PDA

Volledige versie bekijken : Thailand/Philippijnentrip september 2013.

noglangnietuitgewandeld
5 september 2013, 14:06
Na 11 maanden in het saaie Europa had ik er echt genoeg van. Tijd voor een Asiatour. Geen voorgekauwde Neckermann reis voor deze jongen. Ticket naar Bangkok, de rest komt zoals het komt. Zaterdag ingecheckt in Nana, suf van de reis dus eerst wat proberen te slapen, maar dat lukt nooit zo goed. Tegen tienen eerst maar eens in de G Spot gaan kijken, daar tref je tenminste geen ladyboys en ik heb er altijd wel leuke meiden vandaan gehaald. Deze keer was het een dooie boel. Hooguit acht danseressen en ik als enigste farang. Wat gedronken met de knapste van de meiden, maar die wilde alleen shorttime. Dan kijk ik nog even verder. In een andere gogo een lange slanke Isaan meid gevonden met een mooi figuur. Halverwege het eerste drankje zaten we al lekker aan elkaar geplakt. Tip meegenomen naar het hotel. Na een uurtje stoeien eindigde het feest met een fraaie bodypaint. Van kin tot navel zat ze eronder. Met de handen tegen het schaambeen gedrukt rende ze naar de douche. Ja, pas maar op dat er niks in komt, heb geen zin om een Boris Becker proces aan m’n broek te krijgen. Om vier uur werd ik wakker gemaakt, haar zus had gebeld, er moest voor een baby gezorgd worden bla bla. Dat soort smoezen hoor je wel vaker. Maar morgenavond zou het niet meer gebeuren als ik haar weer mee zou nemen. Droom verder, duizend en een andere mogelijkheden hier, bye bye.

De eerste dag maar in Bangkok gebleven, indrukwekkende stad, maar persoonlijk vind ik een dag ook precies lang genoeg. Boottochtje op de rivier, nog even in Chinatown wezen kijken en ’s middags een nurumassage bij dr. BJ in soi zeven. Waar dat voor staat laat zich raden. Paa glibberde lekker over me heen met haar mooie C cup, eerst van achteren, toen van voren en kwam uiteindelijk op de juiste plek uit. Na een zachte blowjob zoog ze het tweede schot van de reis eruit, en liet het met een ondeugende grijns over haar tieten lopen. Weten we ook weer wat een nurumassage inhoudt. Later nog een Thaise Massage zonder extra's genomen bij Ananja's in soi acht. Voelde echt goed, de stijfheid van de vliegreis in een keer weggemasseerd, alle spieren en gewrichten opgrerekt. Gaan we vaker doen.

‘s Avonds eerst eens in Patpong wezen kijken, na soi cowboy en Nana het rld van Bangkok dat ik nog niet kende. Wel apart dat er markt gehouden wordt in een rosse buurt met aan beide kanten van de straat Gogo’s . Tussen de kraampjes door van de ene kant naar de andere. Een straat verderop de ladyboys en de gay afdeling. Een propper wist me een schitterende gaybar aan te raden. Grapjas. De skytrain terug naar Nana genomen. In de bierbarretjes niet zo gauw iets kunnen ontdekken naar mijn smaak. Op straat veel freelancers, en niet allemaal van één geslacht. Een van de jonguhs was zo eerlijk om het uit zichzelf te melden, me ladyboy, have big dick. Fijn voor je, maar die heb ik zelf wel. Een meid viel me op door haar onmiskenbaar vrouwelijke vormen, met haar even gebabbeld, leek me wel een leuke griet. Overdag een gewone baan, ’s avonds soms wat bijklussen tussen de lakens. Pon had inderdaad een mooie natuurlijke C cup en aan de achterkant had ik de handen ook goed vol. Heerlijke zoenster en pijpster. Na de eerste ronde lagen we een uurtje tegen elkaar aan te doezelen. Ineens dat handje weer daar beneden. One more time? Daar zeg je geen nee tegen uiteraard. Tegen drie uur in de morgen waren we klaar met ronde twee en vertrok ze. Hoewel ik zelden een freelancer meeneem, was Pon toch een goede keus. Meer sex dan met die griet van de eerste nacht en voor de helft van het geld.

Meestal slaat na een dag de vermoeidheid toe weet ik inmiddels, je hebt dan al een nacht in dat vliegtuig gezeten ook. De volgende dag vertrokken naar mijn vriendinnetje sinds twee jaar en met haar een paar heerlijke relaxte dagen doorgebracht in een badplaats. Hierna weer fit genoeg voor de volgende etappe, de Philippijnen.

noglangnietuitgewandeld
7 september 2013, 09:56
Maar weer met Tiger Airways van Bangkok naar Clark gevlogen, dan vermijdt je de taxi mafia van Manila. Door het hotelbusje opgepikt met nog een andere reiziger, ingecheckt en te voet naar Walking Street. Dan realiseer je je pas hoeveel barretjes er zijn op die afstand. Na een paar rondjes voor Club Asia een leuk klein sierlijk meisje getroffen, met mooie ordinair gestifte lippen. Ik wist meteen waar ik ze wilde hebben. We gingen samen naar binnen.

Mira was a little shy, maar niet vies van een fellatio. Voor de niet ingewijden, dat is een klein glaasje advocaat met een dikke toef slagroom die heel suggestief weggelikt wordt. Mira was een aardige meid, het klikte wel tussen ons. Na een paar drankjes, waarbij ik een paar bijzonder dorstige vriendinnen en serveersters af moest wimpelen, haar gebarfined en met de shuttlebus naar het hotel. Een giechelende receptioniste reikte me de sleutel aan en ik vroeg me al af waar dat mens zo’n lol om had. Mira ontdekte het eerder dan ik, voor de spiegel in de badkamer. Oh my God. We hadden natuurlijk tijdens de hele rit op de achterbank van dat busje zitten zoenen en die lipstick was niet bepaald kissproof. We zagen eruit als indianen op het oorlogspad. Dat was nog maar het begin van een lange nacht.

Ze had me al verteld dat ze liever niet met Jappen of Koreanen ging vanwege too small cock, en ze was verrukt over de mijne. Dat valt me vaker op bij tengere meisjes, dat ze heel wat meer kunnen hebben dan de forsere types. Mijn lid werd uitgebreid afgelebberd, waarna ze zich er langzaam omheen liet zakken. Eenmaal ingereden was die meid botergeil. We draaiden om en op haar verzoek moest het steeds dieper en harder waarbij ze meermaals gillend klaarkwam. Mijn tong werd telkens weer vacuum gezogen, ze klemde zich met armen en benen aan me vast. In geen tijden zo’n heftige wip gemaakt. Toen ik buiten adem uit haar gleed zaten de roze vlekken in het laken. Now I want to swollow your sperm. Ze had er een aardig poosje werk aan, maar werd uiteindelijk toch beloond met een volle mond, waarvan ik geen druppel heb teruggezien. We fristen ons wat op en vielen in elkaars armen in slaap. Normaliter slaap ik nooit zo lang, maar deze keer was het toch half twaalf toen ik een friemelend handje aan de ballen voelde. Giechelend vertelde ze dat het zo lekker was geweest dat ze graag nog een keer wilde. Ze was niet de enigste die er zo over dacht. En weer die luidruchtige orgasmes die op de gang te horen moeten zijn geweest. En weer gefinished in het mondje. We sliepen nog een uurtje door, het ontbijt was nu toch al verneukt. Samen gingen we met de trike naar de Walking Street, ontbeten bij een Koreaan, en spraken af dat ik haar deze avond weer zou barfinen. Waar ze heel verrukt over was, because I like your cock. Zo’n leuke geile griet is wat mij betreft wel een herhaling waard, alle kans dat als ik nu een andere zou nemen, dat het tegenvalt.

In de avond bij Swiss Chalet gegeten met een vriendelijke Duitser die nog wat tips gaf voor Puerto Galera. Daarna weer naar Club Asia en een paar drankjes gedaan met Mira. Haar tegen middernacht gebarfined en naar buiten. Ze had wel zin in barhoppen maar ik vond het wel goed zo. Als je dat gaat doen dan blijken ze overal vriendinnen te hebben met verschrikkelijk veel dorst en schrik je je rot van de drankrekening. Het werd weer een uitputtingsslag met het kleine duveltje. Haar van voren en van achteren gepakt, waarbij ze zichzelf van het ene orgasme naar het andere vingerde. Totaal sufgeneukt in slaap gevallen. Van tien tot elf in de ochtend nog een keer. Aangekleed was het weer een shy girl, probeerde zich aan het ontbijt zo klein mogelijk te maken. We namen afscheid, zij ging naar haar room en ik pakte de bus naar Manila. Van Angeles naar Puerto Galera is nl. bijna niet te doen op een dag, tenzij je ijselijk vroeg vertrekt. Ingecheckt in het City State Towers, en een ticket gekocht voor de volgende ochtend voor de bus naar Batangas, en aansluitend met de ferry naar Sabang. In Manila stromende regen, eens kijken of er vanavond nog wat te rapen valt.

rob45
7 september 2013, 17:06
@NLNU : Kerel jij beleeft mijn droom in Real Life.
Ik verslind je verhalen en misschien komt het er ooit nog van.......gezellig samen met Ace2 :rolleyes:
Minstens voor een paar maanden !!

noglangnietuitgewandeld
11 september 2013, 13:18
Goed plan Rob, neem dan ook Badslippers en SFL maar mee, dan volgen wij het forum wel. Als de server al die schunnigheid aan kan tenminste.

noglangnietuitgewandeld
11 september 2013, 13:19
Door het reisschema een overnachting in Manilla moeten doen. Drukke vieze stad, echt zo’n stad als je hem eenmaal gezien hebt, dan is het ook wel genoeg. Mijn idee. Eind van de middag hield de regen op en even langs de boulevard gewandeld, was wel aardig. Gegeten bij de Jollibee, de Filippijnse MacDonald. Eten hier vind ik niet geweldig, als je uit Thailand komt is dat een achteruitgang. Veel bedelende kinderen op straat, als je er een een muntje geeft, dan heb je zo een hele zwerm om je heen. ’s Avonds naar Edsa entertainment nogwat. Bij binnenkomst in het complex naar goed Filippijns gebruik gefouilleerd op wapens. Centrale hal met rondom Gogo’s. En voor iedere tent een vent in uniform die doet of je de kans op een ereplaats in het hiernamaals laat schieten als je hier voorbij loopt. Eenmaal binnen niets bijzonders, zelfs saai bij Pattaya vergeleken. Bij de derde toch maar een meid st meegenomen, Farah, een bijklussende studente. Sprak perfect Engels, kon een gesprek op niveau mee gevoerd worden. Maar daar schiet je ook geen moer mee op als de sex tegenval. Amper zoenen, pijpen redelijk maar te kort. Dan maar gewoon doorgeramd zonder op het gejammer te letten, normaal niet mijn stijl. Dan moeten ze er maar wat meer gevoel in leggen. Enfin, ik kan in ieder geval toch zeggen dat ik het een keer in Manilla gedaan heb, voor wat het waard is.

De volgende ochtend met de bus naar Batangas, twee uurtjes rijden. Dan nog een uur met een veerbootje naar Sabang. Klein plaatsje, hotels genoeg. Even de straatjes doorgelopen, waarop ik al begon te twijfelen of ik er wel goed had gedaan om die meid uit Angeles niet mee te nemen. Maar ’s avonds zag het er heel anders uit. Een paar goed gevulde bars/gogo’s. Veel meisjes, weinig gasten. Om zeven uur, eigenlijk veel te vroeg naar mijn idee, bij Coco Lips binnengestapt en meteen zes meiden bij me. Das wel wat veel hè, twee is genoeg. Shelly en Ria bleven over. Met hun wat gedronken. Shelly zag het wel zitten, duwde de hele tijd een stevige C cup tegen me aan. Inmiddels wetende dat Philippijnse beha’s standaard een dikke schuimlaag hebben ging ik er van uit dat er wel een aardige B over zou blijven, wat later ook bleek te kloppen. Ze had er ook geen probleem mee om in een volle bar een paar lekkere tongzoenen uit te wisselen. Ik liet nog wat bier aanrukken zodat haar vriendinnen zich ook even konden laven. Ze begon zelf om acht uur ’s avonds al over een longtime, ik wist niet wat ik hoorde, want meestal hebben ze daar voor middernacht geen oren naar. Maar op een of andere manier viel ik zeker in de smaak. Zodoende lagen we om negen uur al met elkaar te stoeien en vielen we een uur later uitgeput in elkaars armen in slaap. ’s Morgens stelde ze voor om naar White Beach te gaan. Ik vond het prima, Shelly was een lekkere lieve meid, die wilde ik wel een dagje bij me houden. Met de trike naar White Beach, waar het strand veel beter is dan in Sabang en je goed kunt zwemmen. Alleen geen wandelmogelijkheden. We zwommen en stoeiden een uurtje in het water, dronken nog wat en gingen terug naar Sabang.

Ze was even naar haar kamer gegaan en klopte een uurtje later aan de deur. Kom erin meid, ik heb wat voor je. In Thailand koop ik altijd wat leuke kleine dingetjes die je in elke damestas aan kunt treffen, en ze was er verrukt over. De bedankzoenen liepen totaal uit de hand en het eindigde weer met een gebruikt condoom op de grond en twee hijgende lichamen op een omgewoeld bed. Daarna gingen we dineren aan het strand en terug naar haar club. Poosje zitten drinken en dollen. Papasan kwam erbij, aardige vent, weliswaar zo gay als de pest, maar wel iemand die goed is voor zijn meiden. Dat kan ik wel waarderen in een clubmanager. Hij stelde voor de volgende dag een boottochtje te maken neer een strandje in de Lagune. Prima, dan gaan we nu terug naar het hotel. Shelly weer gebarfined, see you tomorrow. En weer een uur lang heftige sex met die geile griet. De volgende ochtend met zeven meiden van de bar plus de chef naar dat strandje. Heerlijk gezwommen met Sherry en de anderen, en ’s middags gebbqd op het strand. De laatste avond hier was Shelly een beetje sad, en ik eigenlijk ook wel, maar aan al het goede komt een eind, that’s life. We beleefden onze laatste nacht samen en namen de volgende ochtend afscheid op het strand.

De terugreis naar Manilla verliep volgens plan. En de vriendelijke juffrouw van de bus legde uit hoe je in Subic komt. De bus van het hotel kwam toch langs de Victory terminal, ik kon gewoon blijven zitten. Aldaar stond de bus naar Olongapo al klaar. Was wel een lange rit, heb onderweg heel wat sloppenwijken gezien. En nieuwe kerken, echt een wrang contrast tussen arm en rijk hier. Van Olongapo nog een klein stukje naar Barrio Baretto, het deel van Subic waar ik vorig jaar geweest ben. En waar ik nog in contact gebleven ben met de knapste van de meiden die daar toen mijn bed gedeeld hebben. Maar daarover meer in de volgende aflevering.

noglangnietuitgewandeld
15 september 2013, 03:57
Bij aankomst in Subic voelde ik me niet erg fit. Veel Aziaten willen graag even laten zien hoe sterke airco ze wel niet hebben. Bijgevolg loop je vaak van dertig graden tegen een muur van twintig graden op, waar je ook binnenkomt, winkel, bus, bar, etc. Voor mij hoeft dat niet, ik kan heel goed tegen de hitte, maar tien of meer keren per dag zo’n temperatuurschok, word ik doodziek van. Eerst met een handvol medicijnen een paar uur geslapen. Toen eens in het barretje van mijn vriendinnetje van vorig jaar gaan kijken. Een van de meiden die ik toen gebarfined had, Joan, herkende me en viel me om de hals. En was verrukt dat ik haar naam nog wist. Het andere meisje kwam van het podium en omhelsde me van de andere kant. Een paar drankjes gedaan met hun samen en mijn schatje gebarfined. Ik wilde het niet laat maken, was nog steeds niet bepaald in topvorm. Waar ze vorig jaar wat schuchter was geweest, nu kwam het tot een verukkelijk uurtje girlfriendsex. We sliepen naast elkaar in, maar ’s nachts kwam toch de koorts weer opzetten. Na het ontbijt afgesproken voor de volgende avond, en eerst even langs de apotheek voor iets sterks. De rest van de dag maar gebruikt om wat uit te zieken, het was niet anders. ’s Avonds een stuk opgeknapt. Terug naar de bar en wat zitten drinken met de dames. Deze keer hun beiden weer gebarfined en een heerlijk trio gehad. Uiteindelijk al zoenend met de een klaargepijpt door de ander. Na nog een nacht slapen was de ellende wel weer voorbij, maar ik zal die fucking airco’s zoveel mogelijk moeten vermijden.

In de middag geluncht bij de dames in hun appartementje. Ze hadden een Filippijnse soep gekookt die goed smaakte met de gebruikelijke rijst erbij natuurlijk. Toch leuk om eens in hun dagelijks leven te kunnen kijken. Er zou deze avond een dance contest gehouden worden in een van de barren. De beste danseres van Barrio Barretto moest gekozen worden. Afgesproken om er met ons drieën naar toe te gaan. De meiden van een stuk of tien barren dansten tegen elkaar en de mannelijke gasten mochten jureren. Was leuk om een keer mee te maken. Na afloop nog wat gedronken in hun eigen bar. Veel lol met het hele stel. Kay en ik werden door mamasan officieel in de echt verbonden en tot hilariteit van de andere meiden wist ik het moment van kiss the bride zo lang mogelijk te rekken. Daarna hun beiden wederom meegenomen voor een uitgebreide afscheidswip, want het was de laatste avond hier. Daarna vertrokken de dames weer, minpuntje dat je wel vaker hebt hier, maar ze zouden in de ochtend nog even langskomen. Ik had mijn twijfels want het was al stiklaat. Kwam er dus ook niet van, alleen wel een berichtje dat ze zich verslapen hadden. Zat erin. Ik was tot nog toe redelijk monogaam gebleven, en vertrok naar Pattaya waar meestal de inhaalslag plaatsvindt.

noglangnietuitgewandeld
16 september 2013, 15:48
Pattaya voelt inmiddels als een soort thuiskomen. Het is al het vijfde jaar op rij dat ik hier kom. Na aankomst eerst maar even gaan liggen, in slaap gevallen en om half twee ’s nachts wakker geworden. Dan wordt het toch wel tijd om er een op te gaan halen. In de Silverstar 2 zag ik een meid dansen die ik vorig jaar een keer had gehad. Dacht ik. Bleek toch een ander te zijn, maar ze leek er sprekend op. Ik had Twen al gebarfined toen ik ineens een andere bekende zag, Noe met de mooiste borsten van de club. Had dus beter even afgewacht, maar die gaat er later deze week nog wel een keer aan. Twen viel eerlijk gezegd wat tegen. Dronk graag bier, sprak amper Engels en was van mening dat langzaam uitgesproken Thais voor een farang wel te begrijpen zou zijn. Zoende redelijk, had weinig sjoege van pijpen en een te strak doosje. Dan maar weer met het handje, waarbij ze er behoorlijk onder kwam te zitten, en meteen in slaap viel van het vele bier.’s Morgens weer de bierfles aan de mond, waarop ik haar maar wegstuurde.

Overdag mooi weer, dus maar met de ferry naar Koh Larn om wat te zwemmen en te zonnen aan het strand. Terug in Pattaya eerst een degelijke Thaimassage bij de VIP in soi 10 en bij dat restaurantje tegenover Mike Shopping Mall de heetste Tom Yam Kung ooit naar binnen proberen te werken. Even door soi 6 gewandeld, maar niet zo gauw iets van mijn gading kunnen vinden. Gaan slapen met de wekker op middernacht en toen eens gaan kijken of ik mijn vriendinnetje sinds vier jaar uit soi zeven nog terug kon vinden. In haar bar was ze niet. Schuilend voor de regen liep ik onder de beschutting van de barretjes door toen ze ineens voor me stond. Was van bar veranderd, en inmiddels weer behoorlijk pompoei geworden van het dagelijkse bier. Maar toch leuk haar weer eens te zien. Vroeger veel trio’s gedaan met haar. Een collegaatje erbij geroepen met redelijke looks en hun beiden meegenomen, de een st, de ander lt. Toen Kae uit de douche kwam lagen Oi en ik lekker te zoenen. Kae nam de onderkant voor haar rekening en bezorgde me een enorme paal. Er werd gewisseld zodat Oi ook even kon proeven voordat ze geneukt werd. Die griet is altijd kletsnat van zichzelf, en wordt graag zo hard mogelijk genomen. Nadat ze aan haar gerief was gekomen even de rubbers gewisseld en Kae een beurt gegeven, met de hoofdjes vlak naast elkaar zodat ik zo van het ene mondje naar het andere kon omschakelen. Daarna kwam Kae in mijn arm liggen, en diep tongzoenend en haar mollige billen knedend, maakte Oi het karwei af met hand en mond, en liet de witte stralen lachend hoog boven haar hoofd uitspuiten. Oi ging terug naar haar bar, Kae bleef slapen, en pijpte me een paar uur later naar goed Pattayaans gebruik wakker. Ze had er wel even werk aan maar kreeg er toch weer een schot uitgeperst.

Overdag wat geshopt, dat doe ik liever alleen, voordat ik soms een meid tref die de hele dag bij me blijft. Want dan heb je dik kans dat je in een of andere afschuwelijke Shoppingmall belandt, waar ze niet uit vandaan te branden zijn. Aan het eind van de middag nog even in soi 6 wezen kijken. De meesten vallen daar eigenlijk buiten mijn range, maar deze keer was het raak en goed ook. Met Mem van de Red Point Bar. Dertiger met een prachtig figuur. Beloofde goede service, en maakte het waar ook. Naar eigen zeggen pas begonnen in de barscene, daarvoor verkoopster geweest ergens in Zuid Thailand. Wat ik betwijfelde, want voor een winkelmuts pijpte ze toch wel verschrikkelijk lekker. Maakt verder ook niet uit. Heerlijke borsten, echte vaklui, die Thaise chirurgen. En botergeil, eerst reed ze zichzelf klaar, daarna omgedraaid en haar in missie gepakt met lange diepe tongzoenen. Toen staand voor het bed met haar benen over mijn schouders haar naar eigen zeggen voor de derde keer laten komen. Toen had ze wel even genoeg, trok het rubber eraf, pijpte me in een keer klaar en liet de hele boel tegen haar prachtige borsten spatten. Echt een schot in de roos die meid, die zoek ik later deze week nog wel een keer op. Nu eerst een paar uur slapen en rond middernacht weer op pad, want Oi heeft me een trio met een topmeid uit haar bar in het vooruitzicht gesteld, ik ben benieuwd.

noglangnietuitgewandeld
18 september 2013, 20:08
Die meid die Oi me voorstelde zag er inderdaad niet verkeerd uit, maar vorig jaar hebben we er een keer een uit de gogo gehaald die echt top was en ik had eergisteren al gezien dat ze er was. Dus besloten we om maar eens poolshoogte te gaan nemen. Noe stond met haar prachtige borsten op het podium te swingen. We nodigden haar bij ons uit voor een drankje, ze kwam tussen ons in zitten en we konden geen van beiden van haar borsten afblijven. Half uurtje later hun beiden meegenomen. Ze gingen samen douchen. Toen ik zelf uit de douche kwam waren ze druk met elkaar bezig, zo bi als wat. Ik nam ook maar een tepel in mijn mond en liet het vingerwerk aan hun zelf over. Ik kan me de volgorde van alles niet meer precies herinneren, maar het was weer een geile orgie. Nadat ze beiden geneukt waren volgde er nog een sandwich blowjob, waarna Noe in mijn arm kwam liggen, haar verleidelijke voorgevel tegen me aan nestelde en diep begon te tongen. Intussen pijpte Oi me klaar. De avond was weer geslaagd. Noe bleef slapen. Om een uur of acht, ik kwam net weer bij mijn positieven, toen er een handje in mijn kruis begon te tasten. Het mondje nam het over en een kwartiertje later werd de in de loop van de nacht aangemaakte zaadvoorraad er weer uitgehaald.

Die meid van de vorige dag zat nog in mijn hoofd, dus tegen de avond haar weer opgezocht. Nu wat langer met haar gesproken voordat we tot actie overgingen. Dit was toch echt een vrouw met meer klasse dan de gemiddelde bargirl. Tijdens een neukpauze, terwijl ze nog onder me lag, afgesproken om haar longtime te barfinen en er een dagje aan vast te plakken. Oi had me wel gevraagd om ’s avonds terug te komen, or I kill you, maar dat risico nemen we dan maar, deze meid was veel te lekker. We maakten ons ding af, en gingen met de bahtbus naar Walkingstreet. Was ze nog nooit geweest en in een gogo al helemaal niet. Eerst gedineerd aan de Waterside achter de Beergarden, en begonnen in de Windmill. Mem had de grootste lol toen de eerste meid met een banaan werd geneukt. En schaterde het uit toen de ijsklontjes uit de kutjes in de checkbin geschoten werden. Aldoende weer wat wijzer geworden gingen we nog even een paar shows bekijken bij Angelwitch. Rond middernacht terug in het hotel voor de volgende sexronde. En bij het wakker worden nog een keer, er komt geen eind aan hier. Na het ontbijt met de ferry naar Koh Larn voor een relaxt stranddagje. Ik merkte dat ze met haar prachtige figuur de aandacht van veel mannen trok. Onder andere van een stel Russen die hun eigen opgeblazen Baboesjka bij zich hadden, hoe stom kun je zijn. Leuke oppepper voor je ego om eens een keer met een van de mooiste meiden van het strand te lopen. Terug in Pattaya speelden we een paar potjes pool tot het tijd werd voor de afscheidswip op de hotelkamer, voordat ze zich weer bij haar bar moest melden. We namen met lichte tegenzin afscheid, hadden allebei een leuke dag gehad. Denk dat ik haar later nog wel een keer opzoek.

noglangnietuitgewandeld
21 september 2013, 11:32
Het was niet eens nodig haar op te zoeken, ze zocht mij al op. Om vijf uur in de ochtend telefoon, it’s me, Mem, can I sleep with you? Okay, kom maar naar boven dan. Nog een geluk dat ik niet intussen een andere meid in bed had gehaald, dan zou de chaos pas echt compleet zijn geweest. Wat was er aan de hand, de meid waar ze een kamer mee deelde boven de bar was stomdronken en maakte amok. Ze was er klaar mee en had aan mij gedacht. Mem was echt een aardige vrouw, ik ben in zo’n geval ook de beroerdste niet, dus sliepen we samen verder en namen in de loop van de ochtend dan toch afscheid.

Eenmaal per Pattaya bezoek permitteer ik me een schuiver naar de Devil’s Den. Vorig jaar vond ik het al wat teruglopen qua service. Deze keer viel het jammer genoeg ronduit tegen. Ik heb de indruk dat ze moeite hebben om meiden in huis te halen die de service te geven waar ze om bekend staan. Linsey ging nog wel, maar Monica had er gewoon geen zin in. Amper zoenen, toch een essentieel onderdeel van een bezoek aan een huis van deze reputatie. Uiteindelijk geëindigd met een facial bij Linsey, die daarna nog een redelijke massage gaf. Volgend jaar maar niet meer dus, er zijn betere kansen op goede sex in deze stad.

Mijn semi vaste vriendinnetje had een paar lekkere meiden in de bar. Wilden allemaal wel mee, maar dat werd me toch te dol, twee is wel genoeg. Mai had mooie stevige borsten en een geil bekkie, zij ging het worden. Na een paar drankjes, niet te veel, met zijn drieën naar het hotel. Mai was een voortreffelijke tongzoenster en pijpster. Nadat ze allebei geneukt waren, waarbij ze er op kickten dat ik intussen met de vriendin aan het tongen was, werd ik door Mai volgens de regels van de kunst klaar gezogen met het andere meisje zoenend in mijn armen. Haar kin droop van het zaad na mijn eindschot. We schoten alle drie in de lach en gingen ons weer opfrissen. Mai bleef slapen. In de vroege ochtend hoorde ik haar naar de badkamer gaan en voelde even later dat mondje weer om mijn lid. En het bleef daar tot ze er weer een lading uitgesabbeld had. Weer een Pattayaans ontwaken.

’s Avonds afgesproken met een kennis van een paar jaar geleden, eerst wat zitten jackpotten met de meiden van de Lucky Star, en ons daarna een tijdje vermaakt in de Windmill. Terug naar de beerbarren, maar mijn vaste scharrel was naar huis gegaan, she drink too much. Zat er aan te komen, aardige meid, ik mag haar graag, maar dat bier he. In het verbindingsstraatje tussen soi zeven en acht Moon, een lekker ding, opgepikt voor een shorttime. In de lift stonden we al te tongen als bezetenen. Op de kamer rukte ze me de kleren van het lijf, duwde me op het bed en begon lekker zacht te pijpen. Oh so big, better come in my mouth. Ze maakte er een geile pornoshow van, ging gewoon door toen ik afgeschoten had en liet het zaad langs de stam sijpelen. Likte hem af als een waterijsje en kwam nog even op me liggen zoenen. Gekke griet, het was kort maar hevig.

Door die shorttime was de ochtendwip er natuurlijk bij ingeschoten, maar dat kwam tussen 11 en 12 helemaal goed in soi zes. Nog weinig meiden aanwezig zo vroeg, maar toch vond ik er een met een slank middel en een paar tieten die niet van haarzelf konden zijn. Waren ze ook niet, maar die billen wel en die waren perfect, de handen meer dan vol, tref je niet vaak bij een Thaise. Stelde zich voor als Eileen. Tijdens het kennismakingsglaasje zaten we al met de monden op elkaar. Naar boven, samen douchen en weer een verrukkelijke blowjob. Haar een poosje geneukt, tot ze zei dat ze het wel met haar mondje af wilde maken. Niets op tegen uiteraard, en zo werd er even later weer een verhemelte gewit. Op de terugweg bij de My Friend You bar begroet met een high five door Chompoo. Leuk haar weer te zien, maar de pijp was nu even leeg, morgen misschien even bij haar langs gaan, was altijd wel een aardige meid. Voor vanavond laat ik me maar weer verrassen het gaat hier toch altijd anders dan je denkt. Wordt vervolgd.

noglangnietuitgewandeld
24 september 2013, 22:26
Deze avond was mijn soi zeven vriendinnetje nog steeds ziek thuis, you boom boom her to much, grijnsden de anderen. Ik ging eens kijken of ik Noe te pakken kon krijgen, dat vind ik toch wel een van de mooiste meisjes van Pattaya. En qua service zou ze in de beste saunaclubs tot de top behoren. Op het podium was ze niet, maar mamasan regelde het wel en even later zat ze naast me. Na slechts een drankje haar gebarfined en weer van haar heerlijke lichaam en haar fluwelen mondje liggen genieten. Geslapen met een zachte grote borst in de hand, bij het ontwaken even gedoucht en nog een keer gestoeid. Haar met tegenzin laten gaan, hopelijk is ze er volgend jaar nog. Het was een mooie zonnige dag, dus maar weer met het bootje naar Koh Larn en wat gezwommen en geluierd aan het strand. Zal wel weer een maand of acht duren voor ik weer enige zon van betekenis op mijn lijf krijg. In de avond ineens een heftige regenbui, onder de paraplu een paar barretjes afgehopt, en uiteindelijk in soi Diana een meid meegenomen. Maar die viel tegen helaas. Wilde niet zoenen, pijpte met condoom. Als je
dan niet op je tanden let, loop je later bij het neuken kans op een klapper, wat dus ook gebeurde. Dan maar afgemaakt met een chokwow en de tieten onder gespoten. Was wel de goedkoopste, duizend baht voor een lt, maar ook de slechtste van de trip.

De laatste dag is altijd de vervelendste, je bent al uitgecheckt, en loopt nog een beetje rond door Pattaya. In soi 6 gaan kijken of Chompoo er misschien was, maar helaas nada. Wie me wel stond toe te wuiven was die Eileen van een paar dagen geleden. Die was helemaal niet verkeerd geweest, dus nog maar een keer met haar naar boven. Ze pijpte zo lekker dat we het neuken maar overgeslagen hebben. Nog een poosje tegen elkaar aan liggen zoenen en weer aangekleed, waarbij ik haar even hielp om dat lekkere achterwerk in die strakke broek te persen. Zat als gegoten. Met de gebruikelijke tegenzin vertrokken uit pussy paradise, terug naar het saaie kille Nederland, vijftien graden kouder, tendens dalend. Maar volgend jaar hoop ik toch weer een Thaitrip te maken in dat heerlijke land waar ik noglangnietuitgewandeld ben.