PDA

Volledige versie bekijken : elise vulkaanstrasse 17-19 (NIEUWE) kamer nr 612

de duisburg spesjalist
8 september 2013, 11:47
naam elise
leeftijd 25
land Griekenland (na eigen zegen )
lengte 170
postuur normaal
kub maat B
haarkleur zwart en lang
tatoes geen
prijs 30 euro

elise is een dvp die aan de deur niet zo vriendelijk overkom ze kijk een beetje boos (sacherijnig) .toch heb ik besloten om er een praatje mee te maken en toen ik haar aansprak kreeg ze een glimlach van u daar .toen heb ik het er ma van genomen en ben de drempel over gestapt na me gewassen te hebben ben ik samen met elise op bed beland waar zij langzaam met haar mond mijn lichaam verkende deze dvp weet een man te verwennen .de manier hoe zij de condoom om breng tijdens het pijpen is met een tactiek die ma weinig dames toepassen met de mond en dan zonder handen en ze rolt hem zo helemaal af :freu:. met een beetje geluk slik ze je penis helemaal in tot aan de wortel (ook wel dt genoemd ) deze dvp slaat niks over neem de balletjes mee :tongue: zelf heeft ze een heel gevoelig plekje (de koude start ) ma dat ga ik niet vermelde hier :baeh:

elise kwam Leker op me zitten op ze westerns :biggrin: ze bepaald zelf helemaal het ritme eerst met haar hoofd in mijn nek en toen zij helemaal achter over steunend op haar armen zodat ik haar kutje goed kon zien hoe dat mijn penis na een klein formaat bracht en binnen 1 seconde na een groot formaat :roll3: toen had ik zin in dogie het blijf op zich mijn favo standje na een 2 tal minuten wou mevrouw wat anders namelijk misjonaris met de vermelding dat ze me recht in de ogen aan wou kijken als ik me zaad verschoot :moon:. ze legde haar bennen Leker in mijn nek en zo heb ik me zaad via haar kutje diep in het condoom gespoten ;)

na de tijd was er nog tijd voor een praatje zo zie je maar weer stille wateren diepe gronde :smoke: