PDA

Volledige versie bekijken : de exploitant van het baekeland plein in eindhoven heeft er weer zin in

de duisburg spesjalist
3 juli 2013, 19:29
na een groot scheepse actie van gemeenten eindhoven en politie .om de exploitant van het baekeland plein op fouten te betrappen zoals mensen handel uitbuiting waar overigens niks is gevonden heeft deze exploitant er weer super veel zin in alles krijg buiten een nieuw kleurtje en er wordt gewerkt aan een fris baekelandplein

TIJDENS DE WERKZAAMHEDEN IS HET BAEKELANDPLEIN GEWOON GEOPEND ZOALS GEWOONLIJK :freu::freu::lostit:

broodpoot
4 juli 2013, 09:11
Haha, "hij heeft weer super veel zin in alles". Wellicht zou dat te maken kunnen hebben met een bankrekening die langzamerhand uitpuilt terwijl je er niets voor hoeft te doen. Ik zou daar ook super veel zin in hebben. Elke dag minimaal een rooitje of 5 op je rekening gestort zien worden.

ijsbeer11
4 juli 2013, 13:36
Het Baekeland plein word beheerd door meerdere mensen, waaronder een goede vriend van me..
Die 5000 per dag waar jij het over hebt is compleet uit de lucht gegrepen
Per huis zijn 2 "werkplekken" beschikbaar. De huur van de dames per dag schommelt tussen de 100/150 ruimschoots genomen.
Afhankelijk van bezetting en drukte.
En geloof mij dat het ook daar op dit moment geen vetpot is

broodpoot
4 juli 2013, 15:27
Het Baekeland plein word beheerd door meerdere mensen, waaronder een goede vriend van me..
Die 5000 per dag waar jij het over hebt is compleet uit de lucht gegrepen
Per huis zijn 2 "werkplekken" beschikbaar. De huur van de dames per dag schommelt tussen de 100/150 ruimschoots genomen.
Afhankelijk van bezetting en drukte.
En geloof mij dat het ook daar op dit moment geen vetpot is

Ok, dank voor de verduidelijking maar dan nog, er zal echt geen geld bij hoeven lijkt me.

de duisburg spesjalist
4 juli 2013, 18:25
sorry heren voor de onnodige discussie maar ijsbeer 11 dat konijn wat er rond loop is dat van jou

vroeger had eindhoven meer exploitanten toen de dames nog door de stad zaten later is er een mooie oplossing voor gekomen een hoeren pleintje :eek: of er meer explotanten zitten weet ik niet ma ik wou er gewoon bij stilstaan dat ze de panden niet verwaarlozen en dat is een plus punt :blume:

Don Rudo
4 juli 2013, 20:35
Zal er dit weekend polshoogte gaan nemen, bedankt voor de melding spesjalist.

Ik moet zeggen dat de Baekeland me nooit erg heeft bekoord, waar vroeger ten tijde van de Wattstraat Woensel-West altijd de gekste was.

Of nie Huubke?