PDA

Volledige versie bekijken : Aarschotstraat 36, Ilona

sofaking
10 oktober 2013, 22:26
Haarkleur/-lengte : blond/kort
Lengte dame : 170cm
Postuur/Cupmaat : sportief/ DD getuned
Nationaliteit/Taal :Hongaars/Frans
Leeftijd : 53, maar ziet er jonger uit.
Tatoeages/Piercings : niets gemerkt
Service: PMC, beffen, knuffelen. (NMC 2 standjes voor dezelfde prijs, maar heb ik niet gedaan)
Voordelen: Lieve dame
Nadelen: geluiden van naburige neukers
Tijdsduur : ~15 minuten denk ik
Prijs : 50 €

Elk jaar zijn er wel een paar perioden dat ik heel heet sta en niet de gelegenheid heb om een afspraak te maken met een privé of een verre reis naar een club te maken.

Op die hitsige momenten neem ik me dan voor om tijdens de middagpauze even naar de Aarschotstraat te wippen voor een leuk stel tieten en een blowjob. Maar als ik dan in die vieze, vuile straat aankom zinkt de moed me in de schoenen en herinner ik me verhalen over ranzige kamertjes met alleen een kapotte zetel, geen wasbakje, oost-europese maffiosi.... . Steevast eindigt de tocht dan in een ranzige peepshow of videocabine waar ik de hand aan mezelf sla.

De afgelopen weken was het weer prijs. Alleen ging het deze keer niet over. Een sterke drang naar seks deed me verschillende lunchpauzes missen om tot daar te gaan met de hierboven beschreven anti climax als gevolg.

Tijdens mijn wandelingen was de straat bestrooid met een soort van Roma wijven met hoofddoek die daar zaten te bedelen. Wie gaat er nu in die straat bedelen ? Dat zal wel weer één of andere pooiertruc zijn om de boel in de gaten te houden denk ik dan. Nee, om het even hoe heet en vrolijk ik die straat inloop, ik kom ze altijd weer heel gedeprimeerd uit.
(Wat ik me ook al lang afvraag, is waar al die kak op het trottoir vandaan komt. Ik heb er nog nooit een hond gezien. Wie zou trouwens daar zijn hond gaan uitlaten. Dus zal die kak wel zijn van ..... ? )

De hitsigheid ging echter niet over en er moest iets gebeuren. Nu was ik tijdens elke wandeling wel erg gecharmeerd geraakt door een blonde MILF van (naar mijn schatting) toch een stuk over de 40 aan het begin van de straat, in nr. 36. Ik vond haar mooi, zowel van gelaat als lichaam. Grote siliconen boobies, maar toch een uitstraling van elegantie. Na de vierde keer ben ik dan toch gekraakt. Ik ben de straat niet meer afgelopen maar heb direct aan nr. 36 aangeklopt. Ik stelde me ook voor dat zo'n oudere dame niet in een mensensmokkelaar netwerk zit, dus mijn geweten werd daarmee ook weer wat gesust.

Van dichtbij zag ze er nog altijd even knap uit, en ik vroeg haar hoeveel het was voor wat knuffelen en oraal plezier en pijpen (MC) tot het einde. Intiem hoefde niet. Dat was dezelfde prijs als met intiem. 50 €. Vond ik wat duur, maar ik ben geen pingelaar, en terugkeren was geen optie, dus samen naar een "kamertje" waar toch een echt bed stond, kapstokken om je kleren op te hangen. Het zag er al bij al niet slecht uit. Alleen geen wasgelegenheid.

Ze stelde zich dan voor als Ilona uit Boedapest. Ze was lief, zachtaardig en een echte sofaking-type-vrouw. Ondanks haar leeftijd (ze zei me achteraf dat ze 53 was) heeft ze een zijdezachte huid en zit ze echt nog wel strak in het vel. Eerst wat met die mooie boobies spelen, (je voelt dat er wat sili's inzitten, maar ze zijn erg zacht) en dan naar onderen afgedaald. Haar poesje en kont waren heel fris. Ook geen glijmiddel geur, dus ik heb haar heerlijk kunnen beffen en ook het kontje even gelikt, al voel ik mij in dat onderdeel altijd wat geremd als we niet samen vooraf gedoucht hebben. Toch was het daar vanonder perfect fris. Veel properder en frisser dan sommige van mijn privé-ervaringen waar er wel een douche op de kamer is.

Nog wat verder afgedaald over de benen naar de voeten toe, en dan weer omhoog. Ik had hier heel lang kunnen doorgaan, maar zo werkt dat niet achter de ramen.

Toen begon ze mij te pijpen, met condoom, en dat deed ze goed. Handjes werden alleen gebruikt aan de ballen, en alleen het mondje om de schacht. Soms diep, soms tongetje rond de eikel. Voelde echt wel lekker aan. Ondertussen kon ik haar lichaam strelen en kussen, maar vingers ergens in steken was verboden.

Nu was er ondertussen een andere klant in de "kamer" ernaast gekomen (enkel afgescheiden met een gordijn) en ik hoorde dus zijn geneuk en het gekreun van zijn partner en dat vond ik wel wat storend. Het gevolg was dat mijn hoogtepunt niet kwam. Pas nadat die weer weg waren (duurde niet erg lang) ging het weer beter. Ilona was ondertussen wel wat moe geworden denk ik. Ze nam even een pijppause, terwijl ze mijn pik met de hand masseerde en ging even later terug voort met het orale werk. Spoedig daarna werd het rubbertje vol geschoten.

Het zal een kwartiertje geduurd hebben denk ik.

Daarna verfrist met nat doekje en kreeg ik een muntje aangeboden. Ze verfriste ook mijn handen met één of andere gel.

Een lekkere dame, zeker en vast. Ik zou wel eens in een echte kamer, een uur of zo met haar willen spelen.

Hopelijk is mijn geilheid nu de komende dagen wat bevredigd.