PDA

Volledige versie bekijken : Kale piemel steeds populairder



Big30
22 september 2013, 08:38
Kale piemel steeds populairder bij jonge Brabanders, ware run op 'Boyzilian'


Alles moet weg! In plaats van de boel van onderen af en toe een beetje bij te snoeien, kiezen steeds meer Brabantse jonge mannen ervoor om al het lichaamshaar inclusief schaamhaar weg te laten halen. Renate Rovers van de Brabantse keten ‘No Hair’ merkt de afgelopen maanden een enorme toeloop: "Veertig procent van onze klanten bestaat nu uit mannen."

De populairste behandeling is de Boyzilian: "Dat is kort en bondig samengevat een kale piemel", zegt Renate Rovers. Waarom onze jongens meer dan ooit salons bezoeken als No Hair weet ook Rovers niet: "Vrouwen komen al langer voor ontharingsbehandelingen, mannen kwamen zo af en toe. Maar sinds dit voorjaar is er een ware run ontstaan."

'Iedereen doet het toch'
Jongeren scheren of waxen hun piemel kaal voor hun meisje, uit hygiënisch oogpunt en 'omdat iedereen het doet', maar erover praten is een taboe.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1995491403/Kale+piemel+steeds+populairder+bij+jonge+Brabander s,+ware+run+op+Boyzilian.aspx

bergm550
22 september 2013, 09:25
Kale piemel steeds populairder bij jonge Brabanders, ware run op 'Boyzilian'


http://www.omroepbrabant.nl/?news/1995491403/Kale+piemel+steeds+populairder+bij+jonge+Brabander s,+ware+run+op+Boyzilian.aspx

'Iedereen doet het toch'
Jongeren scheren of waxen hun piemel kaal voor hun meisje, uit hygiënisch oogpunt en 'omdat iedereen het doet', maar erover praten is een taboe.



Ik begrijp niet waarom dit een taboe is. Ik heb mijn schaamhaar altijd geschoren. Ook scheer ik mijn okselhaar en borsthaar. Af en toe vergeet ik het weleens, maar ik ben graag kaal. Ik vind dat gewoon mooier en frisser ogen. Ik lik liever een kale poes dan een behaarde. Maar er zijn ook mensen die gek zijn op behaarde poezen. Dus het is maar waar je van houdt.

Kaal zijn heeft ook een hygienisch doel, want het kan luizen tegen gaan, maar mensen hebben van nature haargroei, dus dit zal wel een evolutionair doel dienen, van de tijden toen we nog geen kleding droegen. De vacht dient dan als jas.

de duisburg spesjalist
22 september 2013, 09:35
Ik begrijp niet waarom dit een taboe is. Ik heb mijn schaamhaar altijd geschoren. Ook scheer ik mijn okselhaar en borsthaar. Af en toe vergeet ik het weleens, maar ik ben graag kaal. Ik vind dat gewoon mooier en frisser ogen. Ik lik liever een kale poes dan een behaarde. Maar er zijn ook mensen die gek zijn op behaarde poezen. Dus het is maar waar je van houdt.

Kaal zijn heeft ook een hygienisch doel, want het kan luizen tegen gaan, maar mensen hebben van nature haargroei, dus dit zal wel een evolutionair doel dienen, van de tijden toen we nog geen kleding droegen. De vacht dient dan als jas. waarom zo moeilijk doen met scheren waxen ga na het kruitvat koop veet crem en smeer dat er op na een 5 minuten was je het er zo af :biggrin:

licky luke
22 september 2013, 09:41
Kan ik me weer eens helemaal in vinden.

Alles netjes houden is prima, maar het staat er niet voor niks en overdrijven hoeft dus ook weer niet...

Ach ja, ze zijn jong en willen wat... dat waait wel weer over...

By the way: als erover praten taboe is en ze doen het omdat "ze het allemaal doen", van wie hebben ze die informatie dan?
Ja, denk daar maar eens rustig over na... :hammer:

too slow
22 september 2013, 10:21
waarom zo moeilijk doen met scheren waxen ga na het kruitvat koop veet crem en smeer dat er op na een 5 minuten was je het er zo af :biggrin:

Waarom? Nou bijvoorbeeld omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat:
Dit product is geschikt voor benen, armen, oksels en bikinilijn, maar is niet geschikt voor de hoofdhuid, het gezicht, de borst en de anale of genitale zones. (http://www.veet.nl/producten/cremes/douche-ontharingscreme/popup/veet-in-shower-ontharingscreme-aanwijzingen.html)

Dit damesproduct is dus alleen geschikt voor mannen met bal- en penisgroei in niet genitale zones:eek:

Ik vind het idee wel briljant dus als je nog een product met een "betere" gebruiksaanwijzing weet dan houd ik me aanbevolen.


Niet relevant voor deze discussie maar als ik de punt in de link zet dan verdwijnt de hele link en blijft alleen de tekst over:
Dit product is geschikt voor benen, armen, oksels en bikinilijn, maar is niet geschikt voor de hoofdhuid, het gezicht, de borst en de anale of genitale zones. (http://www.veet.nl/producten/cremes/douche-ontharingscreme/popup/veet-in-shower-ontharingscreme-aanwijzingen.html)

de duisburg spesjalist
22 september 2013, 10:27
Waarom? Nou bijvoorbeeld omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat:
Dit product is geschikt voor benen, armen, oksels en bikinilijn, maar is niet geschikt voor de hoofdhuid, het gezicht, de borst en de anale of genitale zones. (http://www.veet.nl/producten/cremes/douche-ontharingscreme/popup/veet-in-shower-ontharingscreme-aanwijzingen.html)

Dit damesproduct is dus alleen geschikt voor mannen met bal- en penisgroei in niet genitale zones:eek:

Ik vind het idee wel briljant dus als je nog een product met een "betere" gebruiksaanwijzing weet dan houd ik me aanbevolen.


Niet relevant voor deze discussie maar als ik de punt in de link zet dan verdwijnt de hele link en blijft alleen de tekst over:
Dit product is geschikt voor benen, armen, oksels en bikinilijn, maar is niet geschikt voor de hoofdhuid, het gezicht, de borst en de anale of genitale zones. (http://www.veet.nl/producten/cremes/douche-ontharingscreme/popup/veet-in-shower-ontharingscreme-aanwijzingen.html)
voor een paar jaar terug had je veet voor mannen ma deze is uit de handel gehaald

too slow
22 september 2013, 10:35
voor een paar jaar terug had je veet voor mannen ma deze is uit de handel gehaald

Als die ook alleen geschikt was om je benen te ontharen dan verbaast me dat niet...

de duisburg spesjalist
22 september 2013, 10:41
Als die ook alleen geschikt was om je benen te ontharen dan verbaast me dat niet... was voor het zelfd geschikt alleen ruik ik nu na bloemetjes :biggrin: ik heb er nooit problemen mee gehad het beval me goed beter als scheren

Piet Plezier
22 september 2013, 10:44
Kijk hier maar eens als je ontharingscreme wilt.


http://www.schaamhaar.org/ontharingscreme/

too slow
22 september 2013, 11:04
Kijk hier maar eens als je ontharingscreme wilt.


http://www.schaamhaar.org/ontharingscreme/


Overtuig je er van dat de creme geschikt is voor je schaamstreek!

Goed advies maar vervolgens vertellen ze er niet bij welke cremes dat dan zijn helaas.

The Joker
22 september 2013, 14:33
Ik denk dat de meeste beren gaan schelde dat hun pik in de fik staat als je er zulke agressieve middelen op gaat smeren.
Zelf haal ik af en toe een tondeuze erover om het wat bij te snoeien, maar helaas levert dat vaak weer kleine sneetjes op, dus echt een succes is het niet.

Don Rudo
22 september 2013, 14:38
"What is good for the goose, is good for the gander".

Nooit problemen met haren tussen de tanden weghalen door de dames, afkeer van pijpen of eierlecken, of tarrels in de bilnaad als je bijtijds scheert of waxt.
Voor mij een no-brainer maar het zal nog wel een tijdje duren tot dit bij de standaard verzorging van de man hoort.

Don Rudo
22 september 2013, 14:48
Ik denk dat de meeste beren gaan schelde dat hun pik in de fik staat als je er zulke agressieve middelen op gaat smeren.
Zelf haal ik af en toe een tondeuze erover om het wat bij te snoeien, maar helaas levert dat vaak weer kleine sneetjes op, dus echt een succes is het niet.

met crème heb ik geen ervaring, waxen is prima naar duur.
Om zelf bij te houden vind ik bodytrimmer goed werken voor oksels borst en buik, goede gillette scheermessen voor pik en ballen.
Schaamhaar en liesstreek is een beetje tricky wegens risico op inscheren, daar gebruik ik een schaartje voor.

de duisburg spesjalist
22 september 2013, 15:06
Ik denk dat de meeste beren gaan schelde dat hun pik in de fik staat als je er zulke agressieve middelen op gaat smeren.
Zelf haal ik af en toe een tondeuze erover om het wat bij te snoeien, maar helaas levert dat vaak weer kleine sneetjes op, dus echt een succes is het niet. het is geen tijger balsem wat je er op smeer :biggrin:

BSesamstraat
22 september 2013, 17:15
scheer alles weg mannen. de meeste meiden walgen van de plukke shag tussen de benen. vorige week zag ik nog zn kerel in GT. Een oerwoud leekt het wel;).. zn lul was niet terug tevinden. Het is ook schoner oa voor zweet luchtjes;)

Goedemorgenallemaal
22 september 2013, 17:16
Ik heb er ooit nog wel eens over gedacht, vroeger, toen er nog veel NL DVP's waren.
Maar ik zie liever een poes met wat haar, ik wil ook tijdens het beffen zien dat ik een vrouw heb en geen meisje. En toen ik dat zo zei langs mijn neus weg sparke de dame : "en ik zie liever ook wat, niet omdat ik bang ben dat het een jong jochie is maar een stijve pik zonder haar vind ik er uit zien als een halve HEMA-worst".
Tja, dan ben je uitgeluld.

Badslippers
22 september 2013, 22:44
Waarom? Nou bijvoorbeeld omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat:
Dit product is geschikt voor benen, armen, oksels en bikinilijn, maar is niet geschikt voor de hoofdhuid, het gezicht, de borst en de anale of genitale zones. (http://www.veet.nl/producten/cremes/douche-ontharingscreme/popup/veet-in-shower-ontharingscreme-aanwijzingen.html)


Allemaal commerciële "bullshit". Net als die scheermessen oplichterij.
20 "Lidl" scheermessen met houder net €4. Daar kunnen die bloedzuigers van "Wilkinson" en "Gilette" een puntje aan zuigen.

Natuurlijk, je moet wel met beleid te werk gaan en je pik rustig ontharen en niet doen alsof je een wortel staat te raspen. Geldt ook voor al die wax rotzooi. Kun je gewoon op je leuter smeren. Maar ook hier met beleid. Niet uren laten inwerken want dan worden de ballen uit je zak getrokken.

Een bus scheerschuim ga ik geen €3,95 aan besteden. Huismerk = €0,95. Allemaal oplichterij en rijp voor het zogenaamde "Gouden Windei" (https://www.foodwatch.nl/misleid/gouden_windei_verkiezing_2012/)

Scheren doe je in de sauna of het Turksstoombad. Perfect resultaat. Komt zelfs geen scheerschuim aan te pas. Een uitzondering maak ik voor het electrisch scheerapparaat. Daar kun je beter niet mee aan de slag gaan want dat beschadigt je balzak.

p.s., een harig kutje is op zijn tijd een verademing na al die "PlayBoy" gleuven.

Big30
22 september 2013, 22:58
Allemaal commerciële "bullshit". Net als die scheermessen oplichterij.
20 "Lidl" scheermessen met houder net €4. Daar kunnen die bloedzuigers van "Wilkinson" en "Gilette" een puntje aan zuigen.

Nu ben ik toch echt een Lidl fan maar de scheermesjes van de Lidl moet ik toch sterk ontraden, gebruik resulteert in een klein bloedbad. Ga voor de Gilette Fusion hoewel de prijzen voor de mesjes althans als je ze net als ik bij de Appie koopt bespottelijk zijn!
Toen ik nog fietste was benen scheren plicht en dat deed ik ook altijd onder de douche met een goed scheermes, heb vele scheermesjes uitgeprobeerd maar conclusie was helaas wel dat Gilette toch de beste (ja en duurste) mesjes maakt.
De wegwerp mesjes vd gilette zijn het geld ook niet waard maar dat geldt voor alle wegwerp mesjes.

Badslippers
22 september 2013, 23:22
Nu ben ik toch echt een Lidl fan maar de scheermesjes van de Lidl moet ik toch sterk ontraden, gebruik resulteert in een klein bloedbad. Ga voor de Gilette Fusion hoewel de prijzen voor de mesjes althans als je ze net als ik bij de Appie koopt bespottelijk zijn!

Dat komt omdat je die dure mesjes waarschijnlijk al jaren gebruikt. Hetzelfde effect als je overschakelt van nat naar droog scheren. Dat leidt de eerste dagen tot huidirritatie. Nogmaals, scheren moet je wel met beleid doen. Ik ga in ieder geval geen €40 per maand aan de scheermaffioso "Gilette" spenderen. Dat bedrijf schijnt zo machtig te zijn dat ze alle innovaties van anderen de kop indrukken. En van het scheersysteem met een mesje dat een leven lang meegaat hebben ze maar snel het patent gekocht om zodoende hun mesjes te kunnen blijven slijten. "AH" mesjes doen het prima evenals die van het kruidvat.
Van Gilette heb ik eens die vrouwenmesjes gekocht. "Venus" of zoiets. Ik dacht, laat ik dat eens proberen voor mijn kloten en mijn wangen. Kreeg ik uitslag van. Maar dat verklaar ik ook omdat je dan kortdurend van systeem verandert.

Big30
22 september 2013, 23:32
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/de-kassa-scheermesjestest/speel/1/

Scheren en zeker goed scheren hangt van vele factoren af helaas geldt voor mij dat ik voor een goed resultaat wel gedwongen ben gilette verder te gaan sponsoren. Heeft niet zo veel met gewenning of gevoeligheid te maken maar ondanks dat gilette feitelijk een criminele organisatie is scheren hun mesjes wel het best.

Jansen
22 september 2013, 23:41
Ik denk dat de meeste beren gaan schelde dat hun pik in de fik staat als je er zulke agressieve middelen op gaat smeren.
Zelf haal ik af en toe een tondeuze erover om het wat bij te snoeien, maar helaas levert dat vaak weer kleine sneetjes op, dus echt een succes is het niet.

Ik dacht dat jij die sneetjes wel lekker zou vinden, gebruik eens een snoeischaar en haal het daarna weg met een riek.

Picasso 1
22 september 2013, 23:53
Bij de Duitse Lidl eens scheermessen gekocht van merk Gibellin. 4 sets van 5 stuks (elk stuk bevat twee messen) in een verpakking samen met zo'n hard plastic drietandshouder. Kostte slechts enkele euros. Kwalitatief/scherpte voelt het aan als de beste Gillete en...let op.....elk scheermes gaat wekenlang mee (scheer mij om de dag) voordat de eerste krasjes bloed verschijnen. Kortom, zo'n set van enkele euro's gaat meer dan een jaar mee :wink:.
Ben het met Badslippers eens, wantrouw de grote bekende namen. Bovendien maken ze hun producten express zo da ze snel slijten en je aangewezen bent op snelle herhaal aankoop terwijl ze het makkelijk langer houdbaar kunnen maken. Legale oplichterij dus.

BefBeer
23 september 2013, 09:11
De wegwerp mesjes vd gilette zijn het geld ook niet waard maar dat geldt voor alle wegwerp mesjes.""
Ze heten niet voor niets WEGwerp Big!
Gewoon alleen om weg te werpen...

BefBeer

The Joker
23 september 2013, 09:42
Ik zweer al jaren bij Gilette M3.
Destijds veranderden hun verpakkingen van 5/10 naar 4/8 mesjes.
Toen bij het Kruidvat de hele voorraad oude doosjes gekocht die -70% waren afgeprijsd, denk dat ik daar zeker 20 jaar mee kan doen aangezien ik me maar 1 keer per week scheer met mijn babyface.
A Merk voor Lidl prijzen, zo hoort het.
De commercie van Gilette kan ik beamen, toen ik lid werd van ene studentenvereniging (die dus gewoon je adressen verkocht) lag er ineens 2 weken later een gratis proefset van Gilette op de mat.
Sinsdien nooit meer oude electrische scheer apparaat van pa gebruikt maar die mesjes...

Jimbo1
23 september 2013, 10:23
Ga voor de Gilette Fusion hoewel de prijzen voor de mesjes althans als je ze net als ik bij de Appie koopt bespottelijk zijn!


Helemaal eens. Ondanks de hoge prijs zijn de Fusion mesjes wel prima geschikt voor het beoogde doel. Ik gebruik ze enkele keren per week onder de douche, nog nooit een bloedbad meegemaakt en alles is ultraglad. (Zal Gilette een verzoek doen voor een vergoeding als dank voor deze sponsoring)

Goedemorgenallemaal
23 september 2013, 11:05
Heb, voor mijn gezicht, geen problemen met gilette. Nu groeit t bij mij niet zo hard maar ook toen ik wegens waterpokken een week of wat niet kon scheren had ik het er na genezing allemaal meteen af. Ook de Jumbo wegwerpers geven geen probleem. Ooit eens wegens voorraad op moeten terugvallen op wilkinson sword, rampzalig.

Quads
23 september 2013, 11:10
Van Gilette heb ik eens die vrouwenmesjes gekocht. "Venus" of zoiets. Ik dacht, laat ik dat eens proberen voor mijn kloten en mijn wangen. Kreeg ik uitslag van. Maar dat verklaar ik ook omdat je dan kortdurend van systeem verandert.

Zelf gebruik ik die "Venus"en ik heb gelukkig nergens last van.
Denk dat het bij iedere man anders is.
De 1 vindt dit lekker en de ander dat.
Dat is met onze kijk op vrouwen toch ook zo...
De 1 vind grote tieten lekker en de ander heeft liever kleintjes.
Wel leuk dat steeds meer mannen de tijd nemen om zichzelf te verzorgen...
We vinden het allemaal heerlijk als de vrouwen netjes geschoren zijn en dus is het wel zo gepast als de mannen daar ook aandacht aan besteden.
Als je met een meid de kamer opgaat en het slipje gaat uit en daar komt plotseling een grote Kokosmat te voorschijn :hammer:
dan is de pret gauw voorbij.
Tot nu toe nog niet meegemaakt... Gelukkig !
Dus Heren : Voor een bezoekje aan een club... : SCHEREN,lekker luchtje mee en gaan met die Banaan :freu: