Volledige versie bekijken : dit filmpje heeft een paar punten
de duisburg spesjalist
15 oktober 2013, 09:49
punt 1 waarom begin een vrouw als prostituee
punt 2 is een prostituee ook een mens
punt 3 zijn alle vrouwen geen hoeren ze hebben toch ook een stabiel leven met man lief en dat is ook voor geld
punt 4 hier blijk wel weer dat seks zonder condoom niet veilig is
www.net5.nl/programmas/achter-gesloten-deuren/videos/2YZR5mj9ohm1/36-buitenschoolse-opvang
van 14 oktober buitenschoolse-opvang
Badslippers
15 oktober 2013, 12:05
punt 1 waarom begin een vrouw als prostituee
punt 2 is een prostituee ook een mens
punt 3 zijn alle vrouwen geen hoeren ze hebben toch ook een stabiel leven met man lief en dat is ook voor geld
punt 4 hier blijk wel weer dat seks zonder condoom niet veilig is
www.net5.nl/programmas/achter-gesloten-deuren/videos/2YZR5mj9ohm1/36-buitenschoolse-opvang
van 14 oktober buitenschoolse-opvang
Nagespeelde commerciële rotzooi. Riooltv van de bovenste plank, simplistisch, dom, tenenkrommende "Junk" tv.
Vrouw: "Heej, ik heb een koelkast nodig. en ik merk dat de mannen mij wel leuk. Laat ik eens de hoer gaan spelen."
Vriendin komt op bezoek.
Vriendin: "Oh, wat een mooie nieuwe koelkast heb je."
Vrouw: "Ja, pas gekocht, maar schrik niet ik heb 'm verdiend als prostituée"
Vriendin: "WAT, schandalig! Je kunt toch ook schappen gaan vullen in de supermarkt."
Vrouw: "Klopt maar seks in ruil voor een koelkast is lekker gemakkelijk en snel. Zo heb ik tegelijk mijn rekeningen betaald en kan ik gaan picknicken met mijn kinderen"
Vriendin: "Ik sta paf".
Vrouw: "Het vervelende is alleen, opeens heb ik een SOA."
Vriendin: "Hoe kan dat nou?"
Vrouw: "Tja, hoe kan dat nou? ik heb één keer onveilige seks gehad."
En zo kabbelt dat nog een beetje door.
de duisburg spesjalist
15 oktober 2013, 12:13
Nagespeelde commerciële rotzooi. Riooltv van de bovenste plank, simplistisch, dom, tenenkrommende "Junk" tv.
Vrouw: "Heej, ik heb een koelkast nodig. en ik merk dat de mannen mij wel leuk. Laat ik eens de hoer gaan spelen."
Vriendin komt op bezoek.
Vriendin: "Oh, wat een mooie nieuwe koelkast heb je."
Vrouw: "Ja, pas gekocht, maar schrik niet ik heb 'm verdiend als prostituée"
Vriendin: "WAT, schandalig! Je kunt toch ook schappen gaan vullen in de supermarkt."
Vrouw: "Klopt maar seks in ruil voor een koelkast is lekker gemakkelijk en snel. Zo heb ik tegelijk mijn rekeningen betaald en kan ik gaan picknicken met mijn kinderen"
Vriendin: "Ik sta paf".
Vrouw: "Het vervelende is alleen, opeens heb ik een SOA."
Vriendin: "Hoe kan dat nou?"
Vrouw: "Tja, hoe kan dat nou? ik heb één keer onveilige seks gehad."
En zo kabbelt dat nog een beetje door. zo zie je maar weer altijd bij een dvp bezoek een rubber gebruiken ik vin toch dat er punten in staan waar je gerust over na kan denken .het zijn waargebeuren Verhallen ze zullen best wel aangedikt zijn daar ben ik het 100 % mee eens ma een vrouw gaat in ieder geval niet zonder reden de hoer spellen vaak zitten ze finansjeel in de shit