PDA

Volledige versie bekijken : Natascha (Roemeense)



Piccolino
12 september 2013, 09:17
Naam: Natascha
Nationaliteit/Taal : Roemeens, spreekt alleen nog maar Roemeens
Leeftijd : 20jaar
Haarkleur/-lengte : zwart middellang los
Lengte dame : 1m75
Postuur/Kont/Cupmaat : slank / fiere A cup
Tatoeages/Piercings : geen?
Roken: ?
Service: NMC, PZC
Prijs : 50€ per halfuur, 75€ vol uur.

Natascha is een knappe jonge en lange meid die met veel gratie rondloopt. Ze is niet alleen nieuw in FKK van Gogh, maar het was ook haar allereerste werkdag, en toen ik haar zag zitten op de bank raakte ik direct onder de indruk van haar schoonheid. Ze zag er echter een beetje aangeslagen uit, en ik had gezien dat ze zojuist gekamerd had met een echt bejaarde Duitser die mogelijk 4 keer zo oud was als zij zelf. Dat gaat je natuurlijk niet in je kouwe kleren zitten...

Nadat ik naast haar ging zitten, probeerde ik een gesprek aan te gaan, maar dat bleek moeilijk. Dit hijgend hertje dat zojuist aan de jacht ontkomen was, sprak nog geen woord over de Roemeense grens. Ze leefde zichtbaar op toen ik toch probeerde met haar een paar woorden te wisselen. Ik ken maar enkele tientallen woorden Roemeens, maar met wat giswerk vanuit het Italiaans lukte het toch om haar te bereiken. Ze leek al snel die vorige ervaring te vergeten, en na verloop van tijd verscheen er toch een adembenemend glimlach op haar fraaie gezicht. Alleen als ze voluit lacht moet je soms weer aan Transsylvanië denken omdat deze arme meisjes totaal geen geld voor tandartsen en orthodontisten hebben.

Op weg naar de kamer valt op dat ze echt loopt met stijl en met haar mooie figuur zou ze zo in een Milaanse modeshow mee kunnen lopen.

Op de kamer bleek het een echte schat. Ik gaf de voorkeur aan PMC, en daar snapte ze natuurlijk niets van. Je merkt dat deze jonge Roemeense dames waarschijnlijk ook totaal niet voorgelicht zijn. Dan maar hopen dat er geen beren misbruik maken van zo'n jonge blom.
Misschien was ze erg opgelucht dat haar tweede sessie (in absolute zin) met een man was die nog niet haar vader of opa kon zijn, maar ze bleek erg opgelucht en enthousiast te worden. Ze wilde niets liever dan tongzoenen en ze leek zelf nog van alles te genieten. Ze was nog wel echt een beetje onhandig, en ze deed me daardoor nog terugdenken aan die eerste ervaringen op de middelbare school. Voor liefhebbers van de verfijning of het stevige werk is het dus nog allemaal te bleekjes, maar het was toch wel een bijzondere ervaring vanwege haar puurheid en haar schoonheid. Pijpen was nog lief en terughoudend, en ook het neuken een beetje onhandig en afwachtend, maar door haar enthousiast gezoen en gekreun werd het toch een succesvolle afsluiting.

Later nog een sessie gehad met Sarah, en daar liggen dan werelden tussen. Dat is een vrouw met ervaring, en met haar kun je ook echt praten. Zo was er die dag in van Gogh voor elk wat wils!

Na afloop in de kleedruimte toen ik haar betaalde moest ze van de Thekefrau mij nog een heel hartelijke zoen geven omdat het haar tweede verdienste was in haar leven. Toch een apart moment...
Ik hoop dat de andere beren haar ook een beetje met gevoel en respect zullen behandelen, en dat de rollator garde in van Gogh haar niet te veel op de huid zal zitten.

Eddy_V
2 oktober 2013, 07:36
Heel herkenbaar wat Piccolino over Natascha schrijft. Vorige week en gisteren met haar gekamerd. Zij is nog steeds wat verlegen maar na een rustgevende massage (aan haar) kwam zij helemaal in de stemming.
Erg leuk type, behoorlijk lang ook zonder die hoge hakken met een knap lief gezichtje en een heerlijk lichaam met niet te grote maar prachtige stevige tietjes. Blijft jammer dat ze niet voluit haar mond open durft te doen vanwege een aantal tanden die er niet zo gaaf uitzien. Het valt niet op en is zeker niet storend omdat ze vooral blijft glimlachen.

bad pritt
14 oktober 2013, 07:44
Knap jong roemeens vrouwtje die moeilijk kontakt maakt door de taalbarriere en omdat ze moet wennen aan dit werk, heel naturel, houd ik erg van maar kan heel erg moeilijk kontakt met haar maken,maar het begint te komen, knipoogje hier en daar dat is bij haar al heel wat, laatst likte ze sensueel met haar tong over haar lippen en keek me indringend aan, toen moest ik wel wat lachen dat past ook niet zo bij haar, denk toch wel een warme leuke vrouw voor wie het kontakt kan maken.

Big spender
8 oktober 2015, 19:43
Deze Natascha loopt er nu ook weer rond. Zeer mooie meid. Best groot voor een Roemeense. Alleen wel lelijk gebit. Kan ook best een andere Natascha zijn, maar omschrijving klopt verder wel.

Eddy_V
22 oktober 2015, 11:58
Deze Natascha loopt er nu ook weer rond. Zeer mooie meid. Best groot voor een Roemeense. Alleen wel lelijk gebit. Kan ook best een andere Natascha zijn, maar omschrijving klopt verder wel.

Volgens mij ook een andere.. Of ze moet heel erg veranderd zijn in die 2 jaar.

Liefje
22 oktober 2015, 14:26
Is volgens mij wel dezelfde, gisteren met haar gekamerd.
Van dat gebit klopt wel, ze heeft inderdaad een slecht gebit. Op de kamer is ze heel timide. Goede conversatie is nagenoeg niet mogelijk.
Wel een goed sessie, maar dat was het dan ook. Ze is wel lief en wil wel, maar moet zich wat meer geven.

Eddy_V
22 oktober 2015, 21:24
Is volgens mij wel dezelfde, gisteren met haar gekamerd.

Dan heb ik gewoon weer last van mijn slechte cq selectieve geheugen!

Big spender
24 oktober 2015, 16:38
Ja, en als de borstjes worden uitgepakt, kun je de conclusie trekken dat ze ( minstens 1 ) een kindje op deze wereld heeft gezet.
Maar dat geldt voor de meeste. Vooral als ze je aan het berijden is, dan hangen ze een beetje.

Maar dat geeft niets. Dat ben ik thuis ook gewend :) :biggrin: