PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (April 2013)



Ace2
6 april 2013, 06:43
Het was weer kut met kloten met de internetverbinding in GT gisteren.

Dat wist ik nog niet toen ik iets voor 16.00u arriveerde en het was zo waar best druk te noemen, al kreeg ik te horen dat het tot 15.00u rustig was geweest. Het was gezellig met Seqoya, Wervelwind, Rob45, HP001 en TimD (die ik alleen heb gezien), waarbij als decoratie fungeerden: Lea Annabel, Isabel, Julia, Sonja, Chris, Misscha, Barbie, Gia, Samantha, Denise, Clara, Larissa, Lisa, Gulcan, Bonnie, Flo, Katja, Julliete (de vroegere Gulia) Natassia, Cora, Lin, Vanessa, Romina, Shiva, Dunja (met nieuwe tieten), Chantal, Lori (heeft zij soms een birstverkleininh ondergaan?) Sophie (zonder ILTG) Lakeisha, JayJay Stefanie, Lola, Sandy Martha, Lolly, Claudia, laura, Sabrina (2x), Denis/Ilona, Roxanna, Jana, Mely, Sylvia, Dorina, Gabriela, Anastasia Samira, Tanja (dld) Esmaralda, Nikka, Aida.

Zelk heb ik o.a. met Lea gekamerd. Wat een lekker lijf heeft die meid. Toen ik haar van achteren pakte legde ik mijn handen om haar middel en ik kon haar bijna compleet omklemmen. Haar service is goed, maar niet super de super. Seqoya sleurde Aida langs de plinten "That is what you want" gromde hij tegen haar. Hij was voor de tweede keer erg tevreden en wij beiden vonden dat Jansen een erg goede smaak heeft in dit geval. Blijkbaar heeft ze zelfs een goede service.
HP001 moest rustig nadenken wie hij zou nemen. Ondertussen passeerde ik Anastasia die druk aan het converseren was met een klant. Ze hield mij tegen en vroeg: "Is he also here? Where is my love-baby?" en ik vertelde haar dat HP001 iets verderop stond. Blijkbaar maakten ze toen de afspraak om later naar d ekamer te gaan. HP001 moest iets te lang wachten en net op het moment dat hij het beu werd stond ze voor hem.
Misscha was jaloers dat Seqoya vreemd ging. "I thnink I did something good" riep hij, terwijl hij zijn tong in en uit zijn mond rolde. Misscha knikte van "ja" "No one licks better" bevestigde ze. Denise was weer boos op mij omdat ik had beloofd haar te kameren. Ze wilde mij wel vergeven (wat ze bij andere mannen nooit zou doen) als ik haar alsnog zou kameren. Ik was net van de kamer, dus ik heb geen goede beurt gemaakt.
Larissa was een beetje down. Ze riep mij en legde haar mooie hoofdje op mijn schouder en pruilde: "Can you make joke for me. I need that" Ik keek haar aan en antwoordde: "I can also fuck you" lachend keek Larissa mij aan en kierde: " that is for me the same"

In de avond was het redelijk druk met kleine wachttijden. Wij hebben veel gelachen, waarbij Seqoya in goede doen was.

Boy69
9 april 2013, 13:21
Het is nog vrij rustig in GT.
Meiden zijn er echter al genoeg :)


Voorlopige aanwezigheidslijst

Lea, Amy (tot 17:30), Medina, Roberta, Lolita, Veronica, Katja, Meggy, Aida, Sabrina, Joy, Bonny Isabel, Inez, Marianna, Christina en een stuk of 20 anderen

Zojuist gekamerd met Amy, geweldige sessie, beter kan volgens mij niet.....

countvlad
9 april 2013, 15:01
Griekse of hongaarse christina?

Zultbroek81
9 april 2013, 15:57
Griekse of hongaarse christina?

Ik heb net speciaal naar gt gebeld voor jou countvlad.
En Hongaarse Christina is aanwezig......RUK ZE!!!

Boy69
9 april 2013, 16:11
Aanvulling van de eerdere lijst:

Celina, Flo, Stella, Pia, Magda, Gabriella, Lara, Julia, Denise

Ik ben net terug van een triootje met Lea en Lolita, waanzinnig

Magic-G
9 april 2013, 19:53
Denise



Hey Boy, is dat Roemeense Denise of Iraanse Denise/Ilona

Boy69
9 april 2013, 21:07
Hey Boy, is dat Roemeense Denise of Iraanse Denise/Ilona

Roemeense Denise

bosbeer
10 april 2013, 14:57
Opgejaagd door opzwepende muziek probeerde ik de geluidsbarriere nog even te testen op de A74 op weg naar GT en daardoor miste ik compleet de afslag, alsnog remmen zou dodelijk zijn geweest. Dus terugrijden naar Kaldenkirchen waar ik even de nieuwe enorme drankhal heb bezocht. De 95 benzine bij Jet kost momenteel 1,60 euro. Daardoor was ik om 14.15 uur in de club. ILTG liep toevallig bij de Theke en begroette me hartelijk. Hij was de sessie met zijn Sophietje al een tijdje geleden gestart en heeft de sleutel van de kamer op zak. De Souza en De Paus zijn er ook. Net even een omeletje gegeten in de tent en dat was weer prima. Veel beren aanwezig vandaag , in verhouding meer dan normaal. Veel Franstalige Belgen, zag ik al op het parkeerterrein en dat was De Paus ook al opgevallen, zei hij me net. Een redelijk aantal dames, waaronder een aantal voor mij veel onbekenden. Er zitten een paar hele leuke tussen. Verder ook een aantal oudgedienden die zich praktisch allemaal in het gangetje bij de uitgang ophouden.
O.a. Heb ik gespot: Nicolette, Bonnie, Kira, Kim, Bunny, Sandy, Eva, Shiva, Veronica ( stootte me net aan waardoor de poot van mijn bril brak, dank u!) , Sissy, Larissa, Isabel, Betty, Roxanna, Aida, Lola, Nikita, Hongaarse Sabrina, Jana, Sophia, Sonja, Rosa, Roberta, Illy, Stefania, Laura, Marianne, Heidi, Gabriella ( vraagt of Ace2 ook nog komt) Serena, Sofietje, Lara, Sissy, Chantal, Leonie met leuke vriendin Lana, Nicolette (mooie Bulgaarse die 1 week in GT is), Medina, Mischa, Anastasia ( vraagt waar HP001 blijft), Poolse Meggy, Katja, Keisha ( weer terug achter de bar met een nieuwe wilde coup), Roemse Denise, Lea, Gia, Lisa, Lollie, Mara, Sandy, Natasja, Steffie, Barbie, Nila, Laida ( Turkse). Er zullen er nog wel meer bijkomen, maar dit was 't ff voor nu.

Ace2
10 april 2013, 19:06
Opgejaagd Gabriella ( vraagt of Ace2 ook nog komt) .

Ace2 moet hard werken om zijn favoriete dame te kunnen blijven betalen. Volgende week donderdagmiddag is hij waarschijnlijk weer present.

bosbeer
10 april 2013, 19:20
Live from GT:

Net gegeten in de tent met ILTG en daarbij de dameskolonie besproken. De Souza wilde niet eten omdat het stonk in de tent naar de gaarkeuken. De rooie koollucht was inderdaad vrij overheersend, maar het was maar een bijgerecht. Het rundvlees en de kippeprut waren goed te noemen, net als de gemengde groenten en de aardappelen met peterselie.
Het is gezellig druk in de barruimte momenteel. Veel onbezette vrouwen. Samira is ook binnen gekomen. Is een stuk blonder geworden en haar kont een stukje zwaarder. De boxers van The Saint zullen XXL moeten worden, wil ze ze nog passen. Maar ze heeft verder best wel iets leuks. Sonja loopt flink te jagen en heeft al een paar keer van tenue gewisseld, zoals meer meiden doen. Aliya , Lolita, Lory , Dorina en Pia zijn trouwens ook binnen. Kleine Isa met al de tattoos is definitief gestopt als dvp en staat nu achter de bar. Leuk en goedlachs grietje is het. ILTG heeft de hele middag genoten van Sofietje en rond 19.00 uur heeft hij afscheid van haar genomen. Aida doet het goed en gaat regelmatig naar de kamer. Ze zal best speciaal zijn, maar persoonlijk vind ik haar niet supermooi. Wel is ze erg bruin en blond. Maar er zijn mooie meiden genoeg vandaag. Ik ga zo eens kijken of ik bv Veronica of Sabrina kan strikken. En anders wordt het een uurtje met Eva of een nieuwe blonde die zeer weing bekijks heeft, maar wel iets speciaals. Is een gevoelskwestie, moeilijk uit te leggen. En een sexy lijf met mooie lange benen heeft ze ook. Shiva is ook niet volgeboekt vandaag, ondanks dat ze de enige is die de hele dag bloot loopt. Veel bekende gezichten onder de dames zijn er vandaag niet, zoals Luana, Cassandra, Georgiana, Annabelle, de Ckrisztina's, Nika, Magda, Martha, Dorothea, Flo, Julia, Denise/Illona, Amara, Nicky, Cora, Daira, Adelina, Elisabeth, Shanti, Lydia, Nathalie, Elena, Lulu, Andrea, Patrizia, Kimberly, Joanna, en uiteraard nog een heleboel meer.
Het wordt tijd voor aktie. Nog een dienstmededeling: Larissa en Roxanna zijn vandaag voor het laatst en m.i.v morgen 6 weken op vakantie!

vrije jongen
10 april 2013, 19:41
Georgiana zou inmiddels in Aca zitten. Just hearsay, maar mischien even bij de krukroemeentjes navragen.

bosbeer
10 april 2013, 20:57
Live from GT:

Net terug van een prima sessie met Shiva op kamer 1. Lekkere service en ook een leuke meid. Het is opeens een stuk rustiger in de barruimte. De Souza staat nu op en zegt even een rondje te gaan maken en nog een meid uit te gaan zoeken. In de barruimte zijn er nog een stuk of 8 , veel hangen er bij de Kino en in het gangetje. Nog wel aardig veel beren, rond een uur of 8 kwamen ze met trossen tegelijk binnen. Maar gelukkig gaan de dames voor kwaliteit... De 2 bedden in het atrium zijn slechts gescheiden door een gordijn, zag ik vanmiddag. Toch ietwat merkwaardig, je privacy is er 0,0. Als ze een beetje wild bezig zijn in het bed ernaast, liggen ze zo op je schoot. Om van de geluidsoverlast nog niet te spreken. Er zou tenminste een donkere glasplaat of houten schot tussen moeten zitten. Het Roemeense krullenbolletje Carmen heeft rond 21.00 uur ook haar rentree in GT gemaakt. Haar haren zijn nu alleen rood ipv blond.
Aida komt nu net even naast me zitten. Een pauze heeft ze wel verdiend. Ook Larissa is dolblij dat ze nu een aantal weken niets meer hoeft en eens lekker vrij heeft. De Souza zit nu naast Aida en het lijkt erop dat ze naar de kamer zullen gaan. Chantal probeert steeds triootjes te regelen samen met Lory, net als Leonie en Lana. Wij hoorden hier dat Georgiana naar LR zou zijn, maar is ook niet zeker dus. Je krijgt wel de indruk dat de dames zich aan het verdelen zijn over de diverse clubs. Het is hier echt niet voor alle meiden een vetpot, er zijn er behoorlijk wat die maar 1x naar de kamer zijn geweest en misschien zitten er ook nog wel ongepopte bij. Ook de dames hebben last van de crisis.
Inderdaad heeft D.S Aida gestrikt. Hij was vandaag al behoorlijk gestresst en gespannen vanwege The Match van a.s. zondag , maar beweert wel dat PSV met 5-1 gaat winnen....Als ze terug zijn gaan we ervandoor. Wij hebben geen mondharmonika, maar wensen u allemaal toch een hele goede nacht.

P.S. Vandaag nog even de duur van de douchestraal getest: vanmiddag bleef deze 18 seconden stromen en net precies 12 seconden.

wayne r
11 april 2013, 06:51
Live from GT:

Veel bekende gezichten onder de dames zijn er vandaag niet, zoals ... , Nicky, Cora, ..., en uiteraard nog een heleboel meer.


Hopelijk zijn ze morgen terug. Nicky had me een triootje belooft bij mn volgend bezoekje.:smile2:

CLUBSPORT
13 april 2013, 14:53
Het word al een flink stuk drukker ketser cupido en rex waren alweer vroeg aanwezig NINA is er ook weer eens
Verder gespot Laura Jana M illis Doreen Lisa Chanelle Kelly en nog veel meer

CLUBSPORT
13 april 2013, 16:30
Lastig een keuze te maken NINA is ook in geen velden of wegen meer te
Vinden mischien eerst maar eten zo

Hunziker
14 april 2013, 14:59
Live from GT:

P.S. Vandaag nog even de duur van de douchestraal getest: vanmiddag bleef deze 18 seconden stromen en net precies 12 seconden.


Hi Bosbeer,

Ik heb dit ongeveer een maandje geleden ook eens getest.
Het hangt van de douche af (omkleedruimte langer dan de douches in de binnenruimte) en het tijdstip (drukte..toeloop etc)

Binnenruimte die douches gingen rond 21.15 uur nog maar 15 sec. (meerdere metingen allen gelijk)

En in de omkleedruimte deed de douche het om:
14.15 uur 35 sec. en gelijk goed warm (meerdere metingen allen gelijk)
15.45 uur 42 sec. en af en toe kouder (meerdere metingen allen gelijk)


Het zal wel via de Thermostaat aangestuurd worden net hoeveel warmwater er nog voorradig is.
Let wel metingen bij steeds dezelde douche.

BSesamstraat
14 april 2013, 16:08
Lastig een keuze te maken NINA is ook in geen velden of wegen meer te
Vinden mischien eerst maar eten zo

Ze zag er weer goed en vrolijk uit. Maar is niet een type waar ik geil van word dus clubsport ik laat het aan jou over ;)

yep3
14 april 2013, 19:00
Aanwezig vandaag aida, fiona, candy weer terug, angela, lolli, beide annabelles, lekker toeven in de tuin

gignnl
14 april 2013, 19:19
Vandaag zag Nina er ook weer geil uit,en aangezien het wel mijn type is lekker gepannekoekt met haar.
Het zit goed vol gegeven het goede weer wel te verwachten.
Na aangesterkt te zijn in de kaditent met Rosa naar de kamer verdwenen die de laatste nakomelingen vakkundig wist te verwijderen.
Bij afwezigheid van desouza ga ik nu de Warsteiner voorraad aanspreken.

masseurke
15 april 2013, 13:50
P.S. Vandaag nog even de duur van de douchestraal getest: vanmiddag bleef deze 18 seconden stromen en net precies 12 seconden.

Dus 18 seconden voor de massa Warsteiners en Beck's en 12 seconden na ?
:wink:

bosbeer
15 april 2013, 14:09
Dus 18 seconden voor de massa Warsteiners en Beck's en 12 seconden na ?
:wink:

Ja, ze denken natuurlijk dat we 's avonds flink aangeschoten zijn en dan niet meer in de gaten hebben dat ze stiekem de kranen krapper afgesteld hebben. Het lijken wel Belgen daar in Brüggen. Maar daar trappen wij natuurljk niet in, hè.

Picasso 1
15 april 2013, 14:50
Dus 18 seconden voor de massa Warsteiners en Beck's en 12 seconden na ?
:wink:

Feiten:
Oase: ongeveer 12 seconden
Sharks: ongeveer 7 seconden

Gevoel:
Het water voelde daar warmer aan dan in GT.

Doe er je voordeel mee. :biggrin:

gignnl
15 april 2013, 15:10
Een nieuw discussiepunt de gevoelstemperatuur van water in de clubs:baeh:

bosbeer
15 april 2013, 15:42
Feiten:
Oase: ongeveer 12 seconden
Sharks: ongeveer 7 seconden

Gevoel:
Het water voelde daar warmer aan dan in GT.

Doe er je voordeel mee. :biggrin:

Je kunt het ook overdrijven, hè. Straks is ook de luchtvochtigheid lekkerder dan in GT en draaien de sleuteltjes van de locker makkelijker om dan in GT, de wc blokjes ruiken lekkerder dan in GT, de saunabanken zijn niet zo hard als in GT en de voordeurbel gaat tenminste niet zo hard als in GT terwijl de zoutvaatjes er lekkerder in de hand liggen dan in GT, het gras groeit er sneller dan in GT en in de zomer zijn er niet zoveel vliegen als in GT, ook is het toiletpapier daar niet zo ruw als in GT terwijl het beeld in de Kino veel scherper is dan in GT. Waarom gaan we eigenlijk nog naar die kuttent toe??

Stief
15 april 2013, 16:04
Rustige maandagmiddag hier met een evenwichtige verhouding dvp / ijsbeer. Net 2 sessies achter de rug met Deborah en Lea. Grappig om de reacties te zien van de gevestigde waarden bij het binnentreden van 2 nieuwe blonde aanwinsten tijdens een introrondje, if eyes could kill.... Voor het overige komt de zon hier af en toe piepen, maar het blijft vooral bewolkt.

Picasso 1
15 april 2013, 16:57
Je kunt het ook overdrijven, hè.
Ooops, als je Badslippers zou zijn geweest dan zou ik me zorgen gemaakt hebben dat ik een smiley teveel had gezet.

bosbeer
15 april 2013, 17:56
Ooops, als je Badslippers zou zijn geweest dan zou ik me zorgen gemaakt hebben dat ik een smiley teveel had gezet.

Daar moet ik ff over nadenken... Overigens is het best een nobel streven van de diverse clubs om op een normale manier zuinig met water om te gaan. Ik heb regelmatig in enkele clubs meegemaakt dat sommige hufters de douche rustig laten doorlopen terwijl ze allang zijn vertrokken en de doucheruimte leeg was. Dat waren dus douches met een draaiknop ipv een drukknop. Ieder voordeel hep ze nadeel.

shadow
15 april 2013, 19:59
Waarom gaan we eigenlijk nog naar die kuttent toe??

Om te neuken misschien??:smoke:

Boy69
18 april 2013, 11:40
Vandaag eens extreem vroeg naar GT vertrokken.

Verhouding beren : meiden is nog erg gunstig

Line-up is al behoorlijk goed.

Aanwezige meiden:
Lea, Monica, Sofia, Pia, Medina, Sandra, Angela, Romina, Carmen, Pim, Candy, Lisa, Andrea, Mimi, Roberta, Meggy, Sabrina, Bonny, Mandy, en een stuk of 20 mij onbekende meiden

marpet
18 april 2013, 12:30
We komen je later vergezellen. Jammer dat er geen foto bij de naam kan staan, maakt kiezen nog makkelijker. Tot laters

Boy69
18 april 2013, 14:02
Line-up wordt beter en beter.

Het Roemeense klasje is nog niet gearriveerd.
Het Duitse klasje is wel aanwezig, maar heeft meer zin in zonnen dan in neuken :(

bensin
18 april 2013, 14:55
Wie zitten er op dit moment allemaal in het Duitse klasje in de zon?

Boy69
18 april 2013, 15:47
nog enkele namen voor de "liefhebbers"

Lavinia, Gia, Patricia, Celine, Marianna, Elena, Naomi, Gina, Annabel, Vanessa

yep3
18 april 2013, 19:41
alina, lolli, evi(nieuw),xenia met nieuwe boobs!

broodpoot
18 april 2013, 23:28
xenia met nieuwe boobs!

Hen je enig idee welke maat? Ga komende week denk ik maar weer dus ben druk bezig met een lijstje.

yep3
19 april 2013, 05:59
ik denk een cup c/d

Cupido
19 april 2013, 06:53
Naar eigen zeggen cup c

chefkok
21 april 2013, 16:00
Nog iemand die dinsdag gaat?

Boy69
21 april 2013, 16:17
Nog iemand die dinsdag gaat?

Kans is groot dat ik ga

Bief2
22 april 2013, 16:18
Ben onderweg naar GT! Wie nog meer?
Jammer, misschien vrijdag.

Teiresas
24 april 2013, 09:10
Weet iemand of Joanna deze week in GT is ??

Cupido
24 april 2013, 09:26
Al weken niet gezien. Maar misschien werkt ze niet meer op zaterdag!!

broodpoot
24 april 2013, 09:57
Fukkeduk, zou vandaag gaan maar er is plots wat op m'n werk tussengekomen. Grrrrr......:ranting2:

Vrijdag maar proberen en anders volgende week.

Weet iemand hoe het volgende week zit met de vakantie in Duitsland, heeft dat invloed op de drukte?

Willem2
24 april 2013, 10:01
Fukkeduk, zou vandaag gaan maar er is plots wat op m'n werk tussengekomen. Grrrrr......:ranting2:

Vrijdag maar proberen en anders volgende week.

Weet iemand hoe het volgende week zit met de vakantie in Duitsland, heeft dat invloed op de drukte?

1 mei is een vrije dag in veel landen in Europa, ook in Duitsland. Rondom deze dagen verwacht ik dat het drukker is. Ook de 30ste vanwege Tanz in de Mai en koninginnedag in Nederland.

laplagne
24 april 2013, 10:25
Joanna is niet meer zo veel in GT aanwezig als vroeger. Zij zit meer in de Poolse studeerkamer. Laatste keer vertelde Joanna dat zij dit voorjaar nog naar GT zal komen. Hopelijk niet voor haar afscheidstournee, maar ik acht die kans wel groot.

Teiresas
24 april 2013, 13:35
Joanna is niet meer zo veel in GT aanwezig als vroeger. Zij zit meer in de Poolse studeerkamer. Laatste keer vertelde Joanna dat zij dit voorjaar nog naar GT zal komen. Hopelijk niet voor haar afscheidstournee, maar ik acht die kans wel groot.

Klopt. Ze is nog slechts weinig én onregelmatig in GT ivm eindfase studie. De frequentie van aanwezigheid in GT hangt vooral af van studiedrukte.
Ze vertelde mij echter een maand of twee geleden dat ze niet de intentie had om er mee te stoppen (noch met GT nog met haar studie...).
Haar fans zouden het echter wel prettig vinden te weten wanneer wel/niet...

bergm550
27 april 2013, 19:39
Ik ben nu in GT. Het is niet al te druk. Het is aangenaam zo. Leuke meiden gezien. Eten was prima. Weer is koud en bewolkt. De sofa's in de barruimte zijn vervangen door zwart lederen exemplaren en zitten prima. De masseur hebben ze nu omringd met boompjes. Aanwezige vrouwen: Lolly, Elisabeth, Luana, Annabel, Roxanne, Olga, Romina, enz. Aanwezige ijsberen: Van Dattum en verder heb ik geen andere bekenden gezien.

bergm550
28 april 2013, 17:45
Ik ben nu in GT. Het is wat drukker als gister. Weer is niet koud, maar wel bewolkt. Aanwezige beren: jacky pakutra, gignnl, jack42 en boy69. Aanwezige vrouwen: Lolly, Luana, Dinan, Aïda, Roxanne, Lori, Jessica, Isabelle, Roberta, Lola, Sabrina (2 maal), Maria en nog een stuk of veertig.

MechMax
29 april 2013, 08:06
Wat zijn de vaste dagen van Sabina ?

MechMax
29 april 2013, 17:20
Niks op tegen, maar van waar komen al die chinezen altijd in grote getalen?

Jack42
29 april 2013, 18:37
Wat zijn de vaste dagen van Sabina ?

Maandag tot en met zondag met zo nu en dan een dag of een paar dagen vrij er tussendoor.

Bluebear
29 april 2013, 19:02
Niks op tegen, maar van waar komen al die chinezen altijd in grote getalen?

"Als de Chinezen niet zo goed zouden kunnen kezen, zouden er niet zoveel Chinezen wezen". Vandaar. :betrunken: :teuflisch:

Boy69
30 april 2013, 12:19
Momenteel aanwezige prinsesjes op Koninginnedag:

Adelina (ro), Jayjay (de), Monica (pl), Lea (de), Kandy (pl), Mandy (aut), Nikky (de), Louana (ro), Meggy (pl), Sofia (de), Christina (ro), Roxana (ro), Lulu (th), Sabrina (ro), Carla (gr), Isabella (ro), Katja (bg), Roberta (bg), Gabriela (?), Aida (ro) en een stuk of 20 meiden die ik (nog) niet bij naam ken