Volledige versie bekijken : er lijk ma geen eind te komen aan de zomer van 2013
de duisburg spesjalist
4 september 2013, 17:08
heeft iemand een idee in welke club de barbiqu nog brand want als je wat vrije tijd heb zal ik toch wel een club willen bezoeken weer er gegrild wordt op hout kool :confused:
Piet Plezier
4 september 2013, 17:11
Spesjalist ik zou zeggen kijk ff op alle sites van de clubs,en vermeld het hier ff.
Dan weten wij het ook.
Eddy_V
4 september 2013, 17:12
Sixsens prima bbq vandaag.
de duisburg spesjalist
4 september 2013, 17:18
Spesjalist ik zou zeggen kijk ff op alle sites van de clubs,en vermeld het hier ff.
Dan weten wij het ook. er is toch niks lekkere als een gegrild stukje vlees met een ijs koude warsteiner cannabis :biggrin:
Piet Plezier
4 september 2013, 17:20
er is toch niks lekkere als een gegrild stukje vlees met een ijs koude warsteiner cannabis :biggrin:
Dat klopt spesjalist,waar zullen we naartoe gaan dan komen BP en ik ook.
de duisburg spesjalist
4 september 2013, 17:25
helaas zo als je al vast is opgevallen ben ik overdag niet vaak te vinden op het forum reden er moet neuk geld verdient worden en zo als het er nu na uit ziet heb ik deze week weinig vrije tijd een club bezoek is voor mijn een dag taak daar ga ik niet voor 4 uurtjes heen mischien moeten we ma gaan grillen op de vulkaan voor de bandidos :biggrin:
Piet Plezier
4 september 2013, 17:27
Ok vanavond,hoe laat ben je daar???
de duisburg spesjalist
4 september 2013, 17:56
nee cannabis ik moet nog 2 nachtjes slapen :heul:
Piet Plezier
4 september 2013, 18:06
Spesjalist vrijdag grote openings party na de verbouwing bij VillaMarosol met grote BBQ,dat is iets voor jou.
http://www.villa-marisol.de/