PDA

Volledige versie bekijken : Valentina (Bulgaarse) (PHG)

Jack42
20 oktober 2006, 14:21
Haarkleur/-lengte : donkerblond/tot op de schouder
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank/volle B (zeer mooi)
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/redelijk duits
Leeftijd : 18-21
Tatoeages/Piercings :geen
Service: matig tot slecht
Voordelen: mooie borsten (naturel)
Nadelen: zoent niet, totaal geen klik met haar
Tijdsduur :25 min.
Prijs :50 Euro
Extra’s bij het bezoek: -

Gisteren na lang dubben gebruik gemaakt van de diensten van Valentina omdat er maar weinig meisjes aanwezig waren voor half acht.
Op de kamer bleek dat ze niet zoende en de manier waarop ze haar hoofd afwendde voorspelde niet veel goeds.
Pijpen stelde niet echt veel voor en duurde ook niet langer dan een goede 5 min.
Ik had weinig zin om haar te verwennen wel even met haar mooie borsten gespeeld.
Daarna condoompje erom en haar eerst in missionaris en daarna in cowgirl geneukt maar er was totaal geen klik tussen ons en de sessie daarom maar afgebroken na een goede 20 min.
Wel nog even een sigaretje gerookt samen.
Jammer dat ze er niet echt voor gaat want het is best wel een mooie meid.
Denk ook niet dat ze echt veel verdient in PHG met deze service die ze geeft en zal dus veel in de bar te vinden zijn zoals gisteren ook het geval was. Jammer was het ook dat als je dan na zo'n flop ineens wel meisjes in de bar ziet die nog op je todo lijstje staan.(o.a. Kathia/Katja2 en Lena) Omdat ik me gisteren niet echt fit voelde verder geen van deze meisjes meer uitgenodigd voor een kamerbezoek.

Jack42

blauwebeer
20 oktober 2006, 14:54
Gisteren na lang dubben gebruik gemaakt van de diensten van Valentina omdat er maar weinig meisjes aanwezig waren voor half acht.
Jack42

Heb gisteren ook lang gedubt over Valentina, ben nu toch blij dat ik ze voortijdig gedumpt heb.

blauwebeer, die liever bloopers bij een andere ijsbeer ziet dan bij zichzelf :teuflisch

knut
27 oktober 2006, 17:56
mein niederländich ist nicht sogut!!
aber wenn ich es richtig lese kommt die süsse ganz schlecht weg?
ich war bis jetzt zweimal auf dem zimmer und muss sagen sie war absolut klasse!!!:freu: :freu:
tolles blasen, kleine enge muschi. geht in allen positionen super mit.
für mich ein top act.
gruss
knut

Jack42
28 oktober 2006, 07:38
mein niederländich ist nicht sogut!!
aber wenn ich es richtig lese kommt die süsse ganz schlecht weg?
ich war bis jetzt zweimal auf dem zimmer und muss sagen sie war absolut klasse!!!:freu: :freu:
tolles blasen, kleine enge muschi. geht in allen positionen super mit.
für mich ein top act.
gruss
knut

Hallo Knut,

Du hast es richtig verstanden, für mich war Valentina eine Flop. :mad:
Sie kusste nicht und blasen fand ich auch nicht gut, es war zu kurz.
Es stimmt sie hat eine enge Muschi und das ficken war das beste was sie gemacht hat so damit kann ich mit dir mitgehen.
Aber eine topact ist sie nicht fúr mich :nee: dan soll sie zumindest kussen!!

Gruss Jack42

knut
28 oktober 2006, 11:15
sorry, aber küssen war kein probem kam sogar eher von ihrer seite aus.
vieleicht hatte sie bei dir einen schlechten tag oder es passt halt nicht.
ist mir auch schon so gegangen das mädels hier hochgelobt werden und ich gar nicht damit klar komm. das gibt es halt.
gruß
knut

Willi69
28 oktober 2006, 17:49
Ich habe gestern mal die Thekenfrauen nach ihrem Namen (kannte ich noch nicht, obwohl sie schon mehrmals im PHG war :o) und ihrem Service (kannte ich auch noch nicht ;)) gefragt und die haben gesagt, es gab noch nie Beschwerden.

Willem2
29 oktober 2006, 10:24
Dit kleine meisje heeft toch geen B-cup. Het eerder een C. Voor zo'n klein meisje zijn het enorme jetsers. Ik heb het idee dat ik haar eerder in GT heb gezien.

Willem2 :wink:

dauerlutscher
30 oktober 2006, 09:54
Ich habe gestern mal die Thekenfrauen nach... ...ihrem Service (kannte ich auch noch nicht ;)) gefragt und die haben gesagt, es gab noch nie Beschwerden.
Die haben mir auch schon mal Hinweise gegeben, die ich hinterher als suboptimal einstufen musste.
Valentina ist für mich ein flop. Kein Küssen, kein Fingern, total gelangweilt. Aber das reicht für mich noch nicht für eine Beschwerde. Und die Titten (B+ / C-) sind göttlich.

Willem2
30 oktober 2006, 12:02
Und die Titten (B+ / C-) sind göttlich.

Kijken, kijken .....niet kopen :D ;)

danchosarbina
21 november 2006, 19:59
Hy! Ich hab mit Valentina schon 10 Mal gefickt aber sie will nicht küssen! Wie war bei dir, Sie hat dich geküsst oder du hast angefangen! Bitte um Antwort!

sorry, aber küssen war kein probem kam sogar eher von ihrer seite aus.
vieleicht hatte sie bei dir einen schlechten tag oder es passt halt nicht.
ist mir auch schon so gegangen das mädels hier hochgelobt werden und ich gar nicht damit klar komm. das gibt es halt.
gruß
knut

knut
30 november 2006, 08:29
Hi., wie schon geschrieben, kam das küssen ganz klar von
ihrer seite aus.:freu:
gruss
knut

knut
14 februari 2007, 15:09
und am mitwoch mit neuer haarfarbe wars wieder richtig geil!!!:freu: