Volledige versie bekijken : Katharina (Poolse) ex-FG
phoenix
4 december 2011, 14:05
Deze dame kwam in de loop vd avond binnen en ze draaide met haar volle billen, b-c cup tieten en haar geile ogen door de sexwinkel van fun garden....Ik benaderde haar en ze was wat gereserveerd , maar als een echte hoer instaat om toch bij mij wat los te maken. Ik hou van een beetje volle kont en wat tieten...dat had ze beiden. Ik stelde voor na ene spontane ontmoeting tijdens haar on opzichtig gejaag , haar de kino in te trekken, ze wist wat dat betekende en al rap zat ze bovenop me en tongde erop los. Ik adviseerde haar aan het eind om toch een pepermuntje na een sigaret in haar mond te stoppen, want dat was enige minpuntje van deze geile slet. zoenen met ene sigarettensmaak inde mond. In de kino liet ze zien dat ze het pijpen als kunst had verheven, langzaam zachtjes , dan weer nat en op en enr gaand tergde ze me en vroeg ik om dat voort te zetten op de kamer. Ze liet er geen gras over groeine, emt har bene wijdt open liet ze zich gewillig neuken, nadat haar pijpmondje 10 minuten lang heerlijk mijn pik op volle oorlogssterkte had gebracht. Ook haar positie bovenop voorspelde veel goeds, ze wipt lekker door en ging vervolgens weer lekker verder met me te pijpen, dat deed ze goed, zodat ik dat heerlijk heb alen gebeuren, op het eind nog even knalhard neuken en al pijpend met ene condoom kwam ik in haar mondje... de volgende keer zou ik mijn witte goedje zonder in haar mondje spuiten, nu wilde ik dat gevoel voor de volgende keer bewaren....
Een korte omschrijving van catharina is een wilde kat, die haar eigen gang gaat en die, je knip met geld leegschud als je verslaafd aan haar raakt. Het was volgens haar goed verdienen in Fun garden...tja wat wil je als je de hele nacht met een klant op kamer blijft....een goed uur of anderhalf en je hebt een heerlijke vrijpartij met een dame die in de dertig is en al wat jaartjes ervaring heeft. Als je haar als een katje behandeld en al strelend , stevig neukt dan mag er zelf een vinger in haar kontje, wie weet met wat meer tijd ook een lul......:smkiss:
De dame vertelde me ook voorheen in yin yang en amnesia te hebben gewerkt.......
Bubbelbader
13 december 2011, 15:16
Heeft deze mevrouw een barcode tattoo op haar rechter onderarm?
phoenix
13 december 2011, 16:27
haar haar was rood geverfd en ik geloof dat ze wel een tatoo had ja ..., ze is er van donderdag tm zaterdagnacht.....vertelde ze me.
Nicole !
14 december 2011, 07:54
Vielleicht kann ich behilflich sein. Katharina gibt es bei uns 2
Einmal deutsch, kurze blonde Haare, hat auch mehrere Tattoos, arbeitet meist nur Montags, Dienstags und Mittwochs
Die andere Katharina ist polnisch, hat rotes Schulterlanges Haar und arbeitet meistens, Donnerstags, Freitags und Samstags, ich weiß nur nicht ob sie ein Tattoo hat
LG Nicole
tuncelimafya
6 februari 2013, 09:49
weet iemand waar deze dame nu werkt?
phoenix
5 oktober 2013, 12:25
deze dame ken ik nog van de tijd uit fun garden, ze heeft me bijna alle geheimen van fun garden verteld...jongens wat een naiviteit zat en zit er toch in mijn brein...zo weet ik ook , of zo herrinner ik me ook dat chef en cheffin van fun garden me destijds ernstig toespraken als ik om een simpel glas water voor katherina vroeg ...ze was ziek op een avond en eenmaal heftig in elkaar geramd door een kerel, zo erg dat ze een paar jaar later nog steeds voorzichtig meot doen met haar nieren die een flinke optater hadden gekregen..katharina werd door de leiding van fun garden als sluw en geldwolf beschouwd...niets is minder waar , maar niet louter sluw, de dame is gewoon zakelijk waar de roemeense dames staan te dansen en te praten wacht katherina simpel op de volgende klant die binnenkomt en helpt die klant die graag wil worden rondgeleid en neemt hem dan 5 van de tien keer mee in het bedje om te neuken ..bij Fun garden hebben vast wat mannen veel geld aan haar gespendeerd. en niet onterecht denk ik dan , want zodra katherina die ik gisteravond voor de tweede keer langdurig heb gevoeld va alle kanten is ook een lieve dame die uitstekend kan pijpen, je ballen niet vergeet, goed mee doet in alle standjes en tot de laatste drup je sperma uit je weet te melken....ik wist dat natuurlijk al in fun garden , waar ze regelmatig bezet was.........heren deze dame is ene aanrader voor hen die van een milf houden die wel safe neukt...net als arina overigens....
Deze dame is blond, half lang
niet dik en zeker niet dun, cup c en ze loopt altijd topless
bad pritt
13 oktober 2013, 15:04
Daarvoor was ik met ene poolse geweest, vierde haar verjaardag, super mooie tieten beetje hangend, dat triggerde me en het was zeker goed op de kamer maar ik miste die passie, die klik, die ik met Stella wel heel erg had..of met een Beatrice van HP.Het maar bij 20 minuten laten en de soep voor Stella bewaren dacht ik...als je al kunt denken tijdens de sex is het nooit top maar dat lag zeker niet aan haar maar aan mij, zoals elke poolse kon ze goed pijpen en deed ze alles goed maar ik kreeg mijn kopfkino niet aan bij haar,hetw as teveel service voor mij en gene passie, een hele lieve en leuke vrouw mischein nog eens in de herhaling maar alleen als ik echt die kik voel, ze kan niet tippen voor mij aan die jongere meiden, die winden me toch net iets meer op, soms ook zonder klik puur op optiek.
phoenix
2 november 2013, 13:50
Katharina is ondertussen een dame geworden waarmee ik verschillende sekstandjes uitprobeer en niets ie haar teveel omdat ook niet samen uit te proberen. Ze is een dame die er echt in geoefend heeft. zij is een dame waar mee je prima kunt vermaken en die gelukkig open stat voor het gebruik van verschillende soorten condooms. Net als brigitta een dame waarbij menig feministe inde leer kan gaan om eens te ontdekken hoe fijn het is om vrouw te zijn en van seks te geniete en het niet te veroordelen alsof de dame daar klein wordt gehouden. Integendeel katharina is een zelfbewuste dame die mannen en vrouwen veel kan leren over seks...Het was weer heerlijk toeven gisteravond
Bubbelbader
28 november 2013, 13:25
Mooie dame, echt geile tieten die ze natuurlijk niet voor niets topless aan de wereld toont. Beetje drukke prater type chaoot maar dat maakt niet uit. Goede sessie gehad, geen GFE maar wel geil. Goede pijpster. Alleen jammer dat ook zij wat onder haar oksels rook. 20 min met haar bezig geweest en afgemaakt in FT.
Omdat ik alleen briefje van 20 bij me had en wisselen blijkbaar een issue is. Zei ze spontaan dat 40 euro ook oke was. Kijk zo kan het ook.
Tony M
29 november 2013, 18:37
geknipt uit algemene tropic
Uurtje rondgelopen en nix naar mijn zin gevonden, kreeg wel constant aandacht van Katharina, goed gesprek gehad waarin ze nog maar eens haar excuus aanbood....
Uitendelijk over stag gegaan, bij het zoenen op de bang vond ik al dat ze niet zo fris rook, mond en oksels, precies zoals Bubbelbader schrijft.
Heb haar daarom ook maar niet gebeft,pijpen en ballen likken kan ze prima maar voor mij 1 keer en nooit meer, na half uurtje gestopt en 50 eurootjes afgetikt.
Tony M
10 januari 2014, 17:36
Geknipt uit algemene tropic
Na half uurtje op de bank had ik het wel gezien, wilde net gaan, komt Kathrina, binnen, gelijk om mijn nek en ik mocht natuurlijk niet naar huis, heb me overlaten hallen om nog ff een snelle sessie, terwijl ik eigenlijk niet meer met haar wilde, maar goed idereen verdiend een 2de kans.
Wat volgde was geweldig, eerst lekker tz en pzc, toen begon ze met haar kutje tegen mijn blanke sabel aan te rijden, wat geil was dat, toen ik kwam trok ze zich wel terug, heerlijke ervaring.....meer ijsberen deze ervaring met haar meegemaakt?
Uiteindelijk wilde ze 35 eurootjes, heb er 40 gegeven en met een goed gevoel afscheid genommen
phoenix
11 januari 2014, 15:37
Ik heb nooit het geroken, of op ene of andere manier bespeurd dat katharina zich niet verschoond, die opmerkingen hier zijn waarschijnlijk incidenten geweest, integendeel katharina is heel erg bezig met haar lichaam en ik weet ook waarom, maar dat houd ik uit respect liever voor me . Haar seksuele kunsten zijn voor mij al ene bezoek waard, verder is als katharina goed gehumeurd is en fit is een intelligente vrouw ook buiten de kamer...deze keer hebben heerlijk wat standjes doorgenomen en tergend langzaam geneukt en ik ook weer een pijpbeurt kreeg die je gemiddeld genomen niet krijgt van de dames van plezier...
hasta la pasta
31 januari 2014, 22:58
Ik ben vanavond voor het eerst bij Katherina op de bank gaan zitten. Ik heb er geen seconde spijt van gehad dat ik dit heb gedaan. We hebben eerst een tijdje met elkaar zitten kletsen, dat beviel me goed; heel vriendelijk en best opgewekt. Ik ben niets te kort gekomen tijdens het uurtje dat we op de kamer zijn geweest, volop tongzoenen en een hele lekkere pijpbeurt van haar gehad. Door de erg close seks met het lekkere zoenen erbij ben ik heel lekker klaargekomen. Al met al een lieve dame, ik ga op zeker nog eens bij haar op herhaling.