PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub service cq. concept betekent zoenen/TZ?



Ties85
8 september 2013, 16:16
Sorry maar een meid die niet aan zoenen doet hoort volgens mij niet in een club thuis maar in een raambuurt.
Als ik met haar een sessie zou pakken en ze vertelde dit niet heel duidelijk op voorhand.
Zou ik haar niet betalen dit lijd dan weer tot discussie met de dame dan moet de theke dame weer komen te bemiddelen.
Ik zou SS de tip geven deze dame meteen te kennen geven dat ze beter bij een andere club kan gaan werken want dit geeft alleen problemen.

Piet Plezier
8 september 2013, 16:20
Als je vraagt of ze kust voordat je naar de kamer gaat,en ze zegt nee dan is het aan jou de keuze of je wel of niet mee gaat. En dan komen er ook geen problemen. Vaak weet je dat toch al voordat je naar de kamer gaat als je er ff bij hebt gezten.

Big30
8 september 2013, 16:43
Even zoeken want volgens mij bestaat er reeds een topic over standaard service in een saunaclub waar deze discussie beter gevoerd kan worden.
NB. Ik begrijp dat je voor sex in een club komt, zoenen met een DVP vind ik daar bepaald niet onder vallen.

de duisburg spesjalist
8 september 2013, 16:54
Sorry maar een meid die niet aan zoenen doet hoort volgens mij niet in een club thuis maar in een raambuurt.
Als ik met haar een sessie zou pakken en ze vertelde dit niet heel duidelijk op voorhand.
Zou ik haar niet betalen dit lijd dan weer tot discussie met de dame dan moet de theke dame weer komen te bemiddelen.
Ik zou SS de tip geven deze dame meteen te kennen geven dat ze beter bij een andere club kan gaan werken want dit geeft alleen problemen. wat een dome opmerking ties85 er zijn in de sauna cups ook damens aanwezig die niet zoenen (of niet met iedereen) als jij denk dat een dvp met plezier tongt met opa waar ze moet opassen dat ze tijdens het tongzoenen zijn gebit er niet uit roert heb je het mis

en in de raambuurten wordt er zeker ook gezoend soms spontaan soms voor een meer prijs je moet het alleen zelf te spraken brengen en dat is in een sauna club zo ma ook bij de raambuurten het wordt is tijd dat je je horizon gaat verbreden :eek:

BefBeer
8 september 2013, 17:39
"NB. Ik begrijp dat je voor sex in een club komt, zoenen met een DVP vind ik daar bepaald niet onder vallen."
ERG persoonlijke mening Big.
Oneens dus wat mij betreft.

BefBeer

vrije jongen
8 september 2013, 18:28
Als we Big mogen geloven is het enige speciale aan 'saunaclub service' dat het pijpen zonder is; zomaar vrije combinatie van standpunten in meerdere dergelijke discussies;). Voor mij is het een vereiste... maar als we zien hoe breed het begrip saunaclub/FKK club op het moment wordt gebruikt, valt elke veralgemenisering weg.

Bijvoorbeeld Club Angelique: geen eten, de bedoeling snel te kiezen, meiden in 'normale kleding', mannen in 'normale kleding'... maar wel een verstopte sauna aanwezig.

Maar ook de 'Turkenpuffs' (Salome, Mondial, Penelope, vroeger Bel ami)... waar tongzoenen eerder zeldzaam is voor 30 euro aan 20 minuten.

Uiteindelijk hangt de service norm (althans qua 'handelingen') vaker met de club zelf samen, dan met de omschrijving bij de ingang.

In clubs als Panthera, Freude, Babylon, RTC's, Neby, Luder Lounge, Bernds... lijkt het me bij de standaardservice te horen, daar je eigenlijk nooit iemand naar een kamer ziet gaan zonder het nodige bankwerk.

In de 'Turkenpuffs' is het dan weer uitzonderlijk en moet je volgens mij echt op zoek gaan.

Bij veel grensclubs (en ook in Hessen) is het dan vaak nodig om van te voren te checken (helaas). Hier kun je dus ook zonder te zoenen aan de bak...

Don Rudo
8 september 2013, 18:39
Wel een fijne gedachte dat er saunaclubs zijn waar de dames mogen bepalen of ze zoenen, met wie en wanneer.
Bij twijfel tevoren proberen of vragen of naar een club gaan waar dat tot de standaard service hoort, of een wipje maken zonder zoenen.

Willi69
8 september 2013, 18:51
Even zoeken want volgens mij bestaat er reeds een topic over standaard service in een saunaclub waar deze discussie beter gevoerd kan worden.
Erweiterte Suche, suchen nach "service", Option "Search Titles only". ;)

Big30
8 september 2013, 18:57
"NB. Ik begrijp dat je voor sex in een club komt, zoenen met een DVP vind ik daar bepaald niet onder vallen."
ERG persoonlijke mening Big.
Oneens dus wat mij betreft.


Klopt BB en dat vind ik al zolang als ik clubs bezoek. Prima dat er ook beren zijn die dat wel van belang vinden, maar voor mij is dat van onder geschikt belang, dat heeft me bij sommige dames die wel zoenden wel eens wat aparte reacties opgeleverd, bij bepaalde dames komt het er wel eens van maar voor mij is het geen issue. PZC + NMC vind ik wel een issue.
Ik realiseer me dat veel beren een andere mening zijn toegedaan, no problem.

MiniME
8 september 2013, 19:11
"NB. Ik begrijp dat je voor sex in een club komt, zoenen met een DVP vind ik daar bepaald niet onder vallen."
ERG persoonlijke mening Big.
Oneens dus wat mij betreft.

BefBeer

+1

Zonder zoenen, geen sex. Je gaat toch ook niet zonder je tanden te poetsen slapen?

Zoenen is in de meeste Sauna/FKK/RTC/etc clubs in Duitsland ook standaard, behalve daar waar veel buitenlandse "toeristen" komen, die een stuk minder kritisch zijn qua service dan de Duitsers (en waar de meeste Duitsers om die reden dus ook niet meer komen...........). :cool:

We moeten toch echt eens af van de gedachte dat het sneu en zielig voor die meisjes is om oude kerels te zoenen............ze pijpen en neuken diezelfde kerels toch ook?! Hou toch eens op met die zogenaamde (en veelal geveinsde) meelevendheid en inlevendheid. De dames zitten er gewoon om geld te verdienen en niet omdat wij ijsberen zo leuk zijn, maar omdat we hen financieren. En toevallig geldt er in de Duitse clubs de norm dat pijpen zonder condoom normaal is, net als zoenen. In NL is dat niet zo, en vandaar dat wij daar allemaal heen gaan, de Duitse clubs zo populair zijn, en dat dit forum bestaansrecht heeft (anders was er alleen die andere website geweest..........).

Stel dat PZC en TZ NIET meer aangeboden zou worden in de Duitse clubs, dan zal het aantal Medelanders dat daar nu elke week (meerdere keren per week) heengaat, tot het nulpunt dalen. Alleen ijsberen zoals B30 komen dan nog (o nee lees ik net, die wil ook PZC! :cool:)

Picasso 1
8 september 2013, 19:43
Een saunaclub behoort mijn inziens wel een meerwaarde te hebben t.o.v. ramenbuurten. Hoe belangrijk mensen seksuele activiteiten vinden zoals tongzoenen, pijpen zonder condoom, vingeren, beffen, kontlikken :eek:, snowballing :nee:, etc. is vanzelfsprekend iets individueels maar ik denk wel dat naarmate je steeds meer van dit soort seksuele handelingen standaard weg streept, de saunaclubs hun meerwaarde kwijt raken t.o.v. een 'quickie' bij een ramenbuurt.

popey01
8 september 2013, 20:00
Zoals MiniMe het omschrijft is er niets meer aan toe te voegen,duidelijk toch.:freu:

Costana
8 september 2013, 20:24
Mijn, persoonlijke, meerwaarde van een saunaclub tov de rest.

Je kunt rustig een bier/frisdrank/koffie drinken.
Iets eten en gezellig ouwehoeren met mensen(zowel dames als heren) die je kent of pas ontmoet hebt.
Voor de liefhebbers heb je verschillende zaken zoals: welness, voetbal kijken, ...
Kortom: een gezellige dag uit met gelijkgezinden.

Met alle respect, mits een beetje zoeken op Internet en uittesten in raambuurten, kun je volgens mij dezelfde service vinden als in saunaclubs.
Wat geef toe: allen hebben we wel al meiden gehad die nog lager scoren dan de gemiddelde meid in de raambuurt.

de duisburg spesjalist
9 september 2013, 16:46
Een saunaclub behoort mijn inziens wel een meerwaarde te hebben t.o.v. ramenbuurten. Hoe belangrijk mensen seksuele activiteiten vinden zoals tongzoenen, pijpen zonder condoom, vingeren, beffen, kontlikken :eek:, snowballing :nee:, etc. is vanzelfsprekend iets individueels maar ik denk wel dat naarmate je steeds meer van dit soort seksuele handelingen standaard weg streept, de saunaclubs hun meerwaarde kwijt raken t.o.v. een 'quickie' bij een ramenbuurt. wat een quickie in een raambuurt picasso. ik ben vaak voor 30 euro op de kamer en dan wel een half uur . als ik bij sompige dames 50 betaal dan heb ik een curves waar menigeen dvp in een sauna club niet tegen op kan van zoenen tot een ft. voor een ft moet je meestal in een sauna club 25 euro extra betalen ;) een raambuurt heeft een nadeel en dat is je moet je wensen kenbaar maken in een sauna club lijkt alles vanzelfsprekend. voor een goede wandelaar ligt de wereld open bij de raamprostitutie dus ga zelf ma is een keer wandelen op de vulkaan tenminste als je niet te verlegen ben :eek:

Piet Plezier
9 september 2013, 16:56
Sex zonder zoenen is het zelfde als,soep zonder ballen dat smaakt ook niet vind ik.

de duisburg spesjalist
9 september 2013, 17:00
dat licht er ma net aan cannabis er zijn dames waar ik geen eens mee wil zoenen ;) en als de ballen in de soep bedorven zijn hoeven ze er van mijn niet in :rolleyes:

MichelJ
9 september 2013, 17:03
Sex zonder zoenen is het zelfde als,soep zonder ballen dat smaakt ook niet vind ik.

Ooit wel eens ballen in erwtensoep gehad? ;)

Ik vind dat je wel gelijk heb, maar iedereen moet zelf weten of die ballen in de soep doet.

de duisburg spesjalist
9 september 2013, 17:54
Ooit wel eens ballen in erwtensoep gehad? ;)

Ik vind dat je wel gelijk heb, maar iedereen moet zelf weten of die ballen in de soep doet. wat als je nou vegetarisch ben .ik zal mijn mening even kort samen vatten ik vin zoenen leuk als het spontaan gebeurt en er geen woord gevallen over is. gewoon voor een 30 euro na binnen en een top gfe beleven. liefs tedere seks zoenen in de nek op de mond en dat ze je dan spontaan zonder pijpt :eek: ze na een 69 toe draait dat je haar zo Leker klaar beft dat ze zo nat wordt dat ze de wetsturf kan laten staan .dat je zelf nog net goed bij geest ben om de verpakking van de condoom los te treken. dat ze je al tongend na een hoogte punt rijdt ;) dat is seks met passie :tongue:

Picasso 1
9 september 2013, 20:08
wat een quickie in een raambuurt picasso. ik ben vaak voor 30 euro op de kamer en dan wel een half uur .

Ik had inderdaad moeten nuanceren: "...t.o.v. een quickie bij een mooie dame in een ramenbuurt of een lange sessie met een lelijkerd in een ramenbuurt."

de duisburg spesjalist
10 september 2013, 17:53
Ik had inderdaad moeten nuanceren: "...t.o.v. een quickie bij een mooie dame in een ramenbuurt of een lange sessie met een lelijkerd in een ramenbuurt." je vergis je in sommige raambuurten Picasso hebben helle mooie exemplaren dames waar je geweldig sex mee heb en je plezier kan hebben voor 30 zoals ik die beschrijf de raambuurten zijn voor niet verlegen mannen anders heb je zo een misservaring

KevinK
10 september 2013, 18:38
je vergis je in sommige raambuurten Picasso hebben helle mooie exemplaren dames waar je geweldig sex mee heb en je plezier kan hebben voor 30 zoals ik die beschrijf de raambuurten zijn voor niet verlegen mannen anders heb je zo een misservaring

Daarom zitten de Duitse saunaclubs ook vol mannen die de Nederlandse raambuurten hebben afgezworen en bestaan er termen als "Laufhausservice".

KevinK
10 september 2013, 18:41
Sorry maar een meid die niet aan zoenen doet hoort volgens mij niet in een club thuis maar in een raambuurt.
Als ik met haar een sessie zou pakken en ze vertelde dit niet heel duidelijk op voorhand.
Zou ik haar niet betalen dit lijd dan weer tot discussie met de dame dan moet de theke dame weer komen te bemiddelen.
Ik zou SS de tip geven deze dame meteen te kennen geven dat ze beter bij een andere club kan gaan werken want dit geeft alleen problemen.

Inderdaad hoort zoenen bij het saunaclubconcept, maar heeft er in de grootclubs in de laatste jaren een behoorlijke serviceinflatie plaatsgevonden. Daarom is het in deze clubs bij onbekende meiden aan te raden navraag te doen. In bijv. GT was dit in het begin standaard maar voor sommige meiden maakte men een uitzondering.

Jan_Wandelaar
20 september 2013, 12:49
... bij het saunaclubconcept ...

Het saunaclubconcept is niets meer of minder dan dat het bij de bezoekende ijsbeer het saunaclubgevoel word opwekt. Wat dat gevoel precies is ligt voor iedere beer anders en is zeer persoonlijk. Hierdoor kan het saunaclubconcept niet gedefinieerd worden door louter het 'servicepakket'.

Kernvoorwaarde voor het saunaclubgevoel is dat het bezoek voldoet aan het verwachtingspatroon. Beren hebben een bepaalde seksuele verwachtingen. Dames hebben bepaalde financiële verwachtingen. Hierdoor is het dus logisch dat wanneer de beren niet voldoen aan de financiële verwachtingen van de dames, de dames ook een stuk minder spontaan zullen voldoen aan de seksuele verwachtingen van de beren.

Het saunaclubconcept staat of valt dus bij de bereidheid van de beren om per clubbezoek enkele honderden Euro's te spenderen. Clubs waar bezoekers met een vrijkaart naartoe gelokt worden, en waar het gros van de beren een budget van onder de €200 aanhoud zullen daarom helaas falen in het opwekken van het ouderwetse saunaclubgevoel.

Beren merken een serviceinflatie op. Maar vergeet NOOIT dat de serviceinflatie recht evenredig is met de inflatie in de bestedingsbereidheid van de ijsberenpopulatie!!!!!!


J.W.

MiniME
21 september 2013, 09:55
Saunaclub als concept en service nivo hebben niets met elkaar te maken, dat is door de clubs als YY, VV, GT, VM, DV, etc wel bewezen :cool:


Beren merken een serviceinflatie op. Maar vergeet NOOIT dat de serviceinflatie recht evenredig is met de inflatie in de bestedingsbereidheid van de ijsberenpopulatie!!!!!!

Serviceinflatie is recht evenredig met de afnemende kritische houding van de (met name Nederbelgische) ijsberen in de grensclubs :biggrin:

satanic surfer
21 september 2013, 11:30
Wel een leuk draadje waar overduidelijk ook onzin wordt getolereerd, dus ideaal voor een bijdrage van mezelve...

Saunaclubconcept, nou dat zijn hoogdravende woorden terwijl dat eigenlijk simpel te omschrijven valt als een toko opent de deuren, "zelfstandige" dames betalen entree (en dus een gedeelte Steuertaks) en zijn dus werkzaam in die toko naar men mag aannemen algeheel gangbare huistarieven en huisgeplogendheden qua service. Basicly houdt dit in TZ/PZC/NMC en voorts invulbaar naar wens qua extra's dunkt me zoals FT/Anal en weetikveelwatnogallemaal. De dames huren als het ware een raam behalve dat het raam in een club gelegen is waar ook eten/drinken/sauna en weetikveelwelke voorzieningen nog voorhanden zijn. Mannen betalen entree en krijgen hiervoor in wederruil onbeperkte toegang (doorgaans) tot drank&spijzen (alcohol doorgaans in betalende vorm) en wellnessvoorzieningen, voorts zouden ze ervan mogen uitgaan dunkt me dat het huistarief wordt gerespecteerd door de aanwezige dames die er werkzaam zijn, en er dus TZ/PZC en NMC worden aangeboden door de aldaar actieve DVP's zonder al te veel rimram daaromheen. Veul meer valt daar an sich niet over te melden, ongeacht bestedingspatroon enzo, dat staat er los van. Jammer om te merken dat het in principe onlosmakelijk met elkaar verbonden servicepeil en saunaclubconcept tanend is, en tanend is een understatement. Wat daarvoor de aanleiding is is uiteraard makkelijk zat om vast te stellen, lijkt me fijn daar een alinea aan te wijden om witregels niet over het hoofd te zien.

Wel, aanleiding hoorde ik ergens waaien. Het beging uiteraard bij de clubleiding die normaliter nauwgezet zou dienen toe te zien op het geleverde servicelevel en deviante variabelen daarop die in hun vlees snijden, namelijk verminderende of stijgende bezoekersaantallen die logischerwijs zouden samenhangen met geleverde prestaties in correlatie met welbevinden qua algemene vorm over de gespendeerde uren/dag binnen "hun" muren. Men dient vast te stellen dat vele clubs zich daar hoegenaamd niet mee bezighouden, al dat gelal van "zelfstandige" dames, think again, als een panspersoon zich beklaagd aan de balie wordt de dame teruggesommeerd om de misprijscalculatie recht te zetten, dus het kan dus toch zou men ironisch/sarcastisch kunnen aanmerken. Bottom line komt het erop neer dat doorgaans het de club geen moer interesseert, doch dat is dan ook louter omdat het verzamelde bezoekersgild zich er geen moer van lijkt aan te trekken, en aldus wordt de inflatiebal aan het rollen gebracht uiteraard want make no mistake, die onschuldige damessnoetjes herbergen doorgaans doorwinterde zielen die al het één en ander hebben doorgemaakt doorgaans, en dus geen nanoseconde zullen twijfelen om lichtgelovige, notieloze of goedaardige loebassen bij hun pietje te hebben. Valt er dus een linea directa te veronderstellen tussen bezoekersnotie en serviceachteruitgang, wel het dunkt me van wel om het maar voorzichtig uit te drukken. Het koddige van de zaak is dan nog dat degenen die het meest gebaat zouden zijn bij een koosjere gang van zaken in "hun" cluppies daar het meest blind voor zijn/blijven, en soms zelfs de initiator ervan waren, hopeloos uiteraard maar alla. Er is een overduidelijke trend richting ramenservicelevel merkbaar, en wie/wat/hoe, daar laat ik wegens banbliksembedreiging maar beter het deksel van op de pot. Egal...Wederom heeft dit niets met bestedingspatroon te maken.

Wel komisch hoe in sommige clubs er sprake is/was van een fantastisch gemiddeld servicelevel met excellerende pre- en aftersales en dito kamerperformantie, hoe zou dit nou toch komen? Wel, makkelijk zat: de baas kijkt/keek oplettend toe en uitwassen werden in de kiem gesmoord. "nieuwe" dames wisten alras welk een level "hausfähig" was en om centen binnen te rijven diende er dus correlerend te worden geperformed, gevolg: een stijgende lijn voelbaar en merkbaar doorheen de club. Herenpubliek gaf geen cent meer uit dan ergens anders, welintegendeel, doch de dames wisten simpelweg dat er geperformed diende te worden, tengevolge heren zéér tevreden en ze kwamen terug en brachten kennissen mee, de stijgende lijn werd verdergezet... Doch, make no mistake, dit is dus eindig in die zin dat een bepaald segment der bezoekers ook zulke clubs begon/begint aan te doen, met tanende gevolgen wegens overbetalen zonder aanwijsbare reden, hangbanktoeristen die opduiken, gesponsorde lui die er dagen komen rondhangen en tevreden zijn met minder waardoor tengevolge de initiële "harde" kern van bezoekers het dient te stellen met matigere dames (want door die week-end toestroom qua bezoekers werden gelukzoeksters, passantes voor zeer kort gesignaleerd), en dus haken die heren grotendeels af. Er sluipen dus helaas ook wat potentiële soffen in het damesberstand, toppers vertrokken/vertrekken en aldus wordt het steeds minder interessant voor heren met notie om de club nog frequent te bezoeken. Wederom heeft dit weinig met bestedingspatroon te maken, behoudens dat ss aanstipt dat overbetalen uiteraard simpelweg dom is doorgaans...Ok, ik bezondig me sporadisch ook bij 1 of 2 dames per jaar, excusi, doch alvorens te beginnen fulmineren: pér jaar, niet per dag...

Nou zijn er gelukkig ook schakeringen in het damesbestand, gaande van dames die quasi hun ziel en zaligheid in sessies steken (dit zijn er zo'n 3/4 pér jaar, dus wederom niet per dag jochies) tot dames die halve tubes flutschi insmeren en aldus voor leenliefdevariabele spelen, dus het is wel lachen somtijds, doch voor de goede orde: dat heeft wederom niets met bestedingspatroon te maken. Dus bottom line kan men concluderen dat het tanende servicepeil in vele clubs te wijten is aan een wisselwerking (want zo gaat dat tussen individu'en) tussen dame en heer, doch dit heeft mijns insziens weinig met bestedingspatroon te maken, simpelweg met drempelloze heren die en masse binnendrentelen, en helaas ook servicedrempelstruikelende dames voor jochies met notie die er zich smurfenblauw aan ergeren doch gelukkig onderhand wel weten waar en bij wie men "moet" zijn om daar vrolijk foxtrottend omheen te kwinkelen. Bij deze groet u een alvast dansstapjes instuderende ss vanuit de krochten van de hel...

Willem2
21 september 2013, 13:22
A :
Maar vergeet NOOIT dat de serviceinflatie recht evenredig is met de inflatie in de bestedingsbereidheid van de ijsberenpopulatie!!!!!!
J.W.

B :

Serviceinflatie is recht evenredig met de afnemende kritische houding van de (met name Nederbelgische) ijsberen in de grensclubs :biggrin:

Wat is waar ?
a) is waar
b) is waar
c) a+b zijn onzin
d) bedenk iets anders maar met minder bij-en plakzinnen

:wink2:

Bluebear
21 september 2013, 13:32
Wat is waar ?
a) is waar
b) is waar
c) a+b zijn onzin
d) bedenk iets anders maar met minder bij-en plakzinnen

:wink2:

D: Gewoon vol op de bakkes! En anders een goed potje spanking. :ranting2: :teuflisch:

Picasso 1
21 september 2013, 14:52
Het saunaclubconcept staat of valt dus bij de bereidheid van de beren om per clubbezoek enkele honderden Euro's te spenderen. Clubs waar bezoekers met een vrijkaart naartoe gelokt worden, en waar het gros van de beren een budget van onder de €200 aanhoud zullen daarom helaas falen in het opwekken van het ouderwetse saunaclubgevoel.

Beren merken een serviceinflatie op. Maar vergeet NOOIT dat de serviceinflatie recht evenredig is met de inflatie in de bestedingsbereidheid van de ijsberenpopulatie!!!!!!

Het werkt twee kanten op, enerzijds speelt inderdaad de bestedingsbereidheid een rol maar anderzijds een stabiele line-up en dito stamgasten bestand.
'Vroeger' had je een beperkt aantal clubs en zo had je bijvoorbeeld een populaire club zoals PHG met een langdurig vaste line-up en een een groot gehalte aan vaste gasten onder de bezoekers. Met weinig clubalternatieven zowel voor dames als voor de heren werkte het concept inderdaad en waren dames veel meer aangewezen op goede service verlenen en heren merkten dat rechtevenredig met hun bestedingsbereidheid. Kortom, dames hadden geen ander alternatief om goed te verdienen dan een goede servicereputatie opbouwen en heren merkten een verhoogde servicebereidheid recht evenredig met hun bestedingsbereidheid ===> het succes van het saunaclubconcept was daarmee automatisch al bijna gegarandeerd.
Die wereld was simpel en eenvoudig en je theorie ging in die tijd volledig op. De tijden zijn echter veranderd. Het saunaclubconcept succes en het geld wat te verdienen valt heeft enerzijds de aandacht getrokken van andere ondernemers en anderzijds ook die van gieren. Consequentie was een explosieve groei de laatste jaren aan clubs met hierdoor ontstane ruimtemogelijkheid voor door 'het grote geld' aangetrokken dames en hun netwerken. Tevens werd hierdoor de mogelijkheid gecreëerd voor dames om massaal te hoppen van de ene club naar de andere. Dit werkt korte termijn denken in de hand bij dames, er zijn immers veel meer alternatieven als je ergens niet slaagt, bovendien loont het om te hoppen want als je ergens 'nieuw' bent krijg je op de korte termijn heel veel klanten. Gevolg van deze ontwikkelingen is dat zelfs vaste klanten vanwege een toenemend aantal korte termijn gerichte tegenvallende sessies ook in clubs gaan variëren. Contacten worden dus vluchtiger, minder stabiel en met grotere intervallen; de ideale ingrediënten voor de wolven onder de dames en weinig belonend en motiverend voor de wel op service gerichte dames.
Simpelweg meer bestedingsbereidheid gaat dus niet voldoende werken in de huidige tijd, daar is de markt wat complexer voor geworden.



Serviceinflatie is recht evenredig met de afnemende kritische houding van de (met name Nederbelgische) ijsberen in de grensclubs :biggrin:

Ook een kritische instelling blijkt onvoldoende bij te dragen. Clubs die leeg lopen omdat onvoldoende tegemoet gekomen wordt aan het verwachtingspatroon van (kritische ingestelde) klanten zoals bijv. PHG, LR en VV leidt niet tot structureel wel beter performende dames. Waar het wel toe leidt is tot klagende dames die door de markt gekregen ruimte tot korte termijn denken en door de snelle geld push van hun pooiers hun heil zoeken in een andere club.

Jan_Wandelaar
21 september 2013, 17:47
het succes van het saunaclubconcept...

Dat is inderdaad ook een punt: het concept 'saunaclub' is ten onder gegaan aan z'n eigen succes.

Tijdens Jan z'n eerste avonturen in saunaclubland was het de normaalste zaak van de wereld dat er meer dames rondliepen dan dat er beren waren. Zeker op door-de-weekse dagen. De dames hadden daarom alle aandacht voor de clientèle. Simpelweg de wet van vraag en aanbod in actie. Dit zag je uiteraard ook terug in het serviceniveau. Daar tegenover stond natuurlijk wel dat je in een dergelijke situatie als beer minimaal de dagopbrengst van 1 dame diende te spenderen.

Voor de prijs van een enkele kamergang in de Yab Yum waande je je een paar uur lang George Cloony, omringt door fotomodel look-alikes. Waar zijn ze trouwens gebleven, deze Czechische schoonheden? Zouden die schoonheden misschien een andere verwachting hebben qua dagopbrengst dan een Roemeens zigeunerinnetje?

Het past simpelweg niet in het saunaclubconcept om massaal toegepast te worden. Helaas lokte het concept wel hele volksstammen die dachten voor raamprijzen even snel een Yab Yum ervaring te scoren. Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Daarom zijn saunaclubs dan ook gewoon een massaproduct geworden met een heeeel gemiddelde kwaliteit die blijkbaar voldoende is voor een heeel gemiddeld publiek.

Het is gewoon niets anders dan dat het hele saunaclub-gebeuren zich heeft aangepast aan de nieuwe stroom clientèle die massaal is komen binnenstromen. Elke negatieve ontwikkeling in de kwaliteitservaring van het saunaclubconcept kan de ijsberenpopulatie dus alleen zichzelf aanrekenen. Of het nu gebrek aan bestedingsbereidheid is, of gebrek aan assertiviteit om dames met een onvoldoende serviceniveau bij de theke ter discussie te stellen.

Tja, wanneer de clientèle het slikt als zoete koek, en alleen even anoniem op een kleinschalig forum komt uithuilen, dan geloven de exploitanten het ook wel. Lekker makkelijk verdienen immers.....

J.W.

BefBeer
21 september 2013, 22:41
Allle berichten bij elkaar genomen, luidt de conclusie dat het saunaclubconcept helaas zijn beste tijd heeft gehad.
Helaas want ik vond het prachtig!

Wat zal er nu kunnen ontstaan om in die behoefte te gaan voorzien?
SaunaYumYum of een GTExtra?
BabyPlus of YYSuper?

Net als bij de upgrading in de supermarktwereld (Aldi was grauw en is nu helder), een upgrading in saunaland voor de verwende en smaakhebbende beer.

Nog niets over gelezen, wie kop de bal in?


BefBeer

Bluebear
21 september 2013, 23:16
Allle berichten bij elkaar genomen, luidt de conclusie dat het saunaclubconcept helaas zijn beste tijd heeft gehad.
Helaas want ik vond het prachtig!

Wat zal er nu kunnen ontstaan om in die behoefte te gaan voorzien?
SaunaYumYum of een GTExtra?
BabyPlus of YYSuper?

Net als bij de upgrading in de supermarktwereld (Aldi was grauw en is nu helder), een upgrading in saunaland voor de verwende en smaakhebbende beer.

Nog niets over gelezen, wie kop de bal in?


BefBeer

Wat ik niet begrijp is waar al dit doemdenken vandaan komt? Er is een dikke crisis aan de hand, heren. De klanten die ik zie zijn zakenmensen, gladde jongens en vrijgezellen. Kortom heren die dikwijls kunnen doen en laten wat zij zelf willen. De klanten die ik niet meer zie zijn de budgetjongens die door het tientje opslag weg blijven en daar niks extra's voor ontvangen. Een beslissing die ze nooit hadden moeten nemen en ze hadden de principiele meneren ook vastgehouden. Wie gaat er nou in crisistijd de prijs verhogen? En zeg nou niet: "Wat is nou een tientje extra?". Je schrikt ervan hoe belangrijk dit voor velen is. Probeert u zich eens in te leven en uit te moeten gaan van een smalle beurs en je wilt toch meetellen.
Dit geld besteden zij elders, raamprostitutie, omdat ze daar goedkoper uit zijn.
De klanten die ik ook niet meer zie zijn de brave huisvaders die zo nu en dan een uitstapje met vrienden maakten en zogenaamd gingen vissen. Het budget van deze heren hing dikwijls af van de "Stash" die zij durende een paar maanden bij elkaar sprokkelden om een paar keer per jaar buiten de pot te piesen. Maar in deze tijd eist moeder de vrouw veel van het budget op en moet er geld in het gezinnetje worden gepompt. De mogelijkheid voor deze heren om geld weg te moffelen is er vaak niet. En "Bluebear"kent veel van deze gevallen. Hij heeft er velen op het spoor gezet en de weg gewezen naar redelijk anoniem van bil gaan. Ze praten vaak met een "jaloerse" ondertoon met mij.'
Natuurlijk is het bredere aanbod van clubs ook een oorzaak. Wat ik een stunt zou vinden is als ze nu met een prijsverlaging zouden komen. En dit zou ik niet beoordelen als een knieval, maar slim zakelijk handelen en proberen binnenshuis je omzet te vergroten. Er moeten tenslotte veel mensen langs je kraampje lopen wil je wat verkopen.
MASSA IS KASSA !!!

Johnny Bravo
22 september 2013, 13:55
Wat ik niet begrijp is waar al dit doemdenken vandaan komt? Er is een dikke crisis aan de hand, heren. De klanten die ik zie zijn zakenmensen, gladde jongens en vrijgezellen. Kortom heren die dikwijls kunnen doen en laten wat zij zelf willen. De klanten die ik niet meer zie zijn de budgetjongens die door het tientje opslag weg blijven en daar niks extra's voor ontvangen. Een beslissing die ze nooit hadden moeten nemen en ze hadden de principiele meneren ook vastgehouden. Wie gaat er nou in crisistijd de prijs verhogen? En zeg nou niet: "Wat is nou een tientje extra?". Je schrikt ervan hoe belangrijk dit voor velen is. Probeert u zich eens in te leven en uit te moeten gaan van een smalle beurs en je wilt toch meetellen.
Dit geld besteden zij elders, raamprostitutie, omdat ze daar goedkoper uit zijn.
De klanten die ik ook niet meer zie zijn de brave huisvaders die zo nu en dan een uitstapje met vrienden maakten en zogenaamd gingen vissen. Het budget van deze heren hing dikwijls af van de "Stash" die zij durende een paar maanden bij elkaar sprokkelden om een paar keer per jaar buiten de pot te piesen. Maar in deze tijd eist moeder de vrouw veel van het budget op en moet er geld in het gezinnetje worden gepompt. De mogelijkheid voor deze heren om geld weg te moffelen is er vaak niet. En "Bluebear"kent veel van deze gevallen. Hij heeft er velen op het spoor gezet en de weg gewezen naar redelijk anoniem van bil gaan. Ze praten vaak met een "jaloerse" ondertoon met mij.'
Natuurlijk is het bredere aanbod van clubs ook een oorzaak. Wat ik een stunt zou vinden is als ze nu met een prijsverlaging zouden komen. En dit zou ik niet beoordelen als een knieval, maar slim zakelijk handelen en proberen binnenshuis je omzet te vergroten. Er moeten tenslotte veel mensen langs je kraampje lopen wil je wat verkopen.
MASSA IS KASSA !!!

Gedeeltelijk kan ik met jou woorden eens zijn.

Maar als jij spreekt over prijsverlaging voor de services die dames/meisjes moeten leveren aan hun klanten daar ben ik volledig oneens met jou.
We hebben hier niet over een pak waspoeder maar over services die dames/meisjes moeten leveren. De prijzen zijn al erg laag in mijn ogen voor de dames/meisjes van plezier. Vergeet niet dat de dames die dit werk doen tot hun aan 65 jaar kunnen blijven uitvoeren. Het is verdomd zwaar werk voor de dames van plezier zowel lichamelijk als geestelijk. De dames moeten in kort tijdbestek hun centjes verdienen.

:wink2:

Jan_Wandelaar
22 september 2013, 16:16
Er is een dikke crisis aan de hand, heren.


En dat blijft nog wel even zo wanneer iedereen z'n gebrek aan lef blijft vergoelijken met 'het is crisis, dus ik doe voorzichtig'. Blijf vooral in de crisis een reden zien om geen vertrouwen te hebben in de toekomst, en we kunnen nog een hele tijd plezier hebben van die crisis.




Wat ik een stunt zou vinden is als ze nu met een prijsverlaging zouden komen.

Prijsverlagingen trekken niet het soort publiek waar service-georiënteerde fotomodel-lookalikes warm voor lopen. Nee, de MASSA=KASSA gedachte zal het verschil tussen saunaclubs en raamprostitutie alleen maar verkleinen. Aan de ramen betaal je immers €0.00 aan entree.

J.W.

Bluebear
22 september 2013, 19:56
Gedeeltelijk kan ik met jou woorden eens zijn.

Maar als jij spreekt over prijsverlaging voor de services die dames/meisjes moeten leveren aan hun klanten daar ben ik volledig oneens met jou.
We hebben hier niet over een pak waspoeder maar over services die dames/meisjes moeten leveren. De prijzen zijn al erg laag in mijn ogen voor de dames/meisjes van plezier. Vergeet niet dat de dames die dit werk doen tot hun aan 65 jaar kunnen blijven uitvoeren. Het is verdomd zwaar werk voor de dames van plezier zowel lichamelijk als geestelijk. De dames moeten in kort tijdbestek hun centjes verdienen.

:wink2:

Nee, ik bedoel niet de prijzen van de dames, maar de entreeprijzen van de clubs. Bij deze recht gezet. :smoke:

MiniME
28 september 2013, 08:42
Donderdag weer eens in Villa Marisol geweest. Het aangebouwde deel ziet er werkelijk prachtig uit. Sauna, Jacuzzi, Lounge gedeelte, Bioscoop en Restaurant.
Tussen 15.00 - 21.00 uur heb ik een stuk of 20 dames gespot waarvan 5 hele mooie. Na 2 prima kamer sessies (1e was Nadine) en lekker gegeten te hebben ging ik met een voldaan gevoel weer terug naar huis. Het enige wat ontbraak waren de IJsbeeren. GEEF DEZE CLUB EEN KANS heren!!!! Ik ga binnenkort zeker terug !!!

Mooi dat je je vermaakt hebt. Doen alle dames tegenwoordig aan zoenen, PZC en uitgebreid voorspel op de bank? Zo ja, dan stromen de ijsberen in grote getalen toe, zo nee, dan blijft het een club in de marge, net als Golden Dreams, YY, VV, etc........... :cool:

Kwibus2
28 september 2013, 09:07
VM is uitgaande van jouw opvatting een club in de marge.
Geen uitgebreide pre sales in de club, zoenen, TZ is niet standaard.
Het enige waarover je niet hoeft te onderhandelen is PZC.

seksenfun
28 september 2013, 14:58
In geen enkele club is tongzoenen standaard en als het zogezegd al verplicht is om te zoenen zijn de zoenen (en eventueel het tongzoenen) niet altijd zoals jij en ik ze zou willen. Het blijft in elke club uitvissen met wie je goede seks zal hebben. De laatste keer dat ik in Panthera was, had ik heus geen zodanige goede seks met Denissa om te zeggen dat ik weer snel terug naar die club wil. Niets bijzonders dus of zo je wil lees je dat ik elders al beter had (ook al mag dat dan elders eerder de uitzondering geweest zijn). Aanstaande zaterdag ga ik nog eens naar Freude39. Ook daar nog niet de sessie van mijn leven gehad. Ze doen (laten begaan) veel maar vaak is het allemaal zonder overgave. De nieuwe lichtingen in PSR zijn ook niet meer wat het geweest is. Ik blijf dus naar de clubs gaan die ruim voldoen aan het totaalpakket: eten, wellnessen, buitenactiviteiten in de zomer en de betere dames vind ik wel (en die zijn in elke club aanwezig) :smoke:.

MiniME
29 september 2013, 09:03
Jawel hoor, Panthera, bernds, freude, luder lounge, neby, etc.

Maar niet in al die clubs met zoveel mooie wellness, heerlijk eten, etc.

Alhoewel psr en babylon het circa 90% is, en ook nog eens aardige faciliteiten hebben.

In marisol is het echter uitzondering (pees alle recensies hier maar).

Net als PZC en nmc normaal is, je zou toch ook niet accepteren als dames dat niet aanbieden in een club?

seksenfun
29 september 2013, 11:43
Voor mij persoonlijk is het het totaalconcept waar ik me net heel goed bij voel. Mijn favoriete clubs hebben dus een mooie wellness, bieden lekker eten aan en het opzet, interieur is mooier dan de stationshal van GT. Daarbij kies ik resoluut voor clubs waar voldoende dames aanwezig zijn. Waar voldoende mooie dames (= voor iedereen anders) aanwezig zijn. Met een zevental schoonheden heb ik meer dan genoeg. Met 30 leuke dames die mogen gezien worden maar nu toevallig niet mijn type 100 % zijn, heb ik ook genoeg. Enkele (voor mij) lelijke vrouwen, daar kijk ik wel overheen. De reden dat Panthera niet mijn ding is, is omdat je daar vaak maar 15 dames vindt, waarvan enkele heel mooi maar die dan vastgeroest zijn aan "hun" man. Die man is van mij, die van mij, die van mij, speelt daar wel heel erg. Ik wil niet van een dame zijn en als ik dan vreemd ga, moeten merken dat het die dame (in eerste instantie) niet goed gaat. Bovendien kan je er geen hele dag vertoeven want er is weinig om handen tussen de sessies door. De uitbater slaagt er zelfs in om te liegen en te zeggen dat er geen vis is, terwijl nadien (twee minuten later) vis opgediend werd en hij met een rood hoofd daar stond toen ik vroeg wat dat dan wel was. Je klanten pak je anders aan. De service van de dames is voor mij ook een zeer belangrijk punt. Soms doe ik effe gek en kamer ik op verrassing maar bijna altijd dient TZ, zoenen, PZC, NMC, beffen, vingeren en nog veel meer (geen taboes, bijvoorbeeld kussen na likken, kussen na FT...) er bij te zijn vooraleer ik op kamer ga. Mijn eisen liggen dus erg hoog, ik weet dat. Ik weet echter ook dat je in elke club mooie dames vindt die dat vanzelfsprekend vinden. Ik hoef dus niet naar een club waar buiten DVP's niets om handen is, te gaan. Ik hoef zelfs niet op een saaie manier mijn lijstje op te noemen aan elke dame. Sommige mannen snappen het nut niet van pre sales. Zulke pre sales maken nochtans (vaak) snel duidelijk wat voor dame je in de kuip hebt. Soms blijft het echter twijfelachtig en dan vraag je gewoon op de vrouw af of ze dit en dat graag doet. Een dame die op kamer denkt om haar beloftes niet na te moeten komen, komt bij mij bedrogen uit want dan bol ik het meteen af en krijgt ze geen geld. Gelukkig is me dit nog maar enkele keren voorgevallen op die zeven jaar :smoke:

vrije jongen
22 november 2015, 20:55
Damn, net bij draadstaal* hadden ze ook al een sketch over escorts die weigerden te tongzoenen... eindigend met de hoerenloper met de dikke nek die zegt: "de eerste escort die blijft vasthouden aan het principe niet te tongzoenen, moet ik nog tegenkomen". Op een of andere manier dacht ik meteen aan bepaalde ijsberen:tongue:.


*voor de belgen: een tamelijk matige sketchkomedieshow

Flipper
23 november 2015, 18:48
Je moet het anders bekijken, vroeger werkten vrouwen voor een pooier, nu werken ze voor hun vriendje..
Vaak wonen ze hier met hun vriend.. het probleem hiervan is dat als er een begint te kussen de anderen dit horen en deze de meiden onder druk gaan zetten die dit doen..

Ik zou bijna zeggen flikker allemaal die roemenen de deur uit.. ze presteren niet, willen niet werken, en willen dat je de hoofdprijs betaald voor niets.. gewoon weer terug naar vroeger.. als ze getrouwd zijn of een vriend hebben kussen ze niet meer.

Maar clubs interesseerd alleen dat ze entree betalen.. mja ik heb besloten mn bezoeken te beperken tot de zomerse dagen.. dan heb je iig een mooie dag, vrouw of geen vrouw. :)

Badslippers
23 november 2015, 19:33
gewoon weer terug naar vroeger..

Vind ik ook. Lekker neuken op een baal hooi en slapen onder de paardendeken.

Picasso 1
23 november 2015, 20:16
Vind ik ook. Lekker neuken op een baal hooi en slapen onder de paardendeken.

Volgens mij moet Jan Wandelaar weer een uitleggende tekening voor je maken. Flipper wil niet terug in de tijd, noch blijven steken in het heden maar wil vooruit met als verbetering geen wanpresterende Roemeentjes in saunaclubs. :capito[1]:

Flipper
24 november 2015, 08:03
Badslippers, ik wil niet weten hoeveel hooibalen je bezoedeld hebt..hahaha.

Picasso heeft gelijk, ik ben die lange zure ongemotiveerde koppen gewoon moe, en als die mond opengaat en dat stom stuk vreten denkt over mij te kunnen klagen omdat ik geen zin heb mn geld uit te geven aan een roemeens kasplantje met het IQ van een bosui..al helemaal.

Wie heeft daar nou zin in.. serieus.. in de zomer kun je nog relaxen in de winter zitten die hopelozen je de hele tijd op je lip.

Jan Verplancke
22 januari 2016, 13:03
Sorry maar een meid die niet aan zoenen doet hoort volgens mij niet in een club thuis maar in een raambuurt.
Als ik met haar een sessie zou pakken en ze vertelde dit niet heel duidelijk op voorhand.
Zou ik haar niet betalen dit lijd dan weer tot discussie met de dame dan moet de theke dame weer komen te bemiddelen.
Ik zou SS de tip geven deze dame meteen te kennen geven dat ze beter bij een andere club kan gaan werken want dit geeft alleen problemen.

Je kunt ook gewoon je tanden 'n keer poetsen.

Ties85
24 januari 2016, 15:32
Ben het helemaal met je eens ook ik kom liever in de zomerperiode in de saunaclubs, ga nu ook eens wat vaker naar privé huizen e.d. en niet te vergeten over 3 weken weer lekker naar de andere kant van de wereld om met de dames eens te genieten :)



Je moet het anders bekijken, vroeger werkten vrouwen voor een pooier, nu werken ze voor hun vriendje..
Vaak wonen ze hier met hun vriend.. het probleem hiervan is dat als er een begint te kussen de anderen dit horen en deze de meiden onder druk gaan zetten die dit doen..

Ik zou bijna zeggen flikker allemaal die roemenen de deur uit.. ze presteren niet, willen niet werken, en willen dat je de hoofdprijs betaald voor niets.. gewoon weer terug naar vroeger.. als ze getrouwd zijn of een vriend hebben kussen ze niet meer.

Maar clubs interesseerd alleen dat ze entree betalen.. mja ik heb besloten mn bezoeken te beperken tot de zomerse dagen.. dan heb je iig een mooie dag, vrouw of geen vrouw. :)

Partyanimal
24 januari 2016, 18:06
Ik vraag mezelf altijd af, hoe je dat doet, als je niet tevreden bent en niet wil betalen... Tot hoever kun je dat volhouden, he ?!

Wentelt Eefje
24 januari 2016, 18:31
Totdat blijkt dat de uitsmijter vaker in sport- en/of kickboksschool komt dan jij...

Flipper
24 januari 2016, 21:24
Nou,.. je kunt geen uur op de kamer blijven en zeggen.. ik vindt het nix..
Ik was ooit iemands 1e klant, dat meisje zat te bibberen en te shaken en we hadden nix gedaan.. ik heb toen na 5 minuten afgebroken zegt ze 50 euro... ik zei toen nee hoor,.. ga maar naar de baas, toen netjes uitgelegt dat dit niet iets was waar ik voor sta en niet iets dat ik op mn geweten wil hebben... helaas voor haar stonden er een aantal ijsberen watertandend achter me.. ik geloof dat zich een wachtrij van 5 overrijpe beren vormde om dat klusje te klaren.. laten we zo zeggen die had niet haar dag.. die dag.

Jan Verplancke
25 januari 2016, 05:11
Ik vraag mezelf altijd af, hoe je dat doet, als je niet tevreden bent en niet wil betalen... Tot hoever kun je dat volhouden, he ?!

Dat ligt helemaal aan de situatie, dame en club. Het maakt nogal 'n verschil of

- je in een club zit waar de eigenaar/manager klanten graag tegemoet komt en je na 3 minuten van de kamer komt met 'n dame die er die dag al voor de 3e keer een potje van maakt.

of

- je in een club zit waar het de eigenaar/manager allemaal geen bal interesseert en je na 30 minuten klagend van de kamer komt met 'n dame die het lokale servicekanon is.

En dan zit daar tussen nog heel veel, zoals bv. discussies over tijd. Een discussie over service is vaak toch 'n welles/nietes-spelletje tussen de dame en de klant. Als je dan vervolgens wel de tijd vol maakt, lijkt het me dat je die discussie meestal niet wint.

Kwibus2
25 januari 2016, 12:18
Ik mis iets.
Een droge zoen lijkt me niet echt een probleem.
TZ met iemand die om het netjes te zeggen zijn mondhygiene niet op orde heeft lijkt me te veel gevraagd van een DVP.
Veel escort dames stellen dat ook heel duidelijk bij de beschrijving van de mogelijkheden. TZ alleen na instemming van de dame.
TZ als standaard actie opvoeren in sauna clubs lijkt me daarom onmogelijk.

Ik ervaar TZ als een intiemere actie dan NMC.