PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from... (Juli 2013)



Stief
2 juli 2013, 13:46
Pffff, nog niet dikwijls zoveel gesilliconiseerd materiaal per vierkante meter bij elkaar gezien als vandaag 😛. Goede line up, niet teveel beren. Roxanne vertrekt morgen, maar is slechts 1 weekje weg. Ook 1 van de Bulgaarse zusjes vertrekt volgende week en zal dan 2 weken weg zijn. Gr, Stief.

Stief
2 juli 2013, 14:22
De aanwezige noemenswaardige sillis zijn: Leona, Emma, Veronica, Lola, Gulcan, Sissi, Sophia, Dominique. Geen Lea te bespeuren, tenzij ze aan het pannenkoeken is

Thomasdebolle
2 juli 2013, 17:09
klopt het dat het op maandagen meestal heel rustig is in GT? Ik zou volgende week maandag of de maandag erop willen langs gaan...

Wil trouwens onderandere voor Martha gaan - iemand info of ze er is op maandagen?

chefkok
2 juli 2013, 18:03
klopt het dat het op maandagen meestal heel rustig is in GT? Ik zou volgende week maandag of de maandag erop willen langs gaan...

Maandag is het meestal wat rustiger. Niet tegen staande 1 dame is genoeg om heel je bezoek goed te maken.

gignnl
2 juli 2013, 18:48
http://www.youtube.com/watch?v=S-ZJcMk52Z8
Die ene dame speciaal voor Chefkok:freu:

Teiresas
2 juli 2013, 18:50
klopt het dat het op maandagen meestal heel rustig is in GT? Ik zou volgende week maandag of de maandag erop willen langs gaan...

Wil trouwens onderandere voor Martha gaan - iemand info of ze er is op maandagen?
Het is op maandag vaak een stuk rustiger, niet 'wat rustiger'...

Ace2
2 juli 2013, 19:04
Live from GT:

Redelijk vroeg met mijn neefje Seqoya aangekomen en het was goed 're down qua drukte. Seqoya dook gelijk met Leonie de kamer in en liet mij alleen met: Dorina Gabriela Larissa Faby Lara Clara Lisa Tanya ( pl) Gulcan Heidi Roxsnna Laura Claudia Adriana Miranda Isabella (ro) Doro Isabelle ( braz/Ned.) Stefanie Lolita Jana Olga Leonie Mara Emy Julie Romina Shiva Cora Tanja (dld) Flo Sheila Bonny Chantal Sylvie/Lovely JayJay Sonja Ola.

Toen Seqoya can de kamer kwam werd ik gedwongen om met de Bulgaarse zusjes Rmma Leonie naar de kamer te gaan. Dat wad goed, al vond ik dat Emma zich niet gaan. Eenmaal terug lag Seqoya in een deuk omdat ik er zo uitgeput uit zag. Vervolgens kleurde de barruimte donker. Mopperend keek ik om wie in mijn zonlicht stond. Uiteraard kon dat niemand minder dan mijn oude maatje Shadow zijn. Die is ondertussen, net als Seeoya, naar moeders de vrouw. Ik had mij verheugd om nog eenmaal mijn trouwe kameraad HP001 te zien, maar fie voelt zich niet lekker. Dat hebben de meisjes hier ook als ze mijn sperma door slikken. BertB en Boy69 proberen mij te troosten, maar dat is onbegonnen werk. Zelfs Romina komt poolshoote nemen. Die vraagt zich af waarom ik na 2 kamergangen uitgeput ben. "Ich Bin nicht so start wie die Jack42" zeg ik.

Het is gezellig druk en ik fa er iets van maken, maar geeft het voor een zin als je metgezel in de hoererij er niet is. Kan iemand mijn voeten kietelen zodat ik kan lachen.

Voor de gemiddelde ijsbeer is het een prima dag. Goede line up met geen wachttijden.

Er is net een touringcar met Jappaners afgeleverd en ze zijn besprongen door dd Roemeentjes. Ik wil ook wel besprongen worden.

Boy69 mist zijn vaste clan, terwijl BertB wordt verleid door de mega tieten van Emma. Ik wil ook worden verleid door mega tieten.

Hunziker
2 juli 2013, 19:37
Live from GT:
(...) een touringcar met Jappaners afgeleverd (..)
Ha ze zijn er weer de toeristen van Puff Urlaub in Deutschland. Is er ook weer een reisleider mee? Ben ze al eerder zelf tegen gekomen. Zie ook onderstaande documentaire. Nu maar hopen dat de Japanners stralingsvrij zijn. De auto's uit Japan zitten onder de straling en Rusland weigert deze al. Misschien ;) geven de Japanners wel licht in het donker ACE2 :biggrin: Heb nu al medelijden met een aantal dames die deze Japanners liever mijden en goed voor de Roemeense dames. Tja seks met een paar stokjes meer je moet er van houden :tongue:

Zie "Die Story im Ersten Sex - Made in Germany": (GT te zien: 21:40-22.35)

Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Sqhynn54HVc
Voor download:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34478-Documentaires-prostitutie-Whores-Glory-Die-Story-im-Ersten-Sex-made-in-Germany&p=318930#post318930

masseurke
3 juli 2013, 08:34
Boy69 mist zijn vaste clan, terwijl BertB wordt verleid door de mega tieten van Emma. Ik wil ook worden verleid door mega tieten.

Megaboob, je weet wat je te doen staat!

seqoya
3 juli 2013, 13:44
leuk filmpje...bij min 21 GOLDEN TIME>.. lekker dan die gasten hebben daar stiekem zitten filmen...

seqoya
3 juli 2013, 14:07
die bettina van paradise trouwens wel een lekker wijf... die mag wel een keer naar GT komen...

Hunziker
3 juli 2013, 15:35
die bettina van paradise trouwens wel een lekker wijf... die mag wel een keer naar GT komen...

Als ik mij "import FKK(Tour)ploeg" voor GT zou samenstellen, dan zou ik ze uit FKK Life en FKK Globe halen :biggrin:
Maar deze kwaliteit heeft ook weer zijn prijs ;) Al zijn er flinke prijsdalingen momenteel in Zwitserland aan de gang.
Overigens wel goed dat er op de site van Globe "Gesundheits Zertifikat" wordt vermeld. Mis dat bij GT, dat zou beter kunnen.

4505

Ties85
4 juli 2013, 22:27
Ik was er vandaag om een uur of 15:00 en het was gewoon toen al niet normaal druk zo druk heb ik het nog nooit gezien ook niet in het weekend.
Had ik een vrijkaart staat op de site van de GT niks over die party voor niks gereden dus, nou in die drukte hoef ik niet de GT in dan kun je wachten tot groen ziet en de dames zijn meestal snel door naar de
volgende. Ik moest om 15.00 de auto al bijna een km verderop zetten bij het tier park maar ben van ellende door gereden naar DV dat was ook al geen top succes :heul:

bosbeer
4 juli 2013, 22:49
Als je goed op het forum bij GT had gekeken, dan had je gezien dat het wel degelijk wordt vermeld. Dat zal op andere fora ook wel gebeurd zijn, want het is natuurlijk niet toevallig dat het zo druk was. Maar wel slim om je kaartje te bewaren voor een "normale" dag.

MichelJ
6 juli 2013, 11:56
...op de site van de GT niks over die party...

Aankondigingen van feestjes (en anders nieuws) staan altijd op de blog van Golden Time:

http://www.goldentime.de/blog/

Hunziker
6 juli 2013, 12:17
Zonnig en relaxt op enkele luidruchtige NLers in de tuin die even flink in een deuk lagen ;) Ik dacht eerst er lacht een meid, een had het niet meer;) Zeer magere (ook qua looks) bezetting hopen op versterking. De dag begint immers pas :)

Cupido
6 juli 2013, 14:45
Wordt tijd dat je je eens voorstelt bij die luidruchtige Hollanders. Dan leer je rex (die idd lacht als een wijf) en cupido ook eens .kennen.

de duisburg spesjalist
6 juli 2013, 14:54
welke dames zijn er aanwezig in gt

bergm550
7 juli 2013, 20:18
Ik was vandaag in GT. Het was minder druk als op zaterdag. Maar tegen 17:00 uur waren toch even alle kluisjes bezet en kon men wachten of een kledingzak nemen. De vrouwenbezetting was nagenoeg hetzelfde als op zaterdag. Romina was ook aanwezig. Aanwezige beren: gignnl en nikxxx. Helaas was Criss er niet. Nikxxx en ik hopen dat ze weer terug komt, want met Criss heb ik altijd heerlijke ruige sex. Het weer was warm en 28 graden. Maar het was goed uit te houden. De kamers buiten waren heerlijk koel.

Hunziker
8 juli 2013, 21:11
Wordt tijd dat je je eens voorstelt bij die luidruchtige Hollanders. Dan leer je rex (die idd lacht als een wijf) en cupido ook eens .kennen.

Cupido (thanks) ik ben nog maar een IJsbeer en wacht nog even totdat ik een ervaren of zeer ervaren ijsbeer ben. Ik moet mij toch immers kunnen "meten" met de Pro's :biggrin:

bosbeer
10 juli 2013, 15:46
Live from GT:

Wifi weer allerbelabberst, het kost 20 minuten voor ik eindelijk op de juiste pagina ben. Hopelijk gaat het bericht er wel uit zo, anders typ ik nu voor Jan Lul.
Rond half 2 gearriveerd en het was nog niet erg druk, voldoende parkeerplaatsen ook. Nieuw Thekedametje voor de woensdag, het slanke zwarte krullenbolletje Emma dat ook aan de andere heeft gewerkt, zo werd me verteld. De Souza en De Paus waren er al, en een uurtje later NikXXX ook de hand geschud. Na een bord Macaroni op zoek gegaan naar Wijze Grijze, die me een IM had gestuurd dat hij vandaag zou komen en het leuk zou vinden kennis te maken. Op zijn doorgegeven aanwijzingen vond ik hem op een ligbed in de tuin met zijn krantje. Heel gezellig een uur met deze joviale Limburger bijgekletst. In ca 1,5 jaar tijd heeft hij al heel veel verschillende clubs bezocht, maar in GT is het vandaag zijn 4e keer. Mooie verhalen kan hij vertellen, net zoals het altijd een plezier is om zijn verslagen op het forum te lezen. Hij hoopt straks Emy te kunnen strikken, als ze komt tenminste. Meestal komt ze rond half 5 binnenvallen. Hij heeft er al een geslaagde tuinsessie met Lulu op zitten waarbij ze hem fantastisch heeft gemasseerd, vertelde hij me.
Inmiddels is het aardig wat drukker geworden, vooral in de barruimte. Maar dat zal zich wel gaan verplaatsen naar buiten, want de zon is net doorgebroken. Gabriella zit hier buiten op het terras tegenover me met een hele oude man. Wat moet dat voor haar een afknapper zijn als je weet met wie ze op dit tijdtip ook regelmatig op de kamer ligt.......juist ja, die.
Aardige line up wel, ik heb gezien o.a. Lin , Bunny, Lisa, Cora, Martha, Mara, Elisabeth, Laura, Luana, Hongaarse Sabrina, Nikita, Svetlana, Larissa, Anna, Lina, Gabriella, Serena, Carmen, Rosa/ Julia, Lara, Patrizia ( rood geverfd haar, heel speciaal opgemaakt met een beetje Chinese ogen, maar zier er prima uit. Ze is er nog tot de 18e, dan vertrekt ze weer voor 2 weken naar Polen), Isabelle, Steffie, Nina/ Nika, Sophia, Natasja, Ariella, Jana, Nila, Heidi, Janet , Jessica, Tanya (2 x), Dorina, Daira, Stefania, Sissy, Maxi, Alex, ook nog een oosters uitziend meisje uit Eindhoven die Nederlands spreekt en vanmiddag in gebefd door Stanny, de Beffende Belg die daarvoor speciaal in de leer is geweest bij Herman Brusselmans. Hij was zeer tevreden over haar. Verder nog Elena ( voormalig Thekefrau LR), Tina, Emy, Daisy, Lakeisha, ook nog 2 dames afkomstig uit Artemis waarvan 1 blonde en 1 rooie, en nog een aantal nieuwere dames waarvan ik de naam niet weet. Inmiddels zit Wijze Grijze hier tegenover ons op het terras met Emy, hetgeen 100% gaat leiden tot een kamergang....

En de WIFI in GT is ZWAAR KUT !!!!

masseurke
10 juli 2013, 16:20
Patrizia ( rood geverfd haar, heel speciaal opgemaakt met een beetje Chinese ogen, maar zier er prima uit. Ze is er nog tot de 18e...

:freu::liebe2::freu::luvlove::freu:

Ik weet waar ik naartoe moet, was nog aan 't twijelen over PHG... Stel je voor! :biggrin:

Big30
10 juli 2013, 17:49
Topic opgeschoond, het betreft hier het GT-live topic. Normaal commentaar en vragen uiteraard geen probleem.

wayne r
10 juli 2013, 20:06
Is de Bulgaarse Leona er nog deze week? Ik wou morgen gaan en na de verhalen van spermaboy BertB wil ik haar ook eens te grazen nemen.

BSesamstraat
10 juli 2013, 20:50
Is de Bulgaarse Leona er nog deze week? Ik wou morgen gaan en na de verhalen van spermaboy BertB wil ik haar ook eens te grazen nemen.
Haha hoe laat ben je er? ik kom ook ;) kunnen we een trio doen haha ik ben er vanaf 16:00

Carlitos
10 juli 2013, 21:15
He Bosbeer, is Wijze Grijze er niet?

Badslippers
10 juli 2013, 22:08
Ik lees hier vaak dat de WIFI het niet doet. Wat maakt dat uit. Je kunt toch gewoon via je simkaart internetten. Bericht typen, "Roaming" aanzetten, versturen, "Roaming" uit, klaar!

bergm550
10 juli 2013, 22:19
Ik lees hier vaak dat de WIFI het niet doet. Wat maakt dat uit. Je kunt toch gewoon via je simkaart internetten. Bericht typen, "Roaming" aanzetten, versturen, "Roaming" uit, klaar!

Precies. Als Wifi het niet doet, dan zet ik ook altijd mijn Roaming aan. Ik zit bij T-Mobile en in het buitenland zijn de kosten 0,54 cent per MB, maar je kunt ook een dagpas van 50 MB kopen voor 4,99 EUR. Ik koop altijd gewoon een dagpas.

Jack42
10 juli 2013, 22:24
He Bosbeer, is Wijze Grijze er niet?


Live from GT:

Inmiddels zit Wijze Grijze hier tegenover ons op het terras met Emy, hetgeen 100% gaat leiden tot een kamergang....

Hij is er dus wel en ik ben benieuwd wat hij van Emy vond.

jacky pakutra
10 juli 2013, 22:37
Ik lees hier vaak dat de WIFI het niet doet. Wat maakt dat uit. Je kunt toch gewoon via je simkaart internetten. Bericht typen, "Roaming" aanzetten, versturen, "Roaming" uit, klaar!

Ik heb altijd roaming aanstaan, zit tegenwoordig mogelijk in je abo (bij vodafone) , en als het er niet in zit betaal je 2 euro per dag.
Ik denk dus dat dat het probleem niet is, maar dat deze beren gewoon geen "buitenlandactiviteiten" op hun telefoonrekening willen hebben.

(aangezien ze hun vrouw wijs hebben gemaakt dat ze een dagje zijn vissen op het IJsselmeer of iets dergelijks).

De kosten zullen het punt niet zijn voor die paar kb, lijkt me...WIFI is zooo 2010 ofzo met de huidige mobiele internetsnelheden en prijzen

rob45
10 juli 2013, 22:51
Ik heb data roaming voor heel europa ook bij vodafone.
Ik neem mijn datapakket van 1 GB mee over de grens voor € 5.00
Zolang je het wachtwoord niet prijsgeeft om in "my vodafone" te komen kan ze nooit mijn digitale rekening inzien.Heb trouwens gewoon verteld dat ik in heel europa kan internetten want we zijn regelmatig in Duitsland of Belgie en ook op vakantie ideaal.

bosbeer
10 juli 2013, 23:25
Hij is er dus wel en ik ben benieuwd wat hij van Emy vond.

Die vond hij geweldig, maar hij was er al een paar keer eerder mee geweest. WG gaat nog een verslag maken, zo vertelde hij.

bosbeer
10 juli 2013, 23:33
Ik lees hier vaak dat de WIFI het niet doet. Wat maakt dat uit. Je kunt toch gewoon via je simkaart internetten. Bericht typen, "Roaming" aanzetten, versturen, "Roaming" uit, klaar!

Als in GT de wifi het niet doet of opeens wegvalt, verschijnt bij mij op de Ipad de roaming-pagina van T-Mobile. Je hebt dan de mogelijkheid om een kortlopend buitenland -abonnementje te nemen. 2 weken geleden deed ik dat voor 1 dag en dat kostte 1,95. Dat werkte ongeveer 1 minuut en toen verscheen steeds weer die T-Mobile pagina , maar internet ho maar... Nog diverse keren geprobeerd daarna, maar geen succes. Dan word ik dus pisnijdig. Gaat me niet om die 1,95 maar je staat nadat je betaald hebt nog met lege handen. Dus dat was de laatste keer dat ik dat heb gedaan. Het bedrag is niet de moeite waard om erover te gaan klagen, maar het komt wel neer op oplichterij.

bosbeer
10 juli 2013, 23:38
He Bosbeer, is Wijze Grijze er niet?

Wel ff de moeite nemen om het hele stukje te lezen voor je vragen gaat stellen, GJ. Ik schrijf het natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam, hè.....

Boy69
11 juli 2013, 00:13
Live from GT:
ook nog een oosters uitziend meisje uit Eindhoven die Nederlands spreekt en vanmiddag in gebefd door Stanny, de Beffende Belg

Deze meid is de Nederlandse Victoria.
Inderdaad bloedjemooi, en op de kamer ronduit goed.

voor de nieuwsgierigen:
Ze is er de volgende week woensdag weer (17/7) en de volgende week zondag (21/7)

Op een van die dagen zal ik haar zeker nog eens opzoeken

bosbeer
11 juli 2013, 00:24
Deze meid is de Nederlandse Victoria.
Inderdaad bloedjemooi, en op de kamer ronduit goed.

voor de nieuwsgierigen:
Ze is er de volgende week woensdag weer (17/7) en de volgende week zondag (21/7)

Op een van die dagen zal ik haar zeker nog eens opzoeken


Victoria vertelde me dat ze half Chinees / half Nederlands is. Naast het feit dat ze mooi is, is het ook een hele leuke spontane en extraverte meid. Ze is nu 2 dagen in GT.

jacky pakutra
11 juli 2013, 01:57
Als in GT de wifi het niet doet of opeens wegvalt, verschijnt bij mij op de Ipad de roaming-pagina van T-Mobile. Je hebt dan de mogelijkheid om een kortlopend buitenland -abonnementje te nemen. 2 weken geleden deed ik dat voor 1 dag en dat kostte 1,95. Dat werkte ongeveer 1 minuut en toen verscheen steeds weer die T-Mobile pagina , maar internet ho maar... Nog diverse keren geprobeerd daarna, maar geen succes. Dan word ik dus pisnijdig. Gaat me niet om die 1,95 maar je staat nadat je betaald hebt nog met lege handen. Dus dat was de laatste keer dat ik dat heb gedaan. Het bedrag is niet de moeite waard om erover te gaan klagen, maar het komt wel neer op oplichterij.

Een echte GT star reporter wordt toch wel door de YBF-leiding gesponsord dmv het aanbieden van een fatsoenlijk netwerk zoals Vodafone of KPN?

wayne r
11 juli 2013, 05:50
Haha hoe laat ben je er? ik kom ook ;) kunnen we een trio doen haha ik ben er vanaf 16:00

Looks like a plan!
Ben er al om 11u maar blijf maar tot +-19u

Carlitos
11 juli 2013, 06:18
Wel ff de moeite nemen om het hele stukje te lezen voor je vragen gaat stellen, GJ. Ik schrijf het natuurlijk niet voor Jan met de korte achternaam, hè.....

Mijn excuses Bosbeer, ik heb niet alles goed kunnen lezen. De zon scheen iets teveel in mijn laptop, hier in het ontzettend hete Alanya en mijn ogen draaiden steeds van het scherm af door die heerlijke Russische dames.

aquarius
11 juli 2013, 07:29
Wenn das WiFi nicht funktioniert kann man doch an der Theke darauf hinweisen.
Für gewöhnlich setzen sie dann den Router zurück und alles funktioniert wieder.
Die Erfahrung habe ich zumindest gemacht.

Gruß
aquarius

bosbeer
11 juli 2013, 07:49
Mijn excuses Bosbeer, ik heb niet alles goed kunnen lezen. De zon scheen iets teveel in mijn laptop, hier in het ontzettend hete Alanya en mijn ogen draaiden steeds van het scherm af door die heerlijke Russische dames.

Alanya? Hahaha, je had WG gezegd misschien gisteren of anders vandaag naar GT te komen, schurk!
Je zal wel weer te druk zijn geweest bij Partytreff Aachen ofzo en gedacht hebben dat die Roemeentjes daar Russisch spraken.

bosbeer
11 juli 2013, 07:51
Een echte GT star reporter wordt toch wel door de YBF-leiding gesponsord dmv het aanbieden van een fatsoenlijk netwerk zoals Vodafone of KPN?

Laat ze maar KPN doen, daar heb ik nog wat aandelen in en dan snijdt het mes van 2 kanten. Die zijn nu bijna geen ruk waard en als dat een beetje gaat klimmen hoef ik misschien tzt niet meer naar de voedselbank.

Carlitos
11 juli 2013, 07:55
Alanya? Hahaha, je had WG gezegd misschien gisteren of anders vandaag naar GT te komen, schurk!

Mijn hele alibi naar de kloten... Dan heb je zeker tegen Wijze Grijze gezegd dat ik ook een hoerenloper ben!

bosbeer
11 juli 2013, 07:57
Mijn hele alibi naar de kloten... Dan heb je zeker tegen Wijze Grijze gezegd dat ik ook een hoerenloper ben!


Natuurlijk niet, en hij weet ook dat jij in het Europees Parlement hebt gezeten en die mensen daar doen dat soort dingen niet.

noglangnietuitgewandeld
11 juli 2013, 08:01
Natuurlijk niet, en hij weet ook dat jij in het Europees Parlement hebt gezeten en die mensen daar doen dat soort dingen niet.

Oh nee? Even terug in de tijd: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28264-Frankrijk-werkt-aan-verbod-op-hoerenloperij.&p=244099#post244099

bosbeer
11 juli 2013, 08:25
Wenn das WiFi nicht funktioniert kann man doch an der Theke darauf hinweisen.
Für gewöhnlich setzen sie dann den Router zurück und alles funktioniert wieder.
Die Erfahrung habe ich zumindest gemacht.

Gruß
aquarius

Hab ich gestern 2 x gemacht Aquarius, aber gar keine Verbesserung.

Znipper
11 juli 2013, 12:01
Momenteel in GT. Line up is om dit uur al prima. Kwam om 11.15 aan en zag al 4 potentiële kameropties die ik nog nooit binnen GT gespot had (knap, slank, jong).

Gekamerd met 'Santa' (Latvia) ziet er geweldig uit maar jammergenoeg matige service.

bosbeer
11 juli 2013, 12:34
Momenteel in GT. Line up is om dit uur al prima. Kwam om 11.15 aan en zag al 4 potentiële kameropties die ik nog nooit binnen GT gespot had (knap, slank, jong).

Gekamerd met 'Santa' (Latvia) ziet er geweldig uit maar jammergenoeg matige service.

Je moet ook nooit met een heilige de kamer opgaan.

Znipper
11 juli 2013, 12:43
Je moet ook nooit met een heilige de kamer opgaan.

Sjit, kom je nu mee!!😄

Ik voelde me al zo ongemakkelijk nadat de door haar op de kamer geparkeerde schimmel me tijdens het pzc mij briesend aan stond te staren.

The Saint
11 juli 2013, 13:30
Je moet ook nooit met een heilige de kamer opgaan.

:biggrin:

bosbeer
11 juli 2013, 13:44
Sjit, kom je nu mee!!😄

Ik voelde me al zo ongemakkelijk nadat de door haar op de kamer geparkeerde schimmel me tijdens het pzc mij briesend aan stond te staren.

Geeft niet. Alleen ga nu ook niet ook nog eens met Maria naar de kamer om vieze spelletjes te doen, anders wordt de hemel voor jou later verboden terrein. Maar vermoedelijk is dat voor alle ijsberen nu al het geval en is niet meer terug te draaien.

BSesamstraat
11 juli 2013, 14:19
Zo eindelijk onderweg naar GT!! Heb er zin in!!

de duisburg spesjalist
11 juli 2013, 16:40
zoals het er nu na uit zie wordt 17 juli een mooie dag en dus een dagje om gt te bezoeken dus de genen die me niet tegen willen komen moeten ma weg blijven :biggrin:

Teiresas
11 juli 2013, 18:54
Live: geen warm water , sporadisch wifi, maar mooie line up

wayne r
11 juli 2013, 18:59
Zo eindelijk onderweg naar GT!! Heb er zin in!!

En ik ben net terug van GT! De Bulgaarse silli-vriendinnetjes waar ik eigenlijk voor kwam, waren er spijtig genoeg niet (urlaub denk ik:ranting2:), gelukig was er genoeg anders mooi om me heen en hebben Cora en Mimi mijn dag helemaal goed gemaakt.:luvlove:
Uitgebreid verslag volgt morgen want nu ga ik potten pakken!!

BSesamstraat
12 juli 2013, 00:22
Idd een super line up!! En helemaal geen Wifi en zelfs geen bereik met mn iPhone helaas. Teiresas jammer dat ik niet wist dat je er was. Had je wel willen spreken omdat we allebei van Poolse damens houden ;)

BSesamstraat
12 juli 2013, 00:27
Wayne R idd jammer dat ze er niet waren, maar ach dat bied weer kansen voor andere meiden;). Ik heb me vermaakt met Lena en camila.

Teiresas
12 juli 2013, 08:46
Teiresas jammer dat ik niet wist dat je er was. Had je wel willen spreken omdat we allebei van Poolse damens houden ;)
Volgende keer doen we een rode roos in ons revertknoopsgaatje Bbertb !:smiley:

Gisteren wel het genoegen gehad om kennis te maken met de symphatieke Megaboob. Het gesprek kwam vrij snel op zijn rondborstige veroveringen incl inhoudelijke statistieken... :biggrin:

Teiresas
12 juli 2013, 09:06
Nog een (zeer) beperkte bloemlezing van de presentielijst van gisteren: Lisa, Jana, Patrizia, Sonja, Steffie, Stefania, Karina, Gaby, Lara, Doro, Bonny, Tanja (D), Sissi, Simona (Bul), Nina/Nika, Lakeisha, Lena, Camilla en vele, vele anderen. Prima line-up!

masseurke
12 juli 2013, 09:37
Nog een (zeer) beperkte bloemlezing van de presentielijst van gisteren: Lisa, Jana, Patrizia, Sonja, Steffie, Stefania, Karina, Gaby, Lara, Doro, Bonny, Tanja (D), Sissi, Simona (Bul), Nina/Nika, Lakeisha, Lena, Camilla en vele, vele anderen. Prima line-up!

Verdomme, lees ik hier dat er een hoop voor mij "bekende forum beren" waren die ik nog nooit heb ontmoet (Teiresas, BBertb, Megaboob, Wayne R...), was er immers zelf ook en 3 van het lijstje hierboven hebben het geweten + nog ééntje die er niet tussenstaat...

chefkok
12 juli 2013, 10:25
Als de lineup dinsdag ook zo goed is dan is het feest compleet! En kan ik mijn 3 weken vakantie heel goed beginnen!

Teiresas
12 juli 2013, 11:40
Verdomme, lees ik hier dat er een hoop voor mij "bekende forum beren" waren die ik nog nooit heb ontmoet (Teiresas, BBertb, Megaboob, Wayne R...), was er immers zelf ook en 3 van het lijstje hierboven hebben het geweten + nog ééntje die er niet tussenstaat...

We zullen toch eens een berenherkenningsteken moeten gaan verzinnen ....

masseurke
12 juli 2013, 12:09
We zullen toch eens een berenherkenningsteken moeten gaan verzinnen ....

Witte jas, blauwe slippers... ? ;) Ik had ooit een "afspraak" met BS in GT, hij had voro de gelegenheid knalgele slippers aan zijn voeten. Nou, kan je vertellen dat ik hem zo had gevonden... :betrunken:

Badslippers
12 juli 2013, 20:35
Witte jas, blauwe slippers... ? ;) Ik had ooit een "afspraak" met BS in GT, hij had voro de gelegenheid knalgele slippers aan zijn voeten. Nou, kan je vertellen dat ik hem zo had gevonden... :betrunken:

Tja, je moet je naam eer aan doen. De dames lachen me trouwens altijd uit als ik die foeilelijke dingen aan mijn poten heb. Maar als ik er langzamerhand uit ga zien als die idioot in "LR" met zijn rooie haren, zijn blauwe badjas, zijn groene "Crocs" en zijn wanstaltige bril, geef me dan even een seintje (of liever nog . . . een nekschot).

MichelJ
12 juli 2013, 21:02
Maar als ik er langzamerhand uit ga zien als die idioot in "LR" met zijn rooie haren, zijn blauwe badjas, zijn groene "Crocs" en zijn wanstaltige bril, geef me dan even een seintje (of liever nog . . . een nekschot).

Jij heb er wel eens erger uitgezien in de LR... ;)

Bluebear
12 juli 2013, 22:14
Tja, je moet je naam eer aan doen. De dames lachen me trouwens altijd uit als ik die foeilelijke dingen aan mijn poten heb. Maar als ik er langzamerhand uit ga zien als die idioot in "LR" met zijn rooie haren, zijn blauwe badjas, zijn groene "Crocs" en zijn wanstaltige bril, geef me dan even een seintje (of liever nog . . . een nekschot).

Heeft er hier iemand iets tegen blauwe badjassen, (Without the hairdo and the green crocs), GVD? :angryfire: :teuflisch: :ranting2: :biggrin: Misschien Elton John, "Bluebear" kent meneer ook. De dames moeten onder het liefdesspel vruchten eten. Ze hebben er schrik van, hihi. :angst:

ketserr
13 juli 2013, 09:52
Vanwege de hoge verwachtingen hier ben ik maar iets eerder gegaan.

Nu dus op de parking.

ketserr
13 juli 2013, 10:07
Net geknuffeld met de theke's, nu uitkleden.

ketserr
13 juli 2013, 10:25
Staan er net een stel van die pizza's onder de douche wisten ze niet eens hoe dat werkt.
Ik zeg; opzouten want die doen het toch maar 2 seconden.

ketserr
13 juli 2013, 10:48
Genoeg aan de bar gehangen het is nu tijd om een doos eieren naar binnen te pleure.

De broodjes zijn nog warm, plakkie kaas er op plakkie ham er op, peper. Roer ei erbij en smullen.

Picasso 1
13 juli 2013, 11:15
Waar we allemaal reuze benieuwd naar zijn is: werkt de WIFI???

ketserr
13 juli 2013, 11:30
Waar we allemaal reuze benieuwd naar zijn is: werkt de WIFI???

Blijkbaar zoals altijd. Of zou ik het alleenrecht hebben?

ketserr
13 juli 2013, 11:31
Jaja!!!!!!

Het alarm ga af!!!!



Heeey. J. Chefkok Bonnie is er.

ketserr
13 juli 2013, 13:16
20 graden en zonnig buiten.

ketserr
13 juli 2013, 13:30
ff pannekoeken

Makles
13 juli 2013, 16:06
Jaja!!!!!!

Het alarm ga af!!!!



Heeey. J. Chefkok Bonnie is er.

vraag even of ze er morgen of woensdag ook is. Much appreciated.

ketserr
13 juli 2013, 16:56
Zo lekker hier in de tuin. De bbq heeft dienst.

Johnny Bravo
13 juli 2013, 18:46
Werkt de wifi nog steeds in GT?

ketserr
13 juli 2013, 21:45
Werkt de wifi nog steeds in GT?

Ja natuurlijk.
Ik heb meer te doen hier vandaar dat je me ff niet gehoord heb.

ketserr
13 juli 2013, 21:53
Dat persoon die Bergm een het noemde is inmiddels binnen en ze is opzoek naar de GT star reporter voorhebt diepte interview wat hij met haar zou voeren.

ketserr
13 juli 2013, 22:03
Voor de statiSStieken;

Om 21.30 een blonde voor sleutel gestuurd, ga ik wat te drinken te halen een fanta ja sta ze al achter me met een sleutel.
Sleutelwachttijden? Wat zijn dat? Of zou ze geZegt hebben met ketserr te gaan?

bosbeer
13 juli 2013, 22:08
Voor de statiSStieken;

Om 21.30 een blonde voor sleutel gestuurd, ga ik wat te drinken te halen een fanta ja sta ze al achter me met een sleutel.
Sleutelwachttijden? Wat zijn dat? Of zou ze geZegt hebben met ketserr te gaan?

Kan kloppen, Dorothea heeft altijd een setje reservesleutels in haar tasje.

ketserr
13 juli 2013, 22:23
Kan kloppen, Dorothea heeft altijd een setje reservesleutels in haar tasje.

Zal wel van de scootmobiel zijn.
Ze is er overigens niet.

Badslippers
14 juli 2013, 12:20
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/ketserr.jpg

http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/ketserr_1.jpg

Dat duurde lang voordat je eindelijk wat neukbaars gevonden had in de fameuze "Fuckfactory" ! ! !

Cupido
14 juli 2013, 12:24
Ja het gaat echt slecht met de club. Ik zou er niet meer heen gaanals ik jullie zou zijn. :)

ketserr
14 juli 2013, 12:27
Dat duurde lang voordat je eindelijk wat neukbaars gevonden had in de fameuze "Fuckfactory"

Zoals jij het ziet is het niet gegaan en ken je in me post niet zien of dit nou nr. 1,2,3,4,5,6,7,8, ..... is geweest.
Zoals ik al aangaf was deze post voor de satiSStieken.

flowerball
14 juli 2013, 14:49
How is the line-up today ?

chefkok
14 juli 2013, 16:20
Wie komt er dinsdag nog? Ik kom zowie zo

zorro
15 juli 2013, 22:54
zorro is er bij!

chefkok
17 juli 2013, 00:38
Top dagje gehad in GT! Ludiek is wel hoe de politie aan de kant staat gedoken om er dan in eens uit te springen en je langs de kant te zetten! Mja niets op geen druppel enkel sprudel wasser! Dus gewoon papier en rijbewijs tonen en door rijden :D
Live verslag volgt morgen

inano
18 juli 2013, 11:09
Hey,


Heb Lia al een tijdje niet meer gezien (Blond, Duitse)
Werkt zij er nog ?

pcavensbe
18 juli 2013, 11:52
was aanwezig gisteren
Hey,


Heb Lia al een tijdje niet meer gezien (Blond, Duitse)
Werkt zij er nog ?

Dolfie
18 juli 2013, 18:02
Live from GT

Dolfie en de Duisburg spesjalist in da house

Nog eens bedankt voor het vrijkaartje!.

Eindelijk wifi ontvangst

Super weertje en Lulu heeft de DS een nieuwe naam gegeven : anaconda

Topsessie met Poolse Nicole en mijn nieuwe maat heeft een topsesie gehad met de Poolse Anna ex LR bardame

Hij kwam met big smileys uit de kamer


Line up ca 30 à 40 geile dames

Later meer want er staat ons nog veel te doen

Grtz,Dolfie

Van Dattum
19 juli 2013, 17:48
GT vrijdag vroege avond line up: Jana, juliette, denise, gia, isabel, sofie, lara, lola, lolli, criss, chantal, sandra, lulu, larissa, lia, sylvia, anja, inez, martha, Alea, leila. Stefania. Eva

Megaboob
20 juli 2013, 00:00
Megaboob was donderdag in G, en heeft nieuw boobtalent gespot, en geprobeerd, de Duitse Gina met 75E (600CC) cups. deze 24 jarige blondie vind ze, net als Megaboob, nog wat aan de kleine kant, en heeft verdere vergrotingsplannen. is dit dan de nieuwe "Jenny" waar ik als boobsliefhebber alweer ruim een jaar op zite te wachten? Verslag en paspoort volgen nog wegens gebrek aan tijd. Live verslaggeven was niet mogelijk wegens de slechte wifi dekking helaas gisteren, het zal de warmte wel zijn geweest.
Verder nog met Lola (550CC) en Julia/Gulia (400CC) gekamerd, dus in totaal weer 1550 CC siliconengeweld op een dag voor de boobmeister!

Dolfie
20 juli 2013, 10:54
Megaboob was donderdag in G, en heeft nieuw boobtalent gespot. Live verslaggeven was niet mogelijk wegens de slechte wifi dekking helaas gisteren, het zal de warmte wel zijn geweest.
Verder nog met Lola (550CC) en Julia/Gulia (400CC) gekamerd, dus in totaal weer 1550 CC siliconengeweld op een dag voor de boobmeister!

Hi megaboob klopt volledig betreft de WIFI,slechts 1 keer kunnen uitzenden.
Jammer dat we mekaar niet ontmoet hebben die donderdag,je kon me herkennen aan mijn kale knikker a la Badslippers maar dan minder zonnebankgebruind en opgestroopte badjasmouwen.
En de Duisburg spesjalist was makkelijk te herkennen aan gillende dames wegens anaconda gevaar.

Grtz,Dolfie live reporter in opleiding

de duisburg spesjalist
20 juli 2013, 11:29
ik had megaboob ook graag ontmoet ma het heb niet zo mogen wezen ik hoop vandaag op een live verslag van ketserrr en zou ook graag de line up willen weten

ketserr
20 juli 2013, 12:53
Er komt er net 1 binnen die een volle ketspegel waard is!
Die gaat er dus zo aan.

Voor de waarde van een ketspegel kijk je op de site van de Roemeense bank.

ketserr
20 juli 2013, 15:17
ik hoop vandaag op een live verslag van ketserrr en zou ook graag de line up willen weten

Welke namen had je graag in het live verslag zien staan?

de duisburg spesjalist
20 juli 2013, 15:43
ik schat dat de bulgaarse gabrieela aanwezig is lulu zou wel rond lopen anni de poolse melli is er niet nicole loop rond lola larisa anja er zou wel een nl dvp zijn met een a cub die heerlijke tek met die groote tieten zou er wel wezen :tongue:

hoe is het overigens met het gazon

ketserr
20 juli 2013, 16:21
Die met dat karretje heeft zijn karretje aangepast en nu passen de messen niet meer. Dus het gazon zal moeten wachten.
Ja namen.... Lastig. Haha.

Daisy Dorien dilan arabella Katy Lola Lara Sandy louana leonie Leona gia gaby shiva lolli sissi Mara Marianna Rebecca Isabelle Veronica pamela Louise sonia lolita Lina Carla Alice Lisa agnieschka Célina Bea Amelia juli Anja Fiona Jennifer Juliette

Zo ff een paar uit me mouw geschud.

Voor de rest? Sterft het van de witte jassen, kledingzakken zijn bijna op en als toetjes straks bij de bbq een cornetto.

de duisburg spesjalist
20 juli 2013, 17:30
al getest of er wacht tijden zijn voor een sleutel dat is de beste graad meter :biggrin:

ketserr
20 juli 2013, 18:07
Vanmiddag niet, nu ook niet wat het is voedertijd.
En.... Jaja, de wifi? Die werkt.

Nu ff ketse of eten in de door de anti GT lobby onderschatte tent.

bergm550
20 juli 2013, 18:39
Ik ben nu in GT. Ketserr en ik zitten op de bank als twee oude wijven. Het vrouwenaanbod is prima, waardoor we slecht een keuze kunnen maken. Het is heerlijk vertoeven in de tuin. Vanmiddag was het nog bewolkt, maar nu hebben we een straalblauwe hemel. Elisabeth en Criss zijn er helaas niet. Het is druk, maar dat zijn we nu wel gewend van de zaterdag. De DJ begint nu te spelen en het is een goed sfeertje.

bosbeer
20 juli 2013, 19:58
Ik ben nu in GT. Ketserr en ik zitten op de bank als twee oude wijven. Het vrouwenaanbod is prima, waardoor we slecht een keuze kunnen maken. Het is heerlijk vertoeven in de tuin. Vanmiddag was het nog bewolkt, maar nu hebben we een straalblauwe hemel. Elisabeth en Criss zijn er helaas niet. Het is druk, maar dat zijn we nu wel gewend van de zaterdag. De DJ begint nu te spelen en het is een goed sfeertje.

Als jullie op de bank zitten als twee oude wijven dan zullen Doro en Christina er zo wel aankomen om jullie op te pikken en lig je voor je het weet met z'n viertjes op een kamer. Keuzeprobleem opgelost......

Hunziker
20 juli 2013, 20:25
Ik ben nu in GT. Ketserr en ik zitten op de bank (...)

Hallo Bergm550 zouden jij en Ketserr of anderen GT-beren? vanaf de bank een line-up (gedurende dag/avond) kunnen geven van de aanwezige dames? Enige dames zijn met vakantie, wellicht biedt een line-up een beetje licht in deze heerlijke zomerse tijden ;). Alvast bedankt!

Daisy Dorien dilan arabella Katy Lola Lara Sandy louana leonie Leona gia gaby shiva lolli sissi Mara Marianna Rebecca Isabelle Veronica pamela Louise sonia lolita Lina Carla Alice Lisa agnieschka Célina Bea Amelia juli Anja Fiona Jennifer Juliette (Ketserr bedankt voor deze eerdere line-up).


(...) en als toetjes straks bij de bbq een cornetto.
Beter, had enkele weken geleden hier al dames hierover gehoord die naar ijs smachten. Danke GT, Was wäre ein Sommer ohne Eis? :biggrin:

ketserr
21 juli 2013, 02:04
Als jullie op de bank zitten als twee oude wijven dan zullen Doro en Christina er zo wel aankomen om jullie op te pikken en lig je voor je het weet met z'n viertjes op een kamer. Keuzeprobleem opgelost......

Die komen niet op zaterdag en je zou denken dat ze er vandaag wel zouden zijn omdat jij er woensdag niet was.

bosbeer
21 juli 2013, 07:38
Die komen niet op zaterdag en je zou denken dat ze er vandaag wel zouden zijn omdat jij er woensdag niet was.

Je weet best dat ze voor jou komen.... Met mij praten ze trouwens niet meer, ze zijn boos omdat ik over de schreef zou zijn gegaan in een verslagje.

bergm550
21 juli 2013, 08:32
Hallo Bergm550 zouden jij en Ketserr of anderen GT-beren? vanaf de bank een line-up (gedurende dag/avond) kunnen geven van de aanwezige dames? Enige dames zijn met vakantie, wellicht biedt een line-up een beetje licht in deze heerlijke zomerse tijden ;). Alvast bedankt!

Daisy Dorien dilan arabella Katy Lola Lara Sandy louana leonie Leona gia gaby shiva lolli sissi Mara Marianna Rebecca Isabelle Veronica pamela Louise sonia lolita Lina Carla Alice Lisa agnieschka Célina Bea Amelia juli Anja Fiona Jennifer Juliette (Ketserr bedankt voor deze eerdere line-up).


Ik vind het vaak moeilijk om uitgebreide lijsten met namen te geven, daar ik heel slecht met namen ben. Het maken van vrouwenlijsten laat ik daarom liever aan anderen over. Kira was er trouwens gister ook, maar die zag ik maar een keer voorbij lopen. Die was zeker de hele dag op de kamer geweest.

ketserr
21 juli 2013, 11:22
Met mij praten ze trouwens niet meer, ze zijn boos omdat ik over de schreef zou zijn gegaan in een verslagje.

Tja,..............


Je weet best dat ze voor jou komen....

Ja, net als al die anderen voor de ketspegels die ik mee breng want je weet wat de echt populaire beren betalen.

bosbeer
21 juli 2013, 11:27
Tja,..............



Ja, net als al die anderen voor de ketspegels die ik mee breng want je weet wat de echt populaire beren betalen.

Uiteraard, als ik die vrouwen zulke bedragen zou betalen moest ik nu onder een brug slapen in een kartonnen doos.

bergm550
21 juli 2013, 15:06
Ik ben nu in GT en zit naast gignnl. Aanwezige vrouwen: Fiona, Simona, Lin, Leona, Larissa, Lara, Elisabeth, Ines, Annie, Carla, Luana, Jana, Suzy, Shiva, Alis, Roberta, Katja, Katya, etc. Het is bloedheet en 31 graden. Zonnig en blauwe hemel en de penis van gignnl is nog warmer. Hij zit met geknepen lippen op Jana te wachten. Ik was zelf op de kamer met Elisabeth. Lange tijd hadden we elkaar niet gezien en het was vuurwerk op de kamer. Aanwezige beren zijn: Rex, Cupido en Gignnl.

BlackNight
22 juli 2013, 14:11
Hello,

Ik ga morgen naar Duitsland en mijn favoriete club is uiteraard GT!!
Maar volgens een maat die vorige dinsdag is geweest zijn er veel afwezige meiden. Is het nog steeds zo ? Ik val op de Oost-Europese meiden (Roemene, Poolse, enz.) en blijkbaar zijn ze allemaal op vakantie

Hopelijk zijn er genoeg meiden naar mijn smaak ... anders moet ik maar ik proberen in de PHG of LR ?

Alvast bedankt voor jullie feedback

Grts,

BN.

ilovethaigirls
22 juli 2013, 14:31
Lid van 2008 en niks dan vragen.......
Hoop dat we uw belevenissen van morgen hier ook eens kunnen lezen :) ;)
Bekijk de verhalen van vorige week eens, oa het mijne van vorige vrijdag en u zult het antwoord op uw vraag vinden.
Morgen wordt wel de warmste dag van de maand dus dat kan wel zijn invloed hebben op de bezetting want niet elke dame wil me zo een weer werken.



Hello,

Ik ga morgen naar Duitsland en mijn favoriete club is uiteraard GT!!
Maar volgens een maat die vorige dinsdag is geweest zijn er veel afwezige meiden. Is het nog steeds zo ? Ik val op de Oost-Europese meiden (Roemene, Poolse, enz.) en blijkbaar zijn ze allemaal op vakantie

Hopelijk zijn er genoeg meiden naar mijn smaak ... anders moet ik maar ik proberen in de PHG of LR ?

Alvast bedankt voor jullie feedback

Grts,

BN.

bosbeer
22 juli 2013, 14:37
Als er veel afwezige meiden zijn dan zijn ze er dus niet, BlackNight. En als alle Oost-Europese meiden op vakantie zijn, dan zijn er nog maar een stuk of 15 andere meiden in de club, maar dan moeten die er wel zijn. Je vragen zijn moeilijk te beantwoorden. De eerste die dat kan doen is iemand die er morgen naartoe gaat. En dat ben jij. Wat er vandaag rondloopt hoeft er morgen niet te zijn. Het is altijd weer een verrassing , maar het moet wel heel bar zijn als er helemaal niets voor je bij zit.

Badslippers
22 juli 2013, 15:28
@ BLACK NIGHT, Living Room zou ik met het oog op sfeer en aantallen links laten liggen op maandag, dinsdag en woensdag. Ga je toch, dan tussen 18 en 22 uur. Dat neemt niet weg dat er altijd wel aantrekkelijke dames zijn. GT is waar je zijn moet want dit is een club waar het de gehele dag goed toeven is en een ruime keuze aan dames beschikbaar is. Let wel op de gehanteerde tarieven.

sent from my htc 8

de duisburg spesjalist
22 juli 2013, 20:18
Als er veel afwezige meiden zijn dan zijn ze er dus niet, BlackNight. En als alle Oost-Europese meiden op vakantie zijn, dan zijn er nog maar een stuk of 15 andere meiden in de club, maar dan moeten die er wel zijn. Je vragen zijn moeilijk te beantwoorden. De eerste die dat kan doen is iemand die er morgen naartoe gaat. En dat ben jij. Wat er vandaag rondloopt hoeft er morgen niet te zijn. Het is altijd weer een verrassing , maar het moet wel heel bar zijn als er helemaal niets voor je bij zit. mooi gesproken bos beer ik weet dat er ook dames met vakantie gaan in gt ma er zou inderdaad altijd wel wat bij zitten om mee van bil te gaan jij als vaste club gangen van gt weet dat het best ik heb zelf dan ook geen klachten van mijn bezoek van afgelopen donderdag ma er waren gewoon minder dames als jij welles beschrijft en achteraf was dat ma goed wand anders had dolfi nu overspannen thuis gezeten wat had deze beer het moeilijk om te kiezen :biggrin:

Picasso 1
22 juli 2013, 20:37
mooi gesproken bos beer ik weet dat er ook dames met vakantie gaan in gt ma er zou inderdaad altijd wel wat bij zitten om mee van bil te gaan jij als vaste club gangen van gt weet dat het best ik heb zelf dan ook geen klachten van mijn bezoek van afgelopen donderdag ma er waren gewoon minder dames als jij welles beschrijft en achteraf was dat ma goed wand anders had dolfi nu overspannen thuis gezeten wat had deze beer het moeilijk om te kiezen :biggrin:

Ga er maar gewoon altijd vanuit dat er meer dames zijn dan je denkt en minder dan je wil.

BlackNight
22 juli 2013, 23:41
Ok ... bedankt voor jullie fijne reacties! Ik zal proberen om meer van men ervaringen te posten ;-)

de duisburg spesjalist
23 juli 2013, 09:56
Ga er maar gewoon altijd vanuit dat er meer dames zijn dan je denkt en minder dan je wil. dat is ook weer zo Picasso het gaat trouwens niet om de hoeveelheid als de juiste er ma zijn overigens als ik er ben maak ik geen wacht tijden voor een sleutel mee :biggrin: ze hebben me denk graag op de kamer en zijn binnen 5 minuten terug :tongue: dat zou ook wel meevallen ik ga de volgende keer is op een zaterdag en als ze werkelijk lopen te zwaaien met een kleding zak keer ik gewoon om er zijn nog zoveel clups waar je je goed kan vermaken gt is egt de enige niet

BlackNight
23 juli 2013, 16:27
Kom net uit kamer met "italiaanse" Julia ... lekker pijpmondje met om lekker mee te zoenen! Spijtig genoeg had ze een kamer gekozen zonder airco :-( Haar rug zat vol met zweet ... eigenlijk niet echt aangenaam om te kameren met zo'n plakkerig weer. Anyway, ze was ok in het pijpen maar verder niets speciaals. Ik mocht haar fake boobiez niet aanraken om ze "gevoelig". Dat was ff een dompertje.

Momenteel zijn de eerste druppels gevallen en is het iets aangenamer om te ademen

PS: ref. naar mijn vorige post, kan ik bevestigen dat mijn favoriete oostblokkers afwezig zijn.

Keep you posted

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

BlackNight
23 juli 2013, 16:30
En ja, ik ben niet pro genoeg om jullie de line-up te geven :-(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Beta

yep3
23 juli 2013, 16:39
Aanwezig lolita, candy, angela, de twee bulgaarse pornosterren, lia, simona (latvia) met vriendin en nog een simona.
Afwezig romina, luana, roxanne, sandra

yep3
23 juli 2013, 16:45
Ook aanwezig fiona, nina en bonny.

chefkok
24 juli 2013, 11:45
Ik ben nu in GT. Nog vroeg op de dag. Weinig dames voor de moment. Wiki werkt prima

Seth Gold
24 juli 2013, 11:57
Ik ben nu in GT. Nog vroeg op de dag. Weinig dames voor de moment. Wiki werkt prima

Wiki(pedia) ligt er toch bijna nooit uit?

de duisburg spesjalist
24 juli 2013, 12:14
hij bedoel de wiffi en zo zie je maar weer als de wiffi werk zijn er niet veel dames en beren het net is dan niet over belast ;)

bosbeer
24 juli 2013, 14:01
Live from GT:
De wifi werkt niet. Een kwartier geleden me beklaagd bij Tatjana en ze rende direkt naar achteren om te resetten, maar het helpt geen flikker. Uit armoei weer een dagpas genomen. Lig nu even in de tuin naast NikXXX. Die heeft hier op zijn telefoon ook geen wifi.
Maar goed, rond half 2 aangekomen en er waren nog maar een paar parkeerplaatsen vrij. Momenteel al een heel aardige line-up. Van de beren zijn op het moment aanwezig De Souza, Masseurke, Patserke, NikXXX en De Paus. Chefkok moet er ook zijn maar die heb ik nog niet gezien, althans misschien wel maar ik weet niet hoe hij eruitziet. Maar goed kijken in de buurt van Bonny en Cora. Maar die laatste is er nog niet. Wie zijn er o.a wel? Emma, Leona, Gina, Rima, Tina, Nina, Luana, Marianne, Bunny, Svetlana, Steffi, kapstertje Kira, Bonny, Hongaarse Sabrina, Dorothea, Milena, Simona, Martha, Lina, Larissa, Mara, Lulu, Nederlandse Viktoria ( Amsterdams accentje), Edina, Isabella met rood haar, Chantal, Nila, Natasja, Stefania, Jessica, Poolse Meggy, Gia ( natuurlijk aan de bar op haar vaste plekje), Sophia, Lara, Lolly, Juliette, Annie, JayJay ( Lorena), en nog een flink aantal meer en ze stromen nog binnen. Het is in de barruimte, waar ik inmiddels zit, goed uit te houden en niet te warm. Komt ook omdat er niet veel mensen binnen zijn. Buiten begint de zon er door te komen en ik schat het in de schaduw toch wel op een graad of 30. Masseurke heeft zijn eerste kamergang met Nika er al opzitten en was zeer tevreden. Ik heb hem en zijn maat Patserke al een uur niet meer gezien, vermoedelijk zijn ze aan het sexen. Je moet op deze warme dagen geen hutje treffen waarvan de airco het niet doet, lijkt me.
We gaan maar weer eens naar buiten, misschien later nog een line up -aanvulling....

de duisburg spesjalist
24 juli 2013, 14:09
De wifi werkt niet. Een kwartier geleden me beklaagd bij Tatjana en ze rende direkt naar achteren om te resetten, maar het helpt geen flikker. Uit armoei weer een dagpas genomen. Lig nu even in de tuin naast NikXXX. Die heeft hier op zijn telefoon ook geen wifi.
Maar goed, rond half 2 aangekomen en er waren nog maar een paar parkeerplaatsen vrij. Momenteel al een heel aardige line-up. Van de beren zijn op het moment aanwezig De Souza, Masseurke, Patserke, NikXXX en De Paus. Chefkok moet er ook zijn maar die heb ik nog niet gezien, althans misschien wel maar ik weet niet hoe hij eruitziet. Maar goed kijken in de buurt van Bonny en Cora. Maar die laatste is er nog niet. Wie zijn er o.a wel? Emma, Leona, Gina, Rima, Tina, Nina, Luana, Marianne, Bunny, Svetlana, Steffi, kapstertje Kira, Bonny, Hongaarse Sabrina, Dorothea, Milena, Simona, Martha, Lina, Larissa, Mara, Lulu, Nederlandse Viktoria ( Amsterdams accentje), Edina, Isabella met rood haar, Chantal, Nila, Natasja, Stefania, Jessica, Poolse Meggy, Gia ( natuurlijk aan de bar op haar vaste plekje), Sophia, Lara, Lolly, Juliette, Annie, JayJay ( Lorena), en nog een flink aantal meer en ze stromen nog binnen. Het is in de barruimte, waar ik inmiddels zit, goed uit te houden en niet te warm. Komt ook omdat er miet veel mensen binnen zijn. Buiten begint de zon er door te komen en ik schat het in de schaduw toch wel op een graad of 30. Masseurke heeft zijn eerste kamergang met Nika er al opzitten en was zeer tevreden. Ik heb hem en zijn maat Patserke al een uur niet meer gezien, vermoedelijk zijn ze aan het sexen. Je moet op deze warme dagen geen hutje treffen waarvan de airco het niet doet, lijkt me.
We gaan maar weer eens naar buiten, misschien later nog een line up -aanvulling.... je moet voor de wiffi na de lokkers :biggrin:

bosbeer
24 juli 2013, 14:20
Live from GT:

Anastacia, Lisa, Magdalena, Lin, Fiona en Daisy met vriendin zijn ook binnen, net als Magic-G. Ook Gignnl komt net de kleedkamer binnen. Ik dacht dat hij met Lin naar de kamer was geweest, maar hij zei geschrokken dat zij toch echt veel te oud voor hem is. De gelukkige was Nika.....

De wifi blijft Shit en misschien is het een idee dat de forumleiding daarover eens contact over opneemt met GT. Anders kan dit weleens mijn laatste bericht zijn, want in deze armoede heb ik niet veel trek meer en het kost me zo zeeën van tijd.

bosbeer
24 juli 2013, 14:43
Voor de liefhebbers: Anna is ook binnen en ziet er goed uit.
Mijn zojuist aangeschafte dagpasje geeft ook geen toegang meer. Slechts sporadisch even wifi, en inderdaad zoals vaak alleen in de kleedruimte.

bosbeer
24 juli 2013, 20:20
[QUOTE=Jack42;324949]Hey de Wifi werkt wel![/QUOTE

Live from GT:


Probeer het maar met een afleidingsmanoeuvre Jack, je snapt wel dat je er gloeiend bij bent. En je begrijpt ook wel waarom die Wifi op zaterdag wel werkt. Het is dan zo druk dat er geen ruimte is om met je tablet of laptop aan de gang te gaan. Alle zitplaatsen zijn bezet en als je er staand mee gaat werken dan heb je geen ruimte want je stoot er steeds tegen andere beren mee aan. En de meeste beren moeten de hele dag hun kledingzak in de gaten houden en gaan dan natuurlijk niet internetten anders wordt ie leeggehaald. Dus de enkeling die met zijn iphone staat te klooien en 10 slappe oneliners verstuurt komt daar natuurlijk altijd wel doorheen.
Inmiddels ook binnen zijn Sonja , Emy, Veronica, Cindy, Kim , Katja en Roemeense Sabrina. En Anastacia staat hier al een paar uur vergeefs te wachten op HP001....
Verder sterft het hier van de vliegen. Die krengen weten je overal te vinden. Masseurke is vanmiddag gestoken door een ander vies beest, hij had een hele grote bult op zijn been. Gelukkig had De Paus een goeie zalf bij zich, dus de pijn werd een stuk minder. Tijdens het neuken met Lorena voelde hij de jeuk niet meer, althans niet op zijn been.
Chefkok hebben we inmiddels ook ontmoet, hij is samen met een maat. Zeer aardige en sympathieke beer. Natuurlijk heeft hij weer erg genoten van Bonny vanmiddag, maar beging tevens de fout om met Cindy naar de kamer te gaan en dat was een stuk minder. Hij mist vandaag helaas Cora.
De Souza zit te azen op Tina, maar die is steeds bezet en loopt af en aan naar de hutjes. Ik ga zo maar een kamer proberen te regelen met Lara of de Hongaarse Sabrina. Het is nu vrij warm in de barruimte en de meeste mensen bevinden zich in de tuin.
Ik word geroepen dat er weer een koude Warsteiner klaarstaat voor me, dus ik ga me verplaatsen naar het terras.

chefkok
25 juli 2013, 00:52
Net terug van GT het was mij een zeer groot genoegen om enkele forumleden te mogen ontmoeten! Mijn dag afgesloten met de Poolse Katie! Was echt top! Roxanne heb ik deze namiddag nog gezien in de kleedkamers. daarna niet meer gezien! is ze dan toch buiten gebonjourd? Verslag volgt nog!

masseurke
25 juli 2013, 08:44
[QUOTE=Jack42;324949]Hey de Wifi werkt wel![/QUOTE

Live from GT:

Masseurke is vanmiddag gestoken door een ander vies beest, hij had een hele grote bult op zijn been. Gelukkig had De Paus een goeie zalf bij zich, dus de pijn werd een stuk minder. Tijdens het neuken met Lorena voelde hij de jeuk niet meer, althans niet op zijn been.

Hoe weet jij dat nou Bossie, heb je nou staan gluren aan dat tentje achteraan in de tuin Bosbeer?!?

Dat zalfje van De Paus was inderdaad een wondermiddel, je ziet er amper nog iets van en jeuken doet het al helemaal niet... (maar ik zie intussen wel roze olifantjes door mijn kantoor lopen... nevenwerking?!) Was toch een flinke beet, de onderkant van mijn koud flesje Wars kreeg hem amper bedekt... Gelukkig kreeg ik Lorena deze keer wél gedekt.

M

bosbeer
25 juli 2013, 09:09
Hoe weet jij dat nou Bossie, heb je nou staan gluren aan dat tentje achteraan in de tuin Bosbeer?!?

Dat zalfje van De Paus was inderdaad een wondermiddel, je ziet er amper nog iets van en jeuken doet het al helemaal niet... (maar ik zie intussen wel roze olifantjes door mijn kantoor lopen... nevenwerking?!) Was toch een flinke beet, de onderkant van mijn koud flesje Wars kreeg hem amper bedekt... Gelukkig kreeg ik Lorena deze keer wél gedekt.

M

Niks gluren, maar ik hoorde dat je ineens was gestopt met janken.
Maar ik had geluk, want die beesten zoeken meestal de grootste idioot uit. Als jij er gisteren niet was geweest dan hadden ze vermoedelijk mij uitgekozen.

Bruggenpieper
25 juli 2013, 21:37
Ik ga morgen mijn GT debuut maken. Ben benieuwd, heb d'r zin in.

ketserr
27 juli 2013, 10:38
Ik had me eigen kledingzakken meegenomen maar dat werd niet geaccepteerd dus ik heb gewoon een locker.

ketserr
27 juli 2013, 10:39
Het regent hier het komt met bakken uit de lucht pleuren.

Bluebear
27 juli 2013, 10:40
Is het van binnen ook nat? Dat is het fijnste, zeggen ze. :biggrin:

ketserr
27 juli 2013, 10:43
Als je douche aan zet word het nat ja.

En anders moet je met minstens 100€ gaan wapperen.

ketserr
27 juli 2013, 13:57
Er is er 1 terug van vakantie.

Toen ze me zag hing ze gelijk om me nek.

Logisch natuurlijk.

Dus ze heb ze weer verdiend vandaag.

Ze behoort tot de mooiste en is bekroond met de ketsnorm.

En de rest maar kijken.

Big30
31 juli 2013, 18:15
Topic opgeschoond. Graag weer ruimte voor GT-live berichten.