PDA

Volledige versie bekijken : Waar werken de Relax meisjes NU ?



oblix
17 oktober 2006, 22:15
Hallo beste forumleden.

Als vaste bezoeker van Relax had ik daar een paar dames die ik gewoon wil blijven ontmoeten.

Ik denk dat er veel meer ijsberen zijn die nu op zoek zijn naar de Relax dames.

Als iedereen nu kenbaar maakt waar de dames zich bevinden kunnen we de meeste misschien wel weer terug vinden.

En dames die meelezen mogen wat mij betrefd ook gewoon melden waar ze nu werken zodat hun vaste klanten ze terug kan vinden.

Ik zal beginnen met wat ik op dit moment weet.

Mieke is geen probleem zie haar topic op het forum
Sonja is gezien in YY
chanel (Iraans) in YY

Verder ben ik heel benieuwd waar ik Iris (russisch vlaamssprekend) kan vinden.
En verder ook Hilke en Helena (masage).

Als iemand iets weet horen we het graag.

Note Tiga: dames verplaatst door Willem2

oblix
18 oktober 2006, 17:55
Romy en Jade werken nu in BB

Note Tiga: dames verplaatst

bobo
19 oktober 2006, 08:53
Jeanette, Lisa. in Jungle club Maaseik

Note Tiga: melding gemaakt bij Jungle Club
Note zero : Dames ook verplaatst

paul22
19 oktober 2006, 11:54
gisteren was Hilke in YY. Als de Relax ter sprake kwam kreeg ze tranen in der ogen.

Note Tiga: dame verplaatst

Born to be wild
19 oktober 2006, 20:07
Vandaag Simone (blond) en Denise gespot in YY. Hun vaste werkdag wordt donderdag. Verder nog een nader in te vullen (halve)dag.

Ze wisten te melden dat ze nog steeds dol waren op sex :freu:

note zero: verplaatst

Big30
19 oktober 2006, 20:16
Vandaag Simone (blond) en Denise gespot in YY. Hun vaste werkdag wordt donderdag. Verder nog een nader in te vullen (halve)dag.

Ze wisten te melden dat ze nog steeds dol waren op sex :freu:

Whauw! Oostenrijkse Hilke, de Blonde Nederlandse Simone en de kleine Vlaamse Sonja in YY :lostit: :freu: :lostit:, bevalt me beter dan die $#*% actie van YY.

Benieuwd of Hilke net als in Mol veelal 's avonds na 7u aanwezig is, bij voorkeur op de vrijdag avond wat mij betreft!
Simone was vaak in Mol ook een halve dag op de Maandag aanwezig (heel soms ook Dinsdag avond), benieuwd hoe dat in Roermond zal zijn ook benieuwd of ze toch de stoute schoenen aantrekt en met haar vriendin in Gt gaat kijken!

Gr. B.

note zero: ok

blauwebeer
20 oktober 2006, 09:20
Het zou HM niet verbazen als Iris binnenkort weer opduikt ;).

Kan mij al indenken waarop HM het liefst zou hebben dat Iris duikt :thefinger

Krimson, die graag tekstomeletten lust

Jansen
20 oktober 2006, 20:32
Juliette en Sascha zijn naar huis gegaan voor de sluiting en weten hier ook nog niets van af.:heul:
Ik heb Sasha wel geprobeert te bellen maar ze is in Rusland en heeft haar Duitse mobiel uitstaan.

little diablo
21 oktober 2006, 18:01
als jullie nou overal de entree betalen in de clubs voor mij,dan zal ik ze voor jullie zoeken:D


saluti

De Cock
21 oktober 2006, 23:35
als jullie nou overal de entree betalen in de clubs voor mij,dan zal ik ze voor jullie zoeken:D


saluti

Leuk hoor :nee:

Maar dan gaan we wel samen want alleen red je dat nooit met al die pillen op zak :thefinger .

Groeten,

De Cock.

oblix
26 oktober 2006, 12:26
Iris was woensdag in Ying yang.
Ze vertelde mij dat ze daar op woensdag en vrijdag gaat werken.
en daarnaast nog een derde dag maar ze wist nog niet welke.
Ik heb me weer zeer goed met haar vermaakt.

note zero: ok

jeepie
26 oktober 2006, 21:31
ik hoop dat Helena ook in YY gaat werken want ik mis haar olie massage

Jorah Mormont
26 oktober 2006, 22:15
Ik heb me laten vertellen dat de Russiche Juliette weer rondhuppelt op haar oude stekkie in Oedt.

BR, Sonny

note zero: ok

Hollandmale
26 oktober 2006, 22:37
Vera is sinds eergisteren in BB neergestreken :smile2:.

note zero: ok

Willem2
27 oktober 2006, 18:28
Uit goede bron vernomen dat de Spaanse tweelingzusjes eerstdaags terug op het toneel zullen verschijnen. Hun vakantie is dus wel korter dan gepland.

Zie YinYang;)

Big30
27 oktober 2006, 18:45
Voor de duidelijkheid thesickboy heeft de 2 Spaanse konijntjes/tweelingzusjes inmiddels in YY zien rondkuttelen??!!
Er zijn ijsbeertjes die van blijdschap vuurpijlen af gaan schieten, is het meteen begin Januari en klopt het allemaal weer als een bus ;)!

Gr. B

henk35
28 oktober 2006, 09:31
uit zéér betrouwbare bron vernomen dat saunaclub Relax weer open gaat. :freu: :freu: :freu:

Op 1 november a.s. zal er een persbericht verschijnen :loud:

Hopelijk dat we als ijsberen weer vele bekende dames mogen verwelkomen!

rplover
28 oktober 2006, 10:51
Net uit zeer goede bron vernomen dat de zusjes vrolijk rondhuppelen in hun thuisland.
Deze bron ben ikzelf, en heb hen net thuis opgebeld.
Hetzelfde nummer waarvan ze me gisterenavond nog hebben opgebeld.
1234, uw goede bron is dus zwaar foutief.
En rondhuppelen doen ze.

Dat ze eerstdaags zullen verschijnen is waar, als de seizoenen inderdaad verschuiven.
Bwah, er zijn er altijd die foutieve en misleidende info doorgeven.
Al was het maar om andere leden op stang te jagen.
Als de zusjes meer dan 2000 kilometer op een uurtje kunnen afleggen, dan kunnen ze toveren.
Waar heb ik dat nog gehoord? Als ik kon toveren .......

groetjes

rplover - die zich totaal distancieert van het lid prlover (zal wel de enen of andere flauwe plezante tovenaar zijn, vrees ik)

rplover
28 oktober 2006, 11:07
Voor alle duidelijkheid nog heel effe.
De zusjes komen terug in januari, naar België, en dan gaan ze beslissen waar ze gaan werken. Als Relax terug de deuren opent, zal het in Relax zijn ;)
Anders gaan ze op zoek.... maar het zou te gek zijn nu al naar Ying Yang te gaan bollen, heren, toch voor de konijntjes.

Volledig terzijde, maar toch wil ik het jullie graag meegeven, want daar is de verkeerde info uit ontsproten - (Wat niet wegneemt dat enkele vrienden Rebecca dit jaar nog wel gaan zien, ik heb namelijk mijn mond ooit voorbijgepraat tegen coco2. Rebecca gaat een dezer dagen een weekje (misschien twee) op bezoek komen. En die info zal coco2 wel heel verkeerdelijk hebben geinterpreteerd en doorgegeven aan 1234. En het vervolg van het verhaal staat hier boven...)

rplover - als ik kon toveren.....

oblix
28 oktober 2006, 12:58
uit zéér betrouwbare bron vernomen dat saunaclub Relax weer open gaat. :freu: :freu: :freu:

Op 1 november a.s. zal er een persbericht verschijnen :loud:

Hopelijk dat we als ijsberen weer vele bekende dames mogen verwelkomen!

Ik weet van enkele dames dat ze meteen weer terug zouden beginnen.

De gene die ik gesproken heb hadden het daar zeer goed naar hun zin.

Dus aankomende woensdag maar eens kijken hoe betrouwbaar jou berichten zijn.
Tot dan heb je van mij het voordeel van de twijfel.

Jansen
28 oktober 2006, 18:21
Ja Juliette is deze week weer begonnen in PHG.en Sasha zal vandaag aankomen volgens haar eigen zeggen ook PHG.

VuilePitoe
29 oktober 2006, 08:16
Simone is vrijdag gespot in GT !

Hollandmale
29 oktober 2006, 08:44
Simone is vrijdag gespot in GT !Welke Simone, de blondine of de brunette :confused: ?

rplover
29 oktober 2006, 12:09
De "spaanse" zusjes zullen nu in Roemenie ongeveer evenveel verdienen zeker.
Rplover gaat er van uit dat het sop de kool niet waard is.:rofl: :rofl:
Nogmaals,
Je voelt je geweldig dat je kan vertellen dat ze van Roemenië zijn?

Als je niks van hen weet, en nog minder van mij, dan kan je beter je mond erover houden.
Neen, niet in t bekkie schieten :D:D

rplover - als ik kon toveren...

Big30
29 oktober 2006, 12:25
Simone was vaak in Mol ook een halve dag op de Maandag aanwezig (heel soms ook Dinsdag avond), benieuwd hoe dat in Roermond zal zijn ook benieuwd of ze toch de stoute schoenen aantrekt en met haar vriendin in Gt gaat kijken!
Gr. B.


Simone is vrijdag gespot in GT !


Welke Simone, de blondine of de brunette :confused: ?


De blonde vroeg me in relax alle details over GT en wou daar eens op een vrijdag gaan kijken ;), ik voorspel dus dat het de blonde Simone was :D!

VuilePitoe
30 oktober 2006, 00:52
het was de blonde simone samen met haar Indische vriendin

Hollandmale
30 oktober 2006, 06:49
het was de blonde simone samen met haar Indische vriendinDie vriendin, da's Denise, ook overgestapt naar YY.

VuilePitoe
30 oktober 2006, 10:21
klopt,
maar ze had wel succes in GT want ze was zo goed als onbeschikbaar !

Hooker friend
30 oktober 2006, 19:20
Op zondag in GT even kort gesproken met Vlaamse Sonja. Ze was dit weekend naar Bruggen getogen om ondervinden hoe het er aan toe ging. Sonja moest wennen aan de directheid en de snelheid van de meiden om tot actie over te gaan. Ze is meer het type van een relaxed praatje vooraf.
Overigens viel deze knappe lady wel in de smaak: ik heb haar 's avond nauwelijks in de bar gezien.

Flurkman
3 november 2006, 11:12
Sonja is intussen verhuisd naar PHG en werkt daar nu onder de naam Amber...

suspens
8 november 2006, 22:46
Vorige week donderdag langs geweest naar OEDT.
Daar Trof ik Sascha uit Relax aan. Ze was net 2 dagen aangekomen in PHG.
toen ik haar aansprak met Sascha vroeg ze mij dit niet meer te doen daar haar naam nu xxxxxx is en zij nie wou dat de mensen in OEDT weten dat zij voorheen in RELAX werkt. Waarom? geen flauw idee.
heb effe gekamert met haar en weeral ten volle genoten van deze lekkere Deerne.
algemeen durf ik te stellen dat PHG een supertoffe place to be is. Vooral op Vrijdag avond is het er behoorlijk druk en gezellig ( tot 40 dames en echt allemaal om ter knapst)
Eveneens hele goeder ervaringen gehad met Valeria en Andrea uit Roemenie.
:freu:

Jorah Mormont
9 november 2006, 13:59
Vorige week donderdag langs geweest naar OEDT.
Daar Trof ik Sascha uit Relax aan. Ze was net 2 dagen aangekomen in PHG.
toen ik haar aansprak met XXXX vroeg ze mij dit niet meer te doen daar haar naam nu xxxxxx is en zij nie wou dat de mensen in OEDT weten dat zij voorheen in RELAX werkt. Waarom? geen flauw idee.
heb effe gekamert met haar en weeral ten volle genoten van deze lekkere Deerne.
algemeen durf ik te stellen dat PHG een supertoffe place to be is. Vooral op Vrijdag avond is het er behoorlijk druk en gezellig ( tot 40 dames en echt allemaal om ter knapst)
Eveneens hele goeder ervaringen gehad met Valeria en Andrea uit Roemenie.
:freu:


Beste Suspens,

Wanneer een meisje zoiets zegt zoals jij hierboven weergeeft, dan zou ik het hier niet posten. Veel mensen lezen mee. Zo'n meisje zegt het niet voor niets, dus enig respect voor dit meisje zou op z'n plaats zijn geweest.

Sonny

Note Tiga: naam verwijderd.

lovelymartin
14 november 2006, 13:22
weet iemand waar Fleur nu zit?
en de lieve mooie Rwandese Juwe, waar zit die?
ik mis ze wel

Hollandmale
15 november 2006, 01:29
Een ex-Relax-dame, uitdrukkelijk WEL akkoord met het noemen van haar naam, is Ellen :luvlove:.
Trof haar gisteren (dinsdag 14/11) volkomen onverwacht in YY; elders de recensie :p.
Ellen werkt op maan/dins/donderdag, uitzonderingsgewijs ook vandaag (woen 15/11) :smile:.

Jansen
29 november 2006, 22:53
Beste Suspens,

Wanneer een meisje zoiets zegt zoals jij hierboven weergeeft, dan zou ik het hier niet posten. Veel mensen lezen mee. Zo'n meisje zegt het niet voor niets, dus enig respect voor dit meisje zou op z'n plaats zijn geweest.

Sonny

Note Tiga: naam verwijderd.

Ben het helemaal met Sonny eens ook mij heeft ze lang geleden gevraagd niet te schrijven.
Dus doen we dan ook niet.

blauwebeer
30 november 2006, 07:48
Ben het helemaal met Sonny eens ook mij heeft ze lang geleden gevraagd niet te schrijven.
Dus doen we dan ook niet.
Schrijven is overbodig, goede wijn behoeft geen krans.
Zou haar zeer graag nog eens ontmoeten, echter na meerdere PHG-bezoeken haar nog niet teruggevonden.
Heeft iemand deze parel onlangs nog opgemerkt?

Krimson, die naar dit pareltje op zoek is

Hollandmale
30 november 2006, 08:06
Had er bijna overheen gelezen :eek: :
Heute wieder im PHG gesehen:....Miriam (D)....

Zero
30 november 2006, 15:13
HM, gaat het hier over deze dame ? http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3259

Hollandmale
30 november 2006, 15:30
HM, gaat het hier over deze dame ? http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3259Nee, het betreft Chanel (Duits/Duits) in de Relax-rubriek. In een van de laatste postings stond dat ze Miriam was.

Zero
30 november 2006, 15:39
Ok , ze stond reeds bij PSW en nu naar PHG

Thx HM

Zero
19 december 2006, 18:47
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=59

Ik heb de berichten over een nieuwe saunaclub verplaatst naar waar ze horen.

thankyouritz
22 december 2006, 23:30
Fleur is na lange afwezigheid terug in het circuit in Instituut Elle
Adres: Nieuwe Wandeling 82-9000 Gent
09/2251480

speed911
5 januari 2007, 14:56
weet er iemand waar desiree of esmee ergens zit ?
was een hollandse lekkere meid en had een deense vriendin ?
would appreciate

thesickboy
6 januari 2007, 16:49
Schrijven is overbodig, goede wijn behoeft geen krans.
Zou haar zeer graag nog eens ontmoeten, echter na meerdere PHG-bezoeken haar nog niet teruggevonden.
Heeft iemand deze parel onlangs nog opgemerkt?

Krimson, die naar dit pareltje op zoek is


Krimson is wel op zoek naar het pareltje Sonja, maar als hij haar in GT tegen het lijf loopt laat hij toch de kelk aan zich voorbij gaan.
Begrijpelijk, er was gisteren immers veel ander vis (lees mossels:teuflisch ) in de zee.
Sonja uit Relax, die een weekje Sonja was in YY én enige tijd Amber was in PHG, laat zich nu Sarah noemen in GT (hoewel ik ook iemand anders haar daar hoorde aanspreken met Amber)

Volgens mij goochelt ze met namen om schrijvende ijsberen op een dwaalspoor te brengen. Ze vertelde me dat ze helemaal niet tuk is op beren die hun ervaringen van op de kamer neerpennen op het net....

Toen ze mij vroeg of ik dit ook wel eens deed was mijn antwoord uiteraard...:nee: :nee: :nee: 'k had direct goede punten gescoord bij Sonja, euh Sarah, euh Amber,....

Tiga
6 januari 2007, 17:30
'k had direct goede punten gescoord bij Sonja, euh Sarah, euh Amber,....

Of was het nu toch Sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1825)?

blauwebeer
6 januari 2007, 18:40
Krimson is wel op zoek naar het pareltje Sonja, maar als hij haar in GT tegen het lijf loopt laat hij toch de kelk aan zich voorbij gaan.
Beste Thesickboy,

Hier laat jouw, anders toch pientere geest, je echt in de steek. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de verhaallijn niet goed gelezen hebt, of dat je nog zodanig onder de indruk was van de sessie met Sandra, bewijze het namengegoochel waar je echt niet wijs uit raakt.

In ieder geval heeft Krimson, zoals zij hem gevraagd had, nooit enige recensie over haar geschreven, en zoals men bij Vandenborre zegt : een woord is een woord. Gisteren kwam dit onderwerp ook ter sprake, en het verwonderde Krimson dat zij zich dit nog bijzonder goed herinnerde, maar dit was dan ook voor ze met jou naar de kamer was geweest.

Krimson kan jou wel verzekeren dat, wanneer de dame waarover het hier dan wel ging gisteren in GT aanwezig zou geweest zijn, de kelk niet voorbijgegaan zou zijn, maar wel tot de bodem geledigd.

Big30
7 januari 2007, 04:38
Of was het nu toch Sandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1825)?

Zo is het! Naamgeving in het topic klopt helemaal ;)! Sonja-Relax -> Amber-PHG -> Sandra-Gt,

Groet,
Big30

thesickboy
7 januari 2007, 07:34
Sorry voor de verwarring jongens, het gaat inderdaad weldegelijk over de Sandra waarnaar Tiga de link plaatste.:wand: :wand: :wand:

Al dat gedoe met die namen ook altijd.:hammer: :hammer: :hammer: Iemand stelde ooit eens voor om de meisjes van oormerken te voorzien zoals het melkvee maar dat is toch wat te gortig.

Een discreet naamkaartje zou wel handig zijn op momenten dat de 'geilige geest' wat vertroebeld geraakt.

Ik schreef een korte recensie over de dame bij haar topic (zie link Tiga), echter zonder al te veel details aangezien zij het niet zo leuk vond dat er uitvoerig over haar geschreven wordt.

speed911
26 februari 2007, 12:20
weet er iemand waar desiree of esmee ergens zit ?
was een hollandse lekkere meid en had een deense vriendin ?
would appreciate:sleep:

Goedemorgenallemaal
13 juni 2007, 23:26
Whauw! Oostenrijkse Hilke, de Blonde Nederlandse Simone en de kleine Vlaamse Sonja in YY :lostit: :freu: :lostit:, bevalt me beter dan die $#*% actie van YY.

Benieuwd of Hilke net als in Mol veelal 's avonds na 7u aanwezig is, bij voorkeur op de vrijdag avond wat mij betreft!
Simone was vaak in Mol ook een halve dag op de Maandag aanwezig (heel soms ook Dinsdag avond), benieuwd hoe dat in Roermond zal zijn ook benieuwd of ze toch de stoute schoenen aantrekt en met haar vriendin in Gt gaat kijken!

Gr. B.

note zero: ok

Simone zou nu in Diana in Zundert zitten

bref-jefke
2 maart 2009, 23:08
Voor alle duidelijkheid nog heel effe.
De zusjes komen terug in januari, naar België, en dan gaan ze beslissen waar ze gaan werken. Als Relax terug de deuren opent, zal het in Relax zijn ;)
Anders gaan ze op zoek.... maar het zou te gek zijn nu al naar Ying Yang te gaan bollen, heren, toch voor de konijntjes.

Volledig terzijde, maar toch wil ik het jullie graag meegeven, want daar is de verkeerde info uit ontsproten - (Wat niet wegneemt dat enkele vrienden Rebecca dit jaar nog wel gaan zien, ik heb namelijk mijn mond ooit voorbijgepraat tegen coco2. Rebecca gaat een dezer dagen een weekje (misschien twee) op bezoek komen. En die info zal coco2 wel heel verkeerdelijk hebben geinterpreteerd en doorgegeven aan 1234. En het vervolg van het verhaal staat hier boven...)

rplover - als ik kon toveren.....

als die twee zusjes toevallig blond zijn en de jongste groter is als de oudste,waarbij de jongste er mooier uitziet. Dan kun je ze in het weekeind vinden in de voormalige parksauna nu pegausus in Wildenrath, waar trouwens Sara(die met de oogtatoe in haar nek) nu als thekefrau werkt, zou ook voor de bar werken...
Echter je moet wel rekening houden dat de zaak vierkant draait, dus weinig vrouwen en daardoor ook weinig klanten...de catering is wat verzorgder, doch ik kan niet mededelen of het lekker is, daar ik persoonlijk nooit iets daarvan eet.