PDA

Volledige versie bekijken : Naomi (Dominicaanse)



Volpe
18 augustus 2013, 11:52
Naam : Naomi

Nationaliteit/taal : Dominicaanse Republiek / Spaans, zeer matig Duits

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : Geblondeerde krulletjes / tot op de schouders

Lengte : 1.60

Postuur/Cupmaat : normaal / B/C

Tatoeage/Piercing : Nek / Tong

Service : TZ, PZC, NMC, Vingeren, beffen. Mix van PSE en GFE

Gekopieerd uit mijn recensie:

Ik koos direct voor de schattige Naomi, die er in haar roze-zwarte speelpakje heerlijk uitzag en met haar volle lippen al had bewezen heerlijk te kunnen zoenen. Avril maakte zich vlug uit de voeten en Naomi voerde de pre-sales nog een stapje verder; ze begon me lekker plagerig te pijpen op het matras in de Kino. Na enkele minuten vroeg ze of ze al een Schlussel zou halen, maar toen ik zei Cabana spoedden we ons naar 1 van de twee tuinhuisjes. Daar haar pakje uitgetrokken waar een prachtig caramelkleurig huidje tevoorschijn kwam, voorzien van een stevige B, kleine C-cup. Lekker strelen en zoenen, tot ze me op het matras trok. Haar heels hield ze aan (ziet er geil uit vind ik!) en ze ging weer verder waar ze in de kino gebleven was. Het pijpen ging nu duidelijk steviger, het tempo werd opgevoerd, af en toe een beetje veel handinzet maar toch zeer fijn om te ondergaan. Ook de ballen en de stam werden niet vergeten, speeksel werd ingezet om er een lekkere sloppy BJ van te maken. Af en toe een onderbreking om langzaam en diep te tongzoenen, met haar tongpiercing en volle lippen echt heel goed. Tussendoor even snel geproefd van haar kutje en even een vinger naar binnen laten glijden. Deze was al wat vochtig en supernauw. Vervolgens ging ze met de vingers van haar vrije hand tijdens het pijpen mijn kontje verwennen. Beetje kriebelen, beetje druk uitoefenen, heerlijk. Hierdoor werd ik geiler en geiler. Heb haar even tussen haar tieten geneukt, maar weer snel door naar het PZC. Wilde eigenlijk nog neuken, maar daar ben ik niet aan toe gekomen, ze heeft me heerlijk klaargepijpt waarna ik mijn zaad over haar tieten heb gespoten. Na het schoonmaken de laatste 5 minuten nog heerlijk geknuffeld en mijn spaans weer wat opgehaald. Na exact 30 minuten het tuinhuisje verlaten en Naomi netjes betaald. Met een kusje afscheid genomen en de rest van de dag een aaitje en knipoog bij elke ontmoeting. Leuke meid, volgende keer zeker weer een optie.