PDA

Volledige versie bekijken : Deborah (Roemeense)



Pistol Pete
20 juli 2013, 06:58
Naam : Deborah
Nationaliteit/taal : Roemeense / Engels, Duits
Leeftijd : 20 jaar
Haarkleur/lengte : Kastanje roodbruin/ Lang, krullend
Lengte : 1.68 mupmaat : Slank / B-cupje
Tatoeage/Piercing : Nee / Op haar pols
Service : PZC, NMC, TZ, vingeren, beffen, FT
Extra: Sex met een echte stunner met een uitstraling van jewelste.
Herhalingsgevaar: 100%


Ik had Deborah al enkele keren gesproken tijdens voorgaande bezoeken. Maar om verschillende redenen bleef ze bovenaan mijn todo list staan. Gisteren kwam ze direct na haar binnenkomst in de club naar me toe. Een korte presales sessie volgde. Zo een mooie meid hou je niet aan het lijntje...

Op de kamer een zeer complete sessie. zie hiervoor ook mijn dagverslag van 19 juli in Oase.

P.S. voor boy69: als je vandaag in Oase bent is dit een dame waar je helemaal geen spijt van zal krijgen...er waren gisteravond drie roodharigen, allen overigens knap maar Deborah is veruit de mooiste en komt meestal wat later in de middag.

Boy69
20 juli 2013, 11:10
P.S. voor boy69: als je vandaag in Oase bent is dit een dame waar je helemaal geen spijt van zal krijgen...er waren gisteravond drie roodharigen, allen overigens knap maar Deborah is veruit de mooiste en komt meestal wat later in de middag.

Bedankt voor de tip.

tijdens mijn vorige Oase-bezoek heb ik al van haar mogen genieten, en dat zal ik vandaag waarschijnlijk weer doen.

Boy69
11 augustus 2013, 13:42
Gisteren weer mogen genieten van deze beauty, een van de mooiste van de hele toko.

Als 4e meid van de dag kweet ze zich uitstekend van gaar taak, en was de gummi in no Time gevuld :)

Herhalingsgevaar: absoluut 100%

ButtinSky
17 mei 2015, 15:13
Nog steeds aanwezig en nog steeds een van de mooiste. Had afgelopen donderdag al met haar afgesproken toen dit plan overruled werd door binnen vallende Politie en Belasting inspectie.
Dit duurde al met al van 20.30 tot 22.30h. Debora was ondertussen helaas vertrokken want ze werkt op de dagdienst. Gelukkig dat Real-Juve op TV was zodat ik het 2 uur oponthoud goed ben doorgekomen.