PDA

Volledige versie bekijken : Beleving van muziek



bergm550
29 september 2013, 09:41
Ik zit nu in het hotel te ontbijten. Er draait muziek op de achtergrond. Ze hebben de radio aanstaan. Ik heb nu al drie nummers gehoord die ik erg mooi vind. Wat klinkt sommige muziek toch goed. Je lichaam reageert er meteen op. Ze draaien nu "Meat Loaf - I would do anything for luv" en daarvoor draaiden ze "Alice Cooper - Poison" en "Bee Gees - Tragedy". Wat zou het geil zijn als ze deze muziek eens in GT draaien.

Ik denk dat ik deze muziek op mijn smartphone ga zetten. En dan neem ik mijn smartphone mee naar de kamer en dan ga ik sex hebben op de muziek van Meatloaf. :) Ik weet nog dat ik een keer in World was en in de kamers bij de Kino lag met een meid. We hoorden de muziek van de barruimte en ze speelden het dance lied "The Drill" op de achtergrond. Het leek wel alsof de sex ritmisch op de muziek ging. Het was echt heel opwindend.

Badslippers
29 september 2013, 14:26
Onlangs nog heerlijk als een Prince ritmisch liggen pompen op "Purple Rain" (https://www.youtube.com/watch?v=Gt8BeDrMCLI)

hasta la pasta
29 september 2013, 16:39
Ik heb een setje Audio Engine A5 speakers op de slaapkamer staan, waarop de iPOD ingeprikt kan worden. Ik houd er van om tijdens het seksen bijpassende muziek te spelen. De keuze van Badslippers is niet verkeerd overigens!

sofaking
17 december 2013, 22:09
Ik heb een setje Audio Engine A5 speakers op de slaapkamer staan, waarop de iPOD ingeprikt kan worden. Ik houd er van om tijdens het seksen bijpassende muziek te spelen. De keuze van Badslippers is niet verkeerd overigens!

Ja op zo'n cupsize notenbalk (http://www.cupsizechoir.com/?k=1) muziek spelen is niet gemakkelijk maar wel fun :)

sofaking
12 december 2015, 21:47
Ik zat deze namiddag in de auto en dit liedje werd gespeeld. Gvd weer zo'n debiel klotenummer dacht ik, maar de aandacht moest op de weg blijven, dus kon zo snel niet wisselen van kanaal. Na een minuutje begon ik dat nummertje eigenlijk heel sexy te vinden, en ik moet toegeven dat ik van de laatste 2 minuten eigenlijk wel genoten heb. Zo zie je maar weer dat zelfs in de genres die je over 't algemeen niet de moeite van het beluitstenen waard vindt, er toch soms een vonkje kan zijn dat wel overslaat. (Het zou natuurlijk ook kunnen dat ik kinds begin te worden....)


https://www.youtube.com/watch?v=7wpCmidiHI0

Wentelt Eefje
13 december 2015, 07:11
Heb voor op de kamer een aantal afspeellijsten op mijn mobiel staan. Afhankelijk van mijn inschatting van kamerduur en dame (en soms mag zij meebeslissen):
Romantische pianomuziek (Chopin) 25, 55 en 85 minuten
"Intelligent" drum & bass (LTJ Bukem - Looking Good label) 25 en 55 minuten
Hip hop (Funkmaster Flex) 55 en 85 minuten
Jamaicaanse en Britse loversrock 25, 55, 85 en 115 minuten

En bij allemaal weet ik welk(e) nummer(s) de laatste 5 minuten vullen, dus of ik desgewenst "moet" abspritzen, werkt perfect voor me!

Willem2
13 december 2015, 10:16
Heb voor op de kamer een aantal afspeellijsten op mijn mobiel staan. Afhankelijk van mijn inschatting van kamerduur en dame (en soms mag zij meebeslissen):
Romantische pianomuziek (Chopin) 25, 55 en 85 minuten
"Intelligent" drum & bass (LTJ Bukem - Looking Good label) 25 en 55 minuten
Hip hop (Funkmaster Flex) 55 en 85 minuten
Jamaicaanse en Britse loversrock 25, 55, 85 en 115 minuten

En bij allemaal weet ik welk(e) nummer(s) de laatste 5 minuten vullen, dus of ik desgewenst "moet" abspritzen, werkt perfect voor me!

Beste Wentelt Eefje .....
Ik weet niet waar ik moet beginnen maar ergens is er iets fout gegaan indien je zo met muziek bezig bent en kennelijk niet met dat andere waar je mee bezig bent ....

:wink2:

Goedemorgenallemaal
13 december 2015, 10:27
Gvd weer zo'n debiel klotenummer dacht ik, maar de aandacht moest op de weg blijven, dus kon zo snel niet wisselen van kanaal. Na een minuutje begon ik dat nummertje eigenlijk heel sexy te vinden, en ik moet toegeven dat ik van de laatste 2 minuten eigenlijk wel genoten heb.
Dat is vaak een nadeel van moderndere electronische muziek, van die lange intro', dan valt een minuut nog wel mee. Soms heb je wel platen die aflopen als je je afvraagt wanneer r nou eindelijk wat begint./

Wentelt Eefje
14 december 2015, 11:26
Beste Wentelt Eefje .....
Ik weet niet waar ik moet beginnen maar ergens is er iets fout gegaan indien je zo met muziek bezig bent en kennelijk niet met dat andere waar je mee bezig bent ....

:wink2:

Ach... Dit jaar met 2 verschillende dames meegemaakt dat we er na een half uur achterkwamen dat de muziek was afgelopen... :tongue:
En ja, Music is the food of life, without it I can't survive

Big30
14 december 2015, 11:41
We hebben de nodige topics over muziek maar daar is meer de vraag welke muziek je goed vindt of welke muziek het beste in een club gespeeld kan worden.

Hier is de vraag of je graag muziek op de kamer draait en zo ja welke. In sommige clubs krijg je op de VR/ZA ongevraagd begeleiding als er een DJ speelt, ook leuk :).

Bij Roemeense dames regelmatig meegemaakt dat ze zelf muziek opzetten, bijna altijd Manele uiteraard dan wel vroegen of ik op mijn smartphone nog nieuwe Manele muziek had staan.
Voor mij hoeft het niet muziek op de kamer, maar als een dame dat prettig vindt, no problem.

Bluebear
22 december 2015, 21:00
Voor mij hoeft het niet muziek op de kamer, maar als een dame dat prettig vindt, no problem.

Bouwvakkers hebben ook hun radio aan staan als ze op karwei gaan, vandaar dat ik mezelf altijd als een bouwproject zie als dat ding weer eens aan gaat op de kamer. :rolleyes:

bergm550
26 juni 2016, 19:02
Ook al is dit lied ver voor mijn tijd, vind ik het toch een van de mooiste liedjes. Het gaat namelijk over een bordeel. En het ritme van het lied is grandioos.


https://www.youtube.com/watch?v=BT59rohv6jw

Borealis
2 juli 2016, 16:59
Als ik op privé bezoek ga neem ik soms m'n Bose Soundlink Mini mee (nee, 'k heb geen aandelen), zit een fantastisch geluid in. Op m'n mobieltje staan een paar passende playlists. Uiteraard in overleg ;)
Dit kan niet altijd, veel dames gebruiken hun eigen muziek op een iPad o.i.d., die stellen ze dan in als timer. Wordt het ineens stil . . . zit de tijd er bijna op :frown: