Eagledriver
7 augustus 2013, 12:14
Alena, een slanke Bulgaarse die sinds enkele dagen in Babylon werkzaam was.
Hiervoor achter de ramen in Warschau (als ik het goed begrepen heb)
Bovenstaande had bij mij de alarmbellen moeten doen rinkelen, echter haar figuur, samen met een lekker uitziend driehoekje haar op haar heuveltje deed mij besluiten met haar naar een kamer te gaan. Op de kamer heb ik na enige tijd de sessie maar gestopt. Bij het mondelinge gedeelte was het meer de hand dan de mond die het werk deed. Toen ik haar lekkere driehoekje eens was nader wilde bekijken kwam de mededeling dat dit 25 Euri extra zou kosten....
Na deze mededeling was bij mij de hele zin al we vertrokken, toch nog wel geprobeerd wat te n*uken, maar dat kwam niet meer goed.
Naam : Alena
Nationaliteit/taal : Bulgaars / Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/lengte : Bruin / Halflang
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : Nee/Nee
Service : PZC, NMC
Hiervoor achter de ramen in Warschau (als ik het goed begrepen heb)
Bovenstaande had bij mij de alarmbellen moeten doen rinkelen, echter haar figuur, samen met een lekker uitziend driehoekje haar op haar heuveltje deed mij besluiten met haar naar een kamer te gaan. Op de kamer heb ik na enige tijd de sessie maar gestopt. Bij het mondelinge gedeelte was het meer de hand dan de mond die het werk deed. Toen ik haar lekkere driehoekje eens was nader wilde bekijken kwam de mededeling dat dit 25 Euri extra zou kosten....
Na deze mededeling was bij mij de hele zin al we vertrokken, toch nog wel geprobeerd wat te n*uken, maar dat kwam niet meer goed.
Naam : Alena
Nationaliteit/taal : Bulgaars / Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/lengte : Bruin / Halflang
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : slank / A-cup
Tatoeage / Piercing : Nee/Nee
Service : PZC, NMC