PDA

Volledige versie bekijken : Arina / Ayrina (Roemeense)

phoenix
5 oktober 2013, 12:07
De dame zag ik eind augustus ook al heupwiegend door van goch achter haar klant aan lopen, de billen bleven me zeker bij, als ze opstond duurde het neit lang voordat mijn wilem alweer fier overeind onder de badjas vandaan kwam, erg opwindend, ze is optisch niet knap, maar geil en in bed, ze verandert, laat haar theater snel achterwege als je haar maar zachtjes strelend op de bak laat voelen dat je haar weet te waarderen...ze sprak me een paar keer aan en daarna niet mer, ik nam zelf het initiatief toen ik haar op ahar hurken met larissa zag smoezen.., zo zie je dan hoe mooi die billen tegende naaldhakken leunen en je eht gevoel geven, die mag ook wel eens op mij gaan zitten..ze is russisch en ik weet niet hoe lang ze er werkt, ze pijpt zachtjes , met handen zonder handen, , maar het neuken is een waar feest ze geeft zich volledig en gebruik voor ons beider veiligheid ene beetje creme, wat je niet merkt als je haar een tijdje flink duwt, ze verandert in een lieve , geile slet die niet wil ophouden , nog nooit zo lang ene dame bovenop me gezien als zij, alhoewel brigitta en katherina er ook wat van kunnen...het leek alsof het uit mijn tenen moest komen deze tweede wip met arina..wat is het toch lekker als de dame zich volledig laat gaan en je alle standjes kan doen die je maar wil, zelfs anaal is ze niet vies van geloof ik, al zal ik dat niet gauw doen, toch weer 50 euri en vaak voel je er te weinig van...tja zo kwam ze, nadat ik haar heerlijk met haar kutje boven mijn tong had gehad nog even bovenop mijn piemel klom en zo wipte ze al mijn zaad eruit en hadden we echt een uur lang spetterende, stevige en intensieve seks gehad...deze dame is er vaak niet in het weekend alhoewel vrijdag toch redelijk vaak ook in haar agenda voorkwam. Kortom een dame die voor seks met contact , geilheid, intelligentie en ook nog eens heels choon, doekjes genoeg om schoon te blijven,zowel mijn pikkie als haar kutje werden regelmatig even schoongeveegd door natte witte wegwerpdoekjes...'suchtgefahr! das zeker....

Deze dame heeft cupje b en loopt net als katherina topless rond