PDA

Volledige versie bekijken : Kamer gezocht met overnachting

Sjeufke
29 september 2013, 16:55
Een van mijn vaste DVP's wil graag weg uit Duitsland en zoekt een werkplek (raambuurt) in Nederland. Op haar huidige stek in Duitsland huurt ze de kamer voor 24 uur. Kortom, ze werkt en woont (slaapt) er. Zij is op zoek naar een raambuurt in Nederland waar dat ook mogelijk is.
Ik meen ooit te hebben gehoord van een van de dames op het Baekelandplein dat slapen op het plein zelf niet mogelijk is, maar dat de raamexploitant een huis heeft waar de dames verblijven. Wie kan dat bevestigen?

Deze dame wil dus een kamer huren voor 24 uur waar ze kan werken en wonen of een andere mogelijkheid zoals bijvoorbeeld het Baekelandplein. Maar als er andere vormen zijn, hoor ik die ook graag. Het doel is dat ze geen aparte woning hoeft te huren (of te kopen).
Wie van de lezers weet in welke raambuurten dat mogelijk is?

Piet Plezier
29 september 2013, 19:22
Naar mijn weten mogen vrouwen op de plek waar ze werken niet slapen. En in eindhoven zeker niet heeft pas nog een groot stuk in het Brabants dagblad gestaan.

Eindhoven wil twee sekskamers Baekelandplein sluiten
Eindhoven wil twee sekskamers op het Baekelandplein drie maanden sluiten omdat de regels nog steeds niet worden nageleefd. Bij een hercontrole dinsdagochtend bleken prostituees bijvoorbeeld nog steeds 's nachts in die panden te slapen. Volgens de gemeente is het overnachten in hetzelfde huis meestal een teken van mensenhandel.

gignnl
29 september 2013, 22:10
De diverse exploitanten van het Baekelandplein beschikken over huizen en appartementen welke de dames kunnen huren.

Bluebear
29 september 2013, 22:17
Een van mijn vaste DVP's wil graag weg uit Duitsland en zoekt een werkplek (raambuurt) in Nederland. Op haar huidige stek in Duitsland huurt ze de kamer voor 24 uur. Kortom, ze werkt en woont (slaapt) er. Zij is op zoek naar een raambuurt in Nederland waar dat ook mogelijk is.
Ik meen ooit te hebben gehoord van een van de dames op het Baekelandplein dat slapen op het plein zelf niet mogelijk is, maar dat de raamexploitant een huis heeft waar de dames verblijven. Wie kan dat bevestigen?

Deze dame wil dus een kamer huren voor 24 uur waar ze kan werken en wonen of een andere mogelijkheid zoals bijvoorbeeld het Baekelandplein. Maar als er andere vormen zijn, hoor ik die ook graag. Het doel is dat ze geen aparte woning hoeft te huren (of te kopen).
Wie van de lezers weet in welke raambuurten dat mogelijk is?

http://www.baekelandplein.nl/

Op deze site kunt je alle telefoonnummers en info vinden. :smoke:

de duisburg spesjalist
30 september 2013, 16:15
http://www.baekelandplein.nl/

Op deze site kunt je alle telefoonnummers en info vinden. :smoke:
nijmegen nieuwe markt helaas is de makstraat 13 in almelo gesloten daar hadden ze ook een rust huis voor de dvps en dat koste 10 euro per nacht doetinchem de escap is ook een mogelijkheid ma dan praat je toch over 275 euro per dag en op zondag is het daar gesloten en de damens moeten daar weg zijn op zaterdag avond

nieuwkomertje
30 september 2013, 19:02
In Nijmegen staan volgens mij nog ramen leeg.....