PDA

Volledige versie bekijken : Svenja (Duitse)

lustman
22 augustus 2013, 08:14
Naam : Svenja

Nationaliteit/Taal : Duits / Duits - Engels

Leeftijd : 23

Haarkleur/-lengte : donker blond in staartje

Lengte dame : 1m58cm

Postuur/Cupmaat : stevig / B natuur

Tatoeages/Piercings : nee / navel

Service: PZC, NMC en TZ. Vingeren , beffen ( FT ? )

Voordelen: Naturel look ( girl next door )

Nadelen: geen after-sales ( ziet je niet meer staan na de sessie )

Tijdsduur : 30min

Prijs : 50€

Buiten in het tuintje kennisgemaakt met deze Duitse. Ik vond ze wel wat hebben en waagde het er op. De sessie startte al tongzoenend , wat ze prima deed. Afwisselend pijpen met variatie. Gevolgd van mijn kant met een partijtje beffen. In missionaris stevig geneukt tot ik klaarkwam.

Besluit : aangename verassing. Is nog vrij nieuw , dus laten we hopen dat er nog net dat ietsje meer uitkomt. Zeker waar voor je geld. Wel geen na-sales. We houden het op een vette 7,5/10.

Alexander de Grote
4 september 2013, 01:07
Een kleine 2 uur geleden met deze dame de avond afgesloten, ze redde mijn zeer slechte avond. Ze is ietsjes voller, maar een heerlijk blond buurmeisje kop op met blauwe ogen. Het was een kostbaar half uurtje, want meer tijd hadden we helaas niet. Maar veel afgewerkt in die 30 minuten, heerlijk tongzoenen aan de bar, pijpen op haar hurken, weer aan de bar. Met een stijve leuter naar de kamer en daar op de bank verder. Op de bank met haar kletsnatte kut over mijn schacht en gesmeekt om op het bed verder te gaan. Goede pijpbeurt en tepeltjes likken, ballen likken, net geen anus erbij, een beetje deep throat, en weer met der kletsnatte kut over mijn lul. Ik twijfelde of ze hem er zo in wilde, maar ik hoefde er gelukkig niet over na te denken.

Weer pijpen en nu met haar dikke kont naar me toe, lang geleden zo'n natte kut gevingerd, hoewel met mijn duim, is dat dan geduimd...:gruebel: Opvallende grote kut, daar moest ik even een onderzoek naar starten. Omgedraaid en op de rug gegooid, nog steeds pijn aan de rug van, en eerst even lichtjes gesnoven, heerlijk fris en direct met mijn tong naar binnen, ze schrok en liet merken dat ze het wel prettig vond. Klit gezogen en gelikt, mijn eerste vinger verdwaalde en mijn tweede vinger erbij werd merkbaar gewaardeerd. Klit likken, uiteindelijk met 3 vingers gevingerd en met haar tieten en tepels gespeeld. Wie zegt dat mannen niet kunnen multi tasken! Ze kwam in ieder geval heerlijk, fictie of werkelijkheid, WTF, who cares! Knielend naast haar hoofd laten pijpen, condoom erom en met missionaris begonnen, maar aangezien ik zo geil was wilde ik graag een FT. Maar er stond meer op de menulijst, in het gezicht komen, FT en slikken. Per extra €25, maar je moet het eens gedaan hebben. Waggelend op het bed staan en met mijn rechterhand aan haar haren haar hoofd in positie gezet en met links even zelf het hoogtepunt bepalen. Mondje en ogen open, maar na het eerste schot toch maar dicht, na een eerste geile sessie zonder orgasme, en 3 dagen geen seks was ik blij met het resultaat op haar gezicht en in Svenja's mond. Met 2 vingers alles in haar mond geschoven, even de laatste checken of alles erin zit en slikken, nacontrole en weg was alles. Ik heb pakketkorting op de extra's cash afgerekend en we waren 5 minuten over 12 de kamer af.

Heeft me nog een cola ingeschonken en een babbeltje gemaakt, na mijn douche stond ze met gepoetste tanden te wachten en met een heerlijk lange tongzoen het pand verlaten. Conclusie, schijn bedriegt, Svenja is een heerlijk natuurgeil seksbeest die veel jonger uitziet dan ze werkelijk is en ook nog 100 keer geiler. Herhalingsgevaar zit er zeker in en dan een uur of anderhalf, alles op ons gemak.

lustman
17 november 2013, 21:57
Een girl next door in latex en leer gekleed...het zag er zeer uitdagend uit !

Weer een goede sessie met dit natuur geil meisje doorgebracht.

Als afsluiter het mondje afgeroomd...hmmm !

facial
18 november 2013, 07:41
Klinkt goed Lustman "het mondje afgeroomd" mooi omschreven klinkt toch vriendelijker als: haar bek vol gespoten hahaha.

lustman
11 mei 2014, 18:04
Voorspel begonnen in de whirlpool. Eerste minpunt dat ze na de whirlpool geen douche wou nemen. Zelf vind ik dat er toch altijd een chloorgeur blijft hangen. Eens op bed plaatste ze zich in een positie tijdens het pijpen dat je nergens bij kon komen. Dit vond ik maar niets. Om het kort te houden : er kwam maar weinig schot in de zaak. Misschien haar dag niet , maar het wilde niet vlotten. Na de sessie zag ze me gewoon niet meer staan of kon er geen aanblik meer vanaf. Een magere 6 op 10.

Herhalingsgevaar : nee !

Bubbelbader
25 september 2014, 10:52
Svenja was de dame die mij ontving bij mijn eerste Babylon bezoek. Babyvetjes en een girlnextdoor look. Geroemd om haar service, dat wilde ik wel eens beleven. Ze is vaak moeilijk te contacteren. Soms spreek je haar aan en loopt ze na 2 min gewoon weg, een andere keer blijft ze wel socializen maar is er geen enkel initiatief van haar uit om wat intiemer te worden. Eerst de vraag "Und was machen wir?" en dan pas wordt het tongen. Het was allemaal wat rechttoe rechtaan. Niks speciaals eigenlijk. Geen openbare actie terwijl er bij haar profiel toch de nodige vunzigheden op haar CV staan.

OP de kamer was het een voorzetting van het eerdere werk. Tongen en pijpen. Geen balletjes likken oid. Het viel me tegen. Ik heb me net zolang laten pijpen tot haar mond gevuld was, zonder knoeien slikte ze netjes alles weg. Ze rekende slecht 25 extra.

Geen herhaling met deze dame,

why not me
27 mei 2016, 00:05
She is back after one year.

facial
6 juli 2016, 18:16
Weet er iemand waar ze nu ergens is, na 1 week aanwezigheid in Babylon heeft ze de club weer verlaten.

massage-gek
8 juli 2016, 06:04
Sie ist wieder da...
Gistermiddag kwam ze weer binnenlopen en werd hartelijk begroet door diverse collega's... Leuke meid!!!

facial
30 maart 2017, 14:44
Toevallig nog iemand die weet waar ze nu ergens is en of dat ze ooit nog terug komt naar Babylon.

mechelen
23 mei 2019, 23:32
Weer terug.