PDA

Volledige versie bekijken : Marina (Roemeense)



pjFry
2 juli 2013, 21:32
Naam: Marina
Nationaliteit/Taal : Rumänin/Englisch
Leeftijd: 21
Haarkleur/-lengte : Lange braune Haare
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : KF36/ C Cups
Tatoeages: Ja
Service: PZC, NMC, Zoenen, Lecken
Prijs : 50 € / 30 min

Auszug aus meinem Bericht:


Das letzte Zimmer an dem Tag ging an Marina, Rumänin, 21 Jahre, KF 36, 170 cm, volle C Cups, zwei Tattoos. Sie küsste nur leicht. Dafür war das FO und der GV hervorragend. Sie blies sehr anregend und machte beim Poppen toll mit. Geil sind auch die Titten. Sie sind fest und fühlen sich prima an. Eine Wiederholung ist nicht unwahrscheinlich.

dirty Hairy
21 oktober 2014, 09:43
Inmiddels wilde ik nog per sé één meid spreken, die ik al had zien lopen. Zij bleek Marinate heten, een lange Roemeense met een heel knap gezichtje en hele mooie naturel C-cup (mijn favoriete cup!) borsten. Op de kamer bleek zij een enorm goede pijpster te zijn. Langzaam, diep, en wat bijna geen enkele dame doet: even ophouden met pijpen als hij er helemaal in zit, met haar neus tegen mijn buik, en me daarbij geil aankijken en een paar keer knipogen. Mijn ballen werden lekker nat van het speeksel, en die vergat ze niet mee te nemen. Intussen speelde ik met haar erg lekkere en stevige borsten.
Lekker lang laten doorgaan met pijpen, en afgemaakt in de amazone. Weer een prima sessie!