PDA

Volledige versie bekijken : Dit forum is niet meer wat het geweest is, toch?

Stief
25 september 2013, 22:50
There are currently 405 users online. 119 leden en 286 gasten
Het record staat op 2.373, dat 21 juni 2011 werd gevestigd om 22:55.

Net gekopieerd...

Willem2
25 september 2013, 22:55
There are currently 405 users online. 119 leden en 286 gasten
Het record staat op 2.373, dat 21 juni 2011 werd gevestigd om 22:55.

Net gekopieerd...

Ahum...
Dan even wat uitleg. Het forum is nu open dus er zijn er velen die zich niet altijd inloggen.
Dat record is een foutje. De teller stond toen ingesteld op meerdere uren. We hebben nu veel meer bezoekers en zijn redelijk stabiel.

:wink2:

The Joker
25 september 2013, 23:08
Kwam dat 'record' niet door ene ijsbeer met een bot die elke seconde opnieuw inlogde en de halve server down trok :)
En sex is stabiele handel, crisis of niet, ijsberen zullen er altijd blijven.

Willem2
25 september 2013, 23:15
Kwam dat 'record' niet door ene ijsbeer met een bot die elke seconde opnieuw inlogde en de halve server down trok :)
En sex is stabiele handel, crisis of niet, ijsberen zullen er altijd blijven.

Ja daarmee had het volgens mij te maken. Het begint met een B en eindigt op slippers ;)

sofaking
25 september 2013, 23:19
Botslippers ?

Nibor76
25 september 2013, 23:46
Ben slecht in dit soort raadsels.

Bats (http://nl.wiktionary.org/wiki/batsen)-slippers
Boot-slippers
Bare-slippers
Beach-slippers

Willem2
25 september 2013, 23:57
Zo win je nooit een vrijkaart :biggrin::lostit:

hp001
26 september 2013, 00:05
Badslippers!

Eentje voor GT alstublieft.

licky luke
26 september 2013, 00:29
Lekker off-topic allemaal... :sleep:

peterp095
26 september 2013, 06:56
Niet vergeten dat dit forum nu ook concurrentie heeft gekregen. In de beginfase was er maar één concurrent, inmiddels zijn er wel enkele bijgekomen. Ja, zelfs één in België waar ik vele schrijvers van dit forum tegenwoordig terugvind.

too slow
26 september 2013, 08:41
Bitchslippers:confused:

Stief
26 september 2013, 09:07
OK girls, opzet van bovenstaande vraagstelling ging em eigenlijk meer over inhoud dan over numbers. Heb de indruk dat echt goeie recensies de laatste maanden achterwege blijven. In de plaats daarvan krijg je heel veel gelul zoals bovenstaande posts nog maar es bevestigen of hier is er ook zo voorbeeld:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=334426#post334426

Maw, de kwaliteit van recensies is in mijn opzicht in sterk dalende lijn!

Goedemorgenallemaal
26 september 2013, 09:26
Ja maar dit is het enige forumdeel waar je van alles en nog wat kwijt kunt, vandaar dat de meeste beren dit als vast onderdeel op hun "even IJBF-kijken"programma hebben staan. En er zijn zoveel clubs, lees je alle recesies? ik eigenlijk alleen clubs waar ik vaak en graag kom of waar ik nieuwsgierig nar ben.

Badslippers
26 september 2013, 11:05
En er zijn zoveel clubs, lees je alle recesies? ik eigenlijk alleen clubs waar ik vaak en graag kom of waar ik nieuwsgierig nar ben.

De juryvoorzitter van de, aan deflatie onderhevige, rubriek "De Beste Recensie van de Maand" leest trouw alle recensies. Dus schrijvers, maak je geen zorgen als de Jury geen nominatie heeft uitgebracht. Je recensie is in ieder geval onder ogen gekomen van en gelezen door de vakkundige jury.

Desalniettemin heeft collega Stief een punt. Waarom zou de genoemde rubriek anders zo weinig nominaties genereren? Bovendien zijn er slechts een handvol ijsberen die zich de moeite nemen om een nominatie uit te brengen. Toch hangt dit mijns inziens samen met de dynamiek van het (een) forum. Het ene jaar verzuipen we over de recensies en het volgend jaar slaat de verschraling toe. Zo heb ik over het memorabele jaar 2012 wat cijfers bijgehouden. Ter illustratie:

Totaal aantal genomineerde recensies1517
Aantal thanks gegeven14945
Aantal nominaties gegeven6399
Aantal genomineerde damesrecensies217
Aantal genomineerde ijsberen220
Aantal thankende ijsberen365
Aantal nominerende ijsberen119
Aantal genomineerde topics409
Totaal aantal unieke deelnemers421

Opvallend, er zijn meer ijsberen die schrijven dan nomineren.

Zo'n 1500 genomineerde recensies. Lijkt me een mooi aantal. Zeker als je beseft dat er dus ook recensies NIET genomineerd zijn. Wellicht kun je dat wegstrepen tegen enkele pulprecensies. Op het moment signaleert de jury ook dat de verschraling toeslaat. Cijfermatig kan ik dat voor dit jaar niet onderbouwen. Ook het "Off-Topic" geneuzel hoort onlosmakelijk bij een forum (of je moet keihard modereren en dit alles vegen). Dan heb je nog de gefrustreerde "one-liner" commentaren die sommige ijsberen als stinkende geursporen overal achterlaten. Hoort er bij. Het bestaansrecht ontleent een forum aan schrijvende ijsberen. Geen schrijvers, geen inhoud, geen lezers. En aangezien er nog steeds lezers zijn is er dus inhoud (hoe dubieus soms ook).

ketserr
26 september 2013, 11:58
Zo heb ik over het memorabele jaar 2012 wat cijfers bijgehouden. Ter illustratie:

De harde feiten waarom er minder of niet meer word geschreven zeggen meer dan een paar cijfertjes.

krukar
26 september 2013, 13:22
Tsja, ik stel mijzelf altijd de vraag: Gaat het forum achteruit of gaat mijn eigen interesse voor het forum achteruit?

Zelf loop ik nu bijna 10 jaar in Duitsland, in de eerste jaren wat minder dan in de afgelopen 2-3 jaar. De eerste 5 jaar was ik geen forumlezer, ik kreeg mijn info van collega-lopers in de clubs.
Een jaar of 5 geleden ontdekte ik Hookers, ik was daar vooral een lezer en vrijwel niet schrijver, heb er wel wat info afgehaald maar het ging toch vooral over lopen in NL wat voor mij al niet interessant meer was. Via een andere loper in een club hoorde ik een jaar of 3 geleden van IJBF, eerst 1-1,5 jaar alleen lezer geweest, daarna actief mee gaan doen aan het posten. Toen ik net ging schrijven vond ik alles leuk en wilde ik alles delen, vaak las ik ook het hele forum.
Na een tijdje echter, zoals bij alle plekken waar je langer rondhangt, komt de gewenning. De drive om alles te lezen en te delen verdwijnt steeds meer, je gaat je ergeren aan bepaalde posters en dingen op het forum en dat vermindert de drive nog meer, een soort neerwaartse spiraal.
Nu moet ik mijzelf dwingen om recensies te schrijven, 9 van de 10 clubbezoeken beschrijf ik niet eens op het forum, de clubdag moet er echt bovenuit steken voordat ik bewust tijd ga vrijmaken om 1-2 uurtjes een recensie te schrijven (als ik een recensie schrijf wil ik het ook goed doen en dan kost het wel zo veel tijd). Aan de ene kant omdat ik enkele clubs heb die ik regelmatig bezoek en steeds een recensie schrijven van diezelfde clubs gewoon in herhaling vallen zou zijn. Aan de andere kant vallen ook de nieuwe clubs vaak buiten de boot voor een recensie, ofwel omdat ze niet genoeg indruk achterlaten ofwel omdat ik geen tijd heb om een recensie neer te pennen.
Een laatste punt wat mijzelf wegdrijft van het participeren aan het forum is dat mijn interessespectrum niet aansluit bij dat van de meeste ijsberen, de meeste ijsberen willen gewoon naar een SC/FKK en alleen de mooiste snoepjes eruit halen en dan weer tam naar huis gaan, heel begrijpelijk want het is jouw geld. Ikzelf ben meer van de PSC-kant, voor mij hoeven de vrouwtjes niet van de voorkant van de FHM te komen, als ik maar plezier heb en plezier is voor mij niet echt standaard. Ik heb plezier als ik gek kan doen met de vrouwen, als ik gewoon midden in de wachtkamer seks kan hebben als ik daar zin in heb en als ik louche figuren tegenkom om mee te ouwehoeren. Voor 9 van de 10 ijsberen is dat niet zo en dat reflecteert zich terug in het forum, want 80-90% van de geschreven content zit in de SC-hoek, voor mij vaak niet interessant, hoe goed de artikelen soms ook geschreven zijn.

Om de oorspronkelijke vraag te beantwoorden; Nee ik denk niet dat het forum achteruit gaat, ik denk zelfs dat het kwalitatief vooruit gaat qua recensies maar ik denk ook dat voor sommige beren, zoals ik, de interesse minder wordt en dat het daarom lijkt alsof het forum achteruit gaat.

BefBeer
26 september 2013, 15:29
Net als Krukar schrijf ik niet altijd meer.
Ook hoef ik niet met Playbabes alleen naar bed omdat ik vind dat goede sex met heel veel vrouwen kan.
De houding, de opbouw, het koppie en wat in het koppie zit, telt allemaal mee.
Daar kan een goed BH-maat en broekmaat nooit genoeg tegenoverstellen.

Vroeger eerst H.oo.kers beschreven in zo wat elk forum en dat werd wat veel en ik mocht zeker niet de waarheid schrijven en kreeg een ban.
Gelijktijdig was ik steeds meer in het SC/FKK ingevoerd waar prijs/kwaliteit in heel andere verhouding liggen dan in Nederland of België.

Dus om meer redenen meer op YBF maar niet steeds over dezelfde club schrijvend. Ook lees ik alleen berichten over clubs die ik ken en enkele algemene topics.
Geen meetings, geen blauwe pillen, gen voetbal/fietsen/klaverjassen en zg sporttopics. Snel enkele relevante topics scannen en afsluiten.

Tijd om te gaan is beperkt, tijd om te lezen is beperkt: wel nog en forum om snel te scannen. Niet om in onder te duiken en 'incrowd te worden.'

BefBeer

Dalton
26 september 2013, 16:56
Het spijt me ontzettend dat ik de afgelopen maanden zo weinig gedaan heb op dit forum doordat het minder bekeken wordt.
Maar ja wat wil je met zo'n bekende naam en achtergrond,daarom zal ik mijn levenstijl maar weer gaan richten op dit forum en bepaalde clubs en ijsberen weer eens flink gaan afzeiken.
Moet deze clubs eerst weer met een bezoek gaan vereren om dan al die negatieve kanten te kunnen posten.
Zoals jullie weten is het voor mij heel moeilijk om bescheiden te blijven met zo'n extreem goed figuur en dan nog eens de mooiste en lekkerste lul te hebben van alle ijsberen die hier op aarde rondlopen,waar de dvp's vol verwachting naar zitten te smachten om hun zachte lippen over mijn genotsknop te laten gaan.
De telefoon heeft de laatste tijd heel veel kabaal gemaakt om me steeds weer opnieuw eraan te herinnerren dat de grotjes behoorlijk nat waren en er geen ijsberen met een behoorlijke genotsknobbel in de buurt waren.
Het paard moest eerst beslagen worden want de hoefijzers waren helemaal versleten en een goede smid zit nooit naast de deur.
Heb met mijn paard afgesproken dat we morgen eerst eens bij VILLA MARISOL gaan kijken en zien of daar nog een tochtige merry voor mijn hengst aanwezig is,dan kan ik lekker rustig in de wihrpool zitten en zien hoe hij hier werkt.
Tot morgen in de VILLA MARISOL.