PDA

Volledige versie bekijken : Hij komt................ (Sinterklaas)

Scoobert
11 oktober 2006, 16:12
Ja lieve en soute ijsbeertjes, binnenkort is het weer Sinterklaas.
En omdat ook onze goedgeiligman ook internet ontdekt heeft, nu het volgende...

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/4391/719bc199/index.html

Kijk maar eens en .........:rofl: :rofl: :rofl:

Willem2
11 oktober 2006, 16:29
Ik was al zeer vroeg dit jaar aan het rijmen geslagen ;) .....

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=12074&postcount=2

:D Willem2 :wink:

Willem2
11 oktober 2006, 16:49
En nog iets :

Boycot deze winkels :green_smi

Kerstversieringen al in de winkels

De meeste mensen denken er liever nóg niet aan, maar voor een aantal mensen kan Kerst niet vroeg genoeg beginnen. Sommige winkels spelen daarop in en hebben de etalages al volliggen met kerstversieringen.

Bron : Geen Stijl.nl

Willem2
21 oktober 2006, 16:37
Bron: Blik op nieuws

De politie heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een 19-jarige man uit Apeldoorn aangehouden omdat hij een hoeveelheid pepernoten had gestolen. De politie hoefde enkel een spoor van verloren pepernoten te volgen om de jongeman te achterhalen.

Vrijdagochtend rond kwart voor vijf werd bij de politie gemeld dat er bij een bakkerij een ruit was ingeslagen. Via het ontstane gat waren een aantal pepernoten weggenomen. Getuigen hadden een jongeman weg zien rennen.

De polite trof bij onderzoek een spoor van pepernoten aan. Het spoor eindigde bij een pand in de buurt van de bakkerij. In het pand werd een man aangetroffen die voldeed aan het door de getuigen gemelde signalement. De man is aangehouden en voor verder onderzoek ingesloten.

De Cock
21 oktober 2006, 23:21
Sinterklaas dat doet mij aan iets denken :freu:

Sonny2: :loud: NIET VERGETEN Hé...

SINTERKLAAS FEEST IN DUITSLAND :rubbel:

Wordt vast weer erg gezellig ...... regel jij de pepernoten, regel ik de Sek(s)t :wink:

Big30
21 oktober 2006, 23:37
Sinterklaas verdacht van ontucht met Zwarte Pietjes

Justitie in Den Haag verdenkt de 46-jarige Fred M. van de Haagse sinterklaascentrale De Gouden Staf van ontucht met drie jongens, die als zwarte pieten voor hem werkten.
De jongens moesten een aantal tests bij 'Sinterklaas' afleggen, om te kijken of ze geschikt genoeg waren om Zwarte Piet te spelen.

Eén van die tests was een liestest, zegt een woordvoerder van justitie vrijdag. "Omdat zwarte pietjes voor hun werk veel moesten springen, zei de verdachte dat hij hun liezen op breuken wilde controleren."
Fred M. zou vervolgens de geslachtsdelen van de jongens hebben betast. Dat deed hij twee keer in 2003 en eenmaal in 2006.

In juli van dit jaar kwam de zaak aan het rollen en werd de verdachte opgepakt. De zaak komt volgend jaar in januari voor de rechter.

B
27 oktober 2006, 19:01
http://www.lectrr.be/actua/1205.jpg

Moderator : Link werkt niet !!!

Willem2
4 november 2006, 11:39
Bron : Geen Stijl.nl

Sinterklaas en zijn Zwarte Pieten hebben vrijdag een staatsgreep gepleegd in Het Land van Ooit. Het land is omgedoopt tot Het Land van Sint. Het betrof een geweldloze actie. Volgens de politie zijn er geen gewonden gevallen bij de machtsovername.

De politie grijpt niet in. Het ontbreekt de politie aan gezag in Het Land van Sint, waar de wetten van Sinterklaas gelden. Sinds vrijdag zijn in het land in Drunen alleen nog maar lieve kinderen welkom. De nieuwe regering organiseert voor hen allerlei activiteiten. Het Land van Sint beslaat ruim 1000 vierkante meter.

De plaatselijke pepernotenbakkerij bakt dagelijks 10.000 pepernoten

Willem2
9 november 2006, 08:25
Bron : Telegraaf.nl

AMSTERDAM - Ouders en kinderen moeten dit jaar niet vergeten de sint te vragen of hij in het bezit is van een keurmerk. Alleen zo kunnen ze er zeker van zijn dat de goedheiligman zijn vak verstaat en niet het kinderfeest zal verpesten.

Het keurmerk is een initiatief van de Stichting Vrienden van Sinterklaas. Het doel is het verbeteren en het verder ontwikkelen van de sinterklaasbranche zodat het sinterklaasfeest als belangrijk erfgoed in stand blijft. Op dit moment hebben dertien organisaties het keurmerk, waaronder de Bergse Pepernotenbrigade en het Sinterklaasmuseum in Zwolle. " Het keurmerk is in het leven geroepen, omdat de sinterklaasbranche verpauperde" , aldus Erik Voors van de SVVS.

Dit bericht is voor DeCock die als Sinterklaas naar Schieferhof wil gaan :lostit: ;) :D

De Cock
13 november 2006, 22:21
Bron : Telegraaf.nl

AMSTERDAM - Ouders en kinderen moeten dit jaar niet vergeten de sint te vragen of hij in het bezit is van een keurmerk. Alleen zo kunnen ze er zeker van zijn dat de goedheiligman zijn vak verstaat en niet het kinderfeest zal verpesten.

Het keurmerk is een initiatief van de Stichting Vrienden van Sinterklaas. Het doel is het verbeteren en het verder ontwikkelen van de sinterklaasbranche zodat het sinterklaasfeest als belangrijk erfgoed in stand blijft. Op dit moment hebben dertien organisaties het keurmerk, waaronder de Bergse Pepernotenbrigade en het Sinterklaasmuseum in Zwolle. " Het keurmerk is in het leven geroepen, omdat de sinterklaasbranche verpauperde" , aldus Erik Voors van de SVVS.

Dit bericht is voor DeCock die als Sinterklaas naar Schieferhof wil gaan :lostit: ;) :D

Ps. ik ga als Kerstman :lostit: en ja ik heb een KEURMERK maar dat laat ik alleen aan de DAMES zien :hah: .

Jorah Mormont
14 november 2006, 18:49
Ps. ik ga als Kerstman :lostit: en ja ik heb een KEURMERK maar dat laat ik alleen aan de DAMES zien :hah: .

Zeker een TUV Rheinland teken onder de voet!

De Cock
17 november 2006, 00:48
Zeker een TUV Rheinland teken onder de voet!

Nee, johhh onder mijn ballen! Посмотри!

Groeten,

De Cock.

Willem2
17 november 2006, 01:02

Groeten,

De Cock.

Ja een schimmel :bud[1]:

Willem2 :loool[1]:

PS Zaterdag is het zover, dan mogen we weer de schoen zetten .....

De Cock
17 november 2006, 01:07
Ja een schimmel :bud[1]:

Willem2 :loool[1]:

PS Zaterdag is het zover, dan mogen we weer de schoen zetten .....

Nee, dat is mijn Collega SINTERKLAAS, ik ben de KERSTMAN :thefinger

Dan al :hammer:, wat vliegt de TIJD .

Hij met schimmel onder zijn Ballen dat is Bart :baeh: .

Groeten,

De Cock.

Jorah Mormont
17 november 2006, 08:12

Groeten,

De Cock.

(uitspraak:Posmotri)

Ik kan het hiervandaan niet zien, kijk de 12e wel even:hah:

Willem2
18 november 2006, 01:54
:D Vandaag komt hij echt !!! :freu: