PDA

Volledige versie bekijken : Alena (Bulgaarse)

Eagledriver
7 augustus 2013, 12:14
Alena, een slanke Bulgaarse die sinds enkele dagen in Babylon werkzaam was.
Hiervoor achter de ramen in Warschau (als ik het goed begrepen heb)
Bovenstaande had bij mij de alarmbellen moeten doen rinkelen, echter haar figuur, samen met een lekker uitziend driehoekje haar op haar heuveltje deed mij besluiten met haar naar een kamer te gaan. Op de kamer heb ik na enige tijd de sessie maar gestopt. Bij het mondelinge gedeelte was het meer de hand dan de mond die het werk deed. Toen ik haar lekkere driehoekje eens was nader wilde bekijken kwam de mededeling dat dit 25 Euri extra zou kosten....
Na deze mededeling was bij mij de hele zin al we vertrokken, toch nog wel geprobeerd wat te n*uken, maar dat kwam niet meer goed.

Naam : Alena

Nationaliteit/taal : Bulgaars / Duits

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin / Halflang

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : slank / A-cup

Tatoeage / Piercing : Nee/Nee

Service : PZC, NMC

palimo
7 augustus 2013, 16:34
Afgelopen zaterdag ook met Alena een tijdje gepraat. Ik zat 2 krukken verderop aan de bar. Ze richtte haar gezicht tot mij, ving aan met "you go with me to the room"? Oops dat is erg rechtstreeks. Ik was wel direkt gewaarschuwd, want bij meisjes die dat direkt doen, gaat bij mij direct de gevarendriehoek omhoog.

Omdat ze wel sympathiek lijkt, tijdje blijven praten, ze heeft ook wel een erg mooi figuur.

Ze liet zich ontvallen, dat niemand haar ook maar enigszins aan mocht raken zonder daar geld voor neer te tellen. Ook vond ze dat de mannen haar bijzondere kinky voorstellen deden, waar ze niet van hield.

Ze had in Belgie 5 jaar achter de ramen gezeten, en ze moest eerst 5 klanten afwerken om de huur te verdienen, dat wilde zij niet meer. In Babylon hoeft zij alleen per klant iets af te dragen, dat zou haar beter bevallen dacht ze.

Ze bleef wel aandringen om met haar naar de kamer te gaan, ze pareerde nog dat veel klanten erg tevreden over haar waren, en eentje had zelfs 4x het tarief betaald. Ik had echter al genoeg gehoord, en ik ga eigenlijk voor zekerheidjes deelde ik haar mede. Het is wel een hele aardige dame, ze is wel verlegen, maar kan je toch de oren van het hoofd praten. Ze ziet er ook erg lekker uit. Zo zal ze haar klantjes er wel uit weten te pikken.