PDA

Volledige versie bekijken : Sophia (Roemeense)



kempie
27 oktober 2013, 22:55
Haarkleur/-lengte : Bruin, Half lang in staartje
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank, kleine stevige b
Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels
Leeftijd : 27jr maar oogt veel jonger
Tatoeages/Piercings : Geen
Service: TZ, PZC, NMC, FT
Voordelen: Goede service, zeer mooi
Nadelen: geen
Tijdsduur : 2 x 1 uur
Prijs : 2 x €100
Extra’s bij het bezoek: -

Zaterdag de 19e als eerste de mooie 27-jarige Sophia uitgenodigd. Ze zag er wel een aantal jaartjes jonger uit, Roemeens, slank, 1,65. Kleine maar stevige B cup. Brunette en 1 na mooiste dame die ik dit weekend heb gezien. Werkte er al een jaar. Stond zo ie zo al vast dat ik met haar naar de kamer zou gaan. Het werd een onverwacht goede sessie. Goed, niet te uitbundig tongzoenen, aangenaam kussen, Heel goed PZC en heerlijke sex. Een uitstekend uurtje mee geweest. Het was duidelijk dat ze het hele uurtje met mij ook erg aangenaam vond. Zeer aangename dame, die de hele tijd schattig moest lachen tussen het zoenen door. Overal de beste dame dit weekend en er was een absolute klik. Later zei ze dat ze mij zo relax vond en zich daardoor zo op haar gemak voelde.

Later op de avond nog gekozen voor een tweede keer met Sophia. Deze had duidelijk haar vriendinnen over mij verteld. Die allemaal met grote glimlach naar me keken en me ook wel mee naar de kamer wouden nemen. Sophia leek echter zeer verguld dat ik haar nogmaals meenam. Ik kreeg een nog betere sessie waarbij ze dit keer helemaal los ging bij het tongzoenen. Ik zou zeggen bijna helaas geen nummers uitgewisselt maar Frankfurt is toch iets te ver weg. Na dit weekend zeg ik dat ik niet per se terug hoef naar Frankfurt maar als ik ga dan zeker naar sharks en dan zal ik checken of ze er nog is. Misschien maar beter ook dat ze zover weg zit zou deze dame zomaar iets te leuk kunnen gaan vinden (verliefd op kunnen worden). Was voornamelijk ook erg fijn hoe deze dame zich bij mij op haar gemak leek te voelen en het naar haar zin leek te hebben en me graag terug wou zien.

Herhalingsgevaar 100%