PDA

Volledige versie bekijken : Berchem, privé Sansa, Dory

sofaking
3 september 2013, 17:43
Haarkleur/-lengte : zwart/middellang
Lengte dame : 158
Postuur/Cupmaat :Stevig, maar goeie proporties / F :) puur natuur
Nationaliteit/Taal : Belgisch-Cubaans/Nederlands,Spaans
Leeftijd : 27-30
Tatoeages/Piercings : geen / geen
Service: PZC, NMC, TZ, beffen, aftrekken, vingeren
Voordelen: Tieten ! Vrolijk en energiek, goede zoenster.
Nadelen:
Tijdsduur : 1:00 uur
Prijs : 150 EUR (met de jacuzzi optie)
Extra’s bij het bezoek: Er is altijd één of andere actie bij Sansa. Dit keer was de jacuzzi gratis bij afspraken van 1 uur of meer.
Website : http://www.privesansa.com/

Ik wou al een hele tijd kennis maken met Dory-met-F-cup in Sansa. Jammer genoeg was die op een verlengde vakantie in haar thuisland Cuba. Sinds een paar dagen is ze terug en kon ik eindelijk eens afspreken. Ik denk niet dat ik ooit al eerder met een natuurlijke F heb mogen spelen en dat moest ik toch eens ervaren. Gevraagd voor een uur samenzijn met jacuzzi. Prijs 150 €, gebruik van de jacuzzi was deze keer gratis.

Dory kwam kennis maken, gekleed in een setje dat die F-juweeltjes nog enigszins verhulde, maar het zag er veelbelovend uit. Ze begroette mij met een diepe, langdurige tongzoen. De toon was gezet. Terwijl de jacuzzi gevuld werd onthulde ze dan haar schatjes. Ja dat waren wel degelijk de grootste natuurlijke borsten waar ik al mee gespeeld had, met tepelhoven als chocolate cookies.

Eerst samen wat opfrissen en de mond spoelen, en dan het bed op voor oraal plezier. Eerst natuurlijk die lekkere borsten uitvoerig gaan inspecteren. Zij deed ook mee zodat we met zijn tweeën haar tepels tongden, afgewisseld met veel "gewone" tongzoenen, diep en passioneel. Na een tijdje zijn we toch afgedaald naar lagere regionen voor wat pijp-en-befwerk. Ook dat was erg lekker.
Daarna zijn we naar de jacuzzi getrokken waar het zoen en knuffelwerk werd voortgezet. Een flesje cava was aangeboden door het huis en die drank werd onderdeel van de seksspelletjes. Er werd ook wel wat tijd genomen om te ontspannen en wat over koetjes en kalfjes te praten, maar toch al gauw terug naar bed voor het intiem gedeelte. Amazone gevolgd door missio. Dat laatste was wel haar favoriete standje, aan haar gekronkel te oordelen. Ze vroeg of ik in haar mond wou komen, maar dat was wel 40 € extra. Nu kick ik wel op alles oraal, maar die prijs vond ik wat te hoog voor een KIM fantasie. Ze heeft me dan wel gewoon klaargepijpt.
Er was nog wat tijd over, en dus zijn we nog wat gaan "uitbollen" :wink: in de jacuzzi, zodat ik nog wat met die lekkere borsten kon spelen. Zo werd het uur mooi volgemaakt. Even douchen en tevreden weer naar huis.

Haar gegevens en foto's vind je op de website. Het was een vrolijke, altijd lachende dame die toonde dat ze ook plezier beleefde aan de stoeipartij. (Of het dan echt of gespeeld is maakt niet uit.) Ze nam ook zelf het nodige initiatief tijdens de actie. Het uur vloog gewoon voorbij. De kans op een herhaling lijkt me redelijk hoog.