PDA

Volledige versie bekijken : Delia (Roemeense) ex-Maddy LR



kempie
22 september 2013, 21:29
Haarkleur/-lengte : Zwart, half lang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank, Kleine B-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeense. Engels geen Duits
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : ?
Service: TZ, PZC, NMC, FT.
Voordelen: Uitstekend Figuur. Zeer goed en gepassioneerd TZ, Zeer leuke dame
Nadelen: Geen
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: geen

Zaterdag kennis gemaakt met deze dame. Viki had haar verteld dat ze naar mij moest gaan omdat ik Engels sprak en zij geen Duits. Wel ik had haar al gelijk bij binnenkomst al gelijk gespot en wist gelijk dat ik met haar naar de kamer wou dus ik had haar toch wel aangesproken. Zeer aangenaam gesprek met haar aangeknoopt. Ik was eigenlijk nog niet lang genoeg van de kamer maar wou ook niet langer wachten dus de tijd gerekt door een lang en zeer aangenaam gesprek met haar aan te gaan. Het duurde echt lang voordat ze om de sleutel vroeg.

Deze dame heeft al in een andere club gewerkt en is via Viki naar de LR gekomen. Uitstekende tijd op de kamer gehad. TZ is echt fenomenaal vol passie. PZC was niet het beste wat ik heb meegemaakt maar lang niet slecht. Er was gelijk een ongelooflijke klik en ze kwam me nog een paar keer even opzoeken en vertellen hoe leuk ze het zelf ook vond in de spaarzame tijd dat ze niet bezet. Was kwam om 11 uur special nog even de bar in om me gedag te zeggen omdat ze vertrok waarna ze gelijk weer naar weg ging.

Herhalingsgevaar 200% het is dat de line-up zo goed was dat ik geen tweede keer met haar naar de kamer ben gegaan.

woods25
25 september 2013, 18:33
kann nur die Ausführungen von kempie bestätigen.Gf6 von feinsten.
Gruß
woods25

Boy69
28 september 2013, 21:45
Bij binnenkomst in LR werd me vandaag al verteld dat er een nieuwe slanke Roemeense met een, voor mij, bijzonder hoog PINO-gehalte rondhuppelde in LR.
Nou, ze hebben niets teveel gezegd: WAT EEN LEKKER DING !!!

Kort nadat ik haar had gespot nestelden we ons samen op een bankje en hebben we kort gekletst.
Een kamergang was meer dan vanzelfsprekend, en dus vroeg ik haar vrij snel een sleutel halen.
Toen ze terugkwam met de sleutel van kamer 7 was ik helemaal happy.
Hoe meer spiegels om zo'n beauty in te bewonderen, hoe beter.

Servicetechnisch behoort deze meid absoluut tot de toppers, TZ is fenomenaal, PZC super, NMC geweldig en Doggy met dat heerlijke kontje is al helemaal een feest.

Maddy overtrof mijn stoutste verwachtingen, en ik ging dan ook zeeeer voldaan van de kamer.

Later op de avond nodigde ik haar wederom uit om een sleutel te gaan halen, en dit keer belandden we in kamer 14.
De sessie was zo mogelijk nog beter dan de eerste, en ik besloot te verlengen tot een uur, waarvan ik geen seconde spijt had.

Herhalingsgevaar: altijd

rolo
22 februari 2014, 12:58
Roze kabouterpuntmutsje gevonden!

Wie heeft zijn kabouterpuntmutsje verloren tussen de benen van maddy, dacht ik in eerste instantie. Maar het bleek van haar zelf te zijn, zo`n roze puntig klitje te voelen opzwellen op je tong is toch hemels. Overtuigd me altijd dat ze er zelf ook zin in hebben, alleen een natte kut is vaak een automatisme/verdediging voor frictievrij glijden.

Nu wilt het toeval dat ik tweede kerstdag, dacht ik, met haar voor het eerst op de kamer ben geweest en ik was de laatste gast voordat ze de volgende dag naar huis zou gaan. Nog een paar keer aan haar gedacht maar heb haar niet meer gezien. Loop ik gisteren naar binnen, bestel wat, kijk naast me, direct in de ogen van Maddy, ze herkende mij eerst en mijn `hart`klopte tussen mijn benen. Ze vertelede dat ze er net was en pas gisteren in Duistland was aan gekomen en vandaag weer begonnen was, ik mocht haar eerste bezoeker zijn.
De gedachte/illusie heeft wel wat ; geneukt vlak voordat ze weg ging en meteen weer doorgegaan toen ze 2 maanden terug kwam [god weet wat ze werkelijk in de tussen tijd heeft gedaan]. Ze was botergeil en ik werd gesommeerd om mijn uiterste best te doen, volgens mevrouw was ze na afloop voldoende `gestreched` om haar werk voort te zetten. Zo ben ik nu eenmaal, altijd hulpvaardig. Heb haar de rest van de avond niet meer gezien, ik denk dat er heel begrijpelijk pannekoeksessies plaatsvonden.

Ik weet dat ik meerder ijsberen blij maak met het bericht van haar terug komst en we hebben wat meer Maddy om van te genieten + 4 kg? staat haar gewoon goed.

Knabbel
6 maart 2014, 15:40
Onlangs deze dame ook mogen leren kennen. Ze is inderdaad sinds december een paar kilootjes aangekomen, doch in de juiste verhoudingen. Vooraf een leuk koetjes en kalfjes gesprek, waarbij ze onderhoudend en verre van opdringerig is. Sleutelvraag bleef zelfs uit, en deze uiteindelijk zelf maar gesteld. Op de kamer toonde ze haar heerlijk body, met lekkere stevige tieten en mooie ronde kont. Voorspel begon al staande voor het bed en werd in stijl op het bed voortgezet, waarbij geen enkel aspect achterwege bleef. Gelukkig dus geen flauwe beperkingen, vermaningen of doekjes. Uiteindelijk zeer aangenaam uur met haar doorgebracht.

wipneus
17 maart 2014, 14:35
Prachtig figuur, mooie borsten en tongzoenen vol overgave.
Met deze vrouw heb ik afgelopen vrijdag ook een half uur op de kamer verbracht.
Daar heb ik geen spijt van.

Boy69
10 oktober 2014, 18:00
weer terug in LR

Triple sSs
12 oktober 2014, 22:08
Premium, high class Service! Top Body, nice girl. [emoji182]

Triple sSs
13 maart 2015, 20:37
Madi is still missing in Livingroom

deket
3 mei 2015, 11:16
Niet meer LR

deket
3 mei 2015, 11:18
Ook al niet meer LR

woods25
11 juli 2015, 16:11
Maddy heute in Acapulco Gold gesehen!
Gruß
woods25

satanic surfer
12 juli 2015, 10:19
stimmt, neue "alias": Delia

Prima
3 augustus 2015, 22:28
Maddy delia gaat zondagmorgen terug naar Roemenië , en hoopt terug toekomen in september

Prima
9 december 2015, 20:59
Is delia (ex maddy living room) nog gesignaleerd recent ?

Manureva
11 december 2015, 17:34
Is delia (ex maddy living room) nog gesignaleerd recent ?

She wasn't present on monday.

dauerlutscher
11 december 2015, 18:16
Not seen for a couple of month :-(

satanic surfer
28 januari 2016, 21:34
sie ist seit gestern wieder im AcaGold aktiv

pasja
27 maart 2016, 19:27
volgens mij ben ik met haar vrijdag op de kamer geweest.Klein .mooi rond kontje en kan uitstekend pijpen. ze heeft ook iets aziatisch over zich.

Manureva
5 oktober 2016, 19:31
Visit of Monday, September 26h :

Service : After a long social time on the terrace and near to the bar, I already thought that the session would be nice so much the feeling was excellent between us :liebe2:. In the room : she is charming, elegant, sensual and her natural behavior charmed me. The sharing was perfect, sex was oriented gfe and the mutual pleasure was guaranteed :fuck:. Wonderful !!!

Appreciation : 9 / 10

Price : 80 € / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.

Manureva
5 oktober 2016, 19:33
Visit of Tuesday, October 4th :

Service : Never change a winning team :fuck: !!! I liked the amplitude of this session. Softness at the beginning and… sweat at the end :biggrin:. Between, it was just perfect :freu:.

Appreciation : 9 / 10

Price : 80 € / 60 minutes – no extra

Repetition : 100 %.

Ryuhayabusa
6 oktober 2016, 10:03
Good news to see Dehlia is back. :biggrin: A very pretty elegant girl with indeed good service.

erros
21 februari 2017, 16:33
Hallo ,heeft iemand Dehlia nog gezien? Ik heb haar zeker meer dan een maand niet meer gezien ��grts

Manureva
22 februari 2017, 17:16
Hallo ,heeft iemand Dehlia nog gezien? Ik heb haar zeker meer dan een maand niet meer gezien ��grts

Delia wasn't present yesterday (Tuesday) and I didn't see her since a long time (2-3 months).

Mastermind74
24 februari 2017, 15:38
I heard from a colleague that DELIA and IRINA shall be now in Magnum. Can anybody confirm this rumor?

Prima
21 maart 2017, 23:17
Hallo. Wanneer Kong Delia terug ?

Prima
1 april 2017, 20:57
He , wie weet waar Delia is gebleven .

pret
1 april 2017, 22:06
He , wie weet waar Delia is gebleven .

Bind mij er niet aan vast, maar heb vernomen dat ze in Magnum is.

Mastermind74
3 april 2017, 14:42
A few weeks ago I heard the rumor, that DELIA and IRINA are in MAGNUM. Some days later, IRINA was in ACAPULCO GOLD.
Can anybody confirm that DELIA really is in MAGNUM? Or in another club?

Mastermind74
26 april 2017, 18:48
Sorry that I push the thread once again. At easter I was in Magnum - I didn't see DELIA.

Maybe anybody else have seen her in Magnum - or somewhere else?

Thank you...

satanic surfer
26 april 2017, 18:49
elle est de retour au AcaGold après une longue vacance, elle n´était pas au Magnum du tout...

Mr.TMF
29 mei 2017, 22:37
Ze was vorig week aanwezig en zal tot augustus blijven en daarna een maand op vakantie gaan.

poefboy
8 maart 2018, 22:37
Afgelopen zaterdag heb ik deze dame mogen vereren met een kamergang. Dit was voor mij de eerste keer met haar op de kamer. De service was echt top. Ze is inmiddels wel 30 lentes jong, maar nog altijd een toplichaam heeft zij. Ze doet volop aan tongzoenen (heel diep) en likt (zuigt) aan de ballen en daarbij slaat ze je perineum ook niet over. Ze heeft mij verteld dat ze voorlopig wel in Acapulco Gold blijft werken. Goed nieuws voor de fans van haar.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Champollion
2 maart 2019, 08:10
Ze is terug.

Patjax
18 september 2022, 16:14
Afgelopen vrijdag was ze weer eens te bewonderen in AG. Lijfje is nog altijd top maar in haar gezicht kun je goed zien dat de jaren beginnen te tellen. Nog steeds gaat ze halverwege de avond naar huis voordat de groepjes jonge allochtonen hun opwachting maken.

Flinstone
18 september 2022, 22:23
Afgelopen vrijdag was ze weer eens te bewonderen in AG. Lijfje is nog altijd top maar in haar gezicht kun je goed zien dat de jaren beginnen te tellen. Nog steeds gaat ze halverwege de avond naar huis voordat de groepjes jonge allochtonen hun opwachting maken..

Heel leuke dame, met een interessante uitstraling van dametje met niveau! Ken haar al van zo'n 5 jaar terug, toen zij een favorietje van mij was! Totdat ik Duitse Tamara leerde kennen! Mogelijk met Delia nog eens op herhaling.