PDA

Volledige versie bekijken : Ivonne (Duitse) (GT)



Jorah Mormont
22 oktober 2006, 14:23
Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1.80m
Postuur/Cupmaat : slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse / Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, Beffen, Tongzoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

Ik heb Ivonne afgelopen vrijdag 20 oktober gesproken. Ze was nieuw en heeft hiervoor in Gelsenkirchen gewerkt. Ze heeft een typisch Duits gezicht en qua uiterlijk veel weg van Paris. Ze is alleen wat langer en slanker. Ik had haar om de sleutel gevraagd, echter ze vertelde me eerlijk dat ze dan alleen kon pijpen. Ze had haar maandelijkse periode. Normaal gesproken doet ze het complete pakket behalve AV. Ze zou nog een tijdje blijven. Nou, dan wachten we maar even totdat opoe weer weg is. Komt bij een volgende bezoek zeker aan de beurt.

BR, Sonny

Jorah Mormont
4 november 2006, 01:10
Ik dacht gisterenavond, Opoe zou nu wel aan de kant zijn, dus aanspreken die dame op hoge benen. Dus eindelijk de gang naar de blokhut gemaakt met deze Ivonne.

Je kunt merken dat Ivonne nog niet zo lang in het vak zit. Dit is echt een dame waarbij jezelf bijna helemaal het initiatief moet nemen. Voor Sonny geen probleem, hij heeft wel eens vaker met dit bijltje gehakt. De dame eerst maar eens uitgebreid gemasseerd, waardoor ze alvast een beetje in de stemming kon komen. Na deze opwarmronde lekker tegen haar aan gaan liggen en al strelend de boel gaan verkennen. Haar heerlijk gebeft, lekker schoon doosje, goed glad geschoren, geen binnenvoeringen welke eruit hangen en geen vreemde luchtjes (dus Opoe was verdwenen). Pijpen hebben we overgeslagen, want ik had eigenlijk direct wel zin om tot een intern onderzoek over te gaan. Eerst zij cowgirl wanneer ik het in miss, heb afgemaakt.
Leuke meid, misschien een beetje terughoudend, maar zeker geen onvoldoende. Het kan maar zo dat ik 'r nog wel eens een keer een sleutel laat halen. De after sales was ook prima, toen ze merkte dat ik aanstalte maakte om naar huis te gaan, kwam ze snel even een nachtzoentje brengen. Das ist doch sehr net von dir, oder??

Maar nogmaals, het is geen meisje om eens even mee te knallen. Gewoon met respect behandelen. Je krijgt er een hoop egeltjes sex voor terug.

BR, Sonny:wink:

Jorah Mormont
10 november 2006, 10:16
Schrijf ik alleen over Ivonne??????

Wat zat Sonny er gisteren weer verliefd bij (al zeg ik het zelf) Ivonne kwam lekker spontaan bij me zitten en hebben een redelijke tijd lekker met elkaar geknuffeld:luvlove:
Het klikt goed tussen Ivonne en mij. Lekker samen naar de blokhut gegaan waar we ruim een uur van elkaar hebben genoten.

SUPER MEID deze Ivonne, maar verwacht niet teveel initiatief van haar. Je moet echt zelf de boel aanslingeren. Maar ze is ontzettend teder en lief, en als ze eenmaal op stoom is,.............dan berg je maar.....zo intens.......

BR, Sonny