Volledige versie bekijken : Adèle ex-Samya
seksenfun
28 september 2013, 19:35
haarkleur/-lengte: blond/lang (los)
ogen: bruin
lengte dame: 1,57 postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal:
leeftijd: 20 tatoeages/piercings: nee/nee (eerste gezicht)
:smoke:
Banana Boi
29 september 2013, 00:31
Definitely one of the prettiest clubs girls around. Beautiful movie star face with a hot body. Very nice girl but no DFK likely means no repeat for me.
satanic surfer
29 september 2013, 10:56
Dame heeft een opvallende Tweetytattoo, dus toch vreemd dat dat niet werd opgemerkt, voorts staat ze op de AWL als Adel genoteerd, al sinds een jaar in Samya ofzo overigens...
seksenfun
29 september 2013, 11:09
Om maar even aan te geven dat sommige het nut niet inzien van het plaatsen van een draadje als je er niet mee op kamer bent geweest. Dan was er nu nog niets geweten over haar :smoke:.
Banana Boi
29 september 2013, 20:44
Adel is back home for 2 weeks or so in case anyone is looking for her.
Banana Boi
12 december 2013, 03:19
Does anyone know where Adel went? She was working this past weekend and is now off the Samya site.
vrije jongen
12 december 2013, 08:27
It says she on vacation...
Banana Boi
13 december 2013, 03:15
Thanks free boy. Not sure why I posted in Adel's thread. It was actually Aicha I was wondering about.
pussyfucker07
15 december 2013, 06:20
Ich mach mit.
tym
23 december 2013, 22:40
Ik vind haar zeer mooi en is momenteel mijn favoriet. Ze pakt een maand vakantie en zal komen terug met frisse kut:betrunken:.
Banana Boi
9 februari 2014, 15:56
Reportedly at Mainhattan now.
Banana Boi
19 december 2014, 03:18
Reportedly at Oase now.
deket
1 maart 2015, 20:44
Indertijd in Samya 2jaar geleden echt een topper ivm looks, service en persoon. Geraakte niet van haar af, maar geen straf, ook mogelijkheden legio in verhouding tot doorsnee clubmeid tussen Anderlecht en ADO of zo. Ft, hevig tz, beweegelijke neukster
prachtig gezicht, blond en strak, maar ook welgevormd sexy lichaam.
Ben haar coordinaten kwijtgespeeld, helaas omdat ik voor de zoveelste keer mijn smart ben kwijtgespeeld, ook de herinneringen dus, had geen back up, leefde toen met Belgische ook jongere meid. Ook zij , Adele dus nog steeds bleef zichzelf uitnodigen
wil haar nog wel terugzien, maar dit is te ver. Vlieg je beter naar Thailand en je gaat je snoep niet meebrengen naar een snoepwinkel, maar goed normaal wanneer ik fysiek terug kan, heb niet zomaar nieuwe wagen gekocht waar ik nog niet mee kan rijden. Dus indien iemand wil carpoolen, mag hij de mijne gebruiken, met mezelf uiteraard.
slot, vergeet haar nu al voor de 2keer te nomineren, een indicatie misschien dat ik ze overschat.
vrije jongen
1 maart 2015, 21:03
Zit niet meer in Oase en de service was zeer matig (in het begin nog aardig als beginnertje). Weer een dame die bij iedereen anders matig is, behalve bij Deket... je zou er bijna een patroon in gaan zien.
deket
2 maart 2015, 08:23
Wat is dat nu voor een opmerking, heb je de bijdrage van de overige beren niet gelezen? Zelfs van zij die normaal erg kritisch zijn.
wanneer jje lletterlijk en figuurlijk vastklampt is dat haar keuze en insinueren dat ik er geld aan verdien? Het tegendeel is waar
En waarschijnlijk bedoeld je ook LR. Wanneer een meiisje spontaan, ik doe niiet mee aan huren, de hele dag en avond bij je zit en zich letterlijk en figuurlijk aan je vastklampt en geen oog heeft voor andere mannen is dat een volledige vrije keuze van haar.
een gratis tip ; wees gentlemen aan de bar, zonder een dweil, sloef te zijn en wees empathisch en de service is niet alleen van kwaliteit super maar ze doen ook meer dzn doorgaans op hu n programma staat
Banana Boi
13 september 2015, 00:31
Back at Mainhattan for some time.