PDA

Volledige versie bekijken : Whina (thaise PHG)

Boobies
13 oktober 2006, 15:06
Valt me op dat er de laatste tijd in zowel PHG als Gt nog maar zelden Thaise meisje aanwezig zijn.

Hierdoor moest ik weer denken aan mijn all time TA de heerlijke Whina,heb haar al heel lang niet meer gezien

Weet iemand of ze nog ergens werkt of anders wellicht een goede vervangster ergens in een FKK club??

Willem2
13 oktober 2006, 19:13
Jack42 weet precies van de hoed en de rand wat betreft Whina ;) . Dat antwoord zal dus wel komen.
Ook in Duitsland is het lastiger geworden voor thaise dames om aan de goede papieren te komen daarom vind je in de clubs gewoon minder thaise dames.
Ik moet ook zeggen dat ze niet erg geliefd zijn bij onze duitse mede-ijsbeer. Deze zomer waren er wat in de PHG maar ze zaten te veel aan dekant en velen zijn weer terug naar Aken ;) ( Biem , Lhong, Kai, .....)
En voor de rest moet je bij Paul Stanley zijn die is altijd wel opzoek naar een thaise dame (zie Rotterdam ;) )

Groeten Willem2 :wink:

Ace2
13 oktober 2006, 19:30
En voor de rest moet je bij Paul Stanley zijn die is altijd wel opzoek naar een thaise dame (zie Rotterdam ;) )

Hoor ik iets over Thaise dames? :luvlove: :luvlove:

Ace2
13 oktober 2006, 20:36
Deze week heb ik een Thaise dame in PHG gezien. Ze luistert naar de naam Emy. Ze is niet zo jong meer en niet echt slank. Donkere huid. Recensie (uiteraard) volgt.

Jack42
25 oktober 2006, 14:22
Jack42 weet precies van de hoed en de rand wat betreft Whina ;) . Dat antwoord zal dus wel komen.

Ja Whina, ze was mijn eerste date in PHG en ik heb vele uurtjes met haar op de kamer doorgebracht in PHG.
Wat een heerlijke Body en haar service was zéér goed te noemen. Maar helaas Boobies ze werkt niet meer in de business.
Ik heb zo nu en dan nog wel eens contact met haar, bij speciale gelegenheden en dat waardeer ik zeer aan haar. Ze is me nog niet vergeten en ik zal haar ook nooit vergeten.:lostit:
Een goede vervangster is er momenteel niet in de clubs omdat er, zoals je al aangaf, momenteel weinig tot geen thaise dames in de clubs werken.
Thaise dames kunnen soms je hoofd op hol laten slaan. :rolleyes:

Jack42