PDA

Volledige versie bekijken : Veroordeelde grenslijkzaak gaat in hoger beroep

Johnny Bravo
9 augustus 2013, 18:59
Veroordeelde grenslijkzaak gaat in hoger beroep.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3489757/2013/08/09/Veroordeelde-grenslijkzaak-gaat-in-hoger-beroep.dhtml

Het gaat hierover Robert-Jan B. die vroeger manager/mede-eigenaar was van de saunaclub Ritz later Relax in plaats Mol in België.
Hij runde deze saunaclub samen met zijn compagnon/vriend M. en deze M heeft ook diverse veroordelingen op zijn cv staan voor wietplantages en drugshandel. Voor de rest waren dit nette gasten die vroeger ook een ijsberen waren in het Duitse Rijk.
Zo was M. de leverancier voor veel dames in GT en PHG etc.

De dame die vermoord is voor de "oude" ijsberen wel een bekende te zijn, deze dame schijnt ook een DVP te zijn geweest in PHG en ook GT. Het lijk van deze dame schijnt op Nederlands grondgebied verstopt te zijn geweest waardoor het Nederlands rechtssysteem hem moet veroordelen of niet. Ik denk dat de Belgen hem al lang hebben laten hangen voor de dood van deze mooie dame.

Ik hoop dat het rechtbank van Breda de juiste beslissing neemt en hem voor een zeer lange tijd opsluit.

Zo zie je maar dat het niet allemaal rooskleurig is betreffend de saunaclubs en hun "eigenaren".

Greetz,

JB SM io

Don Rudo
9 augustus 2013, 19:33
[U]. Ik denk dat de Belgen hem al lang hebben laten hangen voor de dood van deze mooie dame.

Het waren toch die Duitse grenswachters in de klassieker met punchline:
"Aber Heinrich, da hangt er wieder!"

Rob10
10 augustus 2013, 07:08
Maar voordat wij hem kenden uit de Ritz en Relax hadden we Robert-Jan als bedrijfsleider al leren kennen in Queenies in Grobbendonk

Johnny Bravo
10 augustus 2013, 09:57
Maar voordat wij hem kenden uit de Ritz en Relax hadden we Robert-Jan als bedrijfsleider al leren kennen in Queenies in Grobbendonk

Volgens mij zijn ze na sluiting van Relax opnieuw begonnen met Queenies in Grobbendonk. Een aantal dames zijn toen ook over gestapt van Relax naar Queenies.

Naar mijn weten is dus andersom maar daar zou een ander ijsbeer beter antwoord op kunnen geven maar deze ijsbeer is verbannen van het ijsberenforum.

Maar is ook niet zo relevant wat wel relevant is dat hij gestraft hoort te worden, althans zo denk ik erover.

dasnietzofijn
10 augustus 2013, 10:07
Maar is ook niet zo relevant wat wel relevant is dat hij gestraft hoort te worden, althans zo denk ik erover.

Met aftrek van z'n voorarrest is ie over 6 jaar weer een vrij man bij een veroordeling.

Johnny Bravo
10 augustus 2013, 10:09
Met aftrek van z'n voorarrest is ie over 6 jaar weer een vrij man bij een veroordeling.

Wat voor straf zouden ze in België hiervoor geven?

dasnietzofijn
10 augustus 2013, 10:14
Wat voor straf zouden ze in België hiervoor geven?

Geen idee ik ben geen jurist maar ik denk ook een veel te milde straf voor zo een afgrijselijke daad.

Jan Verplancke
22 juli 2015, 19:48
12 jaar in hoger beroep. Overigens door het gerechtshof in Den Bosch. Nederland dus. Hij gaat in cassatie overigens, omdat niet aangetoond is dat Katrina een onnatuurlijke dood is gestorven.