PDA

Volledige versie bekijken : Laetitia (Roemeens)

Megaboob
4 augustus 2013, 11:52
Haarkleur/-lengte :Blond, lang
Lengte dame : ca. 1,65m
Postuur/Cupmaat : Slank / CC (siliconen)
Nationaliteit/Taal :Roemeense, Engels
Leeftijd : begin 20.
Tatoeages/Piercings :ja/nee
Service: TZ / PZC / NMC
Voordelen: Leuke, actieve en geile dame, mooi kontje, zeer mooie lippen, prachtige vole siliconen CC cup, zeer geil
Nadelen: Geen
Tijdsduur :30 minuten
Prijs : 40
Extra’s bij het bezoek: geen

Leatitia was mijn eerste dame voor de dag, en zag er optisch zeer goed uit, slank, lekker kontje, geblondeerd haar, siliconen CC cup, jong en strak, mooie naar voren tuitende lipjes, blauwe ogen die me ondeugend aankeken. Deze dame weet hoe ze moet verleiden, en past dat goed toe. Op kamer tongzoenen (beperkt), maar de pijpsessie zonder condoom was dan wel weer fenomenaal te noemen echt lekker wat ze met die zuiglipjes voor elkaar kreeg, en de sex met haar on top was ronduit goed, lekker nauw kutje, ik jad er zin in, en spoot het condoom dus zonder moeite vol bij deze geile dame, die er zelf volgens mij ook wel van genoot! Prima sessie dus, en bij haar ga ik graag op herhaling!

Megaboob

Stief
6 oktober 2013, 22:08
Gisteren ook met haar kennisgemaakt en daar hoor je mij niet over klagen! Ze nam plaats op het bed en maande me aan om bij haar plaats te nemen, ik ging op mijn knietjes zitten en zij daalde na wat likjes her en der pijlsnel richting Stief Jr, ze draaide haar kontje richting spiegel zodat ik een uiterst mooi zicht kreeg op haar billetjes, die ik lekker aan het masseren was. Haar pijpkunsten zijn zonder meer goed te noemen, ik moest opletten voor fruhspritzungsgefahr met die lekkere zachte opgespoten lippen van haar, waarbij ook de balletjes niet vergeten werden! Cowgirl stand blijft optisch geweldig met deze Pamela Anderson lookalike, en na de doggy vroeg ik haar om rechtop te staan naast het bed met de handjes tegen de muur. Dit deed ze nadat ze eerst terug haar hoge hakken aandeed. Nadien deed ze ritmisch lekker mee toen ik haar achterwaarts rechtopstaand nam, waardoor na hevig geklets het cd'tje werd volgespoten. Zeer lieve dame overigens, hhhgefahr sehr gross!