PDA

Volledige versie bekijken : Sun Temple -> per 5 Maart Golden Dreams



Willi69
24 september 2013, 14:59
Demnächst:

https://www.ijsberenforum.com/img/suntemple/anim_sun_temple_erueffnung.gif (http://www.sun-temple.com)

=> http://www.sun-temple.com

casio007
12 oktober 2013, 15:22
Wenn ist die öffnung erwartet?

oldie
21 oktober 2013, 20:46
Samtag angerufen und Mann teilte mit dass Donnerstag geofnet wird!?

Speelkwartier
22 oktober 2013, 09:45
Samtag angerufen und Mann teilte mit dass Donnerstag geofnet wird!?

Zal mij benieuwen. Zie nog weinig feestelijkheden op de nieuwe sites.

hollanda
24 oktober 2013, 06:55
Hopelijk gaat dit de club worden in de omgeving van Midden en Noord Oost Nederland

kinke113
24 oktober 2013, 07:01
Is er al iets bekend over de prijzen bij sun temple?

Dark&Naughty
24 oktober 2013, 08:09
Entree
Dagkaart 50 euro
Happy Hour: 11 - 15 uur 35 euro

wat de Meisjes vragen per/half uur dat horen we nog

Befgraag
24 oktober 2013, 08:41
Wanneer de club open gaat, is natuurlijk heel belangrijk, maar welke formule het krijgt is veel belangrijker. Kijk, wordt het dezelfde formule als voorheen FG had, dan is er een groot risico op mislukken. Kijk naar Marisol. Geweldig uitgebreid, prachtig van binnen, maar door slappe dagelijkse leiding is het een mat gebeuren. Neem nou Venus in Duisburg. Die formule met theke Barbara, de Sergeant Majoor voor BP, maar mijn absolute favoriet, dan gaat het lopen. Je moet de meiden vanaf dag 1 laten weten, dat ze er niet zijn om vakantie te vieren en maar doen kunnen waar ze zin in hebben. Geef deze meiden één vinger, en ze vreten je tot aan je enkels op! En laten we eerlijk zijn, met alle respect, zij zijn er voor ons en niet andersom, toch???
Bij Alina merk je het meteen. Als theke Dagmar dienst heeft, loopt de zaak op rolletjes, als die mooie Poolse Agnes dienst heeft, doen de meiden lekker wat ze zelf willen. Die daar blijven slapen bijv., gaan dan al voor 23.00 uur naar bed, om maar een voorbeeld te noemen. In dit soort clubs is discipline een toverwoord. Trouwens, zo'n formule als van Alina en Venus en nog enkele andere zou natuurlijk geweldig zijn. Alhoewel ik dan wel erg op mijn discipline moet letten. Maar goed, laten we afwachten wat het wordt. Wordt het niets in de stijl van Alina of Venus (NZC), heeft het als voordeel, dat ik vaker mijn lievelings bezigheid kan uitoefenen, want jullie weten het hé, ik
Befgraag!

Eddy_V
24 oktober 2013, 08:49
Is er al iets bekend over de prijzen bij sun temple?




zie de website. De link werkt al hoor en de openingstijden en prijzen staan erop. Lijken dezelfde als voorheen, maar het is voor mij ook al zeker 3 jaar geleden dat ik bij FG ben geweest.
Ik had m'n ogen misschien al iets langer open ;-)
Ben benieuwd naar de eerste ervaringen voor als ik eens in het noorden ben (vanuit mijn locatie bekeken)

casio007
24 oktober 2013, 11:50
SUN Temple is open. 12.45 uur
Zie nu 12 dames
Douche en toilet is aangepast zeer netjes.
Het is nog net niet af, dit zijn kleine details.
Gordijntje hier en daar, putdeksel, inrichting achter de bar, massage ruimte
Hoop dat het voor feestje klasr is.

groteberend
24 oktober 2013, 15:01
Hoe zijn de prijzen van het bezoek van een dame voor 30 min en een uur?

casio007
24 oktober 2013, 15:09
Hoe zijn de prijzen van het bezoek van een dame voor 30 min en een uur?

Volgens mij is het hetzelfde als bij andere clubs.
Net met 2 dames afgerekend 1/2 uur 50 Euro.
Dus zal uur ook wel 75 Euro zijn.

casio007
24 oktober 2013, 15:23
Ga nu net weg.
Er word met veel mensen gewerkt om het allemaal gereed te krijgen.
Keuken wordt gepoetst, rekjes geplaatst.
En de beren zijn nieuwsgierig.
Geef Sun Temple een week dan zal alles wel helemaal gereed zijn.
Zag 2 dames van GD Larrisa en Ramona.
Heb daar afzonderlijk mee gekamerd.
Er is een diversiteit aan dames.
Wat slanke jonge dames, waarvan een paar nieuw in het vak.
Maar ook een paar volslanke dames die ik daar al vaker heb gezien. ( FG )
Zij waren tijdelijk ook in VM.
Kortom voor elk wat wils.

Denk dat het wel goed komt.
Er word hard gewerkt.
Ook werden er foto's voorde website gemaakt.
Van mijn kant veel succes.

bad pritt
24 oktober 2013, 15:24
Hoe is de line up casio?
Allemaal nieuwe gezichten ?
Andere leiding/personeel ?

casio007
24 oktober 2013, 15:53
Hoe is de line up casio?
Allemaal nieuwe gezichten ?
Andere leiding/personeel ?

Wel wat nieuwe gezichten, maar ook dames die net voor de sluiting daar ook aan wezig waren..
Line up: Geen Line gezien. Personeel zijn druk om alles teplaatsen en te poetsen.
Misschien een dag later openen en alles voor elkaar te hebben zou mijn voorkeur hebben gehad.
Maar wie weet krijgen ze alles strak voor vanavond.

Zag alleen Jeanett achter de balie stond was veel aan het regelen.
Achter de bar stond voor mij ee een bekende maar weet haar naam niet.

Muziek was modern en divers, stond voor mij niet te hard.
Probeer een beeld te schetsen.
Hoe het er nu is omdat ik zie aan de reacties dat veel beren nieuwsgierig zijn.
Weet ook dat er veel smaken ijs zijn.
Dus zal ieder zelf moeten gaan om zijn of haar mening te vormen.
Voor mij heb ik gezien dat er wel veranderingen zijn doorgevoerd.
Dat er een nieuwe blonde dame de leiding heeft.
Later kwam er ook nog een paar mannen meehelpen.
Komt vast allemaal goed.
Iedereen die nu gaat "viel spass".

de duisburg spesjalist
24 oktober 2013, 15:57
Misschien een dag later openen en alles voor elkaar te hebben zou mijn voorkeur hebben gehad.
Maar wie weet krijgen ze alles strak voor vanavond.


Iedereen die nu gaat "viel spass". ik wacht nog even ik wil de club zien als hij klaar is

Snor
24 oktober 2013, 18:24
ik wacht nog even ik wil de club zien als hij klaar is

Ik ook en ik ben heel benieuwd.
Ik wacht nog een weekje of twee en ga dan eens poolshoogte nemen.
75 voor een uurtje klinkt alvast heel goed.
En met de Happy Hour prijs (35 Euro) kunnen ze bijna met Heaven7 concurreren.

oldie
25 oktober 2013, 11:04
Is het nog een beetje een feestje geworden gisteren?

bad pritt
25 oktober 2013, 11:50
Ik ook en ik ben heel benieuwd.
Ik wacht nog een weekje of twee en ga dan eens poolshoogte nemen.
75 voor een uurtje klinkt alvast heel goed.
En met de Happy Hour prijs (35 Euro) kunnen ze bijna met Heaven7 concurreren.

Vind de entree van 50 te duur..kijkend naar de regio.
Verder vind ik 50 voor een half uur ook te duur voor een kleine club en een prijs waarmee je moeilijk kan concurreren in de regio.

Service in Van Goch van 20 minuten met alles erop en eraan..kost maar 35 euro.
De volle uur prijs is voor mij niet relevant ik blijf zelden langer dan een half uur dan is bij mij de sexuele spanningsboog allang op. Denk overigens dat een uur gewoon 100 euro zal zijn.

Het lijkt qua prijzen oude wijn in nieuwe zakken daar bij de Suntemple.

Maak de entree standaard 35 zonder bier en 50 met.
En maak de kamerpijzen standaard 35 voor 20 minuten en 50 voor 30...of maak een universeel tarief van 40 voor een half uur.

Zo rijd ik lekker even verder naar Villa Venus, Penelope, Panthera, Mondial of als je erin mag H7 waar het toch echt goedkoper is.

Kijk maar met de entreeprijs erin verwerkt wat 2 x neuken kost:
2 x neuken Penelope...80 euro ( 20 min.) HH tarief..70 euro
2 x neuken VV...90 euro
2x neuken Mondial...90 euro
2 x neuken H7...90 euro..HH tarief..85 euro
2 x neuken Panthera...120 euro
2x neuken van Goch..125 euro plus drank..bij 2 x 20 min...95 euro
2x neuken Sun temple...150 euro HH tarief..135 euro

Daarmee prijs je jezelf volledig uit de markt zo simpel is het.
Van Goch ( grote regionale concurrent begrijpt dat allemaal veel beter en speelt het spel veel slimmer) trekt ook low budget neukers of veelplegers met een 35 euro tarief voor 20 minuten, als schnellspritzer heb ik daar meer dan genoeg aan en maak er dus vaak gebruik van.

Als je verder weinig extra's bied tov je concurrenten en het oude FG bood zelfs in alles veel minder dan leg je het af.
Verder concurreer je ook nog met de top clubs die allemaal veel meer bieden en niet veel verder weg liggen.
Wil je een marktaandeel p[akken dan moet je iets verrassends bieden qua sfeer en line up en dat zie ik niet gebeuren anders moet je op prijs gaan concurreren en als je nieuwe bent in een markt moet je laag gaan zitten iedere ondernemer snapt dat.

Mischien denkt de nieuwe leiding de zaken eens goed door mbt de prijzen.

Piet Plezier
25 oktober 2013, 12:03
Ik vind €50 een normale prijs. Bij van goch komt het drinken er aparf bij Behalve op zaterdag voor bierdrinkers. En €50 voor een half uur is ook een gewone prijs. Ik zelf vind 20 minuten te kort. Maar om ff op gisteravond terug te komen, het was er super gisteravond. Verslag volgt als ik van de week wat meer tijd heb.

bad pritt
25 oktober 2013, 12:09
Ik vind €50 een normale prijs. Bij van goch komt het drinken er aparf bij Behalve op zaterdag voor bierdrinkers. En €50 voor een half uur is ook een gewone prijs. Ik zelf vind 20 minuten te kort. Maar om ff op gisteravond terug te komen, het was er super gisteravond. Verslag volgt als ik van de week wat meer tijd heb.


Jij vind 50 een normale prijs maar daarom was het ook altijd zo druk in Fungarden en zo leeg in van fkk Goch en is Fg over de kop en draait fkk van Goch heel erg goed, hahahah wel het hele verhaal lezen..met 50 euro per kamergang en ook voor de entree komen ze moeilijk binnen in een markt die al helemaal vol zit.

En dat jij alleen voor het bier zuipen gaat dat doet de massa niet die komen om te neuken en zullen kijken naar hun totale neuk onkosten het is net een normaal bedrijf zo een bordeel af en toe.

Dan is het als nieuwkomer in een overvolle markt ( regionaal en in heel NRW) niet slim om hoog bovenin de boom te gaan zitten als je tenminste meer wil dan je zwarte geld witten, dus als je echt geld wilt verdienen.

de duisburg spesjalist
25 oktober 2013, 12:19
Jij vind 50 een normale prijs maar daarom was het ook altijd zo druk in Fungarden en zo leeg in van fkk Goch en is Fg over de kop en draait fkk van Goch heel erg goed, hahahah wel het hele verhaal lezen..met 50 euro per kamergang en ook voor de entree komen ze moeilijk binnen in een markt die al helemaal vol zit.

En dat jij alleen voor het bier zuipen gaat dat doet de massa niet die komen om te neuken en zullen kijken naar hun totale neuk onkosten het is net een normaal bedrijf zo een bordeel af en toe. budjet neukers moeten het ma op de vulkaan gaan zoeken daar kan geen een club tegen op en door de vulkaan kan ik iedere 2 maanden na een sauna club 50 euro per half uur is geen geld en de intree als je tijdens het hapy ouwer kom is ook niks en bp dat jij altijd op scherp sta dat je ma 20 minuten nodig heb overgens voor een uur kamer bezoek is de suntemple goed koper reken ma is 3 keer 35 is 105 en dan ben je in de suntemple 75 kwijt:biggrin:

Piet Plezier
25 oktober 2013, 12:21
Dat het over de kop ging heeft ergens andes mee te maken. Het is trouwens goed visweer. Het is alleen goed in de clubs waar jij graag komt.ik vind €50 niet te duur. En het is mooi dichtbij.

bad pritt
25 oktober 2013, 12:26
budjet neukers moeten het ma op de vulkaan gaan zoeken daar kan geen een club tegen op en door de vulkaan kan ik iedere 2 maanden na een sauna club 50 euro per half uur is geen geld en de intree als je tijdens het hapy ouwer kom is ook niks en bp dat jij altijd op scherp sta dat je ma 20 minuten nodig heb overgens voor een uur kamer bezoek is de suntemple goed koper reken ma is 3 keer 35 is 105 en dan ben je in de suntemple 75 kwijt:biggrin:

Alles is relatief....50 is niet duur maar wel in relatie tot wat andere clubs voor hetzelfde vragen !
op de vulkaan mis ik iets, gewoon even normaal ontspannen kontakt leggen met een vrouw, soms pakt het goed uit en ik heb er vaak leuke dates maar ik mis de club als ik opde vulkaan ben en daarom staan clubs bij mij bovenaan.
Nee maar ik weeg wel af, ik ga vaak en ik kijk wel naar de prijzen...en dan is bij een 50 euro tarief Suntemple voor mij te duur en zo ken ik er nog genoeg...Panthera is met 40 zone net op de grens voor mij wat ik wil betalen in een club..H7 was perfect en dat is nu voor mij te vinden in Villa Venus en Alina , Penelope en Mondial.

Maar mijn verhaal is en egoistisch maar er zit ook wat marketing achter.....zo komen ze niet binnen in die markt met wat ze gaan aanbieden ..dat weet ik vrijwel zeker. Net zoals Villa Marisol nooit iets wordt bij die prijszetting.

de duisburg spesjalist
25 oktober 2013, 12:27
even relatieveren jongens

wat heeft suntemple te bieden

en wat heeft van goch te bieden

hoe lang wil je in een club blijven helle dag of ma een uurtje of 5

wil je een pilsje drinken of niet

wil je eten
hoe belangrijk vin je de welnis
kom je kom mooie dames te neuken of stunters die pas in het vak zitten
ga je voor de gezelligheid na een club om lotgenoten te ontmoeten

bad pritt
25 oktober 2013, 12:31
Dat het over de kop ging heeft ergens andes mee te maken. Het is trouwens goed visweer. Het is alleen goed in de clubs waar jij graag komt.ik vind €50 niet te duur. En het is mooi dichtbij.

Het waait te hard om te gaan vissen.:wink:
En Bakvissen heb ik ff geen zin in.

Ik heb het snel naar mijn zin in een club dat weet je.
Maar ik kijk toch echt ook naar de prijs, maar je snapt het hele verhaal denk ik niet.
Het gaat erom dat je als nieuwkomer met een vrijwel identiek product en duurdere prijzen als je concurrenten nooit voet aan de grond krijgt en je dus ook in je prijsbeleid daar iets op moet vinden wat jou een voorsprong geeft of een gelijke startpositie als je concurrenten.

Dat jij 50 euro wel oke vind om je en avond vol te laten lopen snap ik, is ook niet duur maar ik ga 2 x neuken en dan ben ik 150 euro lichter, dat vind ik gelet op de concurrentie iets te duur.

bad pritt
25 oktober 2013, 12:33
Dat het over de kop ging heeft ergens andes mee te maken. Het is trouwens goed visweer. Het is alleen goed in de clubs waar jij graag komt.ik vind €50 niet te duur. En het is mooi dichtbij.

Het ging over de kop omdat er niemand meer kwam door een belabberde line up en sfeer, te dure prijzen in de regio, een goede line up in Van Goch, oncompetente leiding zonder ervaring die het schip niet omkregen, de viscieuze cirkel.

Befgraag
26 oktober 2013, 02:11
Ik woon op 15 min. van de Sun Tempel (ST), maar als ik ook wil eten, ga ik wel ff door naar van Goch. De Vulkan is mij te veel trappenhuizen en daarbij hou ik niet van afwerksex. Daarvoor kan ik dicht bij huis ook terecht bij PTE. Dan toch liever naar VV, Alina, Grimberg of Arabella. Lekker relaxed uitgebreide service, en altijd wel iets van mijn gading. Skinny en/of slank, lekker naakt rondhuppelend. Ik kom niet om te eten of voor bier of sterker. Voor het geld wat ik neertel in laatstgenoemde RTC's neuk ik voor max. 120 euro, 3 x met alles erop en eraan. De laatste x dat ik in FG was, waren de echte toppers Monica, Lorena en Aryana al weg. Wat er nog zat, had meer aandacht voor de gokmachines, dan voor de klanten en zo gebeurde het, dat er steeds minder beren kwamen. Daarbij genomen, dat voor de entree prijs er steeds slechter eten was, maakte de beren ook niet blijer. Kijk naar VM. Ze hebben nu prima eten en de kok doet echt z'n best, maar als de meiden er maar wat bijhangen en net zo enthousiast zijn als een baksteen, ja, dan gaat ook VM niet echt lekker lopen. Ik zeg het elke keer. Redelijke prijzen en een slavendrijver (sergeant majoor) aan de theke en de meiden weten precies waar ze aan toe zijn. 3 ontevreden klanten en ze kunnen een andere stek opzoeken. En zo hoort het ook. Ondanks de strengheid in Alina en VV, is er toch een prettige sfeer. Misschien scheelt het, dat ik ook met de thekedames een goed contact heb. Aan de andere kant, BP schreef het ook al. In de RTC's is het gewoon prettig toeven,met een praatje links en rechts en uiteindelijk bepalen met wie je effe het bed deelt. Neen, eerst maar de eerste 50 reakties afwachten alvorens richting ST te gaan. De eerste berichten v.w.b. de prijs zijn in ieder geval niet uitnodigend. Ook bij mij loopt het geld wat langzamer binnen.

casanova111
26 oktober 2013, 09:17
Tja ben benieuwd , misschien toch zelf gaan kijken.
Is er een compleet nieuwe leiding of andere mensen en toch dezelfde eigenaren met een constructie(dit om belastingtechnisch/ilegale redenen)?
Maakt me ook niet uit, als het maar strak geregeld is.
Begrijp dat niet alles klaar kan zijn, maar als het al open is en de mensen nog bezig zijn vindt ik dat persoonlijk niet goed.
Als ik de verhalen zo hoor is het nog niet 100%, maar goed het beste kan je zelf gaan kijken.
Prijzen mag een ondernemer zelf bepalen, of het slim is dezelfde of hogere prijzen aan te bieden komen ze vanzelf achter.
we zullen zien, als ik ga(weet nog niet zeker) horen jullie van mij.
Vond FG altijd eigenlijk wel potentie hebben (zoals velen weten) zijn die niet goed benut.

Opa57
26 oktober 2013, 16:49
Mooie marketing filosofie van 2 heren.. Ga er van uit dat er ook een klik moet zijn, ook daar zal, bij vertrek, ook de eind conclusie vanaf hangen.. Verbaast mij dat ik eigenlijk alleen lees over geld, is zeker belangrijk, maar nog belangrijker zijn de prestaties of liever gezegd de prestatiedrang van de aanwezige dames in Sun Temple. Nu blijft het laatste half jaar van FG hangen, terwijl een flitsende start van Sun Temple het onderwerp zou moeten zijn, dat mis ik dus helemaal ! Over marketing gesproken !!

Befgraag
26 oktober 2013, 22:38
Als ik zie, dat er van de aanwezige meiden er nog geen foto te vinden is op de website, dan mankeert er veel, heel veel aan de marketing van ST. Als ik daarbij optel dat er, ondanks contact met 2 dames daar geen persoonlijk bericht over staat, dan twijfel ik toch erg sterk aan de prestatiedrang van de meiden. Ik hoef als gebruiker, als klant geen marketing te plegen, dat dient door de betreffende club én de dames te gebeuren. Natuurlijk gaat het ook om geld. Ik moet er hard voor werken, dan mag ik verwachten dat club én dvp's ook werken voor hun geld. Gevolg is, dat ik die clubs opzoek waar het kostenplaatje het beste tot zijn recht komt. Lijkt me niks mis mee te zijn, toch???

phoenix
27 oktober 2013, 21:49
befgraag jij moet commandant worden , dat helpt vast!

Befgraag
27 oktober 2013, 23:01
Phea, weet je ergens een vacature voor me? Ik wacht al heel lang op zo'n job :biggrin: . Ik beloof je, dat ik iedere klacht persoonlijk onderzoek en er heel diep in ga!:tongue:

bad pritt
28 oktober 2013, 09:13
Als ik zie, dat er van de aanwezige meiden er nog geen foto te vinden is op de website, dan mankeert er veel, heel veel aan de marketing van ST. Als ik daarbij optel dat er, ondanks contact met 2 dames daar geen persoonlijk bericht over staat, dan twijfel ik toch erg sterk aan de prestatiedrang van de meiden. Ik hoef als gebruiker, als klant geen marketing te plegen, dat dient door de betreffende club én de dames te gebeuren. Natuurlijk gaat het ook om geld. Ik moet er hard voor werken, dan mag ik verwachten dat club én dvp's ook werken voor hun geld. Gevolg is, dat ik die clubs opzoek waar het kostenplaatje het beste tot zijn recht komt. Lijkt me niks mis mee te zijn, toch???

De rote teppich clubs: fkk Alina, Villa Venus, Arabella, Villa Verano, en Grimberg sauna, zijn qua prijs /kwaliteit niet te overtreffen.
Ga je puur om voor weinig geld 3 x super lekker te sexen dan krijg je het nergens beter en ben je rond de 120 euro kwijt.
Ook als je ongeacht geld gaat voor de lekkerste en beste service krijg je het nergens beter.

Daarom ga ik binnekort kijken in ST, maar echt wakker lig ik er niet van, ik geef mijn neukgeld momenteel veel liever uit in de RTCees.

Befgraag
28 oktober 2013, 09:44
Daarom ga ik binnekort kijken in ST, maar echt wakker lig ik er niet van, ik geef mijn neukgeld momenteel veel liever uit in de RTCees.

In een RTC weet je zeker, dat je gaat scoren, in alle andere clubs moet je geluk hebben. Ik wacht jouw oordeel over ST af BP, de ervaring heeft mij geleerd, dat we dezelfde standaard hanteren, met soms afwijkende modellen. Ik ga echt alleen voor zo skinny mogelijk (met zo groot mogelijke schaamlippen), terwijl jij wat breder bent geörienteerd in dat opzicht. Gelukkig maar, zitten we elkaar tenminste niet in het vaarwater. Hoe dan ook, nog veel neukplezier en misschien tot ziens!

deskjet
28 oktober 2013, 13:46
Zo en wie heeft er nu echte informatie over de Sun Temple

bad pritt
28 oktober 2013, 14:13
Zo en wie heeft er nu echte informatie over de Sun Temple

Jij bijvoorbeeld ?????:)
Als je eigen bijdragen bescheiden zijn heb ik geleerd dat je jezelf ook beter bescheiden kunt opstellen maar je bent meer van de bekende overdreven grote Nederlandse mond. De eisende ondertoon vind ik lachwekkend.:wink:

Bubbelbader
29 oktober 2013, 15:03
Ik heb morgen overdag toch niets te doen en wil hier eigenlijk wel gaan kijken. Naar verwachting zal het wel rustig zijn. Is er iemand die zin heeft om samen te gaan. Heb ik tenminste wat te ouwehoeren.

deskjet
30 oktober 2013, 11:15
de reactie van bad pritt vind ik wat overdreven het enigste wat ik ermee bedoelde was dat de discussie niet meer over Sun Temple ging, maar ja sommigen vatten het verkeerd op, ga volgende week zelf ook eens kijken en zal dan zeker een reactie plaatsen (hier laat ik het ook bij)

bad pritt
30 oktober 2013, 11:27
de reactie van bad pritt vind ik wat overdreven het enigste wat ik ermee bedoelde was dat de discussie niet meer over Sun Temple ging, maar ja sommigen vatten het verkeerd op, ga volgende week zelf ook eens kijken en zal dan zeker een reactie plaatsen (hier laat ik het ook bij)

Ben benieuwd Deskjet, belicht dan ook meteen even de sfeer en de houding van de dames, want een raambuurt perspectief op een club heb ik niet.

Binnenkort ga ik er ook kijken.

Alvast veel plezier wens ik je Deskjet.

casio007
30 oktober 2013, 16:06
Van middag ST bezocht.
Dames aantal is gegroeid.
Denk nu stuk of 15, Ramona en Larissa niet gezien.
Voor mij weer wat bekende gezichten.
Sevgi en haar zus, Roxanna en Melinde.
3 sessies gehad en dst was van goed niveau.
Ga niet in details want dat doe ik nooit.
Het geeft nooit een garantie dat wat ze met mij wel doen en bij iemand anders niet.
Wel het gebruikelijke: TZ . PZC en NMC.
Kortom met de dames 'viel spass gehabt'.
De diversiteit is groot zie nu ook de website.
Vanmiddag werden er weer foto's gemaakt van de nieuwe dames.
Deze zullen vast binnen kort op de site staan.
Verder zijn de werkzaamheden niet meer bezig.
Een nieuwe blonde dame heeft de touwtjes in handen.
De dames spreken er wel over.
De regels zijn iets aangetrokken.
Zover ik het nu kan bekijken is dat wel goed.
VB roken alleen nog buiten.
Heb een fijne middag gehad en ga nu naar huis.

Bubbelbader
31 oktober 2013, 08:37
Casio omschrijft het mooi neutraal. Ben het niet altijd eens met BP maar in dit geval wel. Sun Tempel is gewoon op alle fronten een voortzetting van FG. Er mag dan hier en daar wat veranderd zijn maar ik begrijp werkelijk niet dat er nog zoveel aan mankeert als je een doorstart maakt. Je zou dan toch moeten weten hoe het werkt.

Prijzen hetzelfde 50/80
Veel dezelfde dames die terugkeren nu het weer open is.
Eten, mwou mwou, geen kaas geen halvarine/broodsmeerspul
Bios beeld van de beamert totaal niet afgesteld, je krijgt er bijna een epileptische aanval van als je er 5 min naar kijkt.
Dames interacteren op dezelfde wijze als voorheen. Geen bios strategie van hen.

Er wordt idd gekletst over de thekefrau.

Seen it done it, next one.

bad pritt
31 oktober 2013, 09:07
Casio omschrijft het mooi neutraal. Ben het niet altijd eens met BP maar in dit geval wel. Sun Tempel is gewoon op alle fronten een voortzetting van FG. Er mag dan hier en daar wat veranderd zijn maar ik begrijp werkelijk niet dat er nog zoveel aan mankeert als je een doorstart maakt. Je zou dan toch moeten weten hoe het werkt.

Prijzen hetzelfde 50/80
Veel dezelfde dames die terugkeren nu het weer open is.
Eten, mwou mwou, geen kaas geen halvarine/broodsmeerspul
Bios beeld van de beamert totaal niet afgesteld, je krijgt er bijna een epileptische aanval van als je er 5 min naar kijkt.
Dames interacteren op dezelfde wijze als voorheen. Geen bios strategie van hen.

Er wordt idd gekletst over de thekefrau.

Seen it done it, next one.

Goed dat je het niet altijd met me eens bent, als we allemaal hetzelfde zouden denken, was the brave new world binnen handbereik.

Ik heb ook dat vermoeden dat het een voortzetting is van het oude FG en daarmee gaan ze het wederom niet redden.
Ik ben heel veel in FG geweest in de betere tijden onder Esso en in de waardeloze nasleep tijd met die zoon van hem als leiding.
Ik zal de nieuwe tent eens vergelijken met de oude binnenkort, maar sfeer dat snapten ze hier nooit echt heel goed, Fg was gewoon heel vaak een raam buurt in een club ondergebracht.

Alle meiden hingen als los zand aan elkaar, interesse in klanten vaak nul, geen animatie, in ieder geval geen spontane.
Je kiest je meisje net als je een raamhoer kiest en doet je ding.

Voor sommige mannen prima en je zag ze daar avonden zitten met een smile op hun bakkes maar ik vind het zo helemaal niks. We zullen zien of dat verandert is.

Oude vrouwen terughalen met hun waardeloze instelling, is een grote fout.
Kijk een Mona die daar er ook flink onderkoeld raakte en die ik kende als een veel hartelijkere en warmere vrouw, of een Lorena en Aryanna als optick fucket, of dat pijpwonder uit rusland, Cristina oke maar de rest van die pakezels, laat die aub in de stal blijven staan.

Als Bubbelbader gelijk heeft zeg ik ook: seen it, hate it, next one please.

casanova111
31 oktober 2013, 20:44
Tja wat zal ik zeggen..
Ik ben er geweest.
En eigenlijk een voortgang van fungarden...wel wat netter.
Maar niet compleet en geen supersfeer zoals eigenlijk altijd.
Ik begrijp dat als je net open het niet allemaal 100% kan zijn, maar 95 % moet wel.
In mijn ogen was alles nog maar voor 75% af...ga dan later open, vooral las je de voor geschiedenis kent.
Ik heb een normale middag gehad, maar ga er absoluut niet snel meer heen.
Dames waren zoals ik ze ken van fungarden, sommige wel leuk andere half dood...
Ach ik heb het gezien, jammer maar helaas, volgende club

Opa57
1 november 2013, 18:42
Begrijp ik goed dat Mona hier weer zit? Zo nee, waar dan wel?? Prima vrouw met excellente sexbeleving !

Rood
3 november 2013, 07:14
Ik ben nieuw in het geven van reacties ,

maar ik ben er geweest en er is weinig veranderd ! De douches zien er beter uit alleen je breekt je nek over de putjes ( geen deksels). Muziek is drama valt elke keer uit! De dames zitten er met een lang gezicht lui te wezen. Nee het is gewoon fungarden 2 voor mij. Dames zijn ook negatief over de gaan van zaken! Denk niet dat ze het redden!

stephan
3 november 2013, 08:38
Hier was ik al bang voor. Zo gaan ze het niet redden. Ik ben gisteren meer weer doorgereden naar Van Goch, waar ik mij weer prima heb vermaakt.

Piet Plezier
3 november 2013, 13:07
Begrijp ik goed dat Mona hier weer zit? Zo nee, waar dan wel?? Prima vrouw met excellente sexbeleving !

Mona zit in Babylon volgens de laatste berichten.

Rood
5 november 2013, 19:51
weet trouwens wanneer Julia hier werkt zag haar vorige week even, maar nadien niet weer gezien.
Het is de grotere julia met spleetje tussen de tanden en tatoe om haar enkel!! Met Bruin stijl haar, roemeense

mynasch
5 november 2013, 20:17
Mona zit in Babylon volgens de laatste berichten.

ik heb er beging oktober inderdaad in Babylon gezien, maar vorige week was ze daar niet en ook niet meer op de aanweigheidslijst/dames lijst.
Ze meldde zelf dat ze elders aan de slag zou gaan, maar niet in sun temple. Geen idee waar wel. Iemand een idee, prima meid met super service!!!

Befgraag
14 november 2013, 15:20
Vandaag met mijn vrijkaartje, waarvoor natuurlijk mijn dank, in ST geweest (lees FG2). Over het interieur hoef ik niets te zeggen, wat hiervoor daarover geschreven is, is genoeg. Maar dan, de muziek is een ramp. Wat een kolere herrie! Om agressief van te worden. De line up bestond uit 10 dames. Ik heb eens wat rondgekeken en mijn keus viel op Sisi of Sissie, een zwartharig Bulgaars vrouwtje van 25, met kraaienpootjes als een 45-jarige. Haar service was zonder meer goed te noemen, maar het totale beeld van ST is toch super negatief. Zou de nieuwe eigenaar echt niet in de gaten hebben, dat het zo dezelfde kant opgaat als met FG. Kijk, dat er van de 10 dames maar één bij mij in de smaak viel, ligt natuurlijk aan mij. Maar dan hun gedrag. Totaal ongeïnteresseerd en de Oost-Europese dames keken je zowat je berenvel uit. Zelfs als je duidelijk laat merken, geen interesse te hebben, blijven ze je aanstaren. Er is er geen één, die eens een dansje doet, of even rondloopt om de aandacht op zich te vestigen. Kortom, het gaat weer heel laaaaaaang duren, alvorens ik weer een voet in deze graftombe zet. Zelfs als alles echt helemaal pico bello voor elkaar is, blijft het een waardeloze tent. Totaal geen sfeer. Dan het eten. Als je bij de entreeprijs ook eten geeft, doe het dan fatsoenlijk en geef geen droog brood weg. In een RTC krijg ik op verzoek nog beter te eten, dan hier. Het beste neem je zelf je lunchpakketje mee. Het is voor mij de dichtsbijzijnde club, maar helaas ook één van de slechtste. Een volgende keer dus maar weer naar de RTC's of evt. van Gogh o.i.d. Of er iets echt positiefs was? Ja hoor, heb weer eens lekker kunnen beffen, dat wel. Want ja, ik
Befgraag!

casio007
14 november 2013, 21:32
Ga binnenkort mijn vrijkaartje inwisselen.
Befgraag is niet al te positief over Sun Temple.
Begrijp dat ook wel, zoals hij het beschrijft is het ook weinig anders geworden FG2 of ST.
Er zijn wel wat zaken aangepast douches en toilet.
Maar verder nog veel hetzelfde.
Wat de dames betreft ieder zijn smaak.
Sisie is niet een juweeltje om te zien ook niet qua figuur.
Maar haar service was uitstekend.
Zijn larissa en Ramona ( beide van GD )Aranya er niet en een mooie blonde skinny dame.
Deze dames en zeker Larissa is een pareltje om te zien.
Helaas haar service is wat minder,
De andere dames zijn ook niet mij eerste keuze.
Als het dan inderdaad FG2 gaat worden, rijd ik wel 15 minuten door naar VM.
Zal volgende week mijn vrijkasrtje inwisselen en mij conclusie trekken.

Eddy_V
14 november 2013, 23:55
Ga Maar h


Zijn larissa en Ramona ( beide van GD )Aranya er niet en een mooie blonde skinny dame.

Deze dames en zeker Larissa is een pareltje om te zien.


.




Is dit Dominicaanse Ramona die in 2012 bij Van Goch gewerkt heeft??
(met "nicht" Caro).
zijn

Big30
15 november 2013, 00:08
Is dit Dominicaanse Ramona die in 2012 bij Van Goch gewerkt heeft??
(met "nicht" Caro).
zijn
Volgens mij is het deze Roemeense Ramona:
Sweet sweet little Ramona (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?35890-Ramona-%28Roemeense%29)

Rood
15 november 2013, 18:12
Ik heb het vanmiddag nog eens geprobeerd, 12 dames bijna allemaal ex fungarden. Eten viel tegen. En mij dood geschrokken toen een dame achter de bar ( zij werkte ook al bij fungarden , kleine roemeense met kort rood/bruin haar ) stiekum foto's van een klant maakte met zo'n nieuwe iPhone 5 . Even later zag ik dat de foto naar een van de andere dames aan het sturen was! Ben ook meteen vertrokken ga maar weer naar van goch! Daar heb je dan meer discretie denk ik. Wat een blamage!

casio007
15 november 2013, 21:08
Dit kan niet waar zijn.
Dat de dames foto's maken en deze doorsturen aan elkaar.
Zou dit graag uitzoeken en ga dat ook doen.

Ramona is niet de Dominicaanse uit van Goch.
Het is sweet Ramona en uit Roemenië.

Kan er nog steeds niet bij over de foto's.
Hoop alsjeblieft dat het niet waar is.
De laatste keer dat ik er was mochten de dames geen telefoon gebruiken.

Rood
16 november 2013, 00:21
Ben net terug , de dame die foto's nam was een roemeense met rood/bruin "ja ik zou zeggen polka haar" kort haar! Rond kopie normaal postuur , high school type, ze heeft een nieuwe iPhone 5! Ze werkt wel eens achter de bar maar ook als dame van plezier daar ! Was in de laatste fase van fungarden daar ook al actief. Kom misschien nog wel op haar naam.

de duisburg spesjalist
18 november 2013, 18:06
wat denk je willem2 het wordt onderhand tijd dat ik mijn vrijkaartje in ga wisselen voor een on afhankelijke beoordeling wand dat kennen er ma weinig :eek:

Speelkwartier
24 november 2013, 08:49
Gisteren na afwezigheid van een lange tijd de vernieuwde locatie in Emmerich met een bezoekje vereerd. Het is redelijk verbeterd t.o.v. FG (schonere en frissere uitstraling), hoewel er nog wel veel moet gebeuren. Het bier en de koffie waren in ieder geval prima en de schnitzel smaakte goed. Na door de Thekefrau hartelijk ontvangen te zijn, ging ik na zoveel tijd weggeweest te zijn, vol goede moed naar binnen met een frisse jas en nieuwe passende slippers. Binnen is niet wezenlijk veel echt veranderd, maar dat komt nog werd mij verteld. De meisjes die er zaten, veelal Roemeentjes, waren deels nieuw en deels uit FG tijden. Voor de namiddag was het t.o.v. FG tijden wel beter qua line up en uitstraling. Er werd niet gegokt en zoals voorheen bleven de dametjes niet uren achter in het kleedhok hangen, dat is positief. Op inspectie boven (met Jasmin een nieuw mooi meisje) zag ik geen veranderingen, jammer, daar is nog wel wat te doen, maar voor een half uurtje is het verder prima toeven. Je merkt dat de leiding een stuk verbeterd is en als er wat meer beren en charmante dames zouden komen wordt het zeker voor mij weer een vertrouwd adres. Bij het afscheid nog een kortingsbonnetje voor de volgende keer ontvangen, is altijd welkom en met een goed gevoel naar huis gereden.

Piccolino
24 november 2013, 09:46
Met het vrijkaartje nu voor het eerst deze club bezocht op een dinsdagmiddag. Was ook nog nooit in Fungarden geweest, dus alle was nieuw voor mij. De Nederlandse Thekefrau was vriendelijk. De club ligt lekker dichtbij de grens. Sanitair en eten in orde. Discrete parkeerplaatsen. Tot dusverre dus veel positiefs te melden.

Dan de minder rooskleurige kanten. Om 12 uur was de club al een uur lang open, maar er zaten maar twee dames. Om 13 uur was er slechts 1 bijgekomen. Alle drie waren het geen schoonheden. Om 13.30 dan maar met de op zich vriendelijke Cubaanse Isabella de kamer op gegaan. Was nog best een aardige sessie. Het probleem bij deze club is toch wel de line-up. Ik vroeg naar Larissa, maar die blijkt de club al weer voorgoed verlaten te hebben.

Als je met deze line-up tevreden bent, dan kan men misschien zelfs beter even naar Coco Plaza in Duiven rijden. Daar betaal je 65 Euro voor een half uur, en geen toegang. Met het vrijkaartje (waarvoor nogmaals dank Willem2!) was het best aardig, maar ik zou er zelf geen 50 euro voor willen betalen. Verder vind ik de donkere inrichting ook wel een beetje somber, en met zo weinig (en ook nog droevige) dames, is dit geen club waar ik heel erg vrolijk van wordt. Ik blijf het wel volgen, want misschien wordt het aanbod in de toekomst wat beter...

bad pritt
24 november 2013, 10:31
Gisteren even geweest, 2 uur gebleven. langer hield ik niet vol.
line up matig met wat meiden, de lelijkere uit de FG tijd)
, paar aan de onderkant van de optiek ladder, een partytreff optiek dame, een mooie jonge skinny Brasil dame en 2 mooie jonge roemsen ( Jasmin en Valeria??) uit Planet Eden ( club van de nieuwe eigenaar). Totaal schat 10 stuks of zo.
4 beren aanwezig op de zaterdagavond om 20.00 uur en dat zou alleen maar minder worden tot 22.00 uur. Toen zat er nadat wij weggingen nog 1 en stonden 3 auto's op de parkeerplaats.

Facts:
-Eten heel matig.
-Draaiden ieder half uur zelfde muziek band.
-Verbeterd, niks, ja wat kleinigheden veranderd.
-Sfeer nog minder als in het oude Fungarden in de slechte tijd.
-line up op 2 Planet Eden meiden na matig, tot heel matig.

Tijd bij de hele leuke en lekkere roemse dames van Planet Eden gezeten ( die zich er ook kapot verveelden en het niks vonden), wat gegeten en gegokt, vervelend geanimeerd door een paar profies, en toch maar snel naar van Goch gegaan waar veel meer sfeer was en een veel betere line up.

Iedereen die hier met goed nieuws verhaaltjes komt, sorry daar doe ik niet aan mee, het is nog sfeerlozer en leger dan in het zieltogende Fungarden vlak voor het einde. En de line up is matig. Zien er maar 3 vrouwen goed uit.

Zoals ik het gisteren zag is het een van de matigste sauna clubs in NRW die ik ken,het heeft helemaal geen zin om hier op bezoek te gaan. Voor 50 euro entree zou ik me zwaar bekocht voelen. Weet niet wat de nieuwe eigenaar wil maar zo gaat het helemaal niks worden. Het gaat lang duren voor ik er weer een voet over de drempel zet.

Ik had graag wat anders getikt.
Maar het is zoals het is.

oldie
24 november 2013, 21:29
Het valt me op dat er erg negatief geschreven wordt over Sun Temple. Ik ben deze week geweest en vond het prima. Het is brandschoon, de aanwezige meiden kwamen positief over. Naast vertrouwde gezichten ook nieuwe schoonheden.
Dat het niet wit zag van de beren was op zich niet erg, dan is er keuze.
Elke club die dicht gaat, verliest een tijdje klanten. Dat komt best wel weer goed als ze de huidige instelling houden en, zoals de bedoeling lijkt, ook de kamers gaan opknappen.
Ik ga zeker weer terug.

Rood
26 november 2013, 08:48
Welke dames werken er momenteel??

casio007
27 november 2013, 22:32
Ben net terug , de dame die foto's nam was een roemeense met rood/bruin "ja ik zou zeggen polka haar" kort haar! Rond kopie normaal postuur , high school type, ze heeft een nieuwe iPhone 5! Ze werkt wel eens achter de bar maar ook als dame van plezier daar ! Was in de laatste fase van fungarden daar ook al actief. Kom misschien nog wel op haar naam.

Heb vandaag mijn vrijkaartje ingeleverd.
Er waren zeer weinig dames aanwezig.
De dame die ik zocht met de fotocamera was niet aanwezig.
Heb wel even met de nieuwe bazin gesproken.
Ze was op de hoogte van het camera incident.
Je zag dat ze er van baalde, f...... telefoon.
Ze had het met de dames besproken.
Volgens haar en de dames was er een groepsfoto met een klant genomen die dat gevraagd had.
Deze werd door de dames onderling door gestuurd.
Volgens de bazin mogen de dames geen telefoon meer gebruiken.
Alleen nog in de kleedkamer.
Ook verontschuldigde ze zich voor de weinige dames.
Er waren alleen wat oudere dames aanwezig.
Dus geen jongere slanke ( meestal Roemeense) dames.
Vanaf donderdagmiddag, vrijdag en zaterdag zijn er wel mooie jongere slanke dames aanwezig.
Zag wel dat er weer kleine zaken zijn geregeld.
Haakjes bij de douche, herentoilet afgedopt, opstelling koeling en banken verzet.
Ontvangst door bazin bij de ingang en ook als thekefrau.
Ze doet alles zelf en heeft de touwtjes wel in handen.
Ik denk dat ze zeker probeerd om FG te veranderen en te vergeten voor Sun Temple.
Maar voor een aantrekkelijke club heb je wel mooie leuke en lekkere dames nodig.
Zodat wij beren er ook wat te verteren hebben.
Er waren vanmiddag 3 beren aanwezig en 6 dames.
Zag wel een mooie lekkere getinte dame Isabella.
Heb daar een heerlijke sessie meegehad.
Hoop dat de bazin gauw nieuwe dames kan vinden.
Deze club heeft wel potentie maar zonder dames gaat het niet goed komen.
Website is niet up to date wat betreft dames.
Ook hiervoor komt een nieuwe site. Bazin kan hem zelf niet beheren voor de aanwezigheid dames.
Voor mij een prima club voor een kort verblijf met lekkere sex met de dame van je keuze, als die er is.
Niet een club om lekker lang te loungen en naar mooie dames te kijken.

casio007
28 november 2013, 16:22
Hi Rood. Begrijp je reactie en ook ik ben er niet blij mee.
Inderdaad is dat een ander verhaal als dat de bazin mij vertelde.
Denk dat de dames de nieuwe bazin om de tuin leiden.
Laten we het positief zien dat de dames er op gewezen zijn.
En dat wij beren hebben aangegeven dat wij hier niet vangediend zijn.
Ook weet de bazin dat ze zaken strakker moet aanpakken.

de duisburg spesjalist
2 december 2013, 20:24
zaterdag mijn vrijkaartje ma is verzilvert . de club moet weer helemaal van onder beginnen het is er wel allemaal op geknapt kleedruimte gelijk achter de teke wordt gesloten door een gordijn ma ziet er netjes uit nieuwe badslippers aanwezig genoeg in iedere maat . de doezjes netjes opgeknapt voldoende warm water je hoef er niet iedere keer op de knop te drukken . barruimte zag er netjes uit er staat een dans paal in het midden koelkasten vol met bier verschillende soorten . de sauna was goed op temperatuur en bevind zich buiten . helaas was de jacuzzi niet n gebruik daar kom volgens de teke ook verandering in er worden nieuwe jacuzzi's geplaats spoedig. . als je gaat doezen moet je een handdoek aan de teke vragen het is misschien wel makelij als ze daar schapen maken dat je ze zo kan pakken.

kwa damens was er niks voor mijn bij allemaal partytref xanten uiterlijk hier kom volgens de teke ook verandering in deze week nog

eten was er gewoon slecht zaterdag . maar volgens de teke kom daar woensdag verandering in er kom een kok :freu:

gastvrijheid was uitstekend de club verdient een kans en ik zeg ma zo willem2 deze club moeten we in de gaten houden stuur me er over een half jaar nog is heen :biggrin:

ook het buiten verblijf wordt in de toekomst vernieuwd er zijn zelfs plannen voor een zwembad en die mogelijkheid is er ook :biggrin:

dit is een eerlijk verslag deze club verdient het niet om af gekraak te worden het heeft een nieuwe eigenaar en geef die eigenaar de kans om zich te bewijzen de intree is 35 euro als je voor 15.00 uur binnen kom misschien is het wel een idee om 35 euro intree te vragen vanaf vragen va 18.00 uur tot 22.00 uur als de club tot 05.00 uur open is vrijdag was het er hartstike druk heb ik van meerdere gehoord zaterdag we blijven deze club gewoon volgen stel ik voor

Megaboob
3 december 2013, 23:27
Ik ben vanavond met mijn vrijkaart (Bedankt Willem2!) naar Sun Temple gegaan voor een eerste kennismaking. Ik ben nooit eerder in voorganger Fun Garden geweest, dus ik kan geen vergelijking maken. Ik heb dit topic altijd wel met interesse gevolgd in de loop van de jaren, maar vond de berichtgeving altijd te wisselvallig om daar zo maar op af te gaan. de vrijkaart gaf me een unieke kans om zelf eens polshoogte te gaan nemen. Op een dinsdagavond, wellicht niet de beste dag van de week qua aantal dames en line up, aan de andere kant wel een representatieve steekproef. Onderstaand verslag is dan ook mijn beleving, en mijn gevoel bij de club.

Fungarden was makkelijk vindbaar met mijn navigatie, dat is een pluspunt. De club heeft een goed parkeerplaats, waar het helaas verdacht rustig was (2 andere auto's) dus dat beloofde niet veel goeds qua bezoeks aantal. Aan de andere kant, des te meer meiden voor mij, dacht ik optimistisch! Netjes ontvangen door de theke, vrijkaart zonder problemen omgezet in een badjas en sleutel. Omkleedruimte ziet er redelijk nieuw en fris uit, lockers prima op orde, bankje om op te zitten om sokken en schoenen aan en uit te doen indien nodig.

De douches zien er ook vernieuwd uit, en waren goed. Goed warm water, geen drukknop, mara onbeperkt douchen, dat is heerlijk, en een aanrader voor andere clubs die dat niet hebben. Lekker ruikende zeep ook.

Bij binnenkomst, iets voor 21.00 gelijk even naar de bar gelopen, cola light besteld, en snel gekregen, dat was niet vreemd, want naast mij waren er nog twee andere ijsberen, en 10 dames aanwezig. Geen actie, geen paaldansact (terwijl de danspaal prominent in het midden van de zaak staat). Muziek op een redelijk nivo, niet te hard, wat ik wel prettig vind. Niemand rookte binnen, dus waarschijnlijk houd men zich aan het rookverbod. Ik ben een niet roker, en juich dat uiteraard van harte toe.

Even rondgekeken, naar een sauna gezocht (toch belangrijk in een sauna club), die bleek buiten in de tuin te staan. Buiten was het koud en mistig, dus niet optimaal om daar doorheen te moeten in de winter. De sauna zag er netjes uit, was bloedheet (98 graden, zo moet dat), en er stond vreemd genoeg een briefje op de deur dat er om de twee uur een aufgus zou zijn, en dat de sauna maar tot 22.00 open zou zijn. Vreemd naar mijn idee, want een saunaclub zonder sauna waar je in kunt is geen saunaclub!

Ook nog even in de bakken met eten gekeken. Gelukkig had ik geen honger, want wat ik daar aantrof kan helaas niet goedgekeurd wordne door Rob Geus en/of de keuringsdienst van waren helaas. totaal doorgekookte macaroni, en een zeer vage, riekende saus die waarschijnlijk al de hele dag had staan pruttelen. Ik zag een paar dames eten in het kleine restaurant gedeelte, en dat was zonder uitzondering besteld eten, slim van de dames, want nu hebben ze morgen in ieder geval geen voedsel vergiftiging! Megaboob waagde zijn gevoelige maagje daar ook niet aan in ieder geval. Eten lijkt dus een verbeterpunt te zijn voor deze club!

Dan het meest belangrijke van een club voor mij, de line up! Tja zonder nu heel cru te willen zijn, die is helaas zwaar onder de maat. Ik durf zonde rmeer te stellen dat ikzelf de best uitziende persoon in de club was. De mede beren die mij kennen weten dat ik geen Brad Pitt ben, maar ook niet moeders lelijkste gelukkig, laten we het op een gewone gemiddelde Nederlandse 40-er houden. Een aantal dames waren duidelijk "over de houdbaarheidsdatum heen", met alle respect voor de betreffende dames, maar met dames die duidelijk veel ouder waren (en er ook zo uitzien) dan ik ga ik niet op kamer. Dan een paar wat jongere dames, met een gemiddelde "partytreff" look, wederom met alle respect voor de dames, maar dermate mollig en onknap dat mijn jongeheer er eerder kopud dan warm van werd.

Goddank kwam er even laten een jonge Roemeense op een bank zitten, de 23 jarige Violetta (vandaag eerste dag vertelde ze, afkomstig uit Planet Eden, van dezelfde eigenaar.) deze dame had in ieder geval een slank en strak figuur, een B/C cup, en lang haar. helaas een niet geweldig knap wat spits gezicht, en een lilijk gebit, en helaas een niet welriekende mond. Maar gezien de opties stak zij er met kop en schouders bovenuit voor mij, en was ze bovendien vriendelijk. Dus toch de gok gewaagd, naar de kamer gegaan met haar, alwaar ik, om 21.15 haar eerste klant van de dag was !?! vertelde ze me. Dan moet het wel heel dramatisch zijn met de bezoekersaantallöen in Sun Temple helaas, want dit was mijns inziens oprecht de enige dame in de club die "do-able" was. Nogmaals, met respect naar de andere dames, en verwijzing naar de disclaimer dat dit mijn zienswijze en ervaring is.

Op de kamer hebben we ons beiden onkleed, ze heeft dus wel een zeer fraai lijf gelukkig, en mooie naturelle stevige borsten en mooie lange tepels. Ze vroeg ook netjes of ik met of zonder condoom gepijpt wilde worden, dat ervaar ik als positief. Ik wilde graag met condoom, want de staat van haar gebit en de lucht die daar vanaf kwam wilde ik niet om mijn onbeschermde jongeheer hebben. Ook heb ik afgezien van tongzoenen, hoewel ik daar normaal gesproken een groot liefhebber van ben. dat zijn behoorlijk wat compromissen die de boobmeister daar sloot met zichzelf. Pijpen met condoom was gelukkig wel goed, met goede inzet, variatie, en was zowaar lekker te noemen. Ik wilde ook met haar heerlijke borsten spelen, en ook dat vond ze lekker en prima, dus heerlijk aan haar lange gevoelige tepels gezogen, wat ze duidelijk plezierig vond, en ik ook. Mijn jongeheer kwam tot leven, sex in cowgirl was het logische gevolg, en dat ging goed, hoewel ik helaas nog niet klaarkwam, maar dat lag meer aan mij dan aan haar, inzet was goed. gevraagd of ze me klaar wilde trekken, terwijl ik aan die zalige borsten kon sabbelen, en dat was een positieve optie voor ons allebei, dus zo gezegd, zo gedaan, en naar een bevredigend hoogtepunt gebracht met de hand. Netjes schoongemaakt door haar, even nagepraat, en na ca. 25 minuten van kamer vertrokken. Op zich toch een redelijk tevredenstellende sessie geworden met enkele cruciale beperkingen, maar door mezelf aan mezelf opgelegd in dit geval. netjes 50 Euro afgerekend, en na een douche geopteerd voor de warme sauna, die prima was. weel jammer dan weer dat er geen douche bij de sauna is (wel in de tuin), en dat er geen ligbedje bij de sauna staat om even uit te strekken, hoort toch bij het sauna ritueel. Verbeterpunt voor Sun Temple!

Wederom binnen een douche genomen om mezelf van het sauna zweet te ontdoen, nog een cola light genuttigd, en nog eens een blik door de club laten dwalen in de hoop dat er nog ergens een verborgen parel op was gedoken, maar helaas. De resterende dames konden me optisch en boob-technisch echt niet aanspreken, en dus besloten om de club rond 22.30 weer te verlaten. Een van mijn korste bezoekjes ooit aan een club. Dat spreekt helaas boekdelen.

Pluspunten van de club zijn hierboven beschreven vanuit mijn optiek, toe te voegen is dat de club dicht bij de Nederlandse grens ligt, en daardoor op zich zeer aantrekkelijk zou kunnen zijn, mist er horde met jonge knappe dames komen, als het kan met de nodige siliconen borsten, maar dat is persoonlijk. De eigenaar zou eens moeten praten met de eigenaar van acapulco, en kijken of hij niet een bus jonge mooie Roemeetjes hierheen kan laten komen, dat zou de club goed kunnen doen qua optisch vermogen.

Negatieve punten zijn ook voldoende beschreven hierboven, de club heeft voor mij voorlopig helaas meer nadelen dan voordelen, en herhalingsgevaar zit er dan ook voorlopig niet in helaas. Ik vrees dat deze club het met deze line up en doodse sfeer helaas niet zal gaan redden, of er moet echt iets drastisch gaan gebeuren.

Ik hoop door dit verslag en zo eerlijk enonjectief mogelijk beeld te hebben gegeven van de huidige situatie in Sun Temple. Ik moet helaas momenteel een negatief reisadvies uitbrengen, maar dat kan morgen natuurlijk weer anders zijn, en mijn mening kan danig verschillen van die van andere ijsberen, dus laat je er ook weer nket door tegen houden als je de club wilt proberen. ik zou wel oprecht uitkijken met het te consumeren eten in de club, dat is echt beneden de maat, dat kan ik ook beroepsmatig echt vast stellen helaas. Bijna een gegarandeerde voedselvergiftiging ligt op de loer vrees ik.

Als afsluiter voor Bad Pritt: Had ik nu maar je aanbeveling gevolgd en een blinddoek meegenomen, niet voor een kinky spelletje, maar voor het niet hoeven zien van een groot deel van de dames line-up. ik citeer Al Bundy na het zien van een naakte Marcy Darcy (klassieker!): I'm Blind....

Megaboob

Opa57
5 december 2013, 17:42
Vandaag het stormachtige weer getrotseerd en mezelf middels het vrijkaartje (waarvoor dank) mezelf op een Sinterklaas cadeautje getrakteerd door na lange tijd weer eens een bezoekje aan (voormalig FG) Sun-Temple te brengen..

Het viel me niet tegen door een heftige vrijpartij met Eva, voor de rest was het stil, heel stil !
Welgeteld 5 dames en 3 beren middags rond 15.00 uur, vriendelijk ontvangen en de de vrijkaart vlot geaccepteerd.
Pluspunt zijn absoluut de doucheruimten, helemaal vernieuwd, een heerlijke langdurige straal net zo lang tot met zelf de knop weer terug draait.
Voorde rest onveranderd, wel heel erg schoon en een vriendelijke dame achter de tap..

Had niet veel tijd, de keuze voor de dame was snel gemaakt, 4 maal gezet en 1 maal slank genaamd Eva, deze kwam uit Polen en sprak uitstekend Duits en een beetje engels.
Even kennis gemaakt op de bank, ze rook fris, tanden waren wat geel en rook uitstekend uit haar mond, i t t voorgaand bericht.. Had er rekenschap mee gehouden en beiden even gebruik gemaakt van de door mij meegebrachte (doe ik altijd) mondspray..

Geen anaal, de rest allemaal goed en lekker, TZ,beffen, natuurlijke borsten (B) pijpen ZC en neuken MC is 2 verschillende standjes waarbij we beiden en door haar zeker niet gespeeld, heerlijk klaar kwamen..

Bedoel als we deze tent gaan mijden gaat het nooit wat (meer) worden, heb bij het afscheid ook verteld dat de kwaliteit en met name het gewicht van de meeste dames mij wat tegen viel maar dat ik al met al toch een positief stukje hier zou schrijven ! Medeberen: Bij deze !! ;-)

de duisburg spesjalist
5 december 2013, 19:47
Vandaag het stormachtige weer getrotseerd en mezelf middels het vrijkaartje (waarvoor dank) mezelf op een Sinterklaas cadeautje getrakteerd door na lange tijd weer eens een bezoekje aan (voormalig FG) Sun-Temple te brengen..

Het viel me niet tegen door een heftige vrijpartij met Eva, voor de rest was het stil, heel stil !
Welgeteld 5 dames en 3 beren middags rond 15.00 uur, vriendelijk ontvangen en de de vrijkaart vlot geaccepteerd.
Pluspunt zijn absoluut de doucheruimten, helemaal vernieuwd, een heerlijke langdurige straal net zo lang tot met zelf de knop weer terug draait.
Voorde rest onveranderd, wel heel erg schoon en een vriendelijke dame achter de tap..

Had niet veel tijd, de keuze voor de dame was snel gemaakt, 4 maal gezet en 1 maal slank genaamd Eva, deze kwam uit Polen en sprak uitstekend Duits en een beetje engels.
Even kennis gemaakt op de bank, ze rook fris, tanden waren wat geel en rook uitstekend uit haar mond, i t t voorgaand bericht.. Had er rekenschap mee gehouden en beiden even gebruik gemaakt van de door mij meegebrachte (doe ik altijd) mondspray..

Geen anaal, de rest allemaal goed en lekker, TZ,beffen, natuurlijke borsten (B) pijpen ZC en neuken MC is 2 verschillende standjes waarbij we beiden en door haar zeker niet gespeeld, heerlijk klaar kwamen..

Bedoel als we deze tent gaan mijden gaat het nooit wat (meer) worden, heb bij het afscheid ook verteld dat de kwaliteit en met name het gewicht van de meeste dames mij wat tegen viel maar dat ik al met al toch een positief stukje hier zou schrijven ! Medeberen: Bij deze !! ;-) hoe was het eten opa57 er zou vandaag een kok beginnen

Megaboob
5 december 2013, 22:07
De door Opa57 genoemde eva is toch zeer waarschijnlijk een andere dame dan de door mij genoemde Violetta. ik vermoed dat Violetta het na een dag wachten op een klant tot 21.15 al helemaal gehad heeft met Sun temple, en weer vrolijk terug getransfereerd is naar Planet eden...Violetta had in ieder geval geen zwangerschaps-strepen, en heeft naar mijn beste inschatting nog nooit kinderen gehad, daarvoor zagen haar buik en haar borsten er te gaaf uit.

Ook ik heb bewust getracht een eerlijk en represenatief stuk over Sun temple te schrijvem, en zeker niet puur negatief. ik heb zeker positieve punten genoemd in mijn verslag. helaas zijn deze momenteel onvoldoende voor mij om weer naar de club terug te gaan. Dat kwam vooral door de line up die gewoon echt onder de maat is. Ook uit het verslag van opa57 blijkt dat. 5 dames is gewoon te weinig keuze voor mij, en als de gemiddelde leeftijd dan ook 40+ is van de dames, en het BMI gehalte toch boven de 25 ligt dan haak ik echt af. Dat is mijn perceptie, mijn waarheid, en anderen die daar wel voor gaan moeten dat zeker doen, maar de meeste ijsberen gaan toch vaak voor relatief jong, relatief slank, en relatief aantrekkelijk schat ik in. Ik heb het dan nog niet eens ove rmijn megaboob-verslaving gehad, want er was geen een dame met een siliconen voorgevel, of een natuurlijke D cup of groter te spotten toen ik in Sun temple was. dat heb ik bewust buiten beschouwing gelaten om niet mijn smaak en mening daarin de hoofdzaak te laten zijn.

De club heeft dringend mooie jonge dames nodig, dient dat dan goed op de kaart te zetten en te promoten (foto's op website?) en dan komen de ijsberen heus wel, het is immers ideaal gelegen vlak bij de grens.

Megaboob

Opa57
6 december 2013, 13:15
hoe was het eten opa57 er zou vandaag een kok beginnen

Heb er niet gegeten en ook geen kok of eten gezien. Had geen trek en weinig tijd :D

Opa57
6 december 2013, 13:37
Ok, 'mijn' Eva werkte er pas 3 dagen, vandaar mijn vermoeden. We laten Eva gewoon staan, hoewel ik me ook kan voorstellen als de klandizie op dit peil staat
ze ook weer zal vertrekken, er moet wat verdient worden, mede voor haar 2 kinderen. Trouwens, zij is 30 jaren jong en geen 23...

Opa57
6 december 2013, 13:44
Ga deels met je mee phea, moet wel opmerken dat de eigenaar van Fun Garden nu niet bepaald een sociaal werker was..
Of zit hij nu voor z'n zweetvoeten in het gevang?

Ook ik hoop werkelijk dat men deze tent weer fatsoenlijk aan het draaien krijgt, voor mij lekker dicht bij… En… hobby's moeten snel bereikbaar zijn ;-)

twente2
7 december 2013, 16:29
Ga vanavond eens kijken in deze club. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat er vandaag een kok is begonnen. Zal morgen wel mijn ervaringen over deze club en over de kok berichten

johan47
15 december 2013, 22:01
Beren,

Begrijp ik het nou goed of niet
Entree 35,00 euries
1 maal een sessie ook 35,00 euries

J

Piet Plezier
15 december 2013, 22:09
Beren,

Begrijp ik het nou goed of niet
Entree 35,00 euries
1 maal een sessie ook 35,00 euries

J

Toen ik er laatst was nog niet........
Er was toen wel als je voor 15.00 uur binnen was betaalde je €35,00..........
En de rest van de dag €50,00..........
En een halfuur gewoon ook €50,00.......
Ik heb even het nageken op een paar sites,maar kan niets vinden daar over..........

casio007
16 december 2013, 18:10
Montag: 1 mal zahlen, 2 mal kommen - jeder, der an einem Montag den regulären Eintrittspreis bezahlt, bekommt eine Freikarte für einen Tag seiner Wahl spendiert.

Heren beren.
Ik lees dit anders.
Volgens mij staat er in de advertentie dat als je op maandag komt je maar 1 keer de reguliere entree hoeft te betalen.
Dat je dan op een dag naar keuze gratis naar binnen mag.
Reguliere entree is volgens mij de 50 Euro.
Dus niet de entree van 35 Euro voor 15.00 uur.
Maar betekent wel dat je 2 x voor 25 Euro naar binnen kan.
Dit staat op de website onder advertenties.
Maar ook in de Sun Temple column advertenties.

johan47
21 december 2013, 11:58
Mede beren,
Hoe je het leest maakt niet uit het is als volgt
Entree 50,00
Een maal met een dame naar boven 50,00 euro
Redelijk prijzig t.o.v andere clubs
Onderscheiden ze zich van ander clubs met de dames ?
Ik heb het niet gemerkt.
Filmzaal niet scherp en telkens dezelfde film.
sauna warm dus ok
eten middag brood redelijk s,avonds warme gerechten redelijk
Maak zelf je keuze of het 100,00 euro waard is voor een dame
Johan.

casio007
3 januari 2014, 19:00
Vandaag weer eens ST bezocht.
Werd weer vriendlijk ontvangen door theke dame Jeanet.
Zij vertelde gelijk dat er niet veel dames van mijn categorie waren, 2 stuks wel.
Later zouden er meer komen.
Na het douchen ( wat er nu geweldig uitziet) naar de bar.
Zag maar 1 dame van mijn categorie.
De theke dame ging nog op zoek naar de andere dame
Maar heb even contact gemaakt met Jana.
Zij is inderdaad mijn categorie.
( mijn categorie is slank en jonger dan mij
Helaas voor de andere dames die heel aardig zijn maar ook stevig.



Dus niet mij categorie.
Toen ik naar beneden kwam waren de andere dames er ook.
ik moest helaas weg.
Denk da ST in de lift zit mooiere dames en een kok.
moet toch maar eens wat meer tijd uittrekken.
Zeker om kennis te maken met die andere dames.
Ga zo door ST.

fervent
17 januari 2014, 16:49
Beste medeberen,

Is hier nog één canons geweest in de afgelopen dagen? Ik heb een vrijkaart liggen, maar ik vraag mij af of er überhaupt nog wel dames zijn daar...
Ik hoor het graag.

Speelkwartier
20 januari 2014, 13:53
Beste medeberen,

Is hier nog één canons geweest in de afgelopen dagen? Ik heb een vrijkaart liggen, maar ik vraag mij af of er überhaupt nog wel dames zijn daar...
Ik hoor het graag.

Ik was al twee maanden daar niet meer geweest. Zaterdag wezen eten(catering wel goed) en de rest. Enige puike dames aanwezig en wat medeberen. Ik moet zeggen, ze moeten van ver komen na alle trubbels, maar ik heb goede moed! Ga deze week toch nog eens kijken, keus niet echt groot zeg maar net een voldoende tot nog toe. Er is de laatste dagen schoon schip gemaakt zowel in de leiding als in de bezetting, is goed te merken. Nog even de muziek(veel hetzelfde cd'tje) de jacuzzi is in de maak, iets meer dames en ik ga niet meer verder zoeken. P S ; Fernanda was er gelukkig, blijft prettig zowel beneden als boven!! O ja het heet alweer een tijd sun temple en geen FG

mynasch
23 januari 2014, 08:49
de website schijnt eruit te liggen, is de club zelf nog wel open?

wing
25 januari 2014, 07:31
Ai, had ik me voorgenomen om Fernanda weer eens te strikken. Heeft iemand definitief uitsluitsel of deze tent nog open is?

de duisburg spesjalist
25 januari 2014, 10:33
Ai, had ik me voorgenomen om Fernanda weer eens te strikken. Heeft iemand definitief uitsluitsel of deze tent nog open is? ik zou zeggen bel even van uit nl is het numer +4928226966607 als je vanuit duitseland bel is het numer 028226966607 als je het zelf niet durf stuur big30 een pm dan bel hij wel voor je ;)

twente2
25 januari 2014, 11:34
Sun temple is gewoon open, Fernanda is hier ook nog steeds en sinds deze week is ook haar vriendin Laura hier te bewonderen

Efendi
25 januari 2014, 14:39
Klopt! Tent is gewoon open: Fernanda, Laura aka Betty, Poolse en Roemense meiden. Maar de website is off ... mischien niet so belangrijk voor de eingenaar ..

Charly_Brown
25 januari 2014, 15:00
http://www.suntemple-nrw.de/

wing
25 januari 2014, 17:22
Super, bedankt! Met het duo Fernanda en Laura heb ik vaak heel fijne trio's gehad.

Speelkwartier
27 januari 2014, 15:30
Fernanda is er elke zaterdag.

wing
28 januari 2014, 05:31
Afgelopen zondag geweest. Zeer rustig en dat bleef het de hele middag. Er lopen een aantal zeer mooie dames rond, maar ik kwam eigenlijk alleen maar voor Laura. Ze was echt blij me te zien en we hebben een fantastische reünie op de kamer beleefd. Deze intelligente en sociaal bekwame vrouw geeft een fantastische service, ik was weer zeer tevreden.

Igor-Ergaster
12 februari 2014, 20:57
Ik werd netjes ontvangen door Tina, zij is de Theke Frau voor die avond. Ze heeft in een duister verleden in het voormalige FG ook aan de andere zijde van de bar gewerkt. Mijn vrijkaartje werd na een kleine controle geaccepteerd en ik kon mij weer waden in de gebruikelijke witte outfit. Wel had ik voor aankomst even gebeld en gevraagd hoeveel dames er aanwezig zouden zijn. Zo kun je al nagaan of ze kunnen tellen en hoe je te woord wordt gestaan. En inderdaad had ik de voor aangekondigde 8 dames geteld, wel natuurlijk inclusief haarzelf. Na even gezellig met haar gekletst en gedronken te hebben, toch maar eens op zoek gegaan naar een andere vorm van vertier :fuck:.

Qua aantal beren was het erg rustig, ik heb er in totaal maar 4 geteld. Zoek je veel bedrijvigheid dan zijn de eerste 2 maanden van het jaar nooit geweldig. Maar 4 is wel erg weinig om de club up and running te houden. Even gesproken met de aanwezige beren om te vragen of er drukkere dagen zijn. Maar nee, voor dit moment was het vrij normaal.

Er wordt niet geanimeerd :wakeup[1]: door de dames, je wordt niet stiekem bij je kladden :knuddelz: gepakt en een spontane orale verwenning :sex2: zit er helaas ook niet in. Dit is iets wat ik juist leuk vind, als het tenminste niet te opdringerig is natuurlijk. De dames zitten alle afzonderlijk op de bank, kijken je eens aan en wachten rustig tot je bij ze komt zitten.

Jana, een donkerharige van +/- 35 jaar was de enige die nog even in actie kwam. Zij deed een kleine paal act op het hoger gelegen platvorm dat centraal in de ruimte staat. Niet spectaculair en kon zeker niet tippen aan Patricia en Dana (PTD) maar toch leuk om even wat beweging te zien.

De Duitse donkerblonde Clarisse 35 jaar, zit er aardig uit, het is geen spetter maar wel leuk om een half uurtje mee te dollen. Een schnitzel mee te eten en wat te keuvelen.

Elisa, slank 25 jaar was de mooiste die dag en deed ook goed haar best :t1520:. Tijdens het pijpen kraste ze wel een aantal keren met de tanden langs de eikel en dat voelt toch niet zo fijn. Direct wat van gezegd, maar bij thuiskomst zag ik toch de krassen op mijn Duitse helm staan. Gelukkig niet blijvend, na 2 dagen zag je er niets meer van.

Het buitengedeelte is nog als vanouds, wel hadden ze een Jacuzzi toegevoegd maar die was vandaag offline. De Sauna die volgens de beschrijving tot 22:00 beschikbaar is was om 20:00 al afgekoeld tot onder de 50 graden en daar had ik het ook al snel bekeken.

Mijn eindconclusie.
Een hele lieve en leuke Theke frau die nog enigszins de schwung er in hield.
De prijsstelling is niet gerechtvaardigd naar mijn mening. Entree 50,- kamer per halfuur €50,- en FT €30,- extra. Als je een avondje rondhuppelt ben je zo €200,- kwijt. Dan ken ik clubs waar je meer plezier beleeft voor de helft van het geld.
De dames zijn voor een FKK onder de maat, geen optifuck en weinig variatie in postuur. Dus geen tent voor MegaBooB :tietjes: of Ass Obsessed :asshole: om zich uit te kunnen leven.

Geen animatie en geen spontane gezelligheid of gemeenschappelijke dans sessie :dance00[1]:.
Qua ligging en potentie van de club moet hier wel genoeg te halen zijn. Net over de grens van Nederland, goed bereikbaar en een leuk buitengedeelte als de zon schijnt.

Zien ze me terug? Zoals het er nu naar uitziet niet. Dan moeten ze toch echt met vernieuwende ideeën of met bewezen concepten komen.

Groetjes Igor :wink2:

doeeensgek
15 februari 2014, 21:55
De jaccuzi was er al ten tijde van FG en ook toen al defect.
als er geen betere berichten komen zullen ze mij hier niet zien, ook al is het heerlijk dichtbij

HarrieJekkers
26 februari 2014, 17:57
Vanmiddag heb ik sun temple aangedaan om eens te kijken of er dichtbij ook alternatieven zijn (ik woon in het westen van het land). Over de club zelf was ik aangenaam verrast. Prettige indeling met aan het begin achter de receptie de kleedkamer daarna in een lange gang de keurige goed werkende douches en daarachter nette en schone toiletten. De bar is een grote ruimte met een grote vierkante bar en wat banken. De bistro is klein maar prima alleen zo s'middags was er niets fatsoenlijks te eten. Ik ben van één tot vier gebleven. In de tuin staat een prima sauna, echt ouderwets zoals het hoort en op een zonnige dag als dit was het heerlijk afkoelen in het zonnetje buiten. Ik zag buiten wel een jacuzzi maar deze was niet in gebruik (kapot, te koud) ik weet het niet. De grootste tegenvaller was de line-up, ik denk dat het tijdstip ermee te maken heeft maar ik heb maar één dame kunnen ontdekken waar ik de hoog nodige ontspanningsoefeningen mee wilde doen. De prijzen waren trouwens €35,- inkom (na drie uur €50,-) €50,- voor een half uur en €80,- voor een uur (ik vond deze prijzen voor het gebodene hoog). Al met al een plezierig middagje in de zon op anderhalf uur rijden. Ik denk dat ik er nog wel eens ga kijken of ik toevallig een minder plezierige line-up heb getroffen en dat er op andere dagen en/of tijden optisch aantrekkelijker dames aanwezig zijn. Mijn voorkeurslijst wordt alsvolgt aangepast
1. Living room
2. Golden time
3. Sun Temple
4. van Goch
5. Xanten

Uiteraard geldt ook hier weer alles is subjectief en wordt niet door de consumentenbond overgenomen.

Groeten, Harrie

robieb
2 mei 2014, 14:19
gister avond weer eens sinds lange tijd in sun temple geweest aanwezig deze avond een 16 tal dames en een porno actrice .
bij binnen komst hartelijk ontvangen door de theke dame 50 euro betaald dit schijnt normaal lager te zijn maar omdat er een porno actrice was nu 50 euro.
het was in het begin vrij rustig maar dat kon ook niet anders omdat het een feestdag was in duitsland en er voetbal op tv was later werd het een stuk drukker
in totaal over de hele avond een 20 tal beren . wat gelijk op viel was dat er niet de hele avond roemeense muziek werd gedraaid maar voor een ieder wat wils
mijn eerste sessie deze avond was met anna en moet zeggen dit was super een half uurtje op de kamer geweest en voldaan weer naar beneden gegaan.
toen ik weer beneden kwam liep ik fernanda tegen het mooie lijf even elkaar vriendelijk begroet en na de douche weer plaats genomen aan de bar na een aantal colatjes kwam fernanda bij me zitten even zitten praten over vroegere tijden toen ze vroeg aan me of dat ik ook aan kussen deed toen ik hierop met ja beantwoorde wou ze het toch maar eens uit proberen wat weer resulteerde dat we even later zaten te tong worstelen aan de bar . met haar dan ook mijn tweede sessie die avond volbracht en ik moet zeggen het was een heet uurtje op de kamer en niet alleen op het bed maar de hele kamer hebben we gebruikt.
toen ik weer beneden kwam was net de show van de porno actrice af gelopen en kwam ik in gesprek met de nieuwe eigenaar die me een drankje aanbood .
hij vroeg me hoe het me beviel en ik kon niet anders anders zeggen dan dat ik het naar mijn zin had en dat het me goed beviel. de derde en laatste sessie was met een roemeense dame dit was van de drie sessies de slechtste dus na een half uurtje weer naar beneden gegaan . gedoucht me zelf weer in het burger kloffie gehesen en een laatste cola aan de bar gedronken om daarna om half drie het pand weer te verlaten .maar dat ging niet zonder afscheid te nemen van fernanda met drie kusje op de wang en een heerlijke tongzoen .

conclusie als er weer meer beren komen daar word het weer gezellig
het bar personeel is vriendelijk en geeft aan als er problemen zijn met de dames je bij hun je verhaal kunt vertellen en als het klopt je een vrijkaartje krijgt voor een volgend bezoek.
dames die aanwezig waren ik zou zeggen voor een ieder wat wils van skinnie tot wat voller .
herhalingsgevaar is zeker aanwezig .
verder is er een nieuwe website adres deze is www.sun-temple-nrw.de

Snor
2 mei 2014, 17:49
Ik keek net even op de website.
Entree is 29 Euro.
Misschien toch eens een kijkje gaan nemen.

robieb
2 mei 2014, 19:42
dan moet je wel na 3 mei gaan snor want tot die tijd is het 50 euro entree ivm met een party

casio007
15 mei 2014, 18:41
Gistermiddag 14 mei 2014 weer een naar FG ik bedoel SUN TEMPLE geweest.
Op zich ziet het er netjes en verzorgd uit.
Bij de douches zijn tegenwoordig put dekseltjes aanwezig.
Toiletdeuren zijn bekleed met een nieuw paneel en het beslag is vervangen.
Er zit wel heel stevig beslag op voor een zware poortdeur.
Maar het zal vast nodig zijn.
Verder prima ontvangen door Jeanet.
Er waren wel een aantal beren en 5 -6 dames.
Het zijn niet de jongste dames, daar en tegen wel lekker stevig en ervaring.
Mijn eerste contact met Veronika, kende ik al van FG Was goed maar niet super.
Dit kwam mede dat een andere dame tijdens het contact met Veronika op de bank al zat te knipogen.
Ze ( Mary ) ziet er ook lekker uit en dat is iets waar ik toch wel graag naar kijk.
Dus nadat ik gedoucht had na de kamergang met Veronica, had ik al snel contact met Mary ( Bulgaarse damen 38 jaar jong. )
Maar om dan ook gelijk weer naar boven te vliegen dat lijkt mij niet handig.
Mary deed daar ook geen poging toe.
We hebben wat gekletst, gedronken en ondertussen wat teasen.
Na verloop van tijd werd het teasen wat meer en kussen ook heviger.
Dan ben je als ijsbeer verkocht en dan toch maar om de sleutel gevraagd.
Om daar beneden al tot daden over te gaan vind ik niet super.
Boven was het een groot feest.
Denk dat wij er beiden van hebben genoten.
Nu ga ik meestal met de wat slankere jonge dames, maar deze wat oudere en minder slanke dame wist mij behoorlijk te raken.
Voor mij toch weer een wat andere kijk als dat slanke jongere spul.
Terugkijkend een zeer geslaagde middag en ook zeker voor herhaling vatbaar met Mary.

Het is jammer dat er weinig dames aanwezig zijn.
En er is weinig variatie in aanwezigheid.
Hoewel de wat " oudere en niet geheel slanke dames " zeker hun best doen.
En ook hun service van zeer hoog niveau kan zijn.
Het oog wil ook wat en juist deze variatie zou Sun Temple naar een hoger nivo brengen
Voor het entree geld hoef je het niet te laten 29 euro.
In het weekend zijn er meer jongere en slanke dames aanwezig.
We zullen het gaan zien, ga vast binnenkort weer eens langs.

Snor
15 mei 2014, 20:59
Bedankt.



Voor het entree geld hoef je het niet te laten 29 euro.
In het weekend zijn er meer jongere en slanke dames aanwezig.

Dalton
29 mei 2014, 01:32
Niet slecht voor mij en op maandag betaal je ook gewoon 29 euro en dan krijg je een vrijkaartje voor een andere dag weer eens terug te komen.
Dit is beter dan 60 euro en wanneer je op de kamer gaat met een dame kan je gewoon de ogen dicht doen en denken aan een of andere mooie lieve dame die je aan het pijpen is,met een leuter in de mond en tussen je benen zijn de dvp's toch allemaal hetzelfde,of ze 100 of 50 kilo wegen.
Alleen wordt het gevaarlijk wanneer ze boven op je duiken met een zwaar gewicht.
Volgende week toch even kijken want je weet maar nooit en weer iets dichter bij huis.

casio007
2 juni 2014, 23:10
Afgelopen zondagmiddag weer eens op de motor naar ST.
Kwam daar aan stond 1 NL auto.
Bij binnenkomst zij de Theke dame dat er maar 6 vrouwen aanwezig waren.
Zag er maar 4, de andere 2 waren nog boven.
Ben naar buiten gegaan en meestal naar een paar minuten komen de dames wel buurten.
Maar nee hoor, niks daarvan.
Na wat enkele minuten in de zon een nieuw drankje gaan halen.
De dames zaten alleen maar te zitten.
De muziek was rustig en nog steeds 2 beren, waarvan ik er 1 was.
Ging weer naar buiten lekker in de zo'n gelegen.
Hoorde wel een keer hoge hakken lopen.
Toen ik weer een slokje nam zag ik Laura zitten.
( zie verslag Laura )
Achteraf dat het zo rustig is heeft dan het voordeel dat je rustig kan afwachten welke dames er zijn.
Ik herkende er geen 1 Laura dus mij wel.
Moet zeggen dat het er allemaal keurig netjes schoon en verzorgd uit ziet.
De kok was al met de BBQ en het vlees bezig en vroeg of ik bleef eten.
Helaas had dit wel gewild vlees zag er goed uit.
Jammer van de sfeer en de aantal dames, maar misschien komt dat nog een keer.

Dalton
3 juni 2014, 10:32
Ik ben er gisteren naar toe geweest maar het lag er verlaten bij aan de voorkant stond een kleine bestel wagen en op de parkeerplaats 2 auto's.
Gewoon doorgereden en niet naar binnen gegaan ondanks die speciale aanbieding.
Nu begrijp ik waarom ze dat op maandag doen.

casio007
7 juni 2014, 22:34
Kom net bij Sun Temple vandaan.
Vandaag en gisteren porno ster aanwezig.
Deze dame ziet er lekker uit.
Chinese dame, mooie tatoeages, lekker kontje, cup d siliconen.
Je kan met haar in Kino en ze werkt daar alle gasten af die het willen zien of met Gangbang meedoen.
Andere dames niet zo blij, maar dat begrijpen jullie vast wel.
Zelf heb ik er geen gebruik van gemaakt.
Mijn voorkeur gaat uit naar een kamergang met een vrouw die ook zelf meedoet en dat we samen genieten.
Afwerk SEX is niet mijn ding.
Volgens mij waren ook niet alle ijsberen er gek op.
Want sommigen gingen niet naar Kino en beleven bij de andere dames zitten.
Eten BBQ was zeer goed.
Er was ook sfeer er werd " gedanst paal" en goede music.
Misschien wel hard waardoor de oudere beren ( ik ook ) liever buiten zaten.
Daar was het lekker en de kok probeerde zijnBBQ aan ons te slijten.
Maar de meesten hadden er al te veel van gegeten.
Kwam nog een Fijenoorder tegen en we hebben de toekomst van Fijenoord doorgenomen.
We denken dat onze club kampioen gaat worden.
In tegenstelling van het Nederlands elftal.
geen passie en geen uitstraling, maar je weet het niet
Vond het een geslaagde avond en heb het weer naar mijn zin gehad

Dalton
9 juni 2014, 09:51
Goed zo CASIO ik ga straks naar SUN TEMPEL en niet voor de club maar voor LAURA om een dagje lekker te gaan stoeien deze ijsbeer kon jammer genoeg niet eerder.
Heerlijk geile dvp die LAURA en pijpt bijna netzo goed als SHERRY uit ALCAPUCO,deze LAURA heeft nl ook een kietelaar achter in haar keel zitten en gaat helemaal uit haar dak wanneer je eikel er steeds langs komt.

Dalton
14 juni 2014, 23:57
Heerlijk dagje ontspanning gehad in SUN TEMPEL met alles erop en eraan na inlevering van het vrijkaartje wat ik 2de pinksterdag van het huis had gekregen.

willemdewandelaar
25 juni 2014, 22:12
Dinsdag middag vrijkaartje Tombola wezen inleveren, was effe klein probleempje de Nederlandse gastvrouw wist van niets en wist alleen dat de oude niet ingewisseld konden worden,
heeft wel geprobeerd te bellen, geen gehoor al met al toch oké , Ik heb het nog nooit zo rustig ergens gezien nu was ik wel vroeg 13.30 u maar er was een dame met de gokkast bezig en een mede beer. rest nada noppe , 1/2 later waren er al 3 dames, maar geen enkele actie vanuit de dames, ook de Nederlands sprekende Surinaamse vond allemaal wel goed en was er blijkbaar voor haar rust.
( vanwege eerdere minder recensie ook geen kandidaat )
Jammer dat de Sauna het niet deed, heb Mary een 25 jarige Bulgaarse maar opgepikt en kamer sessie ( het was een zessie ) mee gehad,
Ik zal hier mogelijk nog wel eens heengaan maar zeker niet meer begin van de week, vond het maar een matig middagje maar je kan het slechter treffen ( in een koelkast opgesloten zitten ).

Dalton
3 juli 2014, 09:02
Je had beter op maandag kunnen gaan want dinsdag is het de vrije dag van LAURA en dus ook van FERNANDA plus je krijgt 's maandags ook nog eens een vrijkaartje van het huis die 2 maanden geldig is.
Op zaterdag zijn er zeker een paar hele leuke dames aanwezig zoals ik gezien heb,maar ja wie ben ik een oude ijsbeer die zijn lul achterna loopt en het heerlijk vindt om door een dvp lekker verwend te worden.

Jimbo1
3 juli 2014, 12:08
Is het dynamic ex GD duo Laura & Fernanda weer als team werkzaam in Sun Temple? Aan die twee samen heb ik erg goede herinneringen... :wink:

Dalton
3 juli 2014, 14:35
Ja ze werken hier de hele week behalve dinsdag en LAURA heb ik ook in GD ontmoet en een nachtje mee doorgebracht maar opeens was ze foetsie.

Dalton
23 juli 2014, 10:04
Het is zover de entree hebben ze met 10 euro verhoogd dat is jammer,29 euro was een leuk bedrag voor even naar binnen te wippen.

robieb
23 juli 2014, 14:00
die 10 euro meer kan de pret ook niet drukken is altijd nog goedkoper dan de meeste clubs

HarrieJekkers
26 juli 2014, 20:56
Vandaag naar suntemple getogen met mijn gewonnen vrijkaartje (Willem bij deze bedankt!!).

Het was erg rustig, ik heb de hele middag misschien 6 beren kunnen spotten en eenzelfde aantal dames. Een van die dames was echter Laura en wat een geweldige service geeft deze vrouw en ze ziet er nog heerlijk uit met volume op de voor mij belangrijke plekken. Na een klein uur inspanning waarbij het zweet in ruime mate geproduceerd werd een heerlijke ontploffing. Laura geeft absoluut niet op en is voor alles in mits je haar uiteraard respectvol behandeld. Helaas was de sauna defect en was er verder weinig te beleven toch is dit een gemoedelijke club waar je voor een relatief lage prijs terecht kunt maar nogmaals de dame geeft de doorslag voor een al dan niet geslaagd bezoek en mijn bezoek vandaag was meer dan geslaagd!

Groeten. Harrie

mynasch
27 juli 2014, 11:20
Sun Temple zaterdag 26 juli 2014

was er gisteren ook even, om de vakantie af te maken....!

:):):):):):)

't was inderdaad rustig, ik denk Harrie dat we even hebben zitten kletsten, met Laura en Melissa.

Verder spotte ik nog Jana, Erin en de door mij gekozen Roxy (vroeger ook laura geheten in het oude FG, aldus haarzelve). Groot meisje, dertig jaar, kleurige tatoo iets boven haar linker borst, en een tatoo op haar linker kuit; B cup. half lang donker haar.
Roxy had een gezellig doorschijnend gevalletje aan, wat nog net iets te onthullen overliet. Na een paar keer wat met haar gebabbeld te hebben op een bankje beland en overgegaan tot de meer erotische handelingen. Heerlijk tongzoenenen, prettig handje erbij rond de kleine mynasch. Dacht dit moeten we maar op de kamer verder proberen. UITSTEKENDE sessie, met veel tijd voor onderzoek aan beiden kanten. Alhoewel Roxy zei niet snel klaar te komen bleek dit toch reuze mee te vallen.... Daarna een super behandeling van de kleine mynasch terwijl een ander vingertje uiterst geraffineerd zich een weg zocht in mijn sterretje. en dat gedurende een aanmerkelijke tijd, langzaam toewerkend naar een enorm orgasme. Ik was dan ook een poosje niet aktief geweest......

heerlijk al die erotische- en super vrouwelijke aandacht.

:):):):):):)


t'was verder inderdaad een beetje stil, en een uurtje na de sessie het pand weer verlaten. Ziet er verder prima uit, netjes verbouwd, goed eten, vriendelijke-sexy meiden. Kom beslist terug.

der lickmeister
27 juli 2014, 16:27
Ja dat klopt het was gisteren wel vrij rustig
Na de hele middag in de tuin bij familie het nodige warsteiner
Te hebben genuttigd snel nog even onder de pomp gesprongen omstreeks
22.00 dacht. Lm ik ga naar sun Temple, een hele
Uitdaging aangezien lm met de fiets moest gaan ik dacht ik ga eerst na de plaatselijke kroeg
En neem daar een taxi, echter de kroeg was gesloten
Dat was balen nu moest lm nog 12 km fietsen
Het begon in de verte ook nog eens te onweren dus lm maar wat harder fietsen
Daar krijg je dorst van dus eerst maar even in emmerich bij de tankstelle een warsteiner gehaald
Toen naar final destination sun Temple
Daar eenmaal aangekomen het ijsberen vel omgedaan
Binnen was het wel heel rustig dus lm nam maar gelijk plaats op de troon met een goudstaaf ook wel warsteiner genoemd
Om de prinsessen te bekijken, lm dacht im badslippers taal
Als ik nou de lelijkste neem krijg je de beste service
Dat was redelijk goed gedacht

Daarna had lm zijn ogen op een mooie dame laten vallen deze was nog weer beter
Aangezien lm de zak en knip leeg had en geen zin had om te pinnen besloot lm omstreeks 3.40 uur
Naar huis te gaan om te gaan pitten

Snor
27 juli 2014, 17:10
.

Helemaal snappen doe ik het niet, maar desalniettemin, bedankt.

Overigens, fietsen is wel lekker. Dat doe ik graag. Neuken trouwens ook.

Dalton
28 juli 2014, 01:11
Deze zondag eindelijk weer eens naar LAURA gegaan in SUNTEMPEL,het is een dame die haar vak goed uitoefent en PIELEMANS lekker bezig houdt.
Bij binnenkomst ging ze net de kamer op dus werd het wachten.
Ben maar in de badkuip op het podium gaan zitten en een poosje gepraat met 3 ijsberen die vandaag voor het eerst in een saunaclub in duitsland waren.
De tijd ging snel voorbij en LAURA zat alweer aan een tafel in de tuin en dan snel bij haar gaan zitten voordat ze weer met een ijsbeer de kamer opgaat.
Ik was weer eens het lul en heb als honden oppasser moeten fungeren omdat zoonlief met vakantie naar SPANJE ging en hij zaterdag terug kwam met heerlijke fuet en longaniza worsten plus een lote de jamon iberico met een zwarte poot oftewel een gedroogde pootham en niet te vergeten de fles Pastis 51 van 4 1/2 liter.
Vroeger in de goede oude tijd was het alcohol gehalte 51% maar dat mag niet meer en nu nog slechts 45% daarom heette het 51.
Dit LAURA netjes vertelt omdat ze me gemist had en toen snel de kamer op want mijn zaad zat me alweer boven de knieen.
Naar kamer 6 en daar hangt een grote spiegel tegen de wand maar je moet ervoor gaan staan dan zie je echt pas hoe mooi je bent.
In ACAPULCO is 6 de spiegelkamer en 7 in LR en wat waar is die kamers zien er beter uit dan in SUNTEMPEL.
Gelukkig staat er een bed en ben daar meteen opgedoken,heel voorzichtig want je kan er zo doorheen zakken en vooral met dat gewicht van mij.
LAURA trok haar schaarse kleding van het lijf en kroop lekker tegen me aan en daar begon het sabbelen,knabbelen en likken als een paar jeugdige tieners die voor de eerste keer de liefde bedrijven.
Ze had PIELEMANS snel in het gelid staan wat heel normaal was na die dagen van onthouding.
Volgens mij heeft ze achter in haar keel ook een kietelaar zitten want PIELEMANS verdween helemaal in haar keel.
Het was oppassen geblazen en ik moest PIELEMANS toch een paar keer terug trekken want anders had ik mijn 1/2 theelepeltje sperma veel te snel verloren.
Daarom hebben we de rollen omgedraaid en ben ik haar maar eens flink aan de kietelaar gaan likken om zodoende toch wat van de prijs af te krijgen.
Ze heeft een lekker kutje en het is heerlijk om daar mee te spelen maar daarna nog even neuken en na het ledigen van mijn 1/2 theelepeltje sperma netjes de rekening voldaan,om vervolgens mezelf weer in een normaal mens te veranderen want om ijsbeer te blijven na het bezoek van een club is ook niet alles.

Shyboy
28 juli 2014, 13:28
Beste (mede)lopers,
Ikzelf loop sinds mijn scheiding ruim 4 jaar geleden al een tijdje mee. In de afgelopen jaren diverse prive huizen in Nederland bezocht. Amsterdam, Utrecht, Amersfoort, Zwolle, Apeldoorn en Arnhem. Overal het zelfde. Prijzen varieren van 75-120 euro per uur. Gemiddeld 4 dames per privehuis en soms bof je als er een 'lekker' vrouwtje tussen zit met de juiste service. D'r in en binnen een uur weer eruit! Sinds een tweetal jaren heb ik de saunaclubs in Duitsland ontdekt. Voor mij een openbaring. Echt relaxen voor mannen. Rustig drinken en een praatje maken met de dames. Lekker een hapje eten. Sauna'tje en/of massage en met een leuke dame naar de kamer. En dat alles voor 75 euro per uur exclusief fooi. Entree bedragen gemiddeld 50 euro per dag all in. En toch zijn er mannen die lopen te zeiken over de tarieven. Man het geld wat je besteedt in een saunaclub geeft je meer plezier en voldoening dan een bezoekje aan een privehuis. Dus mannen in plaats naar Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen of Doetinchem!!!Ga gewoon eens een keer naar Sun Temple in Emmerich en ik beloof je op basis van mijn ervaringen dat je een geweldige tijd zult hebben. Mijn advies is kies bijvoorbeeld voor Jana, Diana of Meri. Jullie zullen een top uur krijgen. No shit!!!
Groeten en wellicht tot aan de bae in Emmerich.

Dalton
28 juli 2014, 13:46
Klopt niet, anders zou jij niet 2 tot 3x in de week ergens in een club opduiken. Jij houdt gewoon van alle clubs !!!

Nee WILLEM dat zie je verkeerd sommige ijsberen houden alleen van heerlijke geile meiden die je lekker verwennen en waar die zitten kom je ons ook tegen en dan doet de club er helemaal niks toe.
Kijk naar mij nu ben ik aanhanger van SUNTEMPEL terwijl 15 minuten verderop alles aanwezig is voor een heerlijke saunagang en in SUNTEMPEL staat de sauna uit maar wel goed speelgoed voor PIELEMANS.

Autobahn
30 juli 2014, 12:17
Afgelopen maandag na lange tijd in Emmerich gestrand.
Onder begeleiding van de vriendelijke nederlandse gastvrouwen een heel leuke en ontspannende middag/avond gehad.Na de echec van Fungarden is het gelukkig weer lekker toeven in de club,helaas werkt de sauna nog niet en het was wel rustig,maar de leiding is goed en ik geloof dat het voor de dvp-s ook een stuk beter is dan voorheen.
Er waren 4 /6 dvp-s waaronder zeer aantrekkelijke en ik heb een topsessie gehad met Jana,kortom mij zien ze weer terug.

mynasch
31 juli 2014, 18:49
Zaterdag middag 26 juli 2014

:):love::):love::):love:


Een mooie zomerse zaterdagmiddag in Suntempel doorgebracht. Het was voor mij voor het eerst sinds jaren dat ik deze plaats weer eens bezocht. Na alle perikelen en verandering van eigenaarschap dacht ik: eens kijken.
Door jeanet (een stevige nl dame) binnen gelaten een keurig op de hoogte gebracht van de veranderingen. Zag er binnen prima uit, met fraaie zeer goed werkende douches. Super. In de bar ruimte weinig veranderd, geloof een kino kamer opgeofferd als massage ruimte. Het bleek een beetje stille zaterdag, met misschien 4-6 vrouwen. (Roxy (vroeger Laura), Laura, Melisse, Jana, Erin, xxx), maar het is wel vaker gezegd als je een goeie date treft is het bingo. En het was BINGO in het kwadraat. Roxy uitgezocht, en mee op de kamer, na een uitgebreide warming up in de barruimte. Super uurtje van gemaakt, met alles erop en eraan: eers Roxy van alle geneugten voorzien, zich uitend in een ferm orgasme aan haar kant. Ze genoot kennelijk volop….een zalige tongzoensessie, sensuele massages, super blowjob, sterretje van mij uiterst bekwaam gemasseerd (vingertje met condoom er fors in), en tegelijkertijd een blow job. Daar was ik niet tegen bestemd.
Daarna nog een lekker sensueel getint gesprekje met Laura en Melisse, welke laatste mij nog heerlijk trachtte te verschalken. Altijd leuk…..
Mmmm seks is jummie…..

Kortom, alleszins acceptabel bezoek: ik kom vast nog eens terug……

:):love::):love::):love:

Snor
31 juli 2014, 19:05
Kijk, dit vind ik nou eens goed nieuws.
Bedankt.

mynasch
3 augustus 2014, 07:27
Zaterdag 2 augustus: sun temple


:):freu::):smkiss::):freu::):smkiss:


Vorige week een keer deze tent bezocht, en ik dacht ik ga nog eens op een zaterdag, maar dan een ietsje later. Het was inderdaad een (klein) beetje drukker; alhoewel ik beter een ietsje minder stil kan opschrijven. Er waren een aantal tiental meiden; Laura, Roxy , Erin, Chanel, Victoria, Diana, Melisse, Lilly, Jana, Cona? en ik heb denk ik een stuk of vijf-zes beren over de periode dat ik er was gespot (18-23 uur).
Net als de vorige keer bleek de service van groot belang. Dit keer kamerde ik twee keer. Bij aankomst verwelkomd door een aktieve Melisse, die zich rap regen mij aan vleide, en natuurlijk mij probeerde te verleiden. Goed voor het stromen van het bloed, en ook de kleine mynasch meldde zich al snel, wat Melisse aanspoorde tot nog meer aktie….. ik had nog niet gegeten, dus besloot ik toch maar het buffetje aks eerste te verschalken. Beetje rond gedarteld en met deze en geen wat gesproken. (Chanel, vrolijke duitse (26), vlotte babbel, mooi figuurtje, leuk om even mee te kletsen, een jaar aktief in clubland, na darmstadt, osnabruck en aachen nu in tweetal maanden in Emmerich). Daarna kletspraatje met Laura en Cona? in het rook hoekje. Ben nog steeds niet zeker of deze Laura dezelfde is als de Laura die ik eerder in FunGarden en later villa Marisol ontmoette.

Iets later kwam Roxy er ook bij staan, deze keer gehuld in een klein strak rode bikinietje, wat niet zo veel meer te verhullen liet. Haar goddelijke borsten stroomden over het kleine gevalletje. En ook haar stevige billen hadden moeite om zich in het slipje te vormen. Geinig. Ze0e had duidelijk besloten dat nu onze succesvolle sessie vorige week ik nog een keer als prooi binnengehaald moest worden. Een paar super natte zoenen, en heerlijke aanval met haar lichaam tegen het mijne liet het mannen bleod met dubbele vaart door de aderen stromen. En inderdaad de kleine (door Melisse al opgewarmde) mynasch meldde zich prompt. Nog steeds aan de bar hangend bleek Roxy daar ook heerlijk mee om te gaan, magische touch. Ik hoorde mijzelf instemmen met het verzoek een vijftal minuutjes in de kino te gaan zitten……. Het werden er tien, en opnieuw niets dan lof voor Roxy. Alle aandacht, erotische inventiviteit, viel mijn ten deel, en ik genoot volop. Kortom de kamer op.
Super sessie opnieuw, waar we begonnen om mijn tongzoen kennis nog wat verder op te schroeven, opnieuw een uiterst gedreven meisje wat zich helemaal geeft. En goede signalen afgeeft wat zij zelf ook lekker vindt. Da’s altijd handig. Een jummie vrouwen lichaam wat helemaal verslonden mocht worden. Ik was een ietsje te voorzichtig, want toen ik haar borsten oraal bewonderde moedigde ze me aan om echt een ietsje forse aan te pakken. Kon ik toch…. Langzaam over haar buik naar onderen bewogen en haar sappige kutje een stevig ingesmeerd met mijn mondsappen. Het werd een super natte bedoening, die kennelijk uitstekend beviel, de spanning werd groter en groter, haar bewegingen onder mijn aanvals plan heftiger en heftiger, en met een luidde kreun bleek de stand roxy-mynasch 1:0. Beetje liggen na schokken, en nog wat meer van haar nectar geproefd, wat natuurlijk leidde tot heftige naschokken….. kortom ik was aan de beurt. Roxy heeft een voor mij “magic-touch”. Super blow job, heerlijke tongzoenen, haar borsten gebruikend om mij nog meer te aktiveren; een goed moment om eens te gaan neuken! Jasje erom en een paar standjes uitgeprobeerd. Ze voelt heerlijk jongens trust me….. gevraagd os ze me ook nog wat wilde masseren. Beetje massage olie op de kleine mynasch, een vingertje van haar mijn sterretje stimulerend, super geil aangekeken worden leidde tot een schokkend orgasme aan mijn kant. Een heerlijk sexy uurtje ! Roxy-mynasch 1:1


Weer even naar beneden! Daar was het een beetje saai, totdat Diana(ik kende haar nog niet) een eerste paal dans act weg gaf. En daar het mannelijk publiek ook in toebedacht. Opwindend hoor een soort lapdance door deze forse dertiger. Goed idee. Werd onmiddellijk gevolgd door Victoria, die elegant en super sexy ook een duit in het paaldans zakje deed.

Tweede sessie van deze avond met Melisse. Leuke meid dat wel, maar ik had al enige terughoudendheid bij zoenen bemerkt. Ze verzekerde dat dat op de kamer anders zou zijn. Nauwelijks zoenen, en als e als iets deed dan wel heel erg vluchtig. Toch een aardige sessie, en ze wist inderdaad nog leven in de kleine mynasch te blazen. Leuke blowjob, mist een beetje de variatie die Roxy’s job zo sterk maakte. En afgemaakt met haar handjes. Een redelijk halfuurtje, maar niet een om speciaal nog eens voor terug te komen

Vlak voor ik wegging meldde Diana zich nog dat ze ook een dildo act zou opvoeren, maar daarvan heb ik alleen de voorbereiding gezien. Zag er opnieuw sexy uit. Maar ik moest echt vertrekken. Lijkt er wel op dat deze Diana de stemming opschroeft. Leuke dame (NL) die in inmiddels in Duitsland woont. Schijnt meestal door de week te werken, deze zaterdag bleek een uitzondering. Vrolijke meid, en trof in dit forum wat wisselende recensies. Tijd voor eigen onderzoek op een later moment…..
Leuke avond in sun tempel.

Snap niet hoe de economie van deze tent werkt maar echt rijk kan de eigenaar hier toch niet van worden.


:):freu::):smkiss::):freu::):smkiss:

wing
3 augustus 2014, 08:48
@minasch. Reken maar dat de Laura die je hier vindt, dezelfde is van Fg en marisol en golden dreams. Ze dringt zich niet zo op, maar is de top in service.

Dalton
3 augustus 2014, 11:20
@minasch. Reken maar dat de Laura die je hier vindt, dezelfde is van Fg en marisol en golden dreams. Ze dringt zich niet zo op, maar is de top in service.

In MARISOL heeft LAURA zeggen en schrijven maar 3 uur gewerkt en voor mij heeft ze de rol van de KEIZERIN VAN CHINA(SHERRY) in ACAPULCO overgenomen en zelfs de wachttijden zijn er al want ze heeft heel wat vaste klanten die haar overal volgen het lijken net bijen die op de honig afkomen.

Piet Plezier
3 augustus 2014, 12:16
ik ben er vorige week ook geweest maar ik vond het een saaie boel. de theke is wel vriendelijk ja daar kan je ook wat mee auwehoeren. maar voor de rest was het klote. ik was er rond 18.00 uur. het hele ritueel en naar binnen. eerst even de aardappelen afgieten op het toilet,dat ziet er allemaaal goed uit. daarna na de bar gelopen en een koffie besteld met een biertje. ik had zo'n dorst dus ik kletste meteen dat bier achterover heerlijk.

ik keek eens een keer rond en zag 4 vrouwen ongeintreseerd zitten duimen draaien,en er was nog 1 beer meer binnen. ik zou zeggen als er ze weinig beren zijn,doe wat maakt niet uit wat maar doe iets om die beren over de streep te trekken. en ga daar niet met een lang gezicht zitten kijken of je niet tot tien kan tellen gewoon niet normaal.

dan eerst maar wat eten dacht ik in me eigen na nog een paar piertjes te hebben gedronken,altijd lekker voor het eten. ik zet me biertje weg en zal is lekker wat eten gaan opscheppen. wat vlees met rijst en groente en een vaag oranje sausje. de smaak was wel goed van het vlees alleen veel te lauw tegen het koude aan en daar houd ik niet van.dus ik heb daar melding van gemaakt,krijg ik te horen moet je maar vroeger gaan eten. en toen was ik er klaar mee.

ben me gaan omkleden en ben vertrokken precies 1,5 uur binnen geweest.
nog gevraagd of ik de chef kon spreken om te vertellen dat je zo niet met je klanten omgaat maar die was er natuurlijk niet.
de volgende dag nog gebeld maar geen chef nou dan niet.
het zal lang duren eer ik hier terug ga.

ontvangst een 8
club een 8
meiden een 4
eten een 4
wellness een 6
vriendelijkheid 3
algemeen een 5.57

Dalton
5 augustus 2014, 00:10
Piet plezier je naam zegt het al en dan nog helemaal geen schik gehad is voor mij niet te begrijpen.
Wanneer ik bij SUNTEMPEL binnenkom dan neem ik een koffie aan de bar en meestal ben ik de enige en kijk of LAURA er is en ga dan met haar de kamer op.
Daar heb ik geen andere ijsberen bij nodig want LAURA heeft haar mond vol aan mij en PIELEMANS wordt zeer vakkundig door dat mondje gemasseerd.
Toch zijn er nog een paar andere leuke dvp's die best de moeite waard zijn maar 1 is voor mij genoeg.
Zoek je echt gezelligheid en houd je van praten kom dan eens langs bij de bejaardensoos hier zijn genoeg mensen die graag willen kletsen en eventueel kun je nog een oude theetante een beurt geven en dan krijg je zeker een vijf euro biljet van haar toegestopt omdat je haar zo lekker verwend hebt.
Ik heb altijd gedacht dat je naar een hoerenkot gaat om te neuken met een aardige leuke meid.

Snor
6 augustus 2014, 19:42
De maandag aanbieding (1 keer betalen, 2e keer gratis op welke dag dan ook) lijkt me wel wat.
Zeker voor een hernieuwde kennismaking met een club waar ik eerder wat leuke ervaringen heb gehad.

Maar zijn er op maandag normaliter ook voldoende dames aanwezig om die dag tot een succes te maken?
Daarmee bedoel ik dames naar mijn smaak: slank, lief, klein, goede service. En géén gezeik om extra geld voor normale service (PZC, NMC, heftig tongkussen).
Of (@Dalton): werkt LAURA 's maandags?
Zo'n superkanon wil ik ook wel eens meemaken. :biggrin:

Dalton
6 augustus 2014, 22:32
LAURA heeft dinsdags haar vrije dag.

der lickmeister
7 augustus 2014, 00:19
Laura had bovendien woensdag geen sex gehad, tot
Dat lm arriveerde, moest haar eerst duidelijk maken dat lm nog even rustig aan deed
Aangezien hij net met de fiets was gearriveerd
Daarna ging het toch te keer een uurtje met laura
Na een half uur pauze weer met laura wederom voor een uurtje, daarna nog een grote brand geblust
Lm had nog al dorst hierna de lampen maar uitgedraaid

der lickmeister
12 augustus 2014, 01:54
lm was al aan het denken wat zal ik doen
eerst uitslapen
daarna tijd voor een biertje
en daarna misschien sextemple
lm is gelukkig maar baalt ook vandaag
toch sun temple ik dacht laura is ook ,maar nee dus was een andere heel veel
lm heel veel gekeken maar even met een ander gekamerd gelijk voor 2en een half uur

der lickmeister
12 augustus 2014, 13:10
Lm had een beetje te veel gezopen om vannacht een fatsoenlijk verslag te schrijven dat ging niet meer

Lm was omstreeks 20.00 uur gearriveerd, de ene Thekefrau ging net naar huis, maar moest haar collega nog even duidelijk maken dat lm
Op de fiets was gearriveerd
Na 38 euro te hebben afgetikt, kwam de eerste beloning al een gratis entree voor de volgende keer, het begon al goed

Daarna had lm zich verankerd aan de bar om de voorraad warsteiner kleiner te maken
Lm dacht eerst nog laura zal dadelijk wel komen fout gedacht wel een andere wie een trio wou doen, lm dacht dat kost mij 2 keer zoveel poen
Dus lm maar even rustig rondkijken
Dat werd beloond
Aangezien lm wel zin had om gigantisch te wippen gelijk maar met jana naar de kamer, maar dan gelijk goed
De deur bleef 2,5 uur gesloten, lm is nog niet zo'n handige schilder, maar heeft toch de boel helemaal onder gesaust
Daarna verankerd aan de bar diende zich een ander aan dus lm mee wippen in de kino, dit viel tegen dus lm had de sessie afgebroken
Weer aan de bar zag ik wederom jana ik dacht nee nog even niet maar toch naast haar zitten kreeg geen rust, na een kwartier alweer naar de kamer
Ditmaal voor een uur
Toen dacht lm wegwezen hier, dat was goed gezien
Lm dacht met afrekening bij de Thekefrau nou heb ik een probleem gelukkig had lm nog een aantal losse euro,s
Toen lm rustig aan naar huis dacht te fietsen moest hij snel worden het begon te onweren
Droog gearriveerd met een lege zak en portemonnee

Snor
12 augustus 2014, 20:44
38 Euro inkom?
Maar dan heb je dus een volgende keer vrij entree.
Maar wat als nu alles tegenvalt? Dan kun je dat vrijkaartje beter in de vuilnisbak gooien. Scheelt je in ieder geval de reiskosten.:)
Ik twijfel nog steeds.
Ik wacht nog wat recensies af.
Met name wat betreft de line up.
(En de damesprijzen per half uur/heel uur en wat je daar dan allemaal standaard voor krijgt? Echte tongzoenen, beffen met een vingertje erbij, BIJBETALEN voor extra's ? Ervaren dames of onervaren jonkies. Voor beiden wat te zeggen trouwens, :biggrin:)

Al met al, ik wacht nog even af.
Maar de geposte ervaringen tot nu toe zijn nog niet zo slecht.

Overigens qua line up: ik ga voor jong en slank en kleine billetjes en kleine borstjes en vooral lieve GFE -meisjes.

Ik wacht graag wat recente reacties af.

Alvast bedankt

Dalton
13 augustus 2014, 01:01
Dan moet je niet naar SUNTEMPEL SNOR,de dvp's hier zijn rond de 30 maar bij jou in de buurt is toch een kleuterschool en vraag je gewoon of de oudste met je mee gaat dan weet je zeker dat ze niet te oud is.

phoenix
13 augustus 2014, 11:01
Geil net terug van een zonvakantie had ik mezelf voor het eerst in me leven vakantie in fkk en saunaclubs beloofd. Nu is juist de zomer eigenlijk geen goede tijd voor een saunaclub vakantie want ze zijn half leeg, maar je kan er zelf natuurlijk ook wat van maken. Pas om 20.00 startte ik mijn bolide, nadat ik tervergeefs had geprobeerd om mijn imac een printer te installeren, afijn dan maar op het oude windows 98 laptopje dat ik daar al jaren voor gebruik. Gelukkig is sun temple een uurtje rijden( de dichtbij zijnde saunaclub voor mij, fkk van goch is een kwartiertje langer net als vila marisol) en had ik mezelf beloofd verder me niet al te druk te maken over de tijd. Toen ik aankwam stond er 1 nederlands nummer bord. De theke had me verzekerd dat Laura er was, die ik ooit in de bios in GD een beurt heb gegeven, dus ik wist waar Dalton en de anderen het over hadden. Een zelf bewuste dame , met een heerlijk achterwerk en een hand vol al wat hangende tieten, maar ja ook zij wordt natuurlijk ouder, ze was slanker dan toen ik haar in Gd flink te grazen nam. Dat de theke niet gelogen had , was een goed teken vond ik, want dat was voorheen in deze oude fabriekshal nou niet altijd het geval....de willekeur van de Bosnische bende kerels die daar te toko destijds runden, waarin impulsief, met het hart werd gehandeld, zoals Jana dat zo mooi verwoordde, ietsje meer verstand en belastingplichtsgevoel had Esso destijds wellicht kunnen redden. Er is meer verstand bij de nieuwe heren eigenaren in sun Temple, de douches en ander sanitair zijn af! DE tent hoe zag die eruit ? Een bios die er stond, zonder slap wandje, maar een stevige houten wand. Verder dezelfde dansplek, maar er was veel meer stijl, ook de massageplek was prima ingericht en het zag er veel professionelere en schoner en overzichtelijker uit. De bar hetzelfde gebleven en zelfs stond het bubbelbad buiten aan en had de theke direct na mijn aanvraag de sauna aangezet, waar ik tweemaal tussen het neuken door van heb genoten. Nog wat meer stoken en de sauna is op het niveau van louder lounge en dat zegt wat, want die is super!!! Een emmer water stond keurig klaar voor wat damp die ik er maar zelf heb ingebracht, grote witte handdoeken lagen klaar, dus wat dat betreft krijg je waar voor je geld. Het eten was bijna op , maar kippenpootjes, met aardappeltjes en wat rauwkost waren prima klaargemaakt. dus dat gedeelte daar heb ik ook wel vertrouwen in, maar dat is natuurlijk altijd afwachten hoe dat verder gaat.

De dames, want daar kwam ik tenslotte voor...de theke had niet gelogen , het waren er 11 zei ze ik telde er geloof ik 10 , voor een dinsdagavond zo ongeveer de meest doordeweekse dag van de week en dan nog in de vakantie...alle namen heb ik niet paraat denk ik , maar een rondje handje schudden zorgde in mijn geheugen voor de volgende namen: Laura 1 uit roemenie met B-C cups en de wat vollere Laura , de zus zo vertelde ze me van de beruchte Lorena die ons destijds met haar reet alle hoeken van fun garden liet zien als ze op de dansvloer stond, ook de zus van laura zag er hoerig sletterig uit, meer nog dan Lorena destijds, meer dan Lorena heeft ze een flink stel tieten wat een zeker C of wellicht D is...ze hangen half uit haar BH. alks zij er de volgende keer weer is wil haar best nog eens een flinke doorsmeerbeurt geven, nog meer roemeens? ja Roxy die met haar reet en uit stekende tieten, cup A-B mijn kleine Willie niet ongemoeid liet, ik kreeg echt een stijve piemel van als ik lang naar haar bleef kijken. Ze heeft lang donker blond haar en ik heb geen idee wat ik van haar kan verwachten op de kamer. Meer roemeense vrouwen waren er niet, op dat moment. De bulgaarse afdeling bestond uit Lilly , lange zwarte haren, een flinke reet zoals veel bulgaarse vrouwen hebben in de hoerenketen van duitsland, met een kleine voorgevel, Melissa een bekende dame uit de tijd van fun garden, wat slanker een geblondeerd haar en kuna een kleine bulgaarse met een dikke wagglende reet en wat grotere tieten, zij werkte destijds ook in fun garden en was mijn allereerste dame waarmee ik naar boven ging in fun garden, ze is super op de kamer, maar ze kan zo bozig kijken, de make up zou ook wel wat minder moge als het aan mij ligt. Tenslotte was er nog Jana, een echte duitse milf met een lekkere reet die zoals ik hier reeds heb gelezen wel van wanten weet. Een leuk gesprek meegevoerd over het oude fun garden waar ook zij heeft gewerkt en de trieste afloop van Life time in Rheine die nu voor de tweede keer haar deuren sluit, heb ik begrepen in een andere topic, maar ook zij bracht me daar van op de hoogte. Chanel een Poolse dame , voorheen gewerkt in Darmstad bij Sharks met hele mooie lange benen, lange blonde haren, sprankelende ogen cup A of B tieten en ook een vrolijke dame, die je voor het blok zet, gaan we of gaan we niet neuken, om 2 uur s'nachts had zij de ondankbare taak een man die al twee keer eerder op de avond was gekomen nog zijn laatste zaad uit zijn kloten te halen. Dat deed ze volgens hem met overgave, een echte zaadgranate riep hij tegen mij...nou dat beloofd wat voor mij , want ik had ook wel zin in haar gehad, maar goed er gebeurde in deze bijna lege tent toch nog genoeg, de man die in de kino lag, had kort daarvoor in het sigarettenhoekje de nigeriaanse parel Naomi uitgenodigd hem te pijpen op de kruk, Hij ontdeed haar van haar rode handdoek en er kwamen twee slanke kleine ferme borsten tevoorschijn en erg mooie strakke billen. Ze pakte haar tissue en maakte aanstalten om ons publiekelijk te trakteren op een pijpshow, daar stak de thekedame een stokje voor , het is een saunaclub, teleurgesteld droop het tweetal af naar de kino alwaar de man voor de tweede keer die avond zich liet afzuigen door Naomi en door een klein pisto pete meisje genaamd Leila afkomstig uit bulgarije...Ik mocht toekijken en werd na het incident in het rookhokje waar geile Laura twee bij stond te kijken en haar lippen en mond langzaam bewoog , haar tieten er half uitvielen en ze met haar ogen lonkte, met de vraag wil jij ook een pijpbeurt, jammergenoeg volgde ze mij en de man met de twee dames niet naar de kino..., ik als voyeur kreeg een mooie pijpact te zien door twee dames die zich vol op de stijve pik van de man stortten,om de beurt en later pijpten ze hem samen klaar.

Ik kon niet wachten om Naomi aan te spreken nadat ze terugkwam van de douche, relaxed strelend verplaatsen we ons naar de kamer, waar ik een volop rijdende Naomi op mijn pik kreeg , die ik ook nog heerlijk van achteren mocht pakken, pijpen was goed zacht dan weer hard, ik gaf haar nog wat aanwijzingen om het nog beter te doen en het neuken was erg goed, als een volleerd paardrijdster reed ze me in eerste instantie hard en later zachtjes maar overtuigend klaar in een half uur.

Laura 1: al kletsend op een sofa in het begin va nde avond, nadat ik bijna alle dames een hand of kus had gegeven, nam ze me mee naar boven, wat een heerlijk volle niet te dikke en zeker niet te slanke billen zeg!..zo waggelde ze bijna naar boven. Op de kamer begon ze direct met te kussen en gleed ze langzaam naar beneden om nog voordat we op het bed lagen een welkome zuigbeurt te geven waar ik zo naar had verlangd. Met Laura heb je echt innige seks, en ze wordt als je het goed aanpakt, lekker nat en neukt lekker met je mee, een van de weinige dames die dat zo goed kan...ze vroeg me wat mijn favoriete standje was, nou die avond was dat de dame bovenop en wereklijk waar ze neukte met veel gevoel me naar een twee weken niet trekken orgasme, de hele condoom werd letterlijk vol gespoten...we gingen wat snel de kamer af na 45 minuten, de tijd over was haar gegund en ik rekende de 80 euro af.


Het was half vier toen ik thuis kwam, de hele avond 3 mannen...en samen met een man en de dames een gezellige geile avond gehad in een lege sun temple dat wel...mijn dank is groot Willem2 voor het vrij kaartje, zonder kaartje was ik daar wellicht nooit meer geweest...

altijdwakker
15 augustus 2014, 23:12
Ik was hier ongeveer 4 jaar niet meer geweest. Vandaag nieuwsgierig. Ik vond de line-up slecht, wat ouder, wat dikker ...niet mijn smaak.
Naomi (eerder Planet) was wel erg lief maar geen tongzoenen. Je betaalt 40 entree en dan 50 E voor een half uur. Ik heb dus 90 E afgetikt. In ruil daarvoor kreeg ik presales (15'), kamergang met veel gevoel maar geen tongzoenen, later eten en plezierige after sales van Naomi. Anderhalf uur onder de pannen voor 90 Euro.

mynasch
24 augustus 2014, 16:42
Snel bezoekje aan sun temple 23 aug 2014



:freu::):):freu::freu::):):freu:


Had even tijd om de temple aan te doen op zaterdagmiddag. Kwam aan iets over tweeën en trof een klein maar select gezelschap. Ik spotte Erin, Chanel, Linda, Lilly, Roxy (Laura 2), Jana en een of twee mij niet bekende dames. Even wat gedronken en vriendelijk met een aantal meiden wat gekletst. Was echt van plan met Laura 1 te gaan kameren, maar haar vakantie gooide roet in het eten. Had dus beter dit forum moeten lezen. Leuk met Chanel op de bak, en mij echt bijna laten verleiden….. net nog ingehouden, toen even met Roxy en Liily zitten flikvlooien, en moest van Roxy met Lilly even de kino in. Lilly moest mij per se iets vertellen…. Nou vooruit. Het was inderdaad enorm interessant wat ze te doen had, ze vertelde al snel niet zo veel meer. Lekker zitten vrijen, en natuurlijk daarna na de kamer. Sessie van een vol uur, zeer tot mijn tevredenheid.
Leuke meid, 1.75 lang, groot gebouwd, lange donkere haren, B-cup, ietsje hangend maar errrug leuk om mee te spelen. Houd duidelijk van zachte benadering. Prima tongzoener, en weet de man aan de praat te krijgen. Uitstekende blow job. Paar standjes, en geëindigd met opnieuw een blowjob. Absoluut geen spijt.



:freu::):):freu::freu::):):freu:

Lesyeux
4 september 2014, 01:18
Na een uurtje Party Treff Emmerich (zie apart topic) onder het motto "twee vliegen in één klap" weer terug naar Sun Temple. De Nederlandse theke dame waarschuwde mij netjes dat er een vierde dame gearriveerd was en dat het dus crisis in de line up was. Hoewel de ruimte beslist potentie heeft en er ook een prettige buiten ruimte is, was het met zo weinig dames een stille boel... Ik heb geloof ik kort twee andere beren gezien maar was er verder als enige... Desalniettemin heb ik gekamerd met Roemeense Lilly. Prettig praatje over kinderen, mooie volle borsten en helaas wat teruggehouden kussend. Pijpen was OK, intiem ook. Maar beslist geen GFE.
Ik heb nog even een sigaartje gerookt en een praatje gemaakt met Roemeens / Spaanse Laura, met roos tattoo op de linker borst. Halverwege de dertig, maar nog wel een mooi lijf. We hebben elkaar later in de kino gemasseerd en daar een half uur sessie van gemaakt. Pijpen was OK, met intiem deed ze goed mee. Zoals gezed: met wat meer publiek over de vloer zou het best een leuke tent kunnen zijn. Het verdient dan ook aanbeveling om vooraf even te bellen hoeveel dames aanwezig zijn. Ik heb geen spijt van het bezoek aan Emmerich, toch weer twee locaties waar ik m'n eigen beeld bij heb. Maar ik rij toch liever een kwartiertje langer om naar Goch te gaan of trek er een zaterdag voor uit om naar Sixsens of Golden Time te gaan. En er zijn nog de nodige andere clubs te ontdekken, dieper Duitsland in, maar daar heb ik geen haast mee.

Jort
4 september 2014, 09:28
Ik ben deze zomer (in juni) voor het eerst bij ST gaan kijken, was eerder wel bij fun garden geweest. Helaas viel het erg tegen. Er waren maar weinig beren en dat zegt al wat. Wat bleek, de line-up is niet goed. Er was maar 1 dame die in de buurt kwam van een fkk girl. De rest te oud en of te veel lichaam... Ik ga hier niet meer heen. 1 maal op de mat in kino en de dame deed pijpen met cd. Tegenvaller...

goldstar
5 september 2014, 07:22
Deze week naar Sun Temple geweest met mijn vrijkaartje. Willem nog bedankt(goed geregeld). Voorheen wel bij Fun Garden geweest nu 1e keer ST. Eigenlijk weinig veranderd. Bij binnenkomst vrijkaart geen enkel probleem. Nederlandse Theke Jeanet nog steeds aanwezig(Lief Mens). Vertelde ook direct dat er maar 4 dames aanwezig waren.
Heb mij zelf prima vermaakt. Na een lekkere bak koffie en een krantje de dames maar eens opgezocht. Geen enkele tijdsdruk lekker zitten kletsen en teasen.
Eerst met Laura(zud van Lorena werkt nu bij VM) een uurtje op de kamer geweest. in 1 woord SUPER. Heerlijk kussen en spelen. Pijpen als de beste en heerlijk de vingers gebruiken. Als Cow girl de rit afgemaakt. Na het eten(simpel maar lekker) met de Surinaamse Diana aan de gang gegaan. Had haar al meerdere keren gesproken die middag(samen gerookt).
Heerlijke vrouw met lekker zachte volle tieten. Hebben een heelijk uurtje samen beleefd waar zij ook heerlijk van heeft genoten. Doet alles om je het naar de zin te maken. Meer dan tevreden.
Als je op dun en klein valt was je deze dag aan het verkeerde adres bij ST. Eigenaar heeft meerdere clubs maar op afstand. Nu nog vakantie tijd komen nog meer meiden terug.
Was nu te rustig ook tav andere beren. Ga het zeker nog eens proberen.

Piccolino
26 september 2014, 23:05
Met het vrijkaartje van Willem2 op een donderdagmiddag naar deze club gereist. Om 12 uur waren er nog maar twee dames aanwezig. Een tiental dames zat nog gemoedelijk in hun eigen kleedkamer te klessebessen en zich op te tutten. Ik was benieuwd naar Laura, maar die was ook om 13 uur nog niet uit de kleedkamer gekomen. Ik had geen zin om nog langer te wachten, en ben toen met de jonge Turkse dame Reni naar een kamer gegaan. Een dame met een niet onknap gezicht met mooie ogen. Naar eigen zeggen 23 jaar, maar dat zou best een jaar of 5 geflatteerd kunnen zijn. Ze is niet slank, maar ook zeker niet dik. Circa 170 lang. Op de kamer een lieve meid met veel overgave. Pijpen was een belevenis, maar ook een beetje op de rand van het pijnlijke. Toch een leuke meid, en zeker aantrekkelijker dan de meeste andere dvps die men hier aantreft. Toch biedt Suntemple bij lange na niet de kwaliteit van een Marisol, of zelfs een van Gogh. Bij laatstgenoemde is de prijs kwaliteits verhouding gewoon veel beter, om over de line up maar te zwijgen.

hallodaarbenikweer
28 september 2014, 20:48
Vandaag werd keurig en gastvrij mijn kortingskaartje door theke Janet(NL)ingenomen en aan mij uitgelegd hoe het in ST werkte. Er waren bij mijn aankomst wellicht 3 beren en 10 dames. Een rondje langs de dames gemaakt, wat gesprekjes gevoerd, goed gekeken. De dames zijn meestal wat belegen en te mollig voor mijn smaak. De jongere Turkse Katia maakte werk van me en ik dacht dat het een leuk uurtje kon worden. Helaas viel het wat tegen. Tijdens wat presales kuste ze fijn, dat was op de kamer verdwenen. Ook het enthousiasme was wat getemperd. Niet bereslecht, maar geen goede prijs/prestatieverhouding en resteert slechts een te mollig buurmeisje dat aardig pijpt. Het beperkt tot een half uurtje en aangegeven dat ik haar matig vond. Gelukkig was na wat pauze, er was nog 1 medebeer, mijn tweede keuze wel reuze in de persoon van Laura. Leuk gesprek op de bank en goede seks, zoals verder beschreven in haar topic. Bij vertrek was er een andere NL theke, die de deels negatieve feedback, keurig en serieus verwerkte. Dankzij het vrijkaartje was eea schappelijk, maar daar hoef ik niet voor naar Duitsland te rijden. Het FT concept zie ik op deze wijze niet succesvol worden. De sauna keurig op temperatuur, eten en drinken in orde. Kosten genoeg, terwijl ik geen entree zou willen betalen. Er is te weinig sfeer, contact met de dames te kunstmatig. Tja, even verder Duitsland in dan maar. Bedankt voor het vrijkaartje Willem.

Autobahn
30 september 2014, 16:22
oeps,ging even wat fout.

Wilde toch even op berichtje- hdbiw - reageren.
Ik ben laatste maanden 2 keer in Suntemple geweest en ik moet oprecht zeggen dat de sfeer en het gebodene toch wel beter worden.
Er zijn mischien geen top looks vrouwen ,maar voor degene die een keer minder kritisch en of met teveel verwachtingen naar een club willen gaan is het hier zeker aangenaam
vertoeven.
Zeker is dat de NL gastvrouwen hun best doen om een leuke sfeer te creeren.
ik merkte ook dat er weer wat geinvesteerd was en ik hoop dat deze club de tijd en het publiek krijgt om weer verder te kunnen.

Voor als je niet te ver wil rijden is dit een tof plekje.

hallodaarbenikweer
30 september 2014, 20:57
Autobahn geeft deze club een kans. Prima. Als ik prijs/prestatie vergelijk vind ik de kosten voor het gebodene te hoog. Zeker als er hoge opslagen bij komen voor spuiten over lichaam, slikken en anaal. Het is een keuze. Of prijzen lager met meer seks of mooiere meiden die entertainen. Het is nu volgens mij vlees noch vis. Ik gun FT echt succes.

amateur gynacoloog
2 oktober 2014, 20:50
Eergisteren vijf uurtjes in ST geweest en een prima tijd gehad, niets gemerkt van de soms wat zure berichten hiervoor. Welkom geheten door een heel vriendelijke theke. Ca. 8 dames met verschillende maten en leeftijden en zo'n 4 beren gespot. Entreeprijs vind ik heel redelijk, frisdrank en koffie zijn inbegrepen, bij Van Goch bijvoorbeeld moet je voor elk drankje apart betalen, tikt ook aan. Het warm eten, matig, maar als het eten centraal staat moet je naar een restaurant gaan. Heerlijk verwend door Jana, zie verder haar topic. Ze zien me hier wel terug!

Keesbe
10 oktober 2014, 09:24
Ik heb nog een vrijkaart van deze club, ik heb geen tijd om er heen te rijden, mocht iemand interesse hebben, stuur mij even een PB? wie het eerst komt wie t eerst maalt :)

Keesbe
11 oktober 2014, 08:35
Er waren al snel reacties, maar zoals gezegd wie het eerst komt wie het eerst maalt :) Helaas voor de gene die te laat waren en gefeliciteerd voor HarrieJekkers! :biggrin:

mynasch
15 oktober 2014, 08:43
13 oktober 2014; een middagje Sun Temple (Emmerich)

:);):liebe2::blume::);):liebe2::blume:


Vorige week nog besloten om naar een wat grotere club te gaan (zie het verslagje bij YY). Echter, mijn eerdere bezoekjes aan sun temple in augustus en september, waar ik toch wel een beetje goed gevoel aan over had gehouden, en de wetenschap dat als je op maandag gaat je een vrijkaart naar vrije keuze te besteden krijgt besloot ik deze maandag toch nog maar eens richting Emmerich am Rhein te kachelen. Ik arriveerde tegen kwart na twaalf en werd welkom geheten door de wat later bleek Jo-Anne. Vrolijke dame die duidelijk iets van haar job wil maken. Braaf 39 euro neergeteld (die ene wissel euro komt ze later nog eerlijkheidhalve aan je teruggeven!) en een vrijkaart in ontvangst genomen, zoals gezegd, vrij besteedbaar, maar wel binnen twee maanden. Betekent dus als je dat doet je 19.50 per entree betaalt. Hoe ze het ervan kunnen doen is mij een beetje een raadsel.

Was er een lineup op dit tijdstip?? dat was eigenlijk de vraag die me de op a12 en de 3 konstant door het hoofd speelde. Nu heb ik vroeger geleerd dat er door twee punten al een lijn gaat. De kans dat er minder dan twee dames acte de presence zouden geven leek me toch wel heer erg klein! En inderdaad, er bleken er zes te zijn: Diana, Jana, Roxy, Laura, Katia, en Leyla. Ik denk dat er in de tijd dat ik er was (tot een uurtje of vijf) er zich nog een tweetal dames bij het gezelschap hebben gevoegd, maar hun namen zijn mij helaas onbekend. Dus niet de grote getallen zoals bij YY of GT op de maandag. En nu komt het: ik vond het toch een zeer geslaagde dag. Velen hebben het voor mij al geschreven: je hoeft maar één uitstekende kamergang meegemaakt te hebben om het verblijf tot een succes te maken. Welnu, ik had TWEE zeer geslaagde sessies.

De eerste was met Laura (uit Roemenië) en de tweede met Jana (Duitsland).

Laura is een bescheiden dame van ik schat zo’n jaar of tweeëndertig. Altijd goed gemutst, niet opdringerig, mooie glimlach maar zal zich zelf nooit opdringen of aanprijzen. Dit in grote tegenstelling tot bijvoorbeeld genoemde katja en leyla. Net iets te naar mijn smaak. Aan de andere kant realiseer ik mij dat dat een ingewikkelde balans is, die ook vast weer voor iedereen verschillend is. Ga er maar aan staan als dvp…. In dit verband is het leuk om op te werken dat Jana mij toevertrouwde net een paar dagen in Düren (ik denk Planet Eden) gewerkt te hebben, waar animatie kennelijk wel aktief wordt beleden. Welaan ze meldde dat ze daar geen schijn van kans had tegen de andere meiden die gehaaider waren in dat animeren, en ze zelf ook niet zo in elkaar zit om zichzelf aan te prijzen. Grappig om dit ook eens van de andere kant te horen.

Terug naar laura…. Eerst een poosje zitten kletsen op een bankje, en opgehaald da we eerder ter kamer waren gegaan. Ze kon zich nog herinneren dat ik haar toen (ik denk inmiddels een drietal jaar geleden) een fraaie oliemassage had gegeven. Haar handje begon mij ook langzaam te verkennen tijdens dit bankgesprek, en de kleine mynasch begon zich langzaam edoch gestaag uit zijn morgen slaapje uit te rekken….. het werd een fraaie sessie, waar we beiden met veel plezier op terug kijken. Geloof dat ze nu ook i haar geheugen heeft gezet dat het een massage PLUS bleek te zijn. (zie bij Laura).

Nauwelijks op mijn benen kunnen staand strompelde ik de trap weer af en trachtte mijzelf weer een beetje op de been te helpen. Er bleken verse Duitse broodjes te zijn, met een redelijke beleg keuze. Geen grote overmaat, geen super luxe. Drankje erbij en buiten in het zonnetje in een ligstoel dit liggen verorberen. Niks mis mee, misschien een ietsje aan de stille kant, maar ook wel leuk om de erotische ervaringen met Laura nogmaals de revue te laten passeren. Zowel sauna als bubbelbad bleken goed te gebruiken, en dat heb ik dan ook ruim gedaan. Zag er allemaal prima verzorgd uit. Terug in de barruimte een poosje met Diana staan kleppen, wat mij een prima dvp lijkt te zijn. Ik vond het echter nog een beetje aan de vroege kant om onmiddellijk na de laura sessie weer in een kamer te duiken. Poosje in de kino gezeten waar, na een poosje, het duo katia/leyla mij trachtte op ander gedachten te brengen dan alleen maar naar de film te kijken. En tja, aandacht van twee mooie meiden, met een porno fikm op de muur, dat is natuurlijk vragen om ellende…. En de kleine mynasch roerde zich weer danig. Wat Katia erg snel door had. Vond haar touch niet onmiddellijk een touch waar ik “voor ging” en heb me dan ook uit deze valstrik weten te manoeuvreren…. Net op tijd moet ik toegeven.
Ik vond het plezierig dat er een kino is, maar de kwaliteit van het scherm is eigenlijk naatje pet. De film wordt veel groter geprojecteerd dan het scherm groot is. Of zou ik de muur helemaal vlak wit maken of een groter scherm plaatsen, of de film kleiner afgebeeld op het kleinere scherm projecteren! En ik zou geloof ik bij Samya gaan kijken hoe dat eruit zou kunnen zien. Die hebben (voor mij) de beste beamer-scherm combinatie met HD erotische films (ik meen via een satelliet ontvanger)/ elke keer weer een revelatie!

Na deze tijdvullende episode even op een bankje naast Jana gaan zitten. Inderdaad met als doel haar later naar een kamer te dirigeren. Opnieuw een plezierig gesprekje met erotische manuele ondersteuning van haar handje dat een langzame ontdekkingstocht op mijn lichaam ondernam. Leuk. Jana heeft nieuw tattoos, en vertelde breeduit over het wel en wee ervan. Bijna 30 uur behandeld voor het gehele geval! Het staat haar prima, en ik moet zeggen dat, alhoewel ik absoluut geen fan hiervan was, ik mij door haar enthousiaste uiteenzetting toch een beetje heb laten overtuigen. Ze is er zelf in ieder geval ziels gelukkig mee! De kamer sessie was (net als den eerste sessie me t Laura) zonder meer uitstekend te noemen. Ik zal daar onder haar eigen draadje een verslagje van maken.

Twee sessie in Sun Temple: twee keer uitstekend. Dan kan zo’n dag derhalve ook niet slecht geweest zijn nietwaar??? Dat was mijn conclusie ook toen ik met een brede vettige glimlach om mijn snuit weer de weg terug naar huis aanvatte! Super kom beslist terug om mijn vrijkaartje in te wisselen!


:);):liebe2::blume::);):liebe2::blume:

Snor
15 oktober 2014, 18:59
Bedankt voor een mooi verslag. En voor de verslagen van de kamergangen.
Als je op een maandag (met op die dag dus óók nog een vrijkaartje als cadeautje) zo'n leuke ervaringen hebt, ga ik toch weer eens denken om deze club weer eens te gaan bezoeken. Mijn vroegere bezoeken waren helemaal niet slecht. Integendeel.
De prijzen zijn blijkbaar alleszins zeer acceptabel. Zowel de entree als de 'dames-per-uur-prijs'.

Ik heb tot nu toe de kut uit de boom gekeken, maar dit soort positieve recensies helpt me wel om een beslissing te nemen.
Uiteindelijk kan ik mijn geld maar één keer uitgeven.

Conclusie: binnenkort op een vrije maandag naar ST.

HarrieJekkers
19 oktober 2014, 09:36
Gisteren ben ik met het vrijkaartje van keesbe afgereisd naar het feeërieke Emmerich. Ik hoopte dat het op een zaterdagavond wat drukker en gezelliger zou zijn maar dat eerste viel behoorlijk tegen. In totaal heb ik zes beren en evenzoveel dames gezien. dit voor zover de tegenvaller. Het was gezellig kletsen met de theke dame en mijn absolute favoriet (daar in en in de verre omtrek) Laura was er ook, van tevoren even telefonisch checken is altijd handig. Na een paar uurtjes en een heerlijke sessie met Laura en een mindere met Katja ben ik weer afgereisd naar het westen.

Groeten,

Harrie

gergerger
15 november 2014, 22:54
Hallo ijsberen

Ik heb een vrijkaartje voor sun tample geldig 2 maanden na 5 november
Ruilen voor een vrijkaartjes voor golden Dreams idm anders voor die gene die het eerst reageert
Graag via Pm

Gr



Sent from my iPad using Tapatalk

Eddy_V
16 november 2014, 00:01
Hallo ijsberen

Ik heb een vrijkaartje voor sun tample geldig 2 maanden na 5 november
Ruilen voor een vrijkaartjes voor golden Dreams idm anders voor die gene die het eerst reageert
Graag via Pm


Wat is er mis met een gratis bezoekje aan Sun Temple??
Ik zou daar gewoon eens op verkenning gaan maar als je niet kunt, dan wil ik dat best in jouw plaats doen. Is toch zeker 3 jaar geleden dat ik er voor het laatst ben geweest toen het nog Fun Garden heette.

robieb
30 november 2014, 17:22
nou iedereen met een vrij kaartje mag wel vanavond gaan want na vandaag is sun tempel gesloten en zal verder gaan onder een andere naam wanneer deze de deuren opent is nog niet bekend.

hallodaarbenikweer
30 november 2014, 17:30
Ben benieuwd welke keuze ze gaan maken om tot een wel werkend concept te komen. Moet toch lukken zo aan de grens? Ik opteer voor een pauschal a la Bochum.

bredeweg
30 november 2014, 17:48
Ben benieuwd welke keuze ze gaan maken om tot een wel werkend concept te komen. Moet toch lukken zo aan de grens? Ik opteer voor een pauschal a la Bochum.

A O club loopt altijd

Mistralwind
30 november 2014, 20:27
En zo blijft het maar rommelen in het saunawereldje:confused:

Mistralwind
30 november 2014, 22:35
Kan me nog herinneren dat het Fun Garden was,ben er toen 1 keer geweest.
Een redelijke sessie met een Roemeense gehad,en een top sessie met een Dominicaanse.Ik had toen niet genoeg geld meer om te verlengen,en er was geen pinautomaat daar.De baas heeft me toen naar de dichtstbijzijnde pinautomaat gebracht een paar straten verderop.Ik kon gewoon mijn ijsberenpak aanhouden.Ik weet nog dat de mensen die aan het tanken waren verderop,raar keken toen er opeens een ijsbeer uit een dikke Mercedes stapte en ging pinnen:biggrin:
Ben benieuwd dus wat hier weer gaat gebeuren,Sun Temple stond nou nog niet echt hoog op mijn to do lijstje dus zie het verder wel.

goldstar
1 december 2014, 11:15
oke laten ons verrassen!!!

Willi69
1 december 2014, 12:10
nou iedereen met een vrij kaartje mag wel vanavond gaan want na vandaag is sun tempel gesloten en zal verder gaan onder een andere naam wanneer deze de deuren opent is nog niet bekend.
Woher weißt du das? :confused:

robieb
1 december 2014, 12:26
was er zaterdag avond de drank was bijna op en bij het verlaten van het pand zei de theke dat ze op zondag de laatste dag open waren en dan dicht waren voor hoe lang wist ze niet

soepkip
16 december 2014, 17:58
Na een paar keer fun garden had ik het daar wel gezien. De plek is wel aantrekkelijk, zo net over de grens. Als je iets nieuws gaan doen en er een AO of RTC van maken dan ga ik het zeker weer een keer proberen.

Bubbelbader
17 december 2014, 19:17
Ok, dus Kippensoep is vanaf nu dus ook niet meer Acceptabel Om te consumeren?

Asienfreak
19 december 2014, 13:39
Moin, moin...

auf der Homepage steht nur:


Enschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten,
unsere Club ist wegen Renovierungsarbeiten vorübergehend geschlossen.
Vielen Dank für das Verständnis.

der lickmeister
19 december 2014, 21:38
dat wordt dus voorlopig tanken en sigaretten kopen met een dikke lul in emmerich
ow en de kratten bier niet te vergeten in te kopen
zal er eerdaags wel even langsrijden om te kijken of er nog wat info te verstrekken geeft is maar 12 km
was dus eerder al een mooie thuiswedstrijd lm on tours op de bierfiets

Piet Plezier
20 december 2014, 15:23
Ik heb van een clubeigenaar gehoord dat de club helemaal verdwijnt.
En dat er een verpakkings bedrijf in komt.
Het word toch nooit wat daar met die club.

Bubbelbader
21 december 2014, 18:35
En dat er een verpakkings bedrijf in komt.


Condoom fabriek zeker.

Maar je hebt gelijk
het was niks, het is niks en het zal ook nooit wat worden.

Wel jammer, de infrastructuur is niet top maar wel te doen. Het management maakt of breekt een club. Hier is best potentie voor de achterliggende Achterhoek.

der lickmeister
22 december 2014, 23:33
Ben er gisteravond langs gereden omstreeks 21.00 uur
Heb nog niks gezien van een eventuele verbouwing, denk dat het gebeurt is,
Jammer maar helaas. Zal het wel in de gaten houden om iedereen op de hoogte te houden

Dalton
23 december 2014, 00:28
Ben er gisteravond langs gereden omstreeks 21.00 uur
Heb nog niks gezien van een eventuele verbouwing, denk dat het gebeurt is,
Jammer maar helaas. Zal het wel in de gaten houden om iedereen op de hoogte te houden

Maar de lampen branden nog steeds.

Opa57
26 december 2014, 21:30
Ben het met de stelling van het was niks enz. helemaal niet eens. Voor de eerste inval, waar ik bij aanwezig was, was het een goed lopende tent... Dat de dames soms dingen opgedragen werden die niet fair waren en er allerlei randzaken gebeurden waardoor de eigenaar en zijn vrouw in de bak kwamen te zitten was het gevolg.. Toch enige weemoed m b t de club die echt dicht bij mij in de buurt zat. Hat zij zo, = AMEN.

Bubbelbader
28 december 2014, 18:18
Toen het nog FunGarden was. ben ik er wel eens geweest dat ik er 's nachts was en dat er alleen maar OOst-Europese maffia in gewone kledij rondliep. Overdag was het toen best aardig. Maar het is altijd een tent geweest met een randje.

Slechts mijn opinie en die hoeft niemand te delen.

Dalton
28 december 2014, 19:08
Toen het nog FunGarden was. ben ik er wel eens geweest dat ik er 's nachts was en dat er alleen maar OOst-Europese maffia in gewone kledij rondliep. Overdag was het toen best aardig. Maar het is altijd een tent geweest met een randje.

Slechts mijn opinie en die hoeft niemand te delen.

Jij bent iemand die ze nodig hebben bij de politie want aan de kleren kun je al zien dat het maffia is.
Het was vroeger in FUNGARDEN normaal dat 's nachts de klanten met hun kleren aan binnen waren.
Niet alleen FUNGARDEN zit een randje aan maar ik geloof dat je van de andere saunaclubs in NRW maar weinig afweet wie de eigenaars zijn.
Het zijn in ieder geval geen respekteerbare burgers van DUITSLAND.

phoenix
28 december 2014, 19:16
nou nou dalton...kom kom...de onderwereld is nu ook bovenwereld, de katholieke kerk met haar duivel en engels dacht te weten wat boven en ondergronds was, die tijd zijn we toch duidelijk voorbij, of dacht je nou werkelijk Rijkman Groenink bovenwereld is? of zullen we nog eens een rijtje bankiers langs gaan...de enige die dat heerlijk erkent is Zalm vd huidige bank , die zelf bij zijn bedrijf eens per jaar een theater opvoert waarin hij de ' hoerenmadam speelt' ik kwam vroeger wel eens bij en bank in kleef en , jawel warempel waar kwam ik die heren na werktijd weer tegen? juist ja in de hoerenkast....

Bubbelbader
29 december 2014, 18:04
Jij bent iemand die ze nodig hebben bij de politie want aan de kleren kun je al zien dat het maffia is.


Ik weet niet waar jij die interpretatie wijsheid vandaan haalt? Maar als ik iets roep over wat ik heb meegemaakt, dan heb ik gewoon met die lui gepraat en sociaal contact gehad. Ik oordeel niet over kledij etc.

Hoe moeilijk is het nou om gewoon sociaal te doen en met mensen te communiceren?

goldstar
30 december 2014, 08:00
Toch apart een club die dicht is en er nog zoveel over geschreven wordt. Komt wellicht allemaal goed in 2015 met deze club:smile2::smile2:

Dalton
30 december 2014, 12:39
nou nou dalton...kom kom...de onderwereld is nu ook bovenwereld, de katholieke kerk met haar duivel en engels dacht te weten wat boven en ondergronds was, die tijd zijn we toch duidelijk voorbij, of dacht je nou werkelijk Rijkman Groenink bovenwereld is? of zullen we nog eens een rijtje bankiers langs gaan...de enige die dat heerlijk erkent is Zalm vd huidige bank , die zelf bij zijn bedrijf eens per jaar een theater opvoert waarin hij de ' hoerenmadam speelt' ik kwam vroeger wel eens bij en bank in kleef en , jawel warempel waar kwam ik die heren na werktijd weer tegen? juist ja in de hoerenkast....

Dus jij had ook een eigen parkeerplaats onder de bank in KLEEF.

Piet Plezier
30 december 2014, 12:44
Die club gaat niet meer open.
Die hing van criminaliteit aan elkaar.

de duisburg spesjalist
30 december 2014, 17:21
ik heb al anderen plannen gehoord een NL heeft er belangstelling in om er een loop huis van te maken

Bubbelbader
30 december 2014, 18:18
Toch niet een escape variant nr 2?

Astemblief zeg, pfff

de duisburg spesjalist
31 december 2014, 03:05
Toch niet een escape variant nr 2?

Astemblief zeg, pfff

warm ma ik ga hier geen namen noemen het is wel een hele bekende die meer bordelen had in Nederland

smeerkees
15 januari 2015, 21:24
warm ma ik ga hier geen namen noemen het is wel een hele bekende die meer bordelen had in Nederland

Dan weet ik wel wie je bedoelt:biggrin:

goldstar
16 januari 2015, 17:33
Das dan mooi wark dat jij het weet����

der lickmeister
22 januari 2015, 00:06
Ik zal eerdaags wel weer eens langsgaan, denk dat mijn bron betrouwbaar is, nog niks geen reclame gelezen in de plaatselijke krant, maar goed zal er wel weer eens langsgaan om te kijken naar de stand van zaken

der lickmeister
24 januari 2015, 00:06
zit nog steeds dicht om 22.30 langsgereden
brand geen lamp, behalfe op de parkeerplaats dan,voor de rest nog even afwachten

lange plank
26 januari 2015, 09:31
ik ben zondag in villa marisol geweest heb me laten vertellen dat over een week deze club weer open gaat door een nieuw eigenaar die te toko heeft over gekocht nou maar hopen dat veel beter club wordt

Mistralwind
2 februari 2015, 00:27
ik ben zondag in villa marisol geweest heb me laten vertellen dat over een week deze club weer open gaat door een nieuw eigenaar die te toko heeft over gekocht nou maar hopen dat veel beter club wordt

Ben benieuwd hoe het verder gaat hier.Toendertijd,toen het nog Fun Garden, heette een keer geweest,was niet slecht toen,ook al heb ik betere clubs gehad.
Sun Temple heb ik alleen maar hier op het forum gevolgd.
Als er weer een nieuwe club op deze locatie komt,wellicht eens uit testen.

Hendrikdeleuter
2 februari 2015, 11:31
Gelukkig zijn een aantal Toppers uit Fun Garden van destijds, neergestreken in Villa Marisol.

Mede daardoor is VM nu een TOP locatie!!!!!!!!

Big30
4 februari 2015, 16:03
Ben benieuwd hoe het verder gaat hier.Toendertijd,toen het nog Fun Garden, heette een keer geweest,was niet slecht toen,ook al heb ik betere clubs gehad.
Sun Temple heb ik alleen maar hier op het forum gevolgd.
Als er weer een nieuwe club op deze locatie komt,wellicht eens uit testen.

BREAKING NEWS!

- Ja het gaat inderdaad verder in Emmerich.
- Op 5 maart zal de club weer open gaan onder nieuwe, Nederlandse Leiding!
- De naam van de club? Golden Dreams!
- Concreet betekent dit dat Golden Dreams gaat verhuizen en vanaf 5 Maart in Emmerich haar poorten gaat openen.
- Naar verwachting zullen de meeste dames mee gaan verhuizen en nieuwe dames hebben hun komst al aangekondigd.
- Heb je ideeën suggesties mbt de nieuwe club laat het weten!
- 6 Maart zal er een openings party plaats vinden waar alle IJsberen uiteraard voor zijn uitgenodigd.

Meer info zal volgen. Zie verder:
Golden Dreams in Emmerich: Ideeënbus, commentaar, info etc. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40591-Golden-Dream-in-Emmerich-Idee%EBnbus-commentaar-info-etc&p=413253#post413253)

Graag in dat topic commentaar, opmerkingen en/of vragen.

TZT zal dit topic met de oude berichten naar het archief gaan.