PDA

Volledige versie bekijken : Maaseik, Bagheera ( voorheen Jungle Club) Algemeen



Hollandmale
19 oktober 2006, 16:24
Deze club heeft 'n website: http://www.jungle-club.com/. Voor wandelaars met 'n flink budget, dus geen saunaclub :green_smi.

Tiga
20 oktober 2006, 17:24
Jeanette en Lisa (ex Relax) zijn hier gespot door bobo 2

neukie
20 oktober 2006, 20:26
Is dat de club straks aan de Maas aan de grens tussen B en NL?

bobo
30 maart 2007, 16:42
Heb hier al menig tof avondje meegemaakt, uit betrouwbare bron vernomen dat er vanavond een aantal nieuwe dames aanwezig zijn die bekend staan om hun uitstekende service op dit forum, ga dat dus 'ff controleren,:green_smi zullen ze blijven of??????

ikwel
10 augustus 2008, 12:38
Deze club is weer van eigenaar veranderd. Deze club heet nu "Bagheera".

Karel V
11 augustus 2008, 09:31
hoe is deze club nu?

maasweg
17 februari 2009, 17:51
nog steeds de zelfde eigenaar. alleen is de man weg. vrouw is de zelfde.
ze proberen de zaak een nieuwe opstart te geven.
alleen met naamsverandering helpt het niet.

sjaakie35
18 februari 2009, 09:58
nog steeds de zelfde eigenaar. alleen is de man weg. vrouw is de zelfde.
ze proberen de zaak een nieuwe opstart te geven.
alleen met naamsverandering helpt het niet.

Of deze zaak nog open is???? Hij staat in ieder geval te huur, kijk maar eens op seksjobs! Wel een super mooie zaak!:teuflisch

maasweg
18 februari 2009, 19:14
Deze zaak is nog open. Staat niet te huur of te koop. Mooie zaak binnen. Spreek me niet uit over de dames. Zwembad buiten is wel een puinhoop heeft in de zomer alleen regenwater in gestaan.

sjaakie35
19 februari 2009, 13:35
Deze zaak is nog open. Staat niet te huur of te koop. Mooie zaak binnen. Spreek me niet uit over de dames. Zwembad buiten is wel een puinhoop heeft in de zomer alleen regenwater in gestaan.

dan is de advertentie fake???????????????? Lijkt me niet, staat naam van baas onder. Is de te huur:hammer:

maasweg
19 februari 2009, 20:33
hebben we het over de zelfde zaak. woning voor de club is te koop en de bouwplaats achter deze club is ook te koop.
woon in deze omgeving.
einde verhaal.

stripper
8 juli 2009, 19:27
maadag avond er geweest
3 dames
jonge iets weg volslank blonde dame
iets ouder wel erg mooi net gekleed maar niet sexy gekleed dame kort blond haar lijkt sypathiek
jonf d blond denk 25 slank 170 b-c cup... hiervan kon ik de verleiding niet weerstaan streekt redelijks nl komt uit rusland maar woont al lang in berlijn.
sex was top ! PRIJS 125 30 MIN... ERG DUUR