PDA

Volledige versie bekijken : Wat is je grootste wens om eens mee te maken op sexgebied ?



Stiffmaster
19 oktober 2006, 14:42
Vul eens in wat wat je grootste wens zou zijn om eens mee te maken op sexgebied ?

Willi69
20 oktober 2006, 17:40
Ein Dreier mit W2! :smkiss: :baby2:

Willem2
21 oktober 2006, 02:50
Ein Dreier mit W2! :smkiss: :baby2:


Keine Frau ist "compatible" für soetwas :D

Rex
21 oktober 2006, 13:34
Vul eens in wat wat je grootste wens zou zijn om eens mee te maken op sexgebied ?

Met alle vrouwen tegelijk waarmee ik ooit in GT en PHG geneukt heb, in één kamer een super orgie hebben waarbij ik de hoofdrol speel............:rolleyes:

Bredero
21 oktober 2006, 14:37
Met alle vrouwen tegelijk waarmee ik ooit in GT en PHG geneukt heb, in één kamer een super orgie hebben waarbij ik de hoofdrol speel............:rolleyes:

Enige probleem daarbij lijkt me ... waar vind je we zo'n grote kamer. :teuflisch

Horny_one
21 oktober 2006, 15:44
Enige probleem daarbij lijkt me ... waar vind je we zo'n grote kamer. :teuflisch

Wat denk je van een sporthal.... (uiteraard wel met tribune) :D

Jansen
21 oktober 2006, 17:00
Met alle vrouwen tegelijk waarmee ik ooit in GT en PHG geneukt heb, in één kamer een super orgie hebben waarbij ik de hoofdrol speel............:rolleyes:

Dan heb ik een hele sporthal nodig, zelfs de tribunne passen er niet meer in en zie je mij niet meer op de film.:rofl:

De Arena lijkt me wel iets geweldig om dan te mogen neuken waar normaal nog niets eens gevoetbalt wordt:teuflisch

Jorah Mormont
19 november 2006, 13:07
ik hoef niets meer te wensen. Ik kom al genoeg aan me trekken in o.a. de clubs.

Wat is het leven toch mooi...........

BR, sonny

neukie
19 november 2006, 14:04
Ik heb allet achter me. Wat ik nog niet gedoen heb, dat mag ik ook niet doen.:nee:

neukie :wink:

little diablo
20 november 2006, 12:56
ik zou het ook effe nie weten, maar wat zou je zeggen van de 2 theke frauen rebecca en maria in GT en dan allebei tegelijk natuurlijk:D


saluti L Diablo

thesickboy
20 november 2006, 14:33
De laatste twee jaar heb ik in de Duitse clubs zowat al mijn wilde fantasiën mogen beleven.

Duo's, trio's en en zelfs kwartetten
met blondines, zwartjes en brunetten

Mooie vrouwen met borsten en implantaten
Ik vond ze in alle mogelijke formaten
en vulde ze in alle mogelijke gaten

BBBJ, FT, CIM, maar vooral de GFE
maakten van Sickboy een DFE*!

Nu wil ik wat allicht elke ijsbeer wil... Meer van hetzelfde!!!:D

Sickboy, wiens fantasieën helemaal niet zo ziek zijn.


*Duitsland Freak Extra-ordinaire

Josef
20 november 2006, 16:00
Josef zou wel eens één trio willen hebben met twee vrouwen met kort haar waarvan de een kort wit haar en donkeren ogen en de anderen zwart kort haar ,donkeren ogen en groten borsten cup 85DD slank en supergeil en dan op een kamer met jaccuci [bubbelbad] en het liefst dat de vrouwen Bi zijn,maar dromen zijn bedrog als ik wakker word droom ik nog,wie weet kan ik mijn droom ooid verwezelijken.Josef blijft dromen.

Sphinx
20 november 2006, 18:14
De laatste twee jaar heb ik in de Duitse clubs zowat al mijn wilde fantasiën mogen beleven.


ik hoef niets meer te wensen. Ik kom al genoeg aan me trekken in o.a. de clubs.

Wat is het leven toch mooi...........

"Mooi, het leven is mooi, zolang er FKK's en Partytreffs zijn!" :D

Ik kan me zonder moeite bij Sonny en thesickboy aansluiten. Een flink aantal fantasiëen zijn al voorbij gekomen in de laatste paar jaren en het enige waar je dan nog over fantaseert is dat je ze weer opnieuw en opnieuw en opnieuw kan/mag beleven.

Papi Chulo
21 november 2006, 10:38
Ein Dreier mit W2! :smkiss: :baby2:

... :eek: :eek:

Clinic
27 november 2006, 19:24
mmmmm, ik zou het zo 1 2 3 niet weten, laat het maar over me heen komen. heb trio's gedaan met de heetste meiden, ben gerimd............. Ik laat me gewoon elke keer weer verassen........

Jansen
27 november 2006, 20:56
Ik wil deze week een trio met mijn top 2 in GT.
Dan weet ik meteen wie er op een komt te staan. voor 2006 bij mij.

Rex
27 november 2006, 22:11
mmmmm, ik zou het zo 1 2 3 niet weten, laat het maar over me heen komen. heb trio's gedaan met de heetste meiden, ben gerimd............. Ik laat me gewoon elke keer weer verassen........


Clinic,

Ik mag hopen dat je verrassen bedoeld??:rolleyes:

Lijkt me wel toch?:hammer:

Caveman
27 december 2006, 09:26
Ein Dreier mit W2! :smkiss: :baby2:

Aber bitte Willi, das ist Kein Wunsch, das ist ein Alptraum! :eek:

Und ich spreche aus Erfahrung... :teuflisch


:thefinger

MiniME
3 januari 2007, 12:38
Mijn droom was een trio met 2 dames uit mijn top 5............en de oplettende lezer weet dat die droom in 2006 is uitgekomen! :D In meerdere opzichten een hoogtepunt van niet alleen 2006, maar van een era!

Een nieuwe droom is lastig..............een kwartet of cinquet? Misschien iets teveel van het goede........overdaad schaadt zullen we maar zeggen. Misschien een kamersessie van 8 uur? Ach.........juist de verrassingen zijn het leukst en daar zie ik dan gewoon naar uit!

Randy
3 januari 2007, 13:00
Een goede film duurt maar twee uur ;)

Willem2 :wink:

Een hele goede wel 6... Novecento bijvoorbeeld. En een hele goede sessie kan echt veel langer duren dan de gemiddelde film... :smkiss: :luvlove:

jaigee
3 januari 2007, 15:29
Mijn droom was een trio met 2 dames uit mijn top 5............en de oplettende lezer weet dat die droom in 2006 is uitgekomen! :D In meerdere opzichten een hoogtepunt van niet alleen 2006, maar van een era!

Een nieuwe droom is lastig..............een kwartet of cinquet? Misschien iets teveel van het goede........overdaad schaadt zullen we maar zeggen. Misschien een kamersessie van 8 uur? Ach.........juist de verrassingen zijn het leukst en daar zie ik dan gewoon naar uit!


Mijn droomwens voor 2006 is uitgekomen! Met 2 toptien dames van de verkiezing een trio.

Dit is dus 2x gebeurt mij Ome bernd: een trio met Mara en Babsi, en een trio met Babsi en Jenny............ :baeh: :baeh: :baeh: :fuck:

Kosten: voor ieder trioootje (35 min): 100 Euronen.:D :D

Heren, dit is het dubbel en dik waard! En je leeft maar een keer, en ik wil niet de rijkste zijn op het kerkhof later!

DUS UITPROBEREN!

greeeetz

Jorah Mormont
3 januari 2007, 15:58
Mijn droomwens voor 2006 is uitgekomen! Met 2 toptien dames van de verkiezing een trio.

Dit is dus 2x gebeurt mij Ome bernd: een trio met Mara en Babsi, en een trio met Babsi en Jenny............ :baeh: :baeh: :baeh: :fuck:

Kosten: voor ieder trioootje (35 min): 100 Euronen.:D :D

Heren, dit is het dubbel en dik waard! En je leeft maar een keer, en ik wil niet de rijkste zijn op het kerkhof later!

DUS UITPROBEREN!

greeeetz

Het was niet mijn droomwens, maar ik realiseer mij nu ook dat ik in 2006 een trio heb gedaan met twee dames uit de Top10 (#5 en #6)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=23465&postcount=19

En jazaker, dat was de moeite waard!!!!:rofl: :fuck: :fuck:

BR, Sonny:wink:

Jansen
3 januari 2007, 21:22
Mijn grote wens is dat mijn partner mij vraagt om een leuke Poolse dame in huis te nemen. :green_smi

Zodat wij dan thuis heerlijke trio,s kunnen maken.:D

Ik weet wel iemand ,maar nu wachten tot ze het vraagt.:rofl:

rplover
3 januari 2007, 21:49
Mijn grote wens is dat mijn partner mij vraagt om een leuke Poolse dame in huis te nemen. :green_smi

Zodat wij dan thuis heerlijke trio,s kunnen maken.:D

Ik weet wel iemand ,maar nu wachten tot ze het vraagt.:rofl:

Jansen, ik ben je partner nu, breng ze maar naar hier :smile2:
Ik ben voor alles in :teuflisch:teuflisch:teuflisch

lellebel
6 maart 2007, 20:38
Ik heb al veel van mijn fantasieën waargemaakt,maar ik blijf fantaseren...:teuflisch echte wensen,tja,die gaan dan meer in de richting van sex met Antonio banderas ofzo:D

Big30
6 maart 2007, 20:48
Ik heb al veel van mijn fantasieën waargemaakt,maar ik blijf fantaseren...:teuflisch echte wensen,tja,die gaan dan meer in de richting van sex met Antonio banderas ofzo:D

Nooit van gehoord maar was wel benieuwd ;), Voilà ;)! Antonio Banderas in een gouden badjas het favoriete ijsberen kostuum :D ;) :p,
http://slantmouth.com/articles/ourFurryFriends/images/banderas.jpg

Het archetype van de latinalover!

lellebel
6 maart 2007, 22:11
Nooit van gehoord maar was wel benieuwd ;), Voilà ;)! Antonio Banderas in een gouden badjas het favoriete ijsberen kostuum :D ;) :p,


Het archetype van de latinalover!

HHmmmmm,:lostit: :lostit: :lostit: :fuck: :fuck: :freu: :freu:
Danke Big 30! :smkiss: :smkiss: :smkiss:

little diablo
6 maart 2007, 22:51
Het was niet mijn droomwens, maar ik realiseer mij nu ook dat ik in 2006 een trio heb gedaan met twee dames uit de Top10 (#5 en #6)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=23465&postcount=19

En jazaker, dat was de moeite waard!!!!:rofl: :fuck: :fuck:

BR, Sonny:wink:
Was dat niet van die film opname:D

Saluti L Diablo

little diablo
6 maart 2007, 22:53
Mijn grote wens is dat mijn partner mij vraagt om een leuke Poolse dame in huis te nemen. :green_smi

Zodat wij dan thuis heerlijke trio,s kunnen maken.:D

Ik weet wel iemand ,maar nu wachten tot ze het vraagt.:rofl:
zal lang duren:rolleyes: maar samen is ook lekker:teuflisch

Saluti L Diablo

Stiffmaster
7 maart 2007, 09:37
Jansen, ik ben je partner nu, breng ze maar naar hier :smile2:
Ik ben voor alles in :teuflisch:teuflisch:teuflisch


Wist niet dat je met Jansen samenwoonde, maar ja de wonderen zijn de wereld nog niet uit :thefinger .

bootyfan
29 maart 2009, 21:15
DAT, beste beertjes, blijft MIJN geheimpje....

foots
29 maart 2009, 21:17
Te sterven na en FT maar ik wil dat nog heel lang uitstellen

Jetliner
30 maart 2009, 19:18
Te sterven na en FT maar ik wil dat nog heel lang uitstellen

Een coitus mortis interruptus. Voor de rouwstoet de kerk uit.

Pistol Pete
30 maart 2009, 20:43
Ik durf te denken dat ik alles wat ik wil mee maken op sexgebied al minstens 2 keer heb meegemaakt....trio's, folie a quatre...met meer vrouwen het bed delen is ongezond!;);)

SFL
2 april 2009, 08:06
Tegen betaling komen al je wensen uit... En voor heel veel geld zelfs de stoutste!
De meeste van mijn wensen op erotisch vlak zijn dan ook al in vervulling gegaan in ijsberenland.
Maar de ultieme wens zal altijd een utopie blijven: Dat er geen SOA's meer bestonden, zodoende we die f#*ck!ng condooms konden uitlaten en het echte leven aanvoelen.