Volledige versie bekijken : Evelina (PHG)
blauwebeer
20 oktober 2006, 13:51
Haarkleur/-lengte : blond/tot op de schouders
Lengte dame : 173 cm
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Pools/Duits, Russisch
Leeftijd : 28-32 jaar
Tatoeages/Piercings : onderrug en zijkant rechterbeen
Service : zeer goed, compleet
Voordelen : goede voor- en naservice
Nadelen : tot nu toe nog niets gevonden
Tijdsduur : 40 minuten
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek : niet nodig, alles voldoende :D
blauwebeer
20 oktober 2006, 14:32
Na een eerste gesprek met Evelina op de bank naast het zwembad ging blauwebeer terug naar binnen met de vaste overtuiging later bij haar terug te keren. Zich eerst laten overhalen tot een Hongaars onderonsje zag blauwebeer Poolse Evelina terug op haar vaste plaats buiten zitten. Gesprek terug aangeknoopt waar het vorige beëindigd was, een kwartiertje latere duidelijke afspraken gemaakt en naar kamer 18 verkast. Deze dame heeft niet het superstrakke figuur van een twintiger maar een mooi, zacht figuur van een volwassen vrouw. Bovendien kan zij van sex genieten en weet zij goed hoe ze een ervaren ijsbeer moet verwennen. Achteraf samen gegeten en gedronken, nog regelmatig contact en de loop van de avond, en bij het verlaten van de zaak een laatste begroeting mogen ontvangen.
Evelina wisselt om de twee weken haar werk af met een bezoek aan haar geboorteland Polen en neemt eind volgende week het vliegtuig terug. Medio november zal zij terug present geven in PHG.
Een aanrader voor diegenen die van een goed gesprek, lekkere sex en goed naservice houden.
blauwebeer, die zich afvraagt hoe zijn naam in het Pools zou zijn
Flurkman
20 oktober 2006, 14:55
Ik heb gisteren 19/10 ook van Evelina genoten... Type next-door, dus niet echt superknap, maar toch wel mooier dan de "gemiddelde huisvrouw"...
Heel vriendelijke meid, aangename babbel, wat "vollere" verschijning (iets "voller" dan de inschatting van Krimson), lekker groot, heel lekkere billen. Haar cupmaatje is mijns inziens misschien zelfs een kleine C...
Het beffen van haar rijpe vrucht is een goddelijk plezier... Volle 3 kwartier heb ik me daar intens mee bezig gehouden. Ze is eveneens erg gevoelig voor het betere vingerwerk, na voldoende "opwarming" natuurlijk, zowel voorin als achterin (wel mits meerprijs, net zoals voor tongzoenen trouwens). Het flurken zelf nadien, was wat middelmatiger: ze doet wel heel gewillig alles wat je vraagt (benen rond je nek, ander standje, etc), maar dat onderdeel laat ze toch eerder wat "passief" over zich heen komen... Wél lekker was doggystyle waarbij je ondertussen voorlangs naast je flurk ook nog enkele vingers inbrengt...
Ze blijft erg vriendelijk, ook nog ùùùren na het kamerbezoek. Dat kunnen we niet van alle andere collegaatjes zeggen....
Enig minpuntje: pijpen is niet haar specialiteit... teveel "handwerk"... Misschien moest ze maar eens bij iemand les nemen met haar handjes achter de rug vastgebonden...
blauwebeer
20 oktober 2006, 15:14
.... maar toch wel mooier dan de "gemiddelde huisvrouw"...
Heel vriendelijke meid, aangename babbel, wat "vollere" verschijning (iets "voller" dan de inschatting van Krimson), lekker groot, heel lekkere billen. Haar cupmaatje is mijns inziens misschien zelfs een kleine C...
Ze blijft erg vriendelijk, ook nog ùùùren na het kamerbezoek. Dat kunnen we niet van alle andere collegaatjes zeggen....
Enig minpuntje: pijpen is niet haar specialiteit... teveel "handwerk"...
Van die "gemiddelde huisvrouwen" heb ik dan gisteren ook geen enkele gezien, ............. behalve Shakira misschien. ;)
Voller, B of C, 't al met de grootte van mijn .... handen te maken hebben.
Sommigen zijn zelfs uren voor het kamerbezoek al niet vriendelijk.
Ik heb haar handen gewoon vastgehouden; kan je misschien volgende keer ook eens proberen :D
Blauwebeer, die "gemiddelde huisvrouwen" soms ook leuk vind
paul22
20 oktober 2006, 16:54
(wel mits meerprijs, net zoals voor tongzoenen trouwens). ...
Meerprijs voor tongzoenen?? Heeft ze op de straat of in een laufhaus gewerkt?
Mag ik vragen hoeveel tongzoenen kost bij deze CDL?
Heb er prima mee kunnen praten, maar te stevig postuur voor mij.
Willi69
20 oktober 2006, 18:29
Heeft ze op de straat of in een laufhaus gewerkt?
Switzerland! :rolleyes:
Flurkman
20 oktober 2006, 22:58
Heb 110 € betaald voor "het hele pakket", en was ca een uur en een kwart met haar op de kamer. In het vuur van de strijd durven we wel eens wat méér uitgeven dan normaal...
Evelina heeft naar eigen zeggen 2 jaar in Zwitserland gewerkt.
NB Wat betekent "CDL" ?
Big30
20 oktober 2006, 23:31
NB Wat betekent "CDL" ?
CDL = Club Dienst Leisterin ;)!