PDA

Volledige versie bekijken : Mikaela (Roemeense) (ex PHG)

SFL
12 augustus 2013, 00:08
Naam: Mikaela
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels (niet al te vlot)
Leeftijd : 24 jaar, maar ze ziet er 19 of 20 uit.
Haarkleur/-lengte : Donkerbruine haren opgestoken
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : een hardbody / klein ovaal kontje / hele mooie puntige tietjes (B-cup)
Tatoeages/Piercings : nada
Roken: ja, 1 pak/dag
Service: GFE, TZ, PZC, beffen, NMC, knuffelen
Voordelen: Een lieverd en gekkerd… Loopt continu happy rond… Energiek ook… Lolita lichaam
Nadelen: haar kont mocht van mij wat dikker en het pijpen vond ik niet denderend… Ook een nagelbijter
Prijs : 75€ voor een uur + 20€ fooi
En de punten zijn: op uiterlijk 8/10 en op dienstverlening 7.5/10

Mikaela… Is nieuw in PHG en niet te verwarren met de veel jongere gipsy Mikaela waar ik vorig jaar de eer mee had. KinkyBull was eerst met deze jongedame mee geweest in een triootje en hij was tevreden over haar! Op het eerste zicht was ze niet mijn type omdat ze te weinig kont had… En natuurlijk koos ze eerst voor Kinky en niet voor mij… Een mokkel dat niet als eerste naar mij komt, die mag het schudden… Maar goed, op dat moment had ik Katelea op mijn schoot en zij zat dan maar bij mijn jongere kameraad. Nadien kwam ik haar nog vaak tegen en telkens was ze heel sympathiek en met de eeuwige glimlach op haar snoet. Vlak na het avondmaal kwam ze bij ons in de chilltent aan het zwembad liggen. Ze had het koud en werkte zichzelf mee in mijn badjas. Compleet in de knoop lagen we daar als een hoopje op elkaar. Geruime tijd presales dus: want we begonnen te zoenen, elkaar te betasten en opeens was mijn pik zo hard als staal.

Uiteindelijk bezweek ik toch voor haar en gingen we in haar eigen slaapkamer neuken. Langs de schuifdeur naar het bureel, nam ze me mee en daar gingen we de trap op. Zoveel maal in HG geweest en de eerste keer dat ik daar kom! Mikaela kleedde zich uit voor me en ik stond meteen versteld van haar prachtige tieten… Van die punttieten, B-cups. Mooi gebruind, gelijk met de rest van haar harde lichaam. Ze dook boven op me in bed en ontpopte zich meteen als een echt knuffeldier. Haar lichaam voelde jong en hard aan. Lichte spieren in haar armen en benen (van het paaldansen) en een huid die vederzacht aanvoelde. Zelden een hoertje met zulk zacht vlees gehad. En dan bedoel ik overal… Haar bovenlichaam, haar dijen, haar kont en haar kutje.

Na veel zoenen en knuffelen, begon ze me te pijpen. Helaas: ik werd meteen geconfronteerd met haar minpunt. Naar mijn smaak kon ze voor geen meter pijpen… Maar dat is relatief, want Kinky vond dat net haar sterkste kant! Laat ons stellen dat ik het graag nat, zacht en traag heb en KinkyBull eerder hard, snel en wild. In mijn geval werd het pijpen meteen afgeblazen en ging ik haar van kop tot teen likken. Toen ik ergens halverweg mijn tong naar haar handen baande en daar aan haar vingers begon te likken en te zuigen, viel me op dat ze haar nagels kort afgevreten had. Ik ben iemand die doorgaans streng op de handen kijkt. Dat ze al geen gelnagels had, was een voordeel, maar helaas bijt ze haar nagels af en zijn haar vingertoppen net stompjes. Jammer! Ik negeerde haar handen dan maar en ging haar honingpotje uitlikken.

In tegenstelling tot mijn andere dame van de dag (Katelea), werd deze Mikaela wel kletsnat. Haar slijmerige oesterachtige kutje smaakte me heerlijk. Als een echte somelier liet ik haar kutgeil in mijn mond rondgaan om het beter te kunnen smaken. Haar klitje puilde tussen haar lipjes uit en tussen beide lipjes vormde zich een vijvertje van haar vocht. Na een kwartier beffen kroop ik terug naar boven… We zoenden nog even en dan opeens bracht ze het condoom met haar mond aan. Naar eigen zeggen nog maar 3 maand actief in de prostitutie, maar de kneepjes van de profhoer kent ze toch al. Ik legde me comfortabel en zij kwam op me zitten. Eerst rechtop en zo kon ik heerlijk geilen op dat harde strakke bovenlichaam van haar. Die 2 tietjes die me vriendelijk toelachte en dan die geile bambi-ogen waarmee ze op neerkijkt. Des te langer ik bij haar was, des te aantrekkelijker ik haar vond. Die lichtebruine ogen accentueerde een waar contrast met haar gebruinde lichaam en donkerbruine haren. Terwijl ze me neukte, streelde ik ruw haar tieten en haar tepels werden zo hard als kogels. Ook haar heupen en dijbenen gingen ruw doch sensueel door mijn handen. Gedurende 20minuten hebben we maar één standje gedaan… Halverweg het neuken, boog ze voorover en omarmde ik haar liefdevol. We begonnen innig te zoenen en zo werkte ze me gestaag naar mijn climax toe. Toen ik klaar kwam, klemde ik haar nog steviger tegen me aan.

Na het neuken nog een kort praatje en toen zat onze tijd erop. Correct verliep het bij de locker: 75€/uur, maar ik was dol op haar dat ik een vette fooi bij in haar jatten duwde. Nadien kwam ze me nog geregeld opzoeken en zo liet ze ook haar paaldanscapaciteiten zien. Indien ik nog tijdig terugkom naar PHG, dan is de kans heel groot dat ik met haar in herhaling val. Ik durf haar dan ook aanbevelen aan iedereen die van een harde lolita-body houdt. Een meisje-van-de-buren dat er veel jonger uitziet dan ze effectief is.
:bibber_2:

ThomasP
12 augustus 2013, 06:37
http://freiercafe.org/tl_files/aplerbeckgirls/michaela_03.jpg

Handelt es sich um diese michaela????

SFL
12 augustus 2013, 08:37
Nope, is not the same girl!
I suppose it is the other Mikaela, the gipsy one, but on that picture with blond hair. She left PHG almost one year ago.

tym
1 november 2013, 10:19
Seen yesterday Acapulco