PDA

Volledige versie bekijken : Dana (Roemeense)

seksenfun
12 oktober 2013, 01:02
haarkleur/-lengte: zwart/lang
ogen: bruin
lengte dame: 1,66
postuur/cupmaat: wat voller/natuurlijke C
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels en Duits
leeftijd: 26
tatoeages/piercings: ?/?
service: PZC, NMC, 69, zoenen, tongzoenen
voordelen: aardig :smoke:

KanariePiet
22 december 2013, 12:47
Mijn eerste DVP in PSR is Daniella (Dana) geworden. Ze zegt Italiaanse te zijn, maar ik ben quasi zeker dat ze afkomstig is van Roemenië.

Ze zou 27 jaar jong zijn (ik schat ze wel een jaartje of 2,3 ouder in). Ze is 1,70m groot, heeft een mooie natuurlijke C-cup en is naar mijn normen eigenlijk iets te mollig. Ze heeft een stevige kont en een behoorlijk volle buik. Daniella heeft lang zwart haar en een mooi gezicht met heel leuke pretoogjes. Piercings heb ik niet gezien, wel een tattoo van een rode roos op haar linkerpols. Ik ben voornamelijk met Daniella op de kamer geweest omwille van haar borsten en haar ogen (en omdat ze mij trof op een moment dat de goesting heel groot was:rolleyes:).

De kamergang begon met een minpuntje. Daniella verdween, onmiddellijk nadat we de kamer betreden hadden enkele minuten om zich op te frissen. Mijn 30 minuten waren wel al aan het lopen he:mad:!

Enfin, de nood was hoog, dus ik maakte er geen spel van. Nadat we een beetje voorzichtig getongzoend hadden, begon Daniella me te pijpen. Dat deed ze uitstekend! Na een 5-tal minuten heb ik haar moeten doen ophouden, anders was ik in haar mondje klaargekomen. Dit was 1 van de betere pijpbeurten die ik dit jaar al gehad heb:freu:.

Na het pijpen vroeg ik Daniella op mij te komen zitten, zodat ik tijdens een cowgirl met haar lekkere borsten kon spelen. Ze deed dat goed, maar hield het jammer genoeg niet lang vol.

Dan maar overgeschakeld op missio, maar dat deed me niks. Weinig gevoel en ik vond het zicht op haar iets te mollige buik niet echt aangenaam. Dus overgeschakeld op hondjes. Daniella beschikt over een stevige kont, en al heb ik het meestal voor iets kleinere exemplaren, tijdens doggy kan ik er wel van genieten zo'n steviger exemplaar stevig vast te pakken. Ik heb lekker mijn ding mogen doen, ik heb goed kunnen doorbeuken en plots was daar het eerste orgasme van de dag: BOEM:biggrin:!

We hebben nog even nagepraat en ik heb de kamer tevreden verlaten.

Herhalingsgevaar: ondanks de heel goede kamergang klein. Dat enkel en alleen omdat Daniella fysiek niet mijn type is.

Daniella haar aftersales waren btw dik in orde. Ze heeft me nog regelmatig een kusje toegeworpen en is me nog 2 keer gezelschap komen houden.