PDA

Volledige versie bekijken : VG entree + gebodene beschouwingen



Kwibus2
13 september 2013, 21:07
Kortom steeds weer veranderen/knoeien met de voorwaarden.
De entreeprijs zal binnen kort ook wel omhoog gaan nu Villa Marisol het 35E tarief voor alcoholvrij heeft afgeschaft.

Van Goch is een aardige toko ondanks de locatie in een industriehal.
Jammer dat ze wel sauna etc aanbieden maar geen onderhoud plegen om de boel in bedrijf te kunnen houden.

Wel beloven maar niet geven is een steeds weer terugkerende bron van ergernis en teleurstelling bij deze bedrijven.
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat bezoekers ook verwachten dat er een redelijke maaltijd, werkende sauna etc. is
wanneer dat bij de uitnodiging om eens langs te komen staat?
Regelmatige bezoekers komen niet alleen voor een snelle wip maar ook om wat te ontspannen in de sauna, iets te eten enz.

De laatste keer dat ik er was werd me op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ik mijn mobiele telefoon
niet mocht gebruiken in de zaak. Het bordje waarop die huisregel staat was me bij binnenkomst niet opgevallen.
Vanwege de toon waarop me die huisregel werd meegedeeld en de noodzaak om te bellen deze tent verlaten
om er nooit meer terug te keren.

Een saunaclub openen en opbouwen is één ding.
Een klanten bestand vasthouden is een tweede.
Ieder bedrijf draait voor ruim de helft op vaste bezoekers.
Dat is nog niet overal doorgedrongen.

Eddy_V
13 september 2013, 22:20
En wat was nu, behoudens het uiten van jouw frustratie, jouw vraag of antwoord in deze FAQ?

FKK van Goch is inderdaad niet de meest luxueuze club van NRW, maar daar is de prijs dan ook naar en met de flinke aanbouw met zwembad in de planning voor eind dit jaar zal deze goed draaiende tent er zeker nog verder op vooruit gaan.

Overigens is het gebruik van mobiele telefoon in de kleedkamer wel toegestaan. Daarbuiten idd niet en daar heeft zelfs deze smartphone addict geen enkele moeite mee, sterker nog: voor mij is dat helemaal prima!

MiniME
14 september 2013, 14:01
Van Goch is een aardige toko ondanks de locatie in een industriehal.
Jammer dat ze wel sauna etc aanbieden maar geen onderhoud plegen om de boel in bedrijf te kunnen houden.

Wel beloven maar niet geven is een steeds weer terugkerende bron van ergernis en teleurstelling bij deze bedrijven.
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat bezoekers ook verwachten dat er een redelijke maaltijd, werkende sauna etc. is
wanneer dat bij de uitnodiging om eens langs te komen staat?
Regelmatige bezoekers komen niet alleen voor een snelle wip maar ook om wat te ontspannen in de sauna, iets te eten enz.

De laatste keer dat ik er was werd me op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt dat ik mijn mobiele telefoon
niet mocht gebruiken in de zaak. Het bordje waarop die huisregel staat was me bij binnenkomst niet opgevallen.
Vanwege de toon waarop me die huisregel werd meegedeeld en de noodzaak om te bellen deze tent verlaten
om er nooit meer terug te keren.

Een saunaclub openen en opbouwen is één ding.
Een klanten bestand vasthouden is een tweede.
Ieder bedrijf draait voor ruim de helft op vaste bezoekers.
Dat is nog niet overal doorgedrongen.

Eens dat de club veel potentie heeft, dames zijn over het algemeen goed qua service, qua looks varieert het van heel lekker, tot heel erg onsmakelijk.............maar de klanten serieus nemen en vriendelijk te woord staan, zou al een hele verbetering zijn, is niet het sterkste punt in vG.

Eddy_V
14 september 2013, 15:55
Eens dat de club veel potentie heeft, dames zijn over het algemeen goed qua service, qua looks varieert het van heel lekker, tot heel erg onsmakelijk.............maar de klanten serieus nemen en vriendelijk te woord staan, zou al een hele verbetering zijn, is niet het sterkste punt in vG.

helemaal eens voor wat betreft de variatie in dames aanbod, maar smaken verschillen want zelfs de dikke troela's zijn bij sommige beren zeer gewild.
maar wat bedoel je met jouw opmerking mbt "vriendelijk te woord staan"?? Misschien scheelt het dat ik een aardig woordje Duits spreek, maar ik kan niet anders zeggen dan dat Anja en Barbara altijd vriendelijk zijn en voor een praatje en een grapje in zijn.

ps nog steeds vraag ik mij af waarom discussie binnen FAQ gevoerd wordt..

Kwibus2
15 september 2013, 16:55
Sorry voor het vervuilen van dit draadje, ik reageerde op een postje dat ook OT was.
Ik vertrok vanwege de manier waarop ikwerd gewezen op de huisregel.
Ik woon al 20 jaar in Duitsland, er was geen sprake van een misverstand door de taal.

Piet Plezier
15 september 2013, 17:27
wij zijn daar gisterenavond ook weer geweest en vorige week. maar op de balie ligt een A4 velletej met daarop dat er in de club,niet getelefooneerd mag worden. en terecht natuurlijk,je wilt niet weten hoeveel fotos en filmpjes dat er stiekem gemaakt worden. gisterenavond,was er ook weer 1tje die dacht te moeten bellen in de hoofdruimte,en die werd vriendelijk verzocht door Roger om naar de kleedruimte te gaan. hij was het daar wel niet mee eens,maar dat is nu 1 maal de regel daar.

Eddy_V
15 september 2013, 23:15
Sorry voor het vervuilen van dit draadje, ik reageerde op een postje dat ook OT was.
Ik vertrok vanwege de manier waarop ikwerd gewezen op de huisregel.
Ik woon al 20 jaar in Duitsland, er was geen sprake van een misverstand door de taal.

hoi Kwibus,
Jammer dat bij jou de huisregels op een kennelijk nogal onvriendelijke manier werden duidelijk gemaakt.
Misschien was je niet de eerste die dag en had je gewoon pech, want zowel de thekedames als de "kleerkast" (Roger?) zijn normaal gesproken altijd erg relaxed en aardig. Zoals de club er nu bij ligt in de fabriekshal lijkt het natuurlijk nergens op, maar als je daar eenmaal door heen kunt kijken, dan is het best een grappige tent. En met de verbouwing van het pand ernaast plus zwembad, gaat het er vast nog verder op vooruit. Van de meestal ca. 10-15 aanwezige dames lopen er altijd wel 2 of 3 bij waar ik het goed mee kan vinden. Ik denk dat dit voor de meeste bezoekers zo geldt omdat je de meiden volgens mij grofweg in 4 groepjes kan verdelen: de mollige, de lolita's, de wat oudere dames en de buurmeisjes. Echt super knappe meiden zie je er niet vaak, maar gezien de vele vaste bezoekers die ik meestal zie en soms spreek doet dit clubje het zo slecht nog niet en de meesten hebben toch een voorkeur voor 1 of 2 van deze groepen dames. Ik wil hiermee niemand tekort doen, maar dat is zoals het op mij toch meestal over komt. Als Julia, Simona of Olivia er zijn dan is mijn dag meestal helemaal goed (en m'n portemonnee een paar honderd euro lichter). Over het warme eten zullen we het maar niet hebben, dat is niet geweldig, maar daarvoor kom ik ook niet in zo'n club. Een broodje, plak cake, vlaai of een kop soep vind ik allang prima. Voor goed eten zijn er genoeg andere adressen in de wereld!
Wie weet tot een volgende keer, Eddy.

Big spender
16 september 2013, 11:18
Ja, en naast een GSM, moet je ook niet ptroberen naar binnen te gaan met een kauwgom in je mond, want dat mag ook niet van Barbara. Er schijnen ijsberen te zijn ( of gewoon de dames zelf die dat doen? ) die ze overal onder tegenaan plakken.
Ik snap dat ook wel. Verder smokkel ik mijn GSM wel gewoon mee naar binnen, en zet het geluid uit, zodat niemand iets hoort, maar ik wel kan zien, als mijn vrouw mij onverhoopt probeert te bellen waar ik ergens uithang!!! ( oeps!! ) Maar in het kader van stiekem fimpjes maken of foto's maken, snap ik wel dat het niet de bedoeling is, dat je deze mee naar binnen neemt. Wellicht dat ze met een ouderwets toestel zonder deze mogelijkheden geen problemen zouden hebben, maar daar kun je ook weer niet aan beginnen, om alle toestellen te controleren op hun mogelijkheden, en dan te zeggen: dat toestel wel, en dat toestel weer niet.
Verder is het ook algemeen bekend dat dit niet mag, en dit geldt volgens mij overal zo in alle clubs.

LittleJoe
16 september 2013, 13:44
Verder is het ook algemeen bekend dat dit niet mag, en dit geldt volgens mij overal zo in alle clubs.

Nu in GT en LR loop ik dus gewoon rond met een smartphone, geen enkel probleem :tongue:

Boy69
16 september 2013, 14:35
In HP lag gisteren ook een A4-tje dat de GSM verboden is in de club :(

rmjhexe
16 september 2013, 14:44
In Babylon doen ze er ook moeilijk over, terwijl de gieren continu er mee bezig zijn

phoenix
16 september 2013, 16:54
ik wil jullie wel eens horen als er plots ene foto van jou op het web wordt gepubliceerd....of een neukpartij die iemand stiekem heeft gefilmd...van mij mogen al die mobielen in het kluisje , en bij het kluisje kan je dan berichtjes bekijken

Piet Plezier
16 september 2013, 17:00
Gewoon afschaffen in elke club. Je kunt de hele dag met je telefoon spelen.

Peppino
16 september 2013, 22:32
En zo is het maar net,de sfeer word al genoeg verpest met al die shit !
In plaats van een beetje gezellig te dollen met de meiden zitten velen
als zombies op die kutzooi te staren.

T&A Addict
16 september 2013, 23:39
Graag meer on topic. He is al lang duidelijk dat hier op het forum velen terug willen naar het tijdperk van de bakelieten telefoon. Die discussie hoef niet iedere keer opnieuw te worden gevoerd ;)