PDA

Volledige versie bekijken : Sascha (Roemeense)

MiniME
3 augustus 2013, 11:23
Leuk, fris koppie met felrode haren. Aardig figuur, alleen als ze lacht zie je dat ze wat tandjes mist.

Kletst lekker, maar als het op actie aan komt, valt het allemaal wat tegen: tijdens het zoenen blijkt ze niet alleen haar tanden, maar ook haar tong kwijt te zijn..............bij het pijpen komt die dan gelukkig weer terug, maar de toon is gezet.

Totaal niet klantgericht bezig op de kamer. Jammer, want met een andere attitude zou dit een leuke herhaling kunnen worden, nu niet meer.

================

Naam : Sascha

Nationaliteit/taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 18 jaar

Haarkleur/lengte : Rood / Kort

Lengte : 1.56m

Postuur / Cupmaat : Volslank / B-cup

Tatoeage / Piercing : ja/ja

Service : ZZT (Zoenen Zonder Tong), PZC, NMC

hansdordt
3 augustus 2013, 13:18
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/247.php

peterp095
3 augustus 2013, 13:53
Heb haar ook al enkele keren gezien en mee gesproken. Na 2 minuten vraagt ze al om naar de kamer te gaan wat in Babylon eigenlijk niet de gewoonte is.
Mij vertelde ze dat ze vroeger in Acapulco en Heaven7 gewerkt heeft.
Ik ben er alleszins niet mee naar de kamer geweest en blijkbaar terecht.

MiniME
4 augustus 2013, 11:59
Heb haar ook al enkele keren gezien en mee gesproken. Na 2 minuten vraagt ze al om naar de kamer te gaan wat in Babylon eigenlijk niet de gewoonte is.
Mij vertelde ze dat ze vroeger in Acapulco en Heaven7 gewerkt heeft.
Ik ben er alleszins niet mee naar de kamer geweest en blijkbaar terecht.

Had ik dat maar gevraagd, dat was dan ook voldoende aanleiding geweest er niet mee te gaan..............maar ja, normaal kun je in Babylon vrij makkelijk de gok wagen, omdat de meeste dames toch wel een minimum aan service bieden. Deze dame echter niet. Zal dan ook snel weer weg zijn daar (of zich aanpassen aan de geldende normen aldaar).