PDA

Volledige versie bekijken : Maaseik, Jungle Club, Veroniek



bobo
19 oktober 2006, 15:24
Ze noemt zich Veroniek en ze is werkelijk uniek:o , een echte belgische, vlotte babbel, blond schoon kapsel, fel blauwe ogen, slank en klasse, ze kan mooi paal dansen zowel letterlijk als figuurlijk, en ze weet wat genieten is, ze is 35 jaartjes. Heb met haar een leuke tijd gehad op aanraden van mijn vriendinnetje, Eerst een flesje met haar gedeeld, gebabbeld en geteasd, na een schoon stripke, waarbij ik haar in haar volle gloria mocht aanschouwen, nog maar een flesje genuttigd en daarna met haar naar de kamer met bubbelbad gegaan, zag er allemaal prachtig uit, de kamer en zij natuurlijk.
Ze babbelt heel gezellig en is een recht uit haar hart mens, , samen lekker gebubbeld waarbij ze me precies wist te teasen, en haar handjes zich vlijtig om mijn pik bekommerde. Na dat ik geheel door haar was afgedroogd en er echt geen plekje meer nat was, op het kingsize bed terechtgekomen(zeer goed matras hoor) van haar orale kunsten mogen genieten en dit alles zonder moeite kunnen afmaken met een voortreffelijke neukpartij :freu: van beide kanten zeer gewaardeerd, volgens mij dan hè. Een goeie eerste ervaring en zeker niet de laatste. Ze is wel een praatgrage tante, maar voor mij is dat geen probleem
Leuke club trouwens, muziek oke, paal oke, inrichting meer dan oke, er waren een 6 tal dames van tussen de 19 en ongeveer 38??, spraken bij mijn weten allemaal gewoon nl., de barman was zwaar oke: werkelijk een proffesionele entertainer; hij zong zelfs een paar liedjes en zeker niet onverdienstelijk. De champagne is vanaf 50,-euro ( geen cider gewoon met alcohol) heb zelf een fles van 180,- genomen de kamer voor een uur is 200,-,en gratis entree, pilsje is geloof ik 5,-

bobo
24 maart 2007, 08:58
Jep Veroniek is terug in de Jungle club, ze wel een van de drukst bezette dames, dus ik heb geduldig mogen wachten, maar de sfeer zat er gisteren zeker in, heb kennis mogen maken met een prachtig jong meisje, sorry ben haar naam vergeten, heb gezellig wat met haar gedronken en haar meteen duidelijk gemaakt dat ik op mijn belgische schatje wachtte, ze deed hier niet moeilijk over, en ik moet zeggen ze staat zeker op mijn nog te do lijstje, mooi lief jong schatjes. maar ehh dwaal af, de rest van de dames er waren er ongeveer 8 waren eerlijk gezegd niet echt mijn goesting op een 2 tal na dan maar ze deden allemaal gezellig mee er werd spontaan gedanst en plezier gemaakt de ambiance zat er goed in. Maar na al dat wachten kwam ze dan toch, mijn
unieke Veroniek, Heerlijk nog even aan de bar geteased en daarna geweldige seks haar energie werkelijk petje af die krijg je gewoon niet moe :D geweldig haar pijpen, haar massage ja gewoon alles, af en toe haar mondje op slot gedraaid, wat af en toe wel nodig was hoor, maar ik mag dat wel.....
prettig gestoord zeker wel. een echte aanrader.:freu:
Medeijsberen het is zeker geen FKK met 100 euro kom je niet ver :teuflisch

mrburns
27 maart 2007, 09:35
Ben hier laatst ook geweest, ze zijn goed bezig. ben benieuwd als het zwembad opengaat.
Heb met Veroniek een leuke sessie gehad, voor herhaling vatbaar. heeft een
goede service.

neukie
27 maart 2007, 12:05
Beste mrburns, welkom in dit forum.
Een beetje meer informatie is toch mooi voor de ijsberenpopulatie :D
Prat eens wat over de gegevens aub: Formuliertje, tijdsduur, prijs, extra's enz enz enz.......

grt neukie