PDA

Volledige versie bekijken : Zuid Amerikaanse Dames

kinky Jan
13 september 2013, 14:05
Weet iemand nog een goede saunaclub waar NIET zoveel Roemeense/Bulgaarse/Hongaarse dames komen?
Maar juist veel Zuid Amerikaanse dames komen want mijn voorkeur ligt bij vrouwen die veel temperament hebben

deket
13 september 2013, 17:14
in den-haag heb je een club met alleen zuid-amerikaanse maar dus wel een gewone privéclub,en in Ieper zit een zeer mooie maar dat is een nachtclub.
ivm saunaclub kan je dan best naar GT gaan,omdat daar volgens het manegement een mix moet zijn,in zijn andere tent de LR,zie je bijna alleen Roemeense en wat Bulgaarsen,
kijk ik ben hier op het forum geevolueerd van prikkelbaar tot gedienstige onbudsman

krukar
13 september 2013, 17:25
Saunaclub 29 in Rio de Janeiro.

Daar hangen er nog wel eens wat rond :)

http://club29.com.br/

MichelJ
13 september 2013, 17:39
Weet iemand nog een goede saunaclub waar NIET zoveel Roemeense/Bulgaarse/Hongaarse dames komen? Maar juist veel Zuid Amerikaanse dames komen...

Voornamelijk Z-Amerikaanse dames in Sky Saunaclub (http://www.sky-saunaclub.com/unsere-girls/unsere-girls.html) volgens de aanwezigheidslijst. Of het een goed club is weet ik niet...

...want mijn voorkeur ligt bij vrouwen die veel temperament hebben

Maak een Roemeense maar eens boos, dan zie je ook genoeg temperament....

kinky Jan
13 september 2013, 18:05
Voornamelijk Z-Amerikaanse dames in Sky Saunaclub (http://www.sky-saunaclub.com/unsere-girls/unsere-girls.html) volgens de aanwezigheidslijst. Of het een goed club is weet ik niet...
Hier heb wel wat aan ik ga zeker een keer kijken. Maar ik ben bang dat de club erg tegen valt, ik ben nu al een paar jaar niet meer naar club,s geweest maar vroeger ging ik wel is naar Golden Dreams en Livingroom.
Dus ik ben wel een beetje bang dat de club zelf tegen valt maar sommige dames zien er wel leuk uit.
Maar als ik ga maak ik er meestal een hele dag van en daar is deze club niet echt geschikt voor denk ik (luxe?)

kinky Jan
13 september 2013, 19:49
En Happy Garden dan? Daar zeggen ze op de site dat er internationale vrouwen komen zijn daar Zuid Amerikaanse vrouwen te vinden?

deket
13 september 2013, 20:09
in HG lopen er een paar rond van de Dominicaanse republiek,waarvan Brenda al tot het vast meubilair daar kan gerekend worden

VAZKOR
13 september 2013, 23:08
...,en in Ieper zit een zeer mooie maar dat is een nachtclub. ...

Nu maak je me wel nieuwsgierig, over welke nachtclub gaat dat dan? Ieper is niet ver van me vandaan.

deket
13 september 2013, 23:33
de mystique in de polenlaan 9,dus vlak bij het centrum,
niet goedkoop,wel mooie dames en ambiance,maar alleen in de avond en nacht,
ofwel staat de baas Henk achter de toog,een vriend en zeer correcte man,ofwel de gerante Amber,spontaan,vrolijk meisje met perfekt lichaam,
let wel,prijzen liggen hoger dan in de saunas,maar dat lijkt me nogal evident

Eddy_V
14 september 2013, 00:26
Weet iemand nog een goede saunaclub waar NIET zoveel Roemeense/Bulgaarse/Hongaarse dames komen?
Maar juist veel Zuid Amerikaanse dames komen want mijn voorkeur ligt bij vrouwen die veel temperament hebben

bij Ying Yang staan vaak 3 dominicaanse meiden: 1 mollig, 1 superslank en 1 gemiddeld.
bij Sixsens ook 3 dominicaanse (qua uiterlijk gelijk als bij YY) met Cindy als slanke maar wel voorzien van Zuid Amerikaanse billen en D-cup als top dvp.
en je moet ervan houden maar bij Partytref Xanten staan ook enkele Latina's op de website. Binnenkort deze tent weer eens bezoeken.

ps mocht je ooit van plan zijn om naar één van deze clubs te gaan, dan zou je het beste even van tevoren kunnen bellen. Zeker bij Sixsens is de informatie verstrekking over aanwezige dames prima geregeld.