstikke intrigerend en een prima conversatiepartner, maar draait het uiteindelijk niet om een kamergang?”
“Nee hoor, ik vind het ook zo gewoon fijn om met je te praten”.
“Als je er nou eens wat verleidingstactieken tegenaan gooit, dan zou ik weleens zomaar kunnen bezwijken”, lokte ik haar uit.
Dat was niet zo haar ding, maar haar handje wist wel Wijze Stijve tot leven te kriebelen.
“En hoe zit het met je kustalent?”. Hup, een voorproefje werd uitgedeeld.

Nu was ik meer door haar persoonlijkheid en uiterlijk getriggerd dan door haar presales. Dus tegen 01:15 toch nog besloten met haar te gaan kameren. Het tongzoenen was minder dan gehoopt. Steeds remde ze met haar tanden al te hevige actie af. PZC was wel lekker, vooral omdat je er best wel optisch van kunt genieten. 69 beviel ook goed. Maya heeft een zeer smakelijk, mals poesje. Uiteindelijk na een half uurtje het verlossende moneyshot gelost. Al met al resulteerde deze sessie in een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10