PDA

Volledige versie bekijken : Golden Time : Live from ..... (Augustus 2013)



bergm550
3 augustus 2013, 18:42
Ik ben nu in GT. Het is zonnig en 27 graden. Het is niet druk. Het vrouwenaanbod valt wat tegen. Aanwezige vrouwen: Sabrina, Barbie, Asia, Luana, Chantal, Larissa (die er slecht uitziet), Lolly, Victoria, Gulcan, Julietta, Isa, Lina, Annie, Gaby, Jana, Flo, Gia, Paula, Svetlana, etc. Deze lijst is samengesteld met hulp van Van Dattum. Andere aanwezige beren: Rex, Cupido en Ketserr.

bergm550
4 augustus 2013, 15:12
Ik ben nu in GT. Het is zonnig weer met 28 graden. Aanwezige beren zijn: schluter en NikXXX. Verder de gebruikelijke zondaggasten. De vrouwen line up is bijna hetzelfde als gister. Aanwezige vrouwen: Larissa, Mercedes, Jana, Lisa, Katy, Elisabeth, Luana, Jana, Joanna, Barbie, Carmen, Shiva, enz. Het is lekker rustig, ook stond er vanmiddag om 13:00 uur niet 30-40 man voor de deur, maar slechts een stuk of 10. Eten is prima. Net een lekker bordje friet weggeprikt.

de duisburg spesjalist
5 augustus 2013, 20:42
hopen dat woensdag de wiffi het weer doet en dat bosbeer weer een geweldige leinup weet te melden al is het ma om beren nieuwsgierig te maken :roll3:

Boy69
5 augustus 2013, 20:49
Lekker rustig in GT, maar genoeg meiden.

2 uitstekende sessies gehad met Elena en Josephine.

Wifi is weer klote, niet te bereiken.
Kanaal 9 wordt niet eens aangegeven.
De andere kanalen reageren niet.

met "gewoon internetten" via het abonnement heb je de meeste kans om iets te posten

de duisburg spesjalist
5 augustus 2013, 20:54
heerlijke club gt ik hoop op een hele vrije dag wand je kan je er de helle dag vermaken ook zonder wiffi genoeg meiden zullen er wel zijn ma je gaat niet over de 50 en dat is in gt ook niet nodig iedereen moet toch ze brood kunnen verdienen

ketserr
5 augustus 2013, 21:54
hopen dat woensdag de wiffi het weer doet en dat bosbeer weer een geweldige leinup weet te melden al is het ma om beren nieuwsgierig te maken :roll3:

Nieuwsgierig of de wifi werkt bedoel je, zaterdag zag had ik keuze uit 11 wifi lijnen.

Picasso 1
5 augustus 2013, 22:11
Wifi is weer klote, niet te bereiken.


Nieuwsgierig of de wifi werkt bedoel je, zaterdag zag had ik keuze uit 11 wifi lijnen.

Eens te meer wordt bewezen dat de service in GT persoonsafhankelijk is.

bergm550
6 augustus 2013, 11:21
Ik ben nu in GT. Het is zonnig met wat bewolking en 22 graden. Ik was met een vriend meegereden en we waren om 11:00 uur aanwezig. Het is lekker rustig. Ik lig nu even naakt in de tuin. Het is warm in de zon. Er werd zojuist een nieuwe meid rondgeleid. Aanwezige vrouwen: Carmen, Lolly, Sabrina, Shiva en nog zo'n 30 andere meiden. Verder nog geen bekende beren gezien.

Stief
6 augustus 2013, 11:36
Andere aanwezige meiden zijn: Dorina, Emmy, Emma, Adelina, Lola, Lolita, Lea, Veronica, Maggie en Lulu.

bergm550
6 augustus 2013, 13:02
2de update uit GT. Aanwezige vrouwen: Carmen, Chantal, Luana, Lia, Joanna, Beate, enz. De tent ontwaakt en de sfeer groeit. Aanwezige beren: Cupido en Gignnl.

Stief
6 augustus 2013, 13:07
Verder ook Annie, Serena en Inez. Relaxte sfeer

Willem2
6 augustus 2013, 13:08
2de update uit GT. Aanwezige vrouwen: Carmen, Chantal, Luana, Lia, Joanna, Beate, enz. De tent ontwaakt en de sfeer groeit. Aanwezige beren: Cupido en Gignnl.
Niet aanwezig bergm550.... hij staat niet op de aanwezigheidlijstvan het Meetingpoint.....dat ga ik dan maar doen ;)

bergm550
6 augustus 2013, 13:14
3de update. Andere aanwezige vrouwen: Rebecca, Lulu, Annie, Lara, Lola, Josephine, Sonja, Larissa, Nina, Ina, Meggy, Pamela, Tanja, Simona, Jessica, Emma, Rosa, Julia, enz. Deze lijst is samengesteld met hulp van Cupido.

bergm550
6 augustus 2013, 13:34
4de update: Lia, de mooie Zweedse Duitse, komt net binnen.

Cupido
6 augustus 2013, 13:54
Anja, carla, celine, marianne, isa, jayjay, steffi, dilaria, flo. Ik heb altijd gedacht dat de slechte verbinding aan gt lag, maar het zou wel eens aan Tapatalk ook kunnen liggen. Want via internet kan ik nu op het forum schrijven, maar via tapatalk kom ik er niet in.

bosbeer
6 augustus 2013, 13:58
Niet aanwezig bergm550.... hij staat niet op de aanwezigheidlijstvan het Meetingpoint.....dat ga ik dan maar doen ;)

Over Meetingpoint gesproken. Wijze Grijze had zich voor afgelopen woensdag als enige op MP aangemeld voor GT. We waren met 14 forumberen aanwezig die zich geen van allen op Meetingpoint hadden aangemeld. En wie was er nergens te bekennen? Wijze Grijze. We hebben nog naar hem uitgekeken, maar echt geen WG in da house. De volgende dag heb ik hem per IM even hartelijk bedankt dat hij niet was komen opdagen terwijl hij zich wel had aangemeld. Wat bleek? Omdat niemand anders zich had aangemeld op MP dacht onze vriend de hele dag alleen te zullen zijn in GT , dwz zonder hem bekende beren en daar had hij geen zin in. Toen is hij maar weer naar één of andere gribustent afgereisd.....
Wijze Grijze, namens de 14 beren die allemaal te beroerd waren om zich aan te melden, onze welgemeende excuses!

Cupido
6 augustus 2013, 14:11
Inmiddels is een bus met japanese guys binnen gekomen. Carmen is er als de haaien bij.

Badslippers
6 augustus 2013, 14:13
Anja, carla, celine, marianne, isa, jayjay, steffi, dilaria, flo. Ik heb altijd gedacht dat de slechte verbinding aan gt lag, maar het zou wel eens aan Tapatalk ook kunnen liggen. Want via internet kan ik nu op het forum schrijven, maar via tapatalk kom ik er niet in.

Check. Die ervaring heb ik ook vaker. Maar niet alleen in GT. Ik zit nu op een zonnig terras in Venlo bier te zuipen en ik ondervind ook veel problemen met Tapatalk. Geen verbinding, foutmeldingen e.d. Nu gaat het trouwens goed.

Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

bergm550
6 augustus 2013, 14:28
Emy is ook aanwezig.

Stief
6 augustus 2013, 14:52
Itt andere dinsdagen werkt de wifi uitstekend vandaag, al heb ik moeten overschakelen van GT naar GT9

Rehab
6 augustus 2013, 14:53
Zijn de Duitse Liz en Lilly ook nog gespot de laatste dagen?

Stief
6 augustus 2013, 14:54
Het lijkt wel of de vakantieperiode voorbij is, mooie line up voor een dinsdag, ook al is Leona er niet bij en loopt Emma een beetje verloren rond

masseurke
6 augustus 2013, 15:47
Wijze Grijze, namens de 14 beren die allemaal te beroerd waren om zich aan te melden, onze welgemeende excuses!

Spreek voor jezelf Bosbeer! By the way, die kras in de Fiat 500 reeds kunnen uitvlakken? :biggrin:

bergm550
6 augustus 2013, 16:08
Itt andere dinsdagen werkt de wifi uitstekend vandaag, al heb ik moeten overschakelen van GT naar GT9

Klopt. Kanaal GT9 werkt prima.

bergm550
6 augustus 2013, 16:09
Het lijkt wel of de vakantieperiode voorbij is, mooie line up voor een dinsdag, ook al is Leona er niet bij en loopt Emma een beetje verloren rond

Klopt. Er is een mooie line up. Mercedes en Elisabeth zijn ook aanwezig.

Stief
6 augustus 2013, 16:13
Jap1 komt terug vd kamer na 14 minuten, Jap2 na 9,5 minuten, de DVPs vliegen om de nek van de andere aanwezige Jappen. Wat hebben die jongens wat ik niet heb??

bosbeer
6 augustus 2013, 16:23
Spreek voor jezelf Bosbeer! By the way, die kras in de Fiat 500 reeds kunnen uitvlakken? :biggrin:


Jazeker, en ik heb ook al met de GT direktie afgesproken dat de schade zal worden verrekend bij jouw eerstvolgende entree. Alles staat nl. op camera! En als je weiegrt te betalen is het de laatste keer geweest dat je je asobak op het GT terrein gereden hebt en zul je je heil in het vervolg in inferieure clubjes moeten zoeken. Omdat ik een goed mens ben wil ik één ding dan nog wel voor je doen: de groeten van jou aan Patrizia, voor de allerlaatste keer.

wervelwind
6 augustus 2013, 16:24
Jap1 komt terug vd kamer na 14 minuten, Jap2 na 9,5 minuten, de DVPs vliegen om de nek van de andere aanwezige Jappen. Wat hebben die jongens wat ik niet heb??

Ik denk dat ze iets niet hebben wat jij wellicht wel hebt: verstand en enige ervaring in het clubleven. Anders zouden ze zich niet laten afschepen met minder dan een kwartier!

ketserr
6 augustus 2013, 16:33
Jap1 komt terug vd kamer na 14 minuten, Jap2 na 9,5 minuten, de DVPs vliegen om de nek van de andere aanwezige Jappen. Wat hebben die jongens wat ik niet heb??

De stammies worden hier verweten dat ze de prijzen opdrijven, 50 euro voor 11,75 minuten dat is dus 250 per uur.
Ga Japans leren.

Teiresas
6 augustus 2013, 16:49
Jap1 komt terug vd kamer na 14 minuten, Jap2 na 9,5 minuten, de DVPs vliegen om de nek van de andere aanwezige Jappen. Wat hebben die jongens wat ik niet heb??

Te weinig stamina en te veel geld ?

amigo70
6 augustus 2013, 17:29
Correctie: EUR 255 per uur.

Hunziker
6 augustus 2013, 17:38
(...) Wat hebben die jongens (Japanners) wat ik niet heb??

Een tsunami & Kamikaze mentaliteit :biggrin: Snelheid van een Japans kamerbezoek.....geen klik en ze zijn (TE) makkelijk vlees voor de DVPjes. Niets om je over druk te maken.
Het bussie gaat ook weer weg moet je maar denken ;)

こんにちは、日本のお客様には、ドムの価格を押し上げる!より長い性交を行く! *)


*) Hallo Japanners jullie drijven de prijs op, Dom! Ga langer neuken! :tongue:

Wijze grijze
6 augustus 2013, 17:39
Over Meetingpoint gesproken. Wijze Grijze had zich voor afgelopen woensdag als enige op MP aangemeld voor GT. We waren met 14 forumberen aanwezig die zich geen van allen op Meetingpoint hadden aangemeld. En wie was er nergens te bekennen? Wijze Grijze. We hebben nog naar hem uitgekeken, maar echt geen WG in da house. De volgende dag heb ik hem per IM even hartelijk bedankt dat hij niet was komen opdagen terwijl hij zich wel had aangemeld. Wat bleek? Omdat niemand anders zich had aangemeld op MP dacht onze vriend de hele dag alleen te zullen zijn in GT , dwz zonder hem bekende beren en daar had hij geen zin in. Toen is hij maar weer naar één of andere gribustent afgereisd.....
Wijze Grijze, namens de 14 beren die allemaal te beroerd waren om zich aan te melden, onze welgemeende excuses!
Apologies accepted. Volgende keer beter dan. Naar huidige stand van zaken: 20, 21 of 22.08 (ook een beetje afhankelijk van het weer dan)
Heaven7 is trouwens zeker geen gribustent. Eerder een opleidingsinstituut....
Nu eerst een weekje vakantie.

Stief
6 augustus 2013, 21:03
De stammies worden hier verweten dat ze de prijzen opdrijven, 50 euro voor 11,75 minuten dat is dus 250 per uur.
Ga Japans leren.
カウントを学ぶ!

Stief
6 augustus 2013, 21:05
De stammies worden hier verweten dat ze de prijzen opdrijven, 50 euro voor 11,75 minuten dat is dus 250 per uur.
Ga Japans leren.
遅い応答のため申し訳ありませんが、無線LANは再び出ていた!

Picasso 1
6 augustus 2013, 21:10
遅い応答のため申し訳ありませんが、無線LANは再び出ていた!

Het zij je vergeven, je bent nou eenmaal net zo snel als je zwakste schakel. :tongue:

ketserr
6 augustus 2013, 21:10
カウントを学ぶ!

Mijn post is uit ze verband gesjort door de roteb en had verder niks met jou te maken.

piranha
6 augustus 2013, 21:29
DVP's zijn niet zo dom als wij denken. Het betreft hier in de meeste gevallen Japanners die afkomstig zijn rond de streek van Fukushima. Erg voor die kerels uiteraard, maar ze hebben niet veel meer op de teller staan en dat weten die meiden ook. Ga maar pannekoeken met zo'n kerel en na één uur en vierenvijftig minuten gaat z'n lichtje uit = geen geld. Dus snel,snel afwerken die kerels, want elke minuut kan hun laatste zijn.

masseurke
7 augustus 2013, 09:37
...Japanners die afkomstig zijn rond de streek van Fukushima. Ga maar pannekoeken met zo'n kerel en na één uur en vierenvijftig minuten gaat z'n lichtje uit = geen geld...

Ik dacht dat die kerels net licht gaven... :hammer:

Badslippers
7 augustus 2013, 18:51
Ik zit klaar voor de "Live from . . . " berichten, dus kom er maar in ! ! !

de duisburg spesjalist
7 augustus 2013, 18:58
Ik zit klaar voor de "Live from . . . " berichten, dus kom er maar in ! ! ! de wiffi werk niet 1 van de mindere punten van gt :hammer:

hp001
7 augustus 2013, 19:09
de wiffi werk niet 1 van de mindere punten van gt :hammer:

1 vd weinige minpunten van GT! :asshole:

Vooral in vergelijking met vele andere "clubs".

Jansen
7 augustus 2013, 19:13
Wifi is altijd een probleem bij GT, maar je komt toch om te neuken daar en niet te internetten stelletje Nerds !!!!!

de duisburg spesjalist
7 augustus 2013, 19:46
:biggrin::biggrin:
Wifi is altijd een probleem bij GT, maar je komt toch om te neuken daar en niet te internetten stelletje Nerds !!!!! :biggrin: ma het is bel een veel besproken punt in gt dat de wiffi niet werk en er is een apart topic over aan gemaakt jansen het zit tog wel hoog en badsliper begin het te missen :moon:

ketserr
7 augustus 2013, 20:50
Ik zit klaar voor de "Live from . . . " berichten, dus kom er maar in ! ! !


de wiffi werk niet 1 van de mindere punten van gt :hammer:

Die ''GT star reporter'' werk niet de wifi wel.

Picasso 1
7 augustus 2013, 21:50
Shiva, Milena, Chanel (Poolse), Dilana, Tina, Veronica, Luna, Lulu, Larissa, Lara, Steffie, Romina, Svetlana, Anastacia, Jayjay, Elena, Anja, Meggy, Tanja, Sonja, Flo, Tanja, Magda, Sabrina, Sofia, Katja, Kathy, Adela, Alicia, Nicole, Carmen, Lovely.....en nog een stuk of 25.

Gekamerd met Milena, Chanel en Luna. Alle drie Pools, correcte prijzen en goede service en dat allemaal in de neukfabriek :tongue:.

Zo Wifi werkt dus. En nu allemaal met de handjes boven slapen....

Jansen
7 augustus 2013, 22:12
:biggrin::biggrin: :biggrin: ma het is bel een veel besproken punt in gt dat de wiffi niet werk en er is een apart topic over aan gemaakt jansen het zit tog wel hoog en badsliper begin het te missen :moon:

Het zal wel enkele hoog zitten maar mij helemaal niet.

Saunaclub dacht ik dat ze zo genoemd zijn en geen internetcafe

Jansen
7 augustus 2013, 22:15
Shiva, Milena, Chanel (Poolse), Dilana, Tina, Veronica, Luna, Lulu, Larissa, Lara, Steffie, Romina, Svetlana, Anastacia, Jayjay, Elena, Anja, Meggy, Tanja, Sonja, Flo, Tanja, Magda, Sabrina, Sofia, Katja, Kathy, Adela, Alicia, Nicole, Carmen, Lovely.....en nog een stuk of 25.

Gekamerd met Milena, Chanel en Luna. Alle drie Pools, correcte prijzen en goede service en dat allemaal in de neukfabriek :tongue:.

Zo Wifi werkt dus. En nu allemaal met de handjes boven slapen....

Haha ja dat is een goeie nu internet weer werkt in GT kunnen de thuis Nerds weer tot een zaadlozing komen met in de ene hand een muis en in de andere hun pik.

rob45
7 augustus 2013, 22:27
Het zal wel enkele hoog zitten maar mij helemaal niet.

Saunaclub dacht ik dat ze zo genoemd zijn en geen internetcafe


Haha ja dat is een goeie nu internet weer werkt in GT kunnen de thuis Nerds weer tot een zaadlozing komen met in de ene hand een muis en in de andere hun pik.

Er zijn altijd beren die een live berichtje uit GT zeer op prijs stellen.
Hoort een beetje bij het digi socializen.
Mij interreseert het wifigebeuren ook geen biet want ik heb een Europa internet abonnement die in de meeste gevallen fuctioneert.
Mijn handjes houd ik vrij voor mijn phone terwijl ik me laat opgeilen of pijpen vandaar dat er soms wat typefouten kunnen voorkomen.:D

bosbeer
7 augustus 2013, 22:33
Ik zit klaar voor de "Live from . . . " berichten, dus kom er maar in ! ! !

Helaas, niet door te komen. Met Picasso naast me op de bank eindeloos alle kanalen geprobeerd en P kwam er heel even door met zijn telefoon en daarna ook niet meer. Bij vertrek om 21.30 uur met Tatjana gesproken. Ze vroeg of alles goed geweest was. Natuurlijk antwoordde ik dat alles prima was maar de wifi shit. Ze keek alsof ze snot zag branden en riep uit dat ze net vorige week alles hadden vernieuwd. Dat zal dan wel, zei ik, maar dat heeft dan niks geholpen. Morgen gaat ze er direkt weer achteraan. Overigens vertelde ze me alles te hebben meegelezen over het wifi-gemier in GT. Heb haar nog voorgesteld dat ze het door een forum-handyman kan laten aanleggen tegen een handvol vrijkaarten. Maar daar kon geen sprake van zijn, want ze hebben zelf een technicus en de boel had in orde moeten zijn. Blijkbaar wordt dat niet geregeld gecheckt en komen wij weer op de koffie. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Kennelijk is Picasso1 er net toch nog doorgekomen met zijn Iphone, dus daarmee is de line-up veilig gesteld.
Verder een gezellige dag vandaag in GT. Pas rond 16.00 uur binnengekomen. Eerst de Rewe, de Pennymarkt , de DM drogist en de gigantische nieuwe Drankenhal bezocht in Kaldenkirchen. Ik kreeg een mooie parkeerplek vlak voor de deur van de Fickfabrik.
Het was een rustige woensdag in GT. Niet veel beren maar ook minder vrouwen dan bv vorige week. Slechts 3 forumberen aanwezig de hele dag : MagicG, Picasso1 dus en bovengetekende. Ondanks dat gezellig met elkaar gesproken en ook gegeten. Na het eten een fantastische kamersessie gehad met ex-Thekefrau Anja. Ze was maar sporadisch geweest het laatste halfjaar omdat ze druk is met een eigen bedrijf, maar ze zag er beter uit dan ooit met haar lange benen en heerlijke kont. Na afloop was ik behoorlijk gesloopt van de zeer intensieve sessie. Eigenlijk had ik mijn pijlen willen richten op Krista, het Hongaarse Thekemeisje met de mooie borsten en prachtige ogen. Ze had vorige week gemeld dat ze waarschijnlijk vandaag aan de andere kant van de bar zou lopen, maar kennelijk was ze toch nog nodig bij de Theke. Echt een schatje is het en ik hoop dat ze gauw naar onze kant van de bar gaat komen.
Verder loopt er sinds gisteren een nieuwe ietwat exotische Roemeense rond, genaamd Alice. Lange meid met prachtig koppie met een mooie lange zwarte paardeNstaart. Een mij bekende beer regelde een kamergang met combi -Thekefrau Elena. Ze vertelde hem direkt alleen maar een uur te gaan. Picasso en ik adviseerden hem om na een half uur te kappen als ze niet aan de verwachtingen zou voldoen en gewoon 50 euro te betalen. Na 20 minuten was de beer alweer terug en had zelden zo'n slechte kamergang gehad. Net op de kamer aangekomen bracht ze al een condoom aan. Beetje verbaasd waren we wel daarover. Er zijn toch diverse goede recensies over haar geschreven. Mogelijk dat vanmiddag de chemie ontbrak of dat ze niet goed in haar vel zat. Het blijft wel een prachtmeid met een heerlijk lijf. Rest mij nog te vermelden dat Luana teleurgesteld was dat ze op zaterdag nooit meer een reep chocola van Ketserr krijgt en dat Anastasia weer de hele avond zonder succes heeft lopen zoeken naar HP001. Mogelijk een volgende keer weer eens een live- verslag.

masseurke
8 augustus 2013, 09:01
Ik kreeg een mooie parkeerplek vlak voor de deur van de Fickfabrik.

Had ik voor je geregeld, zo'n Fiatje 500 zet je ook zo weg... enneuh, nog sorry voor die kras van vorige week...

masseurke
8 augustus 2013, 09:05
Eigenlijk had ik mijn pijlen willen richten op Krista...

Op jou leeftijd zal je wellicht beter je pillen gebruiken om nog eens te rechten, niet? Heb plots weer minder spijt van die kras... ;)

Jimbo1
8 augustus 2013, 09:07
Ik snap de opwinding niet helemaal...

4790

:rolleyes:

bosbeer
8 augustus 2013, 09:30
Op jou leeftijd zal je wellicht beter je pillen gebruiken om nog eens te rechten, niet? Heb plots weer minder spijt van die kras... ;)

Gisteren ervoor gezorgd dat zodra die auto van jou ook maar 1 meter het hek van GT overschrijdt er een vette spijkermat uit de grond naar boven komt. En een woensdagverbod ligt ook al voor je klaar. Maar dan kun je op zaterdag gaan, krijg je tenminste een gratis kledingzak.

masseurke
8 augustus 2013, 09:45
...die Dacia SUV van jou...

Ik sponsor de Roemeensche economie reeds voldoende denk ik... :smoke:

bergm550
8 augustus 2013, 09:55
Helaas, niet door te komen. Met Picasso naast me op de bank eindeloos alle kanalen geprobeerd en P kwam er heel even door met zijn telefoon en daarna ook niet meer.


Als je niet op het Wifi komt van GT, dan gebruik je toch het internet (roaming) van je telecomprovider. Rob45 heeft dit ook al aangegeven. Dit werkt in GT altijd wel. Weliswaar niet altijd met 3G, maar met snelheid 'E' kun je ook nog het forum gebruiken. Duur is het niet, want je kunt gewoon een dagpas voor het buitenland kopen via je smartphone bij je provider. Ik doe dit ook altijd. Neelie Kroes heeft ervoor gezorgd dat het internet in het buitenland nog goedkoper is geworden.



Verder loopt er sinds gisteren een nieuwe ietwat exotische Roemeense rond, genaamd Alice. Lange meid met prachtig koppie met een mooie lange zwarte paardeNstaart.

Dat is volgens mij Alis en was twee weken geleden ook al aanwezig. Ik ken haar van FKK World en ze heeft ook in Palace gewerkt. Hier is haar paspoort:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34990-Alis-(Roemeense)

bosbeer
8 augustus 2013, 10:19
Als je niet op het Wifi komt van GT, dan gebruik je toch het internet (roaming) van je telecomprovider. Rob45 heeft dit ook al aangegeven. Dit werkt in GT altijd wel. Weliswaar niet altijd met 3G, maar met snelheid 'E' kun je ook nog het forum gebruiken. Duur is het niet, want je kunt gewoon een dagpas voor het buitenland kopen via je smartphone bij je provider. Ik doe dit ook altijd. Neelie Kroes heeft ervoor gezorgd dat het internet in het buitenland nog goedkoper is geworden.



Dat is volgens mij Alis en was twee weken geleden ook al aanwezig. Ik ken haar van FKK World en ze heeft ook in Palace gewerkt. Hier is haar paspoort:


https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34990-Alis-(Roemeense)


Als een club prat gaat op het feit dat ze wifi hebben en daarmee ook adverteert wens ik geen extra te betalen abonnementen daarvoor af te sluiten. Ze geven ook aan dat je gratis eten krijgt, dus neem ik ook geen broodjes kaas mee van huis. Buiten het forum heb ik nog op het internet enkele belangrijkere zaken in de gaten te houden. En ook komen er zakenlieden die erop rekenen dat ze in GT online kunnen zijn als dat wordt aangegeven.

De Roemeense spelde haar naam expliciet als Alice. Maar ik sluit zeker niet uit dat het om dezelfde gaat want Picasso kende haar ook nog van een andere club.

bosbeer
8 augustus 2013, 10:21
Ik sponsor de Roemeensche economie reeds voldoende denk ik... :smoke:

Jij was Willem net voor met die link, hahaha. Heeft ie voor niks geveegd. Moet ie nog een keer de bezem uit de kast halen. Hij denkt zeker dat je echt zo'n mooie auto hebt, zou je wel willen.......

Willem2
8 augustus 2013, 10:54
Jij was Willem net voor met die link, hahaha. Heeft ie voor niks geveegd. Moet ie nog een keer de bezem uit de kast halen. Hij denkt zeker dat je echt zo'n mooie auto hebt, zou je wel willen.......

Ik heb het te druk met spammen en kaarten drukken .....;)

KevinK
8 augustus 2013, 11:07
Als een club prat gaat op het feit dat ze wifi hebben en daarmee ook adverteert wens ik geen extra te betalen abonnementen daarvoor af te sluiten. Ze geven ook aan dat je gratis eten krijgt, dus neem ik ook geen broodjes kaas mee van huis. Buiten het forum heb ik nog op het internet enkele belangrijkere zaken in de gaten te houden. En ook komen er zakenlieden die erop rekenen dat ze in GT online kunnen zijn als dat wordt aangegeven.

De Roemeense spelde haar naam expliciet als Alice. Maar ik sluit zeker niet uit dat het om dezelfde gaat want Picasso kende haar ook nog van een andere club.

De club zegt ook maximum nice girls te hebben.

Cupido
8 augustus 2013, 13:26
Vandaag gaan we de naam van ace2 weer eens wat oppoetsen.
Ik zat net rustig met bergm550 van mijn lunch te genieten. Opeens begon de grond te trillen. Ik wist genoeg. Maar bergm550 keek paniekerig rond. Ineens kwam een immens kolossale gedaante de tent binnenstappen. De mond van bergm550 viel open. Dat lijkt wel een mastodontisch gigantisch! Nee zei ik dat is ace2. De bewondernde blik van da sousa blijft me nog lang bij staan, net als het gegil van alle dames.

Cupido
8 augustus 2013, 13:28
Vandaag gaan we de naam van ace2 weer eens wat oppoetsen.*Ik zat net rustig met bergm550 van mijn lunch te genieten. Opeens begon de grond te trillen. Ik wist genoeg. Maar bergm550 keek paniekerig rond. Ineens kwam een immens kolossale gedaante de tent binnenstappen. De mond van bergm550 viel open. Dat lijkt wel een mastodontisch gigantisch! Nee zei ik dat is ace2. De bewondernde blik van da sousa blijft me nog lang bij staan, net als het gegil van alle dames.

MichelJ
8 augustus 2013, 16:03
Als je niet op het Wifi komt van GT, dan gebruik je toch het internet (roaming) van je telecomprovider. Rob45 heeft dit ook al aangegeven. Dit werkt in GT altijd wel.

Niet als je T-Mobile hebt....



AMSTERDAM - Door een storing heeft een deel van klanten van T-Mobile in het buitenland geen bereik. Honderden vakantiegangers maken op het forum van de provider melding van netwerkproblemen. De klachten van gebruikers komen uit heel Europa.



:smile2:

rob45
8 augustus 2013, 16:56
Ik heb vodafone en het is gezellig in GT met Ace2,Hp001,Badslippers,Cupido,Bergm550,Primus en de souza.
Net van de kamer met Domincaanse Pamela en de vonken sprongen eraf.
Line up is wat magertjes vandaag maar er zijn nog genoeg krenten in de pap.

Badslippers
8 augustus 2013, 17:11
De wifi doet het. Dit gezegd hebbend, verschijnt hier voor me met gewassen haren en brede schouders Ace2. "Zorg je er voor dat je mijn naam goed schrijft en dat zelfs de wespen op mijn sperma afkomen, om van de dames nog maar niet te spreken". Waarvan acte. Een rustige sfeer maar wat een mooie vrouwen. Arielle trachtte me te verschalken maar die staat niet op mijn lijst wegens sleutelvraag na 18 sconden. Daarna kwam Lulu, wat is dat toch een geinig wijf.
We maken ons trouwens zorgen om de Anaconda van Ketserr, hij wordt namelijk zo vaak afgewezen door het formaat. Zou hij daarom zo zuur reageren de laatste tijd. Er lopen heel wat lekkere mokkeltjes rond al is de bezetting voor gelouterde beren schraal. Voor mij zijn ze allemaal mooi.

masseurke
9 augustus 2013, 09:33
Badslippers in da house gisteren, verdomme had ik dat geweten... :smoke:

bosbeer
9 augustus 2013, 10:40
Badslippers in da house gisteren, verdomme had ik dat geweten... :smoke:


Waarom denk je nou dat hij dat niet gezegd heeft? ...... Juist !

masseurke
9 augustus 2013, 12:22
Waarom denk je nou dat hij dat niet gezegd heeft? ...... Juist !

Ben je me weer aan 't stalken stiekemerd!?!

amigo70
9 augustus 2013, 16:18
WIFI test

Vanuit een rustig GT, ben net binnen, eerst eens kijken of we de WIFI aan de praat krijgen. Nou, dat ging snel, lijn 9 gaf het sterkste signaal en ik was meteen online. Niks te klagen. Nu een salitos en dan met de dames aan de gang.

Mvg
Amigo70

Sent from my Nexus 10 using Tapatalk HD

de duisburg spesjalist
10 augustus 2013, 15:52
tijd voor de wiffi test heren dus kom er ma in ketserrr daar heb jij wel tijd voor door je hendycap :biggrin:

bergm550
10 augustus 2013, 21:47
Ik ben nu in GT. Het is druk en benauwd in de barruimte. Zaterdag is een totaal andere beleving dan doordeweeks. Zaterdag is meer party en doordeweeks kun je meer ontspannen. De line up is goed vandaag. Ik was met Jil op de kamer. Een uitstekende sessie meegehad. Aanwezige vrouwen: Olga, Luana, Mercedes, Jana, Kira, Chantal, Carmen, Emma en nog zo'n 70 andere meiden. Aanwezige beren: Van Dattum, Ketserr, Rex, Cupido, The Saint en Jacky Pakutra. Ik zit nu in de tuin en er liet net iemand een keiharde boer. Ik hoorde een Fransman zeggen: Que's que c'est? Zut alors. C'est un animal! :) En ik kan bijna mijn lach niet inhouden.

bergm550
11 augustus 2013, 15:04
Zondag. Ik ben nu in GT. De line up is magertjes. Zonnig weer met 20 graden. Een van de Thekevrouwen zag ik met een rood setje lopen. Ze is dat kleine meisje met krullend, zwart haar. Ik dacht Wat! Werkt die nu vandaag als CDL. Leuke meid trouwens. Verder aanwezig: Victoria, Barbie, Shiva, Chantal, Dilan, Luana, Johanna, Emma, Paula, Carmen en zo'n 40 andere meiden. Verder niet al te druk. Lekker rustig. Aanwezige beren: m4you en envert.

Big30
11 augustus 2013, 15:10
Het moment van verzadiging. Op 10 augustus was ik in GT. Ik had een week vakantie en was ook al twee keer doordeweeks geweest.
Kortom, een mooie dag gister, maar ben toch ook blij dat de vakantie weer voorbij is en ik maandag weer aan het werk kan, want GT is leuk, maar om de twee weken is voor mij een goede balans.

Zondag. Ik ben nu in GT.
:biggrin::baeh::biggrin:

Jansen
11 augustus 2013, 19:25
tijd voor de wiffi test heren dus kom er ma in ketserrr daar heb jij wel tijd voor door je hendycap :biggrin:

Ketserr is geëmigreerd naar GT Great Fantasieland , daar heeft hij geen Wifi meer nodig in het sprookjesbos.

Mauric
13 augustus 2013, 07:56
Weet iemand van jullie of sissi aanwezig is.

bosbeer
14 augustus 2013, 15:37
Live from GT:

Rond 14.00 uur gearriveerd en omdat er net een auto vertrok kreeg ik een mooi plekje van de parkeervriend. De eerste 2 uur geen wifi verbinding, maar opeens werd Kanaal GT-7 aktief. Het is heel rustig in GT, zowel met de beren als met de dames. Momenteel zitten we op het terras iets te drinken met Picasso1, De Souza en de Paus. Meer forumberen zijn er niet. Het is hier wel een beetje fris en ook regent het. Eerst een lekker hapje gegeten. Sla met daarop stukjes gekruide kip met champions. Het andere gerecht is Spaghetti Bolognese dat volgens een andere beer ook goed smaakte. Wel erg veel vliegen in de tent bij het voer. Ze kruipen ook in de stolpen met kaas en de vleeswaren. De beren doen die dicht zonder te kijken of er iets beweegt daar binnen. Die lekkernijen slaan we vandaag dus maar over. Grote kans op darmproblemen anders.
We zijn benieuwd of er nog meer vrouwen bijkomen vanmiddag, want in aantal is het matig naar GT maatstaven. Wel zijn al binnen: Lara, Lisa, Nikita, Kila ( mooie Roemeense Brunette ), Jill ( mooie blonde Duitse), Dorothea, Shiva, Krista ( vorige week nog Thekefrau, schatje met prachtige ogen en lekker figuur), Anna, Louisa, JayJay, Rima, Alice, Lea, Luana, Dorina, Patrizia ( in een zwart minijurkje, doet de hartelijke groeten en geeft een kus aan Masseurke), Lorena, Carmen, Roemeense Sabrina ( van rood haar weer geswitcht naar lichtblond), Lia, Steffie, Nikita, Lolly, Serena, Sofietje, Maxi, Andrea, Nastia ( prachtige Oekrainse, straks een prooi voor Picasso), Chanel, Anastasia ( wacht op HP 001), Lina, Poolse Meggy, Paula, Nederlandse Viktoria ( vertelde me net dat ze had gelezen dat een beer had geschreven dat Nederlandse dvp's niet schoon zijn en daar baalde ze van), Suzie, Sophia, Luana die om chocola vraagt, Lolly, Mara, Daira, Marianne, Fanny ( wulpse Blanke Braziliaanse), Isabelle, Nila, Asia, Adelina, Nicole, Sylvie en nog een aantal waar ik zo 1,2,3 geen naamkaartje aan kan hangen. Inmiddels in de barruimte beland en het wordt al wel wat drukker. De Wifi moet hier worden overgeschakeld naar kanaal GT-3. Maar het ziet er zeer gezellig uit En het is zeker niet te vol. Picasso1 heeft veel bekijks bij de dames ( en een enkele homo) met zijn elektrische sigaret. Hij wil 'm wel een half uurtje uitlenen tegen een gratis kamergang en vertelt de dames dan dat ze in de toekomst een vermogen aan sigaretten uitsparen, de schurk. We gaan maar eens een Warsteiner pakken. Om dit bericht eruit te kunnen gooien moest ik overschakelen naar kanaal GT-9

de duisburg spesjalist
14 augustus 2013, 15:46
met dank aan gt om dat de wiffi werk en aan bosbeer voor zijn verslag

wervelwind
14 augustus 2013, 17:20
Doe Patrizia ook maar de groeten van Mr. Luxemburg :-)
En Bosbeer bedankt weer voor je berichtgeving!

bosbeer
14 augustus 2013, 21:08
Doe Patrizia ook maar de groeten van Mr. Luxemburg :-)
En Bosbeer bedankt weer voor je berichtgeving!

Ga ik nu even doen, na een zeer intensief uur met Krista....

bosbeer
14 augustus 2013, 21:18
Doe Patrizia ook maar de groeten van Mr. Luxemburg :-)
En Bosbeer bedankt weer voor je berichtgeving!

Ze ligt nu languit op de bank in het halletje en is volgens mij al een beetje in hogere sferen. Beetje wazig dus. En natuurlijk vroeg ze direkt om chocola toen ze me zag. Ik heb je boodschap laten lezen en ze vond het erg leuk wat er stond en ze moest lachen en ik moet haar groeten terug doen. Ze wist direkt je naam te zeggen, dat dan weer wel. Ze is er nog 1 week vanaf nu.

Picasso 1
14 augustus 2013, 22:48
Het wel of niet werken van wifi had bij me een ondergeschikt belang; van bovengeschikt belang was het :fuck: met Kila, Nastya en Nicky (nieuwe mooie Duitse, een Nicky met manieren). Weer drie prima sessies die me een lange onnodige reis hebben bespaard.:tongue: Dat gezegd hebbende geef ik nu het stokje over aan de wifi crew van donderdag.

seqoya
15 augustus 2013, 14:58
Krijg net een app van Magic-G dat het mega druk in GT is en dat er nu al kledingzakken uitgedeeld worden... brengt me aan het twijfelen of het nog verstandig is om te gaan... mijn neef ace wacht op me maar ik weet uit ervaring als het eenmaal zo druk is dat het niet echt leuk wordt.... lange wachttijden etc etc..

Boy69
15 augustus 2013, 15:21
Krijg net een app van Magic-G dat het mega druk in GT is en dat er nu al kledingzakken uitgedeeld worden... brengt me aan het twijfelen of het nog verstandig is om te gaan... mijn neef ace wacht op me maar ik weet uit ervaring als het eenmaal zo druk is dat het niet echt leuk wordt.... lange wachttijden etc etc..

Tja, de Belgen hebben een vrije dag

Teiresas
15 augustus 2013, 15:39
Tja, de Belgen hebben een vrije dag
Dat verklaart een hoop. Is idd tamelijk druk. kom net binnen. Vroeg me al af wat er aan de hand was.
Desondanks parkeerplaats en kastje kunnen bemachtigen.

Teiresas
15 augustus 2013, 16:08
Steffie, jana, Tanja d, Patricia, Veronica, doro, lara, Emma + vriendin, Amy, Mimi, alexa, e.v.a.

hp001
15 augustus 2013, 16:17
Wifi doet het.
Nu nog een kastje.

de duisburg spesjalist
15 augustus 2013, 16:23
hoeveel streepjes ontvangst heb ji in gt en zit je in de buurt van de tek :hah: ik ben een wiffi test aan het doen welke sauna club het beste ontvangst heb :moon:

bosbeer
15 augustus 2013, 16:25
Wifi doet het.
Nu nog een kastje.

Ze hebben blijkbaar op diverse plekken routertjes geplaatst. Zo zit er een wit gevalletje achter de bar in een stopcontact. Één van de meisjes maakte me erop attent. Toen ik het ding zag moest ik direkt aan de naam Bart Smit denken. Ik dacht eerst dat het een muggenstekker was. Maar er brandt wèl een paars lampje in.

de duisburg spesjalist
15 augustus 2013, 16:32
heb dit forum toch weer wat opgeleverd bosbeer nu ma afwachten of gt voor de club met de beste wifi doorgaat :asshole:

Teiresas
15 augustus 2013, 19:29
Stefania, Lisa, simona, shiva...

Teiresas
15 augustus 2013, 19:30
Wifi = zwaar kut

Teiresas
15 augustus 2013, 19:30
Flink beren overtal vandaag...

Piet Plezier
15 augustus 2013, 19:59
Wifi = zwaar kut

Is niets nieuws dat lees je elke dag hier. Laat ds maar ff naar GT bellen dan is het zo geregld. En GT gaat dat echt niet veranderen die denken ook kom je nu voor te neuken,of voor de wifi. En gelijk hebben ze dat gezever iedere keer over de wifi.

Megaboob
15 augustus 2013, 21:19
voor de die hards, de wifi werkt nu perfect. dus een live bericht uit boobsville gt te bruggen. vele siliconen dames hier, lola, gulia, emma, leona, nicole, sonja allemaal aanwezig. een nieuwe dominicaanse met hele grote, genaamd bianca. verder een duitse met goede airbags. maar mijn dag was echt goed toen ik aisa spotte, ja natuurlijke boobies, wel groot en lekker, en dit pornodier wilde weer grag door de boobmeister gelikt worden als lassie, en dat heeft ze geweten, ze kwam in een uur 10 zei ze, en ik geloof haar nog ook, wat was ze geil. ik beheerste me tot een keer in haar mondje klaarkomen, maar ook dat telde voor 10. de dag begonnen met emma, en dat was ook weer prima. lolli cirkelt ook weer als een aasgier om me heen, maar wellicht dat leona, of lola, nicole er met de derde en laatste sessie van vandaag vantussen gaan.

overigens was hercules er ook vandaag, en dat was te merken, de dames kwamen als vliegen op deze sexgod af, en zijn natte haartjes waren geliefd net als de immer aanwezige mondharmonica bij vertrek, het vulde gt weer met een herkenbaar geluid.

megaboob

hp001
15 augustus 2013, 22:04
Wifi doet het.
Nu nog een kastje.

Sleutel van locker had ik binnen 3 minuten.
Nog een aantal keer onsuccesvol de wifi geprobeerd.

Picasso 1
15 augustus 2013, 23:11
Tja, de Belgen hebben een vrije dag

Te mijden dagen voor een bezoek aan GT:
De officiële feestdagen (vrije dagen) van België zijn: Nieuwjaarsdag (1 januari), Pasen, Dag van de Arbeid (1 mei), Hemelvaartsdag, Pinksteren, Nationale feestdag (21 juli), O.L.V. Hemelvaart (15 augustus), Allerheiligen (1 november), Wapenstilstand (11 november) en Eerste Kerstdag (25 december). De meeste overheidsinstellingen, banken en winkels zijn op deze dagen gesloten.

Frankrijk heeft 11 officiële feestdagen: Nieuwjaarsdag (1 januari), Dag van de Arbeid (1 mei), Fête de la Victoire (8 mei), Tweede Paasdag, Hemelvaartsdag, Tweede Pinksterdag, Nationale feestdag (14 juli), Maria Tenhemelopneming (15 augustus), Allerheiligen (1 november), Wapenstilstand (11 november) en Eerste Kerstdag (25 december). Op deze dagen zijn Franse overheidsinstellingen, banken en winkels gesloten.

seksenfun
16 augustus 2013, 12:13
Nederland heeft .. officiële feestdagen :smoke:?

hp001
16 augustus 2013, 12:25
Te mijden dagen voor een bezoek aan GT:


De dagen Mazeurke er is.

KevinK
16 augustus 2013, 12:53
Is er vandaag weer een overvloed aan belgen in gt?

KevinK
16 augustus 2013, 15:53
De wifi werkt in ieder geval prima mag ik nu vaststellen. Zojuist de spits afgebeten met Patrycja, maar ik vond haar dit keer wat matigjes.

Teiresas
16 augustus 2013, 16:01
De wifi werkt in ieder geval prima mag ik nu vaststellen. Zojuist de spits afgebeten met Patrycja, maar ik vond haar dit keer wat matigjes.
Ik had gisteren dezelfde ervaring met haar. Had enige weken terug een super sessie met haar, maar gisteren viel 't ronduit tegen...

Picasso 1
16 augustus 2013, 18:14
Ik had gisteren dezelfde ervaring met haar. Had enige weken terug een super sessie met haar, maar gisteren viel 't ronduit tegen...

Voor de goede orde en voorts niet notielozen lijkt het me nogal wiedes dat enigerlei kritiek niet verkeerd is op z'n tijd. Al was het maar om nefaste neveneffecten voor éénieder trachten in te dijken, en het potentiële sneeuwbaleffect een halt trachten toe te roepen.

:biggrin:

hp001
16 augustus 2013, 18:27
Voor de goede orde en voorts niet notielozen lijkt het me nogal wiedes dat enigerlei kritiek niet verkeerd is op z'n tijd. Al was het maar om nefaste neveneffecten voor éénieder trachten in te dijken, en het potentiële sneeuwbaleffect een halt trachten toe te roepen.

:biggrin:

Naja, dolletjes.

Picasso 1
16 augustus 2013, 18:37
Had enige weken terug een super sessie met haar, maar gisteren viel 't ronduit tegen...

Had ze gisteren het haar in een paardenstaart?

bergm550
16 augustus 2013, 18:38
Te mijden dagen voor een bezoek aan GT:
De officiële feestdagen (vrije dagen) van België zijn: Nieuwjaarsdag (1 januari), Pasen, Dag van de Arbeid (1 mei), Hemelvaartsdag, Pinksteren, Nationale feestdag (21 juli), O.L.V. Hemelvaart (15 augustus), Allerheiligen (1 november), Wapenstilstand (11 november) en Eerste Kerstdag (25 december). De meeste overheidsinstellingen, banken en winkels zijn op deze dagen gesloten.


GT hoeft niet gemeden te worden op Eerste Kerstdag (25 december). Ik bezoek GT op deze dag al sinds 2006 en het is nooit druk op Eerste Kerstdag. Meestal zijn er zo'n 50 mannen en 40 vrouwen. Tweede Kerstdag (26 december) schijnt wel een stuk drukker te zijn.

Picasso 1
16 augustus 2013, 18:50
GT hoeft niet gemeden te worden op Eerste Kerstdag (25 december). Ik bezoek GT op deze dag al sinds 2006 en het is nooit druk op Eerste Kerstdag. Meestal zijn er zo'n 50 mannen en 40 vrouwen. Tweede Kerstdag (26 december) schijnt wel een stuk drukker te zijn.
Typische familiedagen zoals bijvoorbeeld Eerste Kerstdag valt het inderdaad mee, maar let op komende 1 en 11 november....

Teiresas
16 augustus 2013, 20:22
Had ze gisteren het haar in een paardenstaart?
Dat was zo, ja. Wat wil dat zeggen?

Picasso 1
16 augustus 2013, 20:33
Dat was zo, ja. Wat wil dat zeggen?

Dat seksenfun gelijk heeft :rofl:


1) Haar haar in een paardenstaart.
De meeste dames vinden het verschrikkelijk vervelend als ze een flinke blow job moeten geven en hun lange haar hangt steeds in de weg. Als je iemand zo snel mogelijk wil afwerken, bespaar je dus best maar al de tijd om je haar op kamer nog bijeen te moeten binden. Nu kan ze meteen beginnen met het afwerk. Geen poespas zoals tongzoenen vooraf erbij.

seksenfun
16 augustus 2013, 20:38
Zo zie je maar hè Pic, valt dat effe tegen :hah:.

bergm550
17 augustus 2013, 15:40
Live uit GT. Hier spreekt Kermit de Kikker. Het is zonnig weer met 26 graden. Het is redelijk druk. De tuinstoelen zijn buiten allemaal bezet. Maar in de barruimte is het niet druk. De handdoeken worden voortdurend bijgevuld. Ik zit nu in de eettent en heb net curryworst met friet gegeten. Veel van de gebruikelijke stamgasten zijn aanwezig. Dit is een constante factor. Aanwezige vrouwen: Lia, Emma, Carmen, Victoria, Dilan, Lolly, Jana, Jill, Luana en nog zo'n 70 andere vrouwen.

bergm550
17 augustus 2013, 17:11
Asia, Chantal, Rachel, Alexandra en Shiva zijn ook aanwezig. Verder vind ik de line up wat tegenvallen.

bergm550
17 augustus 2013, 19:06
Ik was zojuist met Chayenne op de kamer. Een Duits-Turkse van 18 jaar. Ze loopt vandaag in een wit jurkje rond, waar haar borsten uitsteken. Was een goede sessie. Tongzoenen en PZC waren prima. Werkt sinds een paar maanden in GT.

bergm550
17 augustus 2013, 19:29
Nog even een update. Er hangt een gemoedelijke sfeer in GT. Het voelt niet echt druk aan. Wellicht zijn gasten naar huis gegaan. De line up vind ik toch wat tegenvallen. Ik sprak met een Duitser en die kon ook even zijn draai niet vinden.

Hobbele
18 augustus 2013, 09:39
@Berm550


Jill,

Hoe ziet ze er uit? Is zij Duitse?

Ik ben al zo'n beetje een jaar op zoek naar een Duitse "Jill". Werkte voor ongeveer 2 jaar terug in Duisburg op de Vulkan.
Prachtige meid, werkte daar alleen maar overdag. Plotseling was ze verdwenen. Had volgens mij club ervaring in Zwitserland opgedaan.

Ik vraag me af of zij dat zou kunnen zijn?

bergm550
18 augustus 2013, 09:54
@Berm550



Hoe ziet ze er uit? Is zij Duitse?

Ik ben al zo'n beetje een jaar op zoek naar een Duitse "Jill". Werkte voor ongeveer 2 jaar terug in Duisburg op de Vulkan.
Prachtige meid, werkte daar alleen maar overdag. Plotseling was ze verdwenen. Had volgens mij club ervaring in Zwitserland opgedaan.

Ik vraag me af of zij dat zou kunnen zijn?

De Jill in GT heeft geblondeerd haar en cup C met een piercing in haar rechterborst en poes. Maar ik geloof niet dat ze in Zwitserland had gewerkt. Dus ik denk dat het om een andere Jill gaat.

bergm550
18 augustus 2013, 10:37
Live vanuit een Kneipe (cafe) in Brüggen. Het heeft net enorm geregend. Temperatuur is 21 graden. Gisternacht om 2:00 uur toen we GT verlieten, was het nog 22 graden. Het was warm en zwoel. Ik ben vanochtend naar de Gemeinde (Kerk) gegaan en had even de Gottesdienst aanschouwd. Ik ben niet gelovig, maar ik bezoek altijd graag kerken. Het is er altijd zo aangenaam stil en rustig. Na het overdenken van al mijn zonden ga ik straks toch nog even naar GT.

de duisburg spesjalist
18 augustus 2013, 10:44
Live vanuit een Kneipe (cafe) in Brüggen. Het heeft net enorm geregend. Temperatuur is 21 graden. Gisternacht om 2:00 uur toen we GT verlieten, was het nog 22 graden. Het was warm en zwoel. Ik ben vanochtend naar de Gemeinde (Kerk) gegaan en had even de Gottesdienst aanschouwd. Ik ben niet gelovig, maar ik bezoek altijd graag kerken. Het is er altijd zo aangenaam stil en rustig. Na het overdenken van al mijn zonden ga ik straks toch nog even naar GT. hoopen dat de line up beter voor je is als gisteren

Ace2
18 augustus 2013, 10:49
Live vanuit een Kneipe (cafe) in Brüggen. Het heeft net enorm geregend. Temperatuur is 21 graden. Gisternacht om 2:00 uur toen we GT verlieten, was het nog 22 graden. Het was warm en zwoel. Ik ben vanochtend naar de Gemeinde (Kerk) gegaan en had even de Gottesdienst aanschouwd. Ik ben niet gelovig, maar ik bezoek altijd graag kerken. Het is er altijd zo aangenaam stil en rustig. Na het overdenken van al mijn zonden ga ik straks toch nog even naar GT.



hoppen dat de line up beter voor je is als gisteren


Bidden

de duisburg spesjalist
18 augustus 2013, 10:57
Ace2 jij loop ook al jaren mee en weet ook dat het na de vakanties beter wordt nrw heeft nog vakantie we hebben per jaar 2 mindere periodes namelijk de kerst en de vakantie periode en dan is het overal wat minder de vulkaan wordt langzaam ook weer beter en in gt zou het ook wel weer goed komen een kwestie van geduld :biggrin:

Bluebear
18 augustus 2013, 11:05
Live vanuit een Kneipe (cafe) in Brüggen. Het heeft net enorm geregend. Temperatuur is 21 graden. Gisternacht om 2:00 uur toen we GT verlieten, was het nog 22 graden. Het was warm en zwoel. Ik ben vanochtend naar de Gemeinde (Kerk) gegaan en had even de Gottesdienst aanschouwd. Ik ben niet gelovig, maar ik bezoek altijd graag kerken. Het is er altijd zo aangenaam stil en rustig. Na het overdenken van al mijn zonden ga ik straks toch nog even naar GT.

Uw ziel is gereinigd, mijn zoon. Ga voort en verspreidt uw liefde. Make love, not war!! :wink:

Teiresas
19 augustus 2013, 11:40
Dat seksenfun gelijk heeft :rofl:

[/COLOR]

Interessante stelling.... :gruebel:

Maakt 't ook nog uit of de paardenstaart laag of hoog is en of hij links, rechts of in 't midden hangt?

Hunziker
20 augustus 2013, 18:04
@Hobbele


De Jill in GT heeft geblondeerd haar en cup C met een piercing in haar rechterborst en poes. Maar ik geloof niet dat ze in Zwitserland had gewerkt. Dus ik denk dat het om een andere Jill gaat.

Ze werkt er nu 4-5 maanden (schatting) in GT. Ik heb haar in de eerste 5 dagen leren kennen toen voor haar nog GT nieuw was. Ik merkte haar op van de achterkant en dag hallo hee.. Daarna ietsjes minder (voorkant). Ze was toen onder de indruk van het GT gebeuren. Exacte datum weet ik niet meer precies wanneer dat geweest moet zijn. Ze gaf toen aan 23 jaar te zijn en hield dat vol. Het moet ergens in februari of maart geweest zijn ;) want bij de schemering/ de donkere avond uurtjes lijkt ze wel een stuk knapper. Op de kamer (begin dit jaar), weet ik mij nog te herinneren dat ze heel snel het licht zat te dempen, dat viel gigantisch op. Moest mijn lach inhouden. Zaklantaarn dus mee ;) Ze weet haar zwakke plek en ze weet ook heel goed dat het met licht valt "te verbergen". Op zich een aardige meid, maar een dame eerder gezien haar leeftijd, maar absoluut geen kans op vervolg.

Deze zomer zag ik haar een keer over het gras lopen, langs mijn ligstoel...ik dacht nee groef, groef..etc.....het zonlicht en haar gezicht.....ik dacht nog hoe is het mogelijk. Dat krijg je niet zomaar voor elkaar. Dat ze van de zon houdt is er vanaf te lezen. De zon heeft aardig haar werk gedaan. Stel ze is 30+ dan heeft ze nog een oud gezicht voor haar leeftijd. Make-up kan veel corrigeren. Maar er komt ook een tijd dat zelfs dat niet meer toereikend is en juist dat is bij Jill het geval, erg jammer.
Echter mevrouw zit dus onder de plamuur en ook deze stuklagen kan haar echte leeftijd niet verbergen (helaas). Het enige wat nog hielp van de winter was de slechte belichte omgeving van de bar ;) en later de kamer. Maar zeg nu eerlijk ik ga ook voor het uitzicht. Voelde als helemaal boven op de berg te zijn geklommen en dan niet naar beneden mogen kijken naar al het moois. Ik schat dat haar echte leeftijd tussen de 29-35 jaar inmiddels is. Die flinke groeven krijg je niet zomaar, zelfs niet enkel door zon/zonnebanken. En deze dame kwam niet binnen in de top clubs in Zwitserland, dat kan je uitsluiten. Toch weer prachtig hoe doorgaans zoveel meiden in de clubs proberen zich TE veel jaartjes jonger voor te doen. Beetje jammer..23 jaar..no way :tongue: Gelukkig zijn er zoveel kenmerken (dijbeen en/of kont: cellulitis en de ouderdom van de handen voornamelijk de bovenkant van de hand o.a.) aan het uiterlijk van de vrouw, naast het gezicht om de leeftijd af te leiden.

bosbeer
21 augustus 2013, 17:22
Live from GT:

Heerlijk dagje hier. Vanmiddag vanaf half 2 in de tuin gelegen. Het is vandaag niet bijzonder druk, al is het publiek erg gespreid door het mooie weer. De zon scheen hier de hele middag, maar in verhouding met een maand geleden was het goed uit te houden. Het stikt hier alleen van de wespen in de tuin, naast de vliegen. Ik wilde een slok van mijn Beck's Ice nemen en had gelijk een wesp in mijn mond. In het volgende flesje lagen er ineens 3. Maar toen keek ik vantevoren. De Veltins met cassis is te donker, daarin zie je ze niet. In de tuin trof ik ook Wijze Grijze, die zich alweer zorgen lag te maken of er wel medeberen zouden zijn, want hij was weer de enige die zich had aangemeld. Hij lag heerlijk z'n krantje te lezen in het zonnetje. Er zijn dus wel meer forumberen en wel Picasso1, die met zijn elektronische sigaret vandaag verder gaat met het versieren van de dames, een zeer goed gemutste De Souza door de mooie resultaten en het goede spel van PSV en De Paus. Die hoopte dat zijn favoriete meisje nog zou komen, maar ze meldde zich helaas af. De line up is best goed, ik schat een 70-80 stuks dames toch wel. Het lijkt wel of er steeds mooiere bijkomen. Behoorlijk veel onbekende grietjes waarvan je de kwaliteit moeilijk kan inschatten. In elk geval zie ik : Shiva, Lea, Bonnie met rode coupe, Dunya, Shaleen(Mar), Steffie, Christina, Marianne, Luana, Paula, Chantal, Laura ( weer terug na een maand vakantie), Adelina, Asia, Isabelle, Anja, Lakeisha ( met heel lang donker haar, kan niet echt zijn in zo korte tijd), Lara, Patrizia ( is nog tm zaterdag in GT en vertrekt dan naar Polen), Leona, Emma, Jill, Celine, Lolly, Russische Juliette, Carmen, Lia, Lisa, Serena, Krista( weer achter de Theke vandaag), Viktoria, Maxi, Nikita, Martha, Louisa, Inea, Kila, Nicky, Janny, Rosa/Julia, Heidi, Chanel, Lilly, Barbie, Peggy (mooie blonde Duitse die op het trapje van de Kino zit in een mini-onderjurkje en vriendin van Kila). De wifi doet het rondom het gebouw goed, alleen in de tuin was het lastig vanmiddag. Patrizia nog even gevraagd waarom ze de laatste tijd wat mindere sessies had afgeleverd. Ze schrok er een beetje van en zei dat het klopte. Ze heeft 2 slechte dagen gehad met veel privéproblemen. Die zijn nu voorbij en ze heeft beloofd dat het niet meer zal voorkomen. Buiten is het nog steeds heerlijk, de zon heeft nog flink wat kracht in Brüggen. We gaan een Warsteiner nemen en een leuke meid uitzoeken.

de duisburg spesjalist
21 augustus 2013, 17:25
en vanaf morgen is meli ook weer aanwezig in gt

bosbeer
21 augustus 2013, 18:23
Is de Bulgaarse Leona er nog deze week? Ik wou morgen gaan en na de verhalen van spermaboy BertB wil ik haar ook eens te grazen nemen.

Ja, staat ook genoteerd.

bosbeer
21 augustus 2013, 18:49
Live fom GT:

De zaak loopt behoorlijk vol nu. In de barruimte is het best warm , maar veel mensen zitten nog steeds buiten. Net in de tent kibbeling gegeten, maar helaas leek dat meer op schuimrubber. Die van mij was kennelijk al te lang uit de pan, want De Souza en De Paus zeiden dat die van hun prima was. Picasso is net terug van een kamergang met de mooie blonde Duitse Agnieska. De Souza is met Marianne geweest en was daarover zeer tevreden. Hij vindt haar de mooiste body van GT hebben. Ik ga zo een uurtje met een nog te kiezen dame, bv Anja of Lara. Of misschien toch eens een nieuwe. Ik was net getuige van een flinke oneningheid in de kleedruimte. Cora en Dunya hadden een kwattro gehad met 2 Nederlanders en presenteerden ze de rekening van 250 euro per man. Ze noemden allerlei verrichte extra handelingen op. De 2 kerels schrokken zich kapot, want ze dachten 100 kwijt te zijn. Na een hoop gescheld en gevloek is er kennelijk toch een tussenbedrag als oplossing gevonden, want de dames vonden het tijd om weer aan het werk te gaan toen ze merkten dat er niet meer in het vat zat. En de kerels gingen foeterend douchen en lieten me weten dat het grote oplichterij was.
Verder nog binnengekomen: Sonja, Denise/ Illona, Agnieska, Simona. En: De Russische Valeria is terug. Picasso1 herkende haar direkt. Destijds waren de recensies gemengd over haar....
De wifi werkt prima en snel, dat mag ook weleens gezegd.

Dolfie
21 augustus 2013, 21:04
en vanaf morgen is meli ook weer aanwezig in gt

Inside info : vele Vulkaandames vinden hun weg terug naar de saunaclubs:)

Grtz,Dolfie

de duisburg spesjalist
22 augustus 2013, 09:57
Inside info : vele Vulkaandames vinden hun weg terug naar de saunaclubs:)

Grtz,Dolfie ach ja dolfi dat is nou het wereldje het blijf toch rouleren ma we hebben nog genoeg toppers op de vulkaan ma als alles goed is ga ik vrijdag voor de 5 keer de boel is inspecteren in gt ik houw als eerste een wiffi test het belooft morgen 28 graden te worden Leker in de tuin liggen genieten van al dat moois en minder mooi wand ook in gt werken niet alleen fotomodellen

seqoya
22 augustus 2013, 12:33
vandaag ff kijken ben er rond 18u en magic G rond 15u

Carlitos
22 augustus 2013, 15:20
Live fom GT:

En: De Russische Valeria is terug. Picasso1 herkende haar direkt. Destijds waren de recensies gemengd over haar....


Hahaha, de mooie Valeria met haar scheel ogende tieten. Maar toen een prachtmeid met net boven middelmatige service. Onze eerste fittie Bosbeer! (Old skool)

bosbeer
22 augustus 2013, 17:18
Hahaha, de mooie Valeria met haar scheel ogende tieten. Maar toen een prachtmeid met net boven middelmatige service. Onze eerste fittie Bosbeer! (Old skool)

Ja, maar eigenlijk had ik vergeten erbij te vermelden dat ze een vriendin bij zich had, Carlitos. Een boomlange prachtige griet in een heel kort spijkerrokje, nog korter dan een broekje, die steeds op de kruk met haar benen wijd zat waardoor haar zeer strak zittende zwarte slipje heel mooi en sexy uitkwam. Prachtige ogen heeft ze ook. Ik heb getwijfeld om haar gisteravond een kamer van binnen te laten zien, maar omdat ze met Valeria was vertrouwde ik het niet. En ook De Souza raadde me het ten zeerste af. Toen ben ik maar weer voor zekerheid gegaan en heb ex-Theke Anja meegenomen. Altijd succes verzekerd. Een bevriende beer was er in de middag ook mee geweest en had 1 van de heftigste sessies van zijn leven meegamaakt, vertelde hij. Maar Valeria in ontegenzeglijk nog steeds een hele knappe meid en op die schele tieten heb ik eerlijk gezegd niet gelet. Volgens mij gaan we Jacky Pakutra ook weer eens gauw zien in GT, want het was zijn vriendinnetje kan ik me nog herinneren. Geen kwaad woord over Vakeria, hahaha.

Carlitos
22 augustus 2013, 18:53
Volgens mij gaan we Jacky Pakutra ook weer eens gauw zien in GT, want het was zijn vriendinnetje kan ik me nog herinneren. Geen kwaad woord over Valeria, hahaha.

Ik las dat JP in H7 was laatst, dus ik weet niet of hij nog op mooie meiden valt. Maar hij met Valeria? Ik kan het me niet herinneren, ik zou het toch weer met haar doen... Sukkel wat ik ben!

bosbeer
22 augustus 2013, 22:49
Ik las dat JP in H7 was laatst, dus ik weet niet of hij nog op mooie meiden valt. Maar hij met Valeria? Ik kan het me niet herinneren, ik zou het toch weer met haar doen... Sukkel wat ik ben!

Inderdaad roepen die bezoekjes wel enige twijfel op m.b.t Jacky's goede smaak. Mogelijk heb je gelijk inzake Valeria, hij sprong toen voor haar in de bres omdat een paar beren schreven haar slecht te vinden. Dat deed me vermoeden dat hij met haar op de kamer is geweest. Het zou wel zijn type zijn , maar waarschijnlijk doet Jacky binnenkort hier zelf het verlossende woord....
En jou zien we binnenkort in GT om Valeria nog een keer te palen. Maar als je haar vriendin ziet weet ik het zo net nog niet.

de duisburg spesjalist
23 augustus 2013, 08:11
als of er in gt alleen ma foto modellen rond lopen niet dus het is ook gewoon een Miks van alles wat te vergelijken met meerdere clubs en wandel gebieden . party trefs daar is het gemiddelde van mooie vrouwen laag op uitzonderingen na gelaten :baeh: het beloof vandaag een mooie dag te worden misschien wel de laatste van dit jaar ik ga is kijken in gt of ze daar met kleding zaken lopen te zwaaien Leker in de tuin liggen de Miks bekijken van de dames en er weer is een ander pareltje uit plukken :biggrin:

kempie
23 augustus 2013, 14:19
Kan iemand vertellen of chayenne, josephine en/of agnieska er vandaag zijn?

awakey
23 augustus 2013, 17:03
Ik wil deze zondag eens naar GT maar wat kan men gewoonlijk verwachten op een zondag ivm de line-up ?
Zijn er erg veel meiden aanwezig of komen de meeste niet opdagen op zondag ?
Is het dan rustig qua beren of heel erg druk ?

Thank you.

bergm550
23 augustus 2013, 18:37
Ik wil deze zondag eens naar GT maar wat kan men gewoonlijk verwachten op een zondag ivm de line-up ?
Zijn er erg veel meiden aanwezig of komen de meeste niet opdagen op zondag ?
Is het dan rustig qua beren of heel erg druk ?

Thank you.

Zondag is een prima dag om naar GT te gaan. Er zijn vaak genoeg vrouwen, rond 60-70 vrouwen. Ook is het qua gasten niet al te druk. Er hangt altijd een ontspannen sfeer.

de duisburg spesjalist
23 augustus 2013, 23:55
Zondag is een prima dag om naar GT te gaan. Er zijn vaak genoeg vrouwen, rond 60-70 vrouwen. Ook is het qua gasten niet al te druk. Er hangt altijd een ontspannen sfeer. die 60-70 vrouwen vergeet het op dit moment om 21.45 ben ik daar zelf is rondgelopen en geteld ik kwam in de tuin in de bar en kino op een getal van 25 laten er 10 dames op dat moment van bil zijn dan tel ik er 35 nrw heeft nog vakantie tm week 36 heb nog wat vaste stamgasten gesproken en die vonden het ook niet druk zowel met beren als dames ook gt heeft last van het zomer reses . overigens het is nog steeds de moeite waard om bruggen af te rijzen ik wil ook geen discusie houden over het aantal dvps misschien zien sommige door de alcohol wel dubbel :biggrin:

Jack42
24 augustus 2013, 00:18
Volgens mij telt de duisburgspesjalist net zo goed als dat hij schrijft. :biggrin:
Je moet ook niet om 21.45 uur gaan tellen want dan zijn er al veel dames naar huis en er waren er echt wel meer dan 10 van bil op het moment dat jij telde.
Volgende keer om 23.55 uur de dames tellen kom je op nog minder uit.
Donderdag waren er rond de 70 dames aanwezig (over de hele dag) en wellicht nog meer.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 01:01
ik drink geen acehol tellen kan ik beter als schrijven het was gewoon een tam dagje gt over de gehelen dag zullen er 50 geweest kunnen zijn maar het was gewoon merkbaar rustig nog steeds genoeg dvps om je mee te vermaken hoor . mischien wordt het weer is tijd dat de Duitse belastingdienst kom tellen dan weten we het zeker :sleep:

Picasso 1
24 augustus 2013, 01:53
Duisburg Specialist gaat bij mooie dames liever aftrekken dan doortellen.

Piet Plezier
24 augustus 2013, 02:47
Duisburg Specialist gaat bij mooie dames liever aftrekken dan doortellen.

Wat denk je wat hij in duisburg doet,alleen maar trekken en heel veel wandelen. Komt omdat er voor 90% lelijke pakezels zitten,maar hij vind die knap. Iedereen maakt fouten.

bad pritt
24 augustus 2013, 04:17
Wat denk je wat hij in duisburg doet,alleen maar trekken en heel veel wandelen. Komt omdat er voor 90% lelijke pakezels zitten,maar hij vind die knap. Iedereen maakt fouten.

veel trekken en geilen en met moeite 20 euro uitgeven na veel afdingen, maar wel overal de grote man uithangen, de meisjes in GT zijn gevlucht toen bekend werd dat jij er ook was spesjalist :smile2:

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 08:03
nee hoor helemaal fout ik zeg de waarheid het was er voor niet zo als anders alle zwart gekleurde dames vallen bij mijn al af als ze een litteken over de buik hebben lopen wil ik er ook niks mee .

en er waren er zeker niet meer als 50 over de hele dag wel 2 toppertjes gehad leona en haar vriendin :thefinger:

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 08:08
Duisburg Specialist gaat bij mooie dames liever aftrekken dan doortellen. er zitten zeker mooie damens picassa maar ook lelijke het was overigens een mooi dagje het weer zat mee gt is dan voor mijn een top club om te bezoeken

Carlitos
24 augustus 2013, 08:14
er zitten zeker mooie damens picassa maar ook lelijke het was overigens een mooi dagje het weer zat mee gt is dan voor mijn een top club om te bezoeken

Ik heb nog nooit een lelijke dame in GT gezien! En dan neem ik zeker mee dat smaken verschillen. Marina is daar veel te goed voor.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 08:44
marina is zeker selectief daar in carlitos. ma ze selecteer niet alleen op uiterlijk ze selecteer op een mats voor ieder wat wils. noem jij de taise lulu knap sorry hoor ik niet .en ik kan nog wel een aantal anderen noemen hoor ma dan heb ik het idee dat ik gt afkraak en dat is echt niet mijn bedoeling. kwa optiek is gt te vergelijken met eros 26 en het vulkaanhuis in duisburg ook voor ieder wat wils overigens een zus van leona werk in het vulkaan huis zo zie je maar weer de wereld is klein ;)

KevinK
24 augustus 2013, 08:46
Ik heb nog nooit een lelijke dame in GT gezien! En dan neem ik zeker mee dat smaken verschillen. Marina is daar veel te goed voor.

Oh jawel hoor. In de beginjaren ontsnapte er wel eens eentje aan de aandacht van de ballotagecommissie.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 08:52
veel trekken en geilen en met moeite 20 euro uitgeven na veel afdingen, maar wel overal de grote man uithangen, de meisjes in GT zijn gevlucht toen bekend werd dat jij er ook was spesjalist :smile2: ik was er niet als de duisburg spesjalist jongen :thefinger: ma als me eigen persoon . afdingen is niet nodig in duisburg jij heb dat al zo vaak gedaan bij die lelijke mokels in 25 11 13-15 69 en blomoen dat je dat zelfs al aangeboden krijgt zonder dat je er na vraagt ma wees niet bang dat ik daar op in ga ik moet al overgeven als ik er aan denk

bosbeer
24 augustus 2013, 09:45
Ik heb nog nooit een lelijke dame in GT gezien! En dan neem ik zeker mee dat smaken verschillen. Marina is daar veel te goed voor.


Jij rekent natuurlijk ook het innerlijk van een dame mee, Carlitos. Als een dame er lelijk uitziet en ze heeft een goed hart, zul je haar vermoedelijk ook tot de mooie dames rekenen, haha. De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik best wel af en toe wat lelijkerds heb rond zien lopen in GT. En dan zag ik ze nog met veel make up op. Kun je nagaan hoe ze eruit moeten zien als ze net uit bed komen. Gelukkig zijn we niet verplicht om daarmee naar de kamer te gaan. Maar laten we reëel zijn, hoeveel lelijke ijsberen lopen er niet rond? Gelukkig geldt de regel : wie betaalt, bepaalt. En daarom denken wij allemaal dat we een Adonis en een Casanova zijn. En dat moeten we blijven denken , anders durven we straks niet meer naar een club toe te gaan.
Over het aantal dames nog even, Wijze Grijze lag woensdag eenzaam in de whirlpool te dobberen en zei me teleurgesteld dat hij schatte dat er hooguit 45 dames waren in de club. Ik zei hem dat het er veel meer waren en dat GT nooit genoegen zou kunnen nemen met 45 dames op de woensdag. Zeker gezien het aantal beren. Toen we 's avonds vertrokken stond er een beer voor ons bij de Theke en Nadine vroeg hem met wie hij naar de kamer was geweest. " met niemand", antwoordde de man bedeesd. Nadine fronste haar wenkbrauwen en riep uit : " 80 dames in huis en er was er niet één bij die je beviel ? ". Stotterend antwoordde de man: " ja, maar misschien lag het ook wel aan mij. Maar volgende keer gaat het vast wel lukken". Maar dat aantal hadden we zo ongeveer al ingeschat.
Ik ben trouwens benieuwd met wie de Duisburg Spesjalist van bil is gegaan gisteren.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 10:50
Nadine fronste haar wenkbrauwen en riep uit : " 80 dames in huis en er was er niet één bij die je beviel ? ". Stotterend antwoordde de man: " ja, maar misschien lag het ook wel aan mij. Maar volgende keer gaat het vast wel lukken". Maar dat aantal hadden we zo ongeveer al ingeschat. bosbeer daar heb je een punt er lopen veel lelijke ijsberen rond ik zou veder niet in details treden ma marina weet voor een ieder wat in de gt kast te hebben voor ieder soort beer is er wel een dvp en dat vin ik knap zeker in deze vakantie tijd petje af voor gt al waren er geen 50 dvps aanwezig er was voor een ieder wat wils :biggrin:

bosbeer
24 augustus 2013, 11:11
bosbeer daar heb je een punt er lopen veel lelijke ijsberen rond ik zou veder niet in details treden ma marina weet voor een ieder wat in de gt kast te hebben voor ieder soort beer is er wel een dvp en dat vin ik knap zeker in deze vakantie tijd petje af voor gt al waren er geen 50 dvps aanwezig er was voor een ieder wat wils :biggrin:

Ja, maar nu weten we nog niet wat voor wils er voor jou was. Wie je hebt uitgekozen dus.

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 11:20
leona en melli bosbeer

ilovethaigirls
24 augustus 2013, 14:58
Nou ik was er gisteren ook. Na mijn pannenkoekensessie met Sofietje ging ik nog wat praten met een paar vrienden. Daar lag nog een Nederlander naast en die was helemaal vol lof over de Vulkanstrasse....... Ik dacht nou, dat zou wel eens onze spesjalist kunnen zijn en ja hoor, hij was het. Hij kon het natuurlijk niet laten om met Vulkanvrouwtje Melli te gaan. Heb het met hem ook nog over het aantal vrouwen gehad en ik noemde hetzelfde aantal als Jack42, dus een stuk of 70, het kunnen er ook meer zijn geweest maar zeker niet minder. Het aantal ijsberen was ook niet overweldigend, zodat de verhouding dames/ijsberen wel goed lag.

Heb onder andere volgende dames gezien:

Alexandra Alexa Alia Anna Asia Barbie Chanel Chantal Cora Dina Emma Gülcan Ilona/Denise Isa Isabelle Isabella Jana Jayjay/Lorena Jill Karina Lakeishe Lara Laura Lea Leona Lisa Lolly Lovely/Sylvia Luana Lulu Marianna Medina Melli Nadine Nastia Nila Patricia Romina Rosa (pl) Rosa (dom) Sabrina (ro) Sandra Sofie Suzanne Yasmine + nog een 25-tal anderen

de duisburg spesjalist
24 augustus 2013, 15:29
het was leuk je te ontmoeten ilovethaigirls ja ik ben vol lof over de vulkaan daar heb je een goed punt .ma ik vont dat er minder dames waren als mijn bezoek toen dolfi er ook was ma ik heb me er prima vermaak laatste sessie was met Leona en is voor herhaling vatbaar om een teling te maken in gt van dames is natuurlijk niet zo makkelijk als op de vulkaan daar is het kamertjes tellen . ma het aantal maak niks uit ik heb genoten dat is een ding wat zeker is ik ga vanavond wel is een teling op de vulkaan maken daar is het ook wat minder door de vakantie ik ben dit jaar zo vier keer in gt geweest en het beval me er als ik er ben moet ik eerlijk bekennen ma het zal geen vervanger worden van de vulkaan misschien als ik 55 pluser ben en ik die trapen wel gezien heb ;)

BSesamstraat
24 augustus 2013, 15:33
marina is zeker selectief daar in carlitos. ma ze selecteer niet alleen op uiterlijk ze selecteer op een mats voor ieder wat wils. noem jij de taise lulu knap sorry hoor ik niet .en ik kan nog wel een aantal anderen noemen hoor ma dan heb ik het idee dat ik gt afkraak en dat is echt niet mijn bedoeling. kwa optiek is gt te vergelijken met eros 26 en het vulkaanhuis in duisburg ook voor ieder wat wils overigens een zus van leona werk in het vulkaan huis zo zie je maar weer de wereld is klein ;) de Bulgaarse leona?? Wtf daar wil ik een trio mee!!!!

ketserr
24 augustus 2013, 15:41
de Bulgaarse leona?? Wtf daar wil ik een trio mee!!!!

Dan moet je wel satanic surfert erbij nemen want die krijg nu zijn eis; PRE SALES!!!!!

satanic surfer
25 augustus 2013, 09:17
hèhè, euhm, dat was gewoon hallo zeggen en wat bijpraten over Austria dear Ketserr... ging ook ruim over de gemiddelde presaletijdsduur overigens, 4 minuutje ofzo... no pun intended doch die kon 'k niet laten liggen

Aangaande de line-up: die was numeriek naar GT-normen allesbehalve impressionant, boven de 50 zal het niet zijn uitgekomen vrees 'k... en neen alvorens er weer door sommigen wordt geopperd dat het telraam uit de anti-corner komt, ook fanclubleden deelden die optelsom en observatie... leuk hé

The Saint
25 augustus 2013, 10:12
Heb zaterdag 24/8 onder andere volgende - voor mij bekende- dames gezien:

Chayenne Cora Dilara Emma Ilona/Denise Dunia Inez Jana Jayjay/Lorena Jill Kasia Lara Lea Leona Lisa Lola (Fr-sprekend) Lolly Lulu Marianna Medina Nastia Rachel Romina Rosa (dom) Sabrina (ro) Shiva Simona Sonja Yvonne Valeria Veronica+ nog een 30-tal anderen

Picasso 1
25 augustus 2013, 10:35
Aangaande de line-up: die was numeriek naar GT-normen allesbehalve impressionant, boven de 50 zal het niet zijn uitgekomen vrees 'k... en neen alvorens er weer door sommigen wordt geopperd dat het telraam uit de anti-corner komt, ook fanclubleden deelden die optelsom en observatie... leuk hé


Heb zaterdag 24/8 onder andere volgende - voor mij bekende- dames gezien:

Chayenne Cora Dilara Emma Ilona/Denise Dunia Inez Jana Jayjay/Lorena Jill Kasia Lara Lea Leona Lisa Lola (Fr-sprekend) Lolly Lulu Marianna Medina Nastia Romina Rosa (dom) Sabrina (ro) Shiva Simona Sonja Yvonne Valeria Veronica+ nog een 30-tal anderen


:gruebel:

The Saint
25 augustus 2013, 10:37
:gruebel:

kan ook 20tal anderen zijn :baeh:

ketserr
25 augustus 2013, 10:58
Heb zaterdag 24/8 onder andere volgende - voor mij bekende- dames gezien:

Chayenne Cora Dilara Emma Ilona/Denise Dunia Inez Jana Jayjay/Lorena Jill Kasia Lara Lea Leona Lisa Lola (Fr-sprekend) Lolly Lulu Marianna Medina Nastia Rachel Romina Rosa (dom) Sabrina (ro) Shiva Simona Sonja Yvonne Valeria Veronica+ nog een 30-tal anderen

Cora, Dilara en Valeria waren er niet. Ik kan je lijstje wel aanvullen

Oeps, nou schrijf ik eigenlijk alweer te veel.

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 11:08
Cora, Dilara en Valeria waren er niet. Ik kan je lijstje wel aanvullen

Oeps, nou schrijf ik eigenlijk alweer te veel. ze zuigen ook een hoop uit de duim die gt beren alleen wijze grijze vertrouw ik en heeft een eerlijke mening :biggrin:

Big30
25 augustus 2013, 11:16
@db,

Gelieve in dit topic niet meer steeds maar te herhalen hoe goed je de vulkaan wel niet vindt, dat soort berichten verplaats ik naar vulkaan geleuter :).

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 11:19
nog een week heeft nrw vakantie daarna zal alles wel weer het oude worden in gt en iedere club gt heeft nog steeds genoeg te bieden :biggrin:

Picasso 1
25 augustus 2013, 11:29
ze zuigen ook een hoop uit de duim die gt beren alleen wijze grijze vertrouw ik en heeft een eerlijke mening :biggrin:

Gewoon uitgaan van feiten en niet van impressies.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?12143-Geile-Tijden&p=329920#post329920

Maar je bent natuurlijk vrij om superwestcoast aan je niet te vertrouwen lijst toe te voegen. :wink:

Badslippers
25 augustus 2013, 11:38
ze zuigen ook een hoop uit de duim die gt beren alleen wijze grijze vertrouw ik en heeft een eerlijke mening :biggrin:

Ik neem aan dat je dan zijn Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10 buiten beschouwing laat ! ! !

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 11:46
als marina nu is iedere dag een Lijsje maak met aanwezige dames dan krijgen je een goed overzicht en dat een onafhankelijke beer dat Lijsje zo nu en dan is kom controleren on aangekondigd dan wel . dan zijn we goed bezig :biggrin:

satanic surfer
25 augustus 2013, 12:09
Ben zelf uiteraard algeheel géén kenner (meer) van de line-up qua namen, maar kan uit de lijst van onze Franstalige confrater SWC minstens 19 namen van dames distilleren die er zaterdag Niet waren, dus rond de 50 is erg plausibel...

Dolfie
25 augustus 2013, 12:09
en dat een onafhankelijke beer dat Lijsje zo nu en dan is kom controleren on aangekondigd dan wel . dan zijn we goed bezig :biggrin:

Die taak van onafhankelijke controlerende beer wil ik wel op mij nemen,betaling in vrijkaartjes is prima:)

Grtz,Dolfie

de duisburg spesjalist
25 augustus 2013, 12:41
Die taak van onafhankelijke controlerende beer wil ik wel op mij nemen,betaling in vrijkaartjes is prima:)

Grtz,Dolfie daar moet natuurlijk wel een loting systeem voor komen dolfie wand voor dat je het weet ben je afhankelijk en als het met de bezetting zo is als laats toen we er samen waren kan jij niet zo goed meer tellen als jij mooie vrouwen zie ben je gauw afgeleid en raak je de tel kwijt :biggrin: jij zal daar niet de juiste persoon voor zijn ik zat meer te denken aan me zelf wijze grijze de vulkaanridder bp hobbelen michell satanic surver the sanit ma goed het zou er wel niet van komen ;)

The Saint
25 augustus 2013, 14:20
Cora, Dilara en Valeria waren er niet. Ik kan je lijstje wel aanvullen



Kan zijn dat ik valeria met Alexandra verwar: bij nazicht heeft deze dame (als zij het is tenminste) al beide namen gebruikt; over de aanwezigheid van dilaria hadden cupido en ikzelf een discussie: haar gezicht leek sprekend op dat van dilaria maar ze is wel flink bijgekomen: een goeie 2 maanden geleden was dilaria de anorexia nabij.....
Cora zie ik blijkbaar voor iemand anders dan: er zijn in GT ook 2 Cora's geweest vanaf 2012. Pruikendraagster- de Poolse Yvonne, Julia en nog een paar namen- heet tegenwoordig Rosa.

1 naam kan ik zelf nog toevoegen: Poolse Meggy

Ace2
25 augustus 2013, 15:15
In plaats van te vermelden dat een line-up-lijstje van iemand niet helemaal correct is weer gegeven kan iedereen ook natuurlijk zelf een line-up-lijstje samen stellen en dat posten

ketserr
25 augustus 2013, 16:08
In plaats van te vermelden dat een line-up-lijstje van iemand niet helemaal correct is weer gegeven kan iedereen ook natuurlijk zelf een line-up-lijstje samen stellen en dat posten

Ik denk dat je beter had kennen schrijven dat je erg blij ben dat er van de 5 forumleden er toch nog 1 de moeite heeft willen nemen een paar namen te willen noemen hier.

ilovethaigirls
25 augustus 2013, 20:54
over de aanwezigheid van dilaria hadden cupido en ikzelf een discussie: haar gezicht leek sprekend op dat van dilaria maar ze is wel flink bijgekomen: een goeie 2 maanden geleden was dilaria de anorexia nabij.....
Cora zie ik blijkbaar voor iemand anders dan


Heb Dilara een paar weken geleden nog gezien en toen was ze nog steeds de anorexia nabij dus zal wel een andere geweest zijn. Dilara kan je herkennen door jaaggedrag en tattoo op de handen.

De Cora die er nu rondloopt (vrijdag was ze er zeker) heeft opvallende tattoos over gans de arm en een band rond haar been. Verder blond lang haar en vrij knap gezicht.

duesseldorfgirls
26 augustus 2013, 00:08
Yes , normal

Cupido
26 augustus 2013, 23:09
Kan zijn dat ik valeria met Alexandra verwar: bij nazicht heeft deze dame (als zij het is tenminste) al beide namen gebruikt; over de aanwezigheid van dilaria hadden cupido en ikzelf een discussie: haar gezicht leek sprekend op dat van dilaria maar ze is wel flink bijgekomen: een goeie 2 maanden geleden was dilaria de anorexia nabij.....
Cora zie ik blijkbaar voor iemand anders dan: er zijn in GT ook 2 Cora's geweest vanaf 2012. Pruikendraagster- de Poolse Yvonne, Julia en nog een paar namen- heet tegenwoordig Rosa.

1 naam kan ik zelf nog toevoegen: Poolse Meggy

Nadat je vertrokken was heb ik haar gezicht ook gezien en toen bleek dat het in ieder geval niet om Dilara/dilaria ging, maar bij navraag de nieuwe Mona betrof. Zij was net nieuw in de club.

ketserr
27 augustus 2013, 00:29
Nadat je vertrokken was heb ik haar gezicht ook gezien en toen bleek dat het in ieder geval niet om Dilara/dilaria ging, maar bij navraag de nieuwe Mona betrof. Zij was net nieuw in de club.

Ketsnorm Mona aanzien voor Dilara? Dat is niet goed.

de duisburg spesjalist
27 augustus 2013, 19:19
ik ben benieuwd met wat voor verslag bosbeer morgen kom

bosbeer
27 augustus 2013, 19:32
ik ben benieuwd met wat voor verslag bosbeer morgen kom


Die lul schrijft toch elke week hetzelfde. Van mij mag ie het verslag van vorige week ook in copy + paste doen.
Maar volgens mij begin je een GT fan te worden. De Vulkan is ook niet veel soeps meer, hè .

Piet Plezier
27 augustus 2013, 19:40
Die lul schrijft toch elke week hetzelfde. Van mij mag ie het verslag van vorige week ook in copy + paste doen.
Maar volgens mij begin je een GT fan te worden. De Vulkan is ook niet veel soeps meer, hè .

De vulkan is beter dan gt,maar ieder zijn meug.

Dolfie
27 augustus 2013, 19:40
Maar volgens mij begin je een GT fan te worden. De Vulkan is ook niet veel soeps meer, hè .

Als de spesjialist niet naar zijn eurokes moest zien zat hij elke dag in GT:)

Grtz,Dolfie

de duisburg spesjalist
27 augustus 2013, 19:56
nee jongens niet iedere dag ik moet er niet aan denken ma als ik in gt ben heb ik het na me zin je moet er alleen een helle dag de tijd voor hebben en die mis ik en de zondag is een familie dag ;) ik kan natuurlijk moeilijk me familie mee na gt nemen die zus van me zal niet in de line up passen en wordt de deur gewoon geweigerd door marina . zo vier keer per jaar is gt een goed alternatief . of de vulkaan niet veel soeps is ja bosbeer dan moet je 50 km veder gaan reiden en kom er alstublieft niet voor 18.00 uur laat dat dikke vel thuis neem een feldfles beks mee zorg dat je niet te warme kleren aan heb . en je kan overgens stoppen met dat dieet je loop de kilos er zo vanaf

bosbeer
28 augustus 2013, 14:24
Live from GT:

Uurtje geleden gearriveerd na even wat shirts te hebben gehaald bij de Design-outlet in Roermond. De parkeerplek voor het hek was nog vrij, verder was alles bezet. In de club zelf ziet het er nog niet druk uit maar wel liggen er veel beren in de tuin, net als ik. Het is heerlijk en de zon schijnt volop. Wel veel insekten, ook tijdens de lunch in de tent. Voornamelijk vliegen en wespen. Wegjagen heeft geen zin, ze komen direkt weer terug. Volgende week maar mijn elektrische tennisracket meenemen. Toen ik aankwam was alleen forumbeer De Paus aanwezig. Maar 10 minuten geleden voelde ik opeens de grond trillen en de toetsen van de ipad begonnen Plotseling alle kanten op te schieten. Verder schrijven was compleet onmogelijk. Want....opeens stond Ace2 voor mijn neus, die me in de tuin kwam opzoeken en even wat belangrijke zaken kwam doorspreken. Hij vertelde me dat Jack42 ook net binnen was en die komt nu net langs mijn ligbed lopen om zich ook op een bed te gaan vestigen. Hij doet iedereen de groeten en zal om 17.00 uur hier een vriendinnetje treffen waar ik de naam niet van mag noemen. Wel van Jack, maar niet van haar. Ook Mynasch kwam net even langs. Hij had me een IM gestuurd dat hij er zou zijn en het leuk zou vinden om met andere beren kennis te maken. Ik had hem nog nooit gezien en bedacht me daarstraks dat het niet simpel zou zijn om elkaar te herkennen als je niet eens van elkaar weet hoe je eruitziet. Maar hij zag me met de Ipad aan het werk en herkende direkt de blauwe IJsberenforumbalk. Sympathieke beer die ook al heel wat jaartjes in clubland meeloopt en nu van plan is wat meer te gaan schrijven. Hij had nu al een 30-tal damesnamen op een briefje geschreven en vermoedelijk zet hij die morgen op het forum.
Toen ik binnenkwam stelde de line-up nog niet veel voor. Bonny kwam net met een beer poedelbloot de tuin inlopen en gaat nu hierachter me flink tekeer op de witte banken. Ik loop zometeen even een rondje om te kijken of er al verbetering in de damesvoorraad zit. Ace2 zal vermoedelijk straks wel de namenlijst gaan verzorgen.....

bosbeer
28 augustus 2013, 16:08
Live from GT:

Ik lig hier naast Jack42 lekker in de tuin en we worden steeds bijna getorpedeerd door reuzenlibelles. Jack noemt ze Drones. Ze zijn vermoedelijk op zoek naar mooie vrouwen, maar die zijn vandaag in de tuin dun gezaaid en nemen ze voornamelijk berenvellen waar. Binnen trouwens ook nog steeds weinig vrouwenvlees. Maar gezellig is het wel , met lekkere achtergrondmuziek. Ace2 komt er net ook bijzitten en constateerde ook dat er een voor GT mager aantal dames aanwezig is. En wat er rondloopt is vooral van de oude garde die voor ons niet meer voor een kamergang in aanmerking komt. Ace is net op de kamer geweest met de Turkse Lakeisha, momenteel met lang zwart ( volgens mij) nephaar, want een maand geleden had ze nog eenzelfde coupe als Kuifje.
We zijn ook nog in afwachting van HP001, die gisteren ook berichtte te zullen komen. De Souza laat vandaag verstek gaan en zit vanavond gespannen voor de buis naar AC Milan - PSV te kijken. Veel succes hiervandaan. Nog steeds veel kleine insekten hier in de tuin en net ben ik bovenop mijn voet gestoken. Maar gelukkig hoef ik niet met mijn voeten te neuken. De zon verdwijnt hier nu steeds meer achter de wolken, dus we gaan zo maar eens binnen kijken en wie weet zijn er nog een paar stukken bijgekomen.

gignnl
28 augustus 2013, 16:12
Bosbeer,kun je er geen prijsvraag van maken:raad de naam van J42 zijn vriendin!

bosbeer
28 augustus 2013, 16:32
Bosbeer,kun je er geen prijsvraag van maken:raad de naam van J42 zijn vriendin!

Zou ik kunnen doen, maar ze wil haar naam absoluut niet hier zien en er is zeker een beer die het zal raden en dan moeten we ook zeggen dat het goed is. En ik weet ook welke beer die hoofdprijs dan wint, het begint met een G en het eindigt met een L.
Maar ik stel wel een hoofdprijs beschikbaar: een kortingskaartje van LR à raison van maar liefst 10 euro. De winnaar krijgt bericht via IM, omdat we anders problemen met het meisje krijgen.....

de duisburg spesjalist
28 augustus 2013, 17:10
dat is nou zo mooi he een eerlijk verslag geen overdreven gedoe gewoon zegen zo als het is ;)

bosbeer
28 augustus 2013, 18:58
Live from GT:

Nog altijd rustig in GT. Niet teveel beren en zeker niet teveel dames. Een dergelijke matige line-up heb ik zeker een half jaar niet gezien. Ik schat een vrouw of 50 met helaas weinig stunners erbij. Net gezellig een uurtje bier zitten drinken op het terras met Jack42, Ace2, HP001 en Mynasch. De laatste kwam net terug van de kamer met de Litouwse Maria. Ace2 is met de Cubaanse Claudia naar de kamer geweest en was niet ontevreden, maar net vertrouwde hij me toe dat hij haar eigenlijk geen mooie vrouw vindt. Veronica komt ook net binnen en staat zich op te maken in de kleedruimte. Altijd leuk om haar even in de zeik te nemen, want ze kan veel hebben en kaatst de bal wel weer terug. De mooie en leuke Thekefrau Krista staat tot haar verdriet weer achter de bar vandaag , maar de andere kant vindt ze het veel leuker. Ook de Nederlandse Viktoria is net gearriveerd en ziet er goed uit. Ze is een leuke meid en ook niet te beroerd voor een gezellig gesprek als je er niet mee op de kamer gaat. We zijn net van het terras vertrokken naar binnen, want Anastasia kwam bij HP001 op schoot zitten en dan kun je ze beter alleen laten omdat dat altijd eindigt in een kamergang van een paar uur. Maar wie schetst mijn verbazing dat hij nu weer naast me komt zitten. Hij zegt me nog niet te gaan omdat hij het hard to get wil spelen en ze er niet op moet rekenen hem elke week mee naar de kamer te kunnen nemen. Ik vrees alleen dat hij straks geen keus heeft, want er is verder niets van zijn gading. Helaas komen Ace2 en Jack niet op het forum door de falende WIFI. Ik heb weer een dagabonnementje van 2 euro genomen en dat gaat nu goed. De line up houdt u nog tegoed van Ace en Mynasch, maar veel soeps is het helaas niet vandaag. We gaan maar eens een zoektocht beginnen naar een geschikte dame.

Hunziker
28 augustus 2013, 19:42
Live from GT:
Een dergelijke matige line-up heb ik zeker een half jaar niet gezien. Ik schat een vrouw of 50 met helaas weinig stunners erbij.

Live from GT:
(...) Ace2 komt er net ook bijzitten en constateerde ook dat er een voor GT mager aantal dames aanwezig is. En wat er rondloopt is vooral van de oude garde die voor ons niet meer voor een kamergang in aanmerking komt. (...)

Minder natuurlijk, maar ik moet eerlijk zeggen, het is goed om dit te lezen. Ik ben van mening als je juist de “oude garde” / 'de niet-stunners' laat voor wat het is er eerder een moment komt voor vernieuwing. Hen aan het werk houden, dan schiet je jezelf in de voet. Houden zo dus heren, klasse! Enkele stunners liggen nu ook op hun rug, maar dan in de zon.Heb er een aantal gesproken voordat zij op vakantie gingen. Een aantal weken dus niet neuken werd mijn verteld, werd als een zaligheid gezien voor de dames. Kan dat wel begrijpen als je er 15-20 per dag langs ziet komen en dat dag in dag uit. Dus ja als ze terug komen, reken maar dat ze zin hebben :biggrin: Just a matter of time


Live from GT:
Helaas komen Ace2 en Jack niet op het forum door de falende WIFI. Ik heb weer een dagabonnementje van 2 euro genomen en dat gaat nu goed.
In augustus heb ik eens gekeken op het netwerk hoeveel aansluitingen er waren van Wifi en een vijftal vaste aansluitingen van GT van randapparatuur (o.a. de tv in de eettent).
Gasten en het personeel:
67 aansluitingen om 15.56 uur
81 aansluitingen om 16.01 uur
107 aansluitingen om 18.57 uur (wifi GT) + 46 aansluitingen (Wifi GT3)
125 aansluitingen om 22.09 uur
132 aansluitingen om 23.24 uur
And printscreens available...voor de non-believers
Het netwerk is/kan druk zijn…..
Tja..just listen en 'zing' mee als het weer eens niet lukt met Wifi in GT;) ..”Hallel…..” (want de nodige energie is er reeds ingepompt om dit op te "laten" lossen).

http://www.youtube.com/watch?v=xaWLsgxDzuw

bosbeer
28 augustus 2013, 23:08
Live from GT:

Beetje slap dagje vandaag hier in GT dus. Wel mooi weer en dat is al heel belangrijk. We kunnen straks bij regen en sneeuw nog lang genoeg in de barruimte vertoeven. Daar was het trouwens erg benauwd vandaag, terwijl het op het terras lekker was. Zoals verwacht is HP001 toch naar de kamer gegaan met Anastasia. Ze doet dat graag met hem, want meestal zijn ze toch wel een uurtje of 3 weg. En steeds zie je haar dan weer drinken komen halen in de bar terwijl HP op zijn luie reet in de kamer ligt. Kan ook zijn dat ze hem heeft vastgebonden aan het bed en dan kan hij natuurlijk ook geen drankjes halen. Zelf heb ik een uurtje gestoeid met Veronica, die weer ouderwets in vorm was. Er zijn natuurlijk best wel een aantal nieuwere en jongere meiden, maar we hebben geen idee wat die op de kamer waard zijn. Eerlijk gezegd heb ik er bij de meesten niet veel vertrouwen in. Opvallend vandaag dat er weinig Roemeentjes waren. Geen Luana, Marianne, Elisabeth, Cassandra , Henriette, Chantal, Celine. Nieuwtje is dat de Thaise Maggy weer terug is na lang te zijn weggeweest. Erg druk had ze het niet, want ze zat veel op het trapje bij de Kino. Absolute recordhouder kamergangen vanavond was de mooie slanke Poolse Paula. Ze liep af en aan. Ik kan me herinneren dat Masseurke ongeveer een maand geleden met haar op de kamer was en het helemaal niks vond. Zou dat nou aan Paula gelegen hebben? Jack42 is vandaag getart door zijn vriendinnetje. Steeds ging ze met een ander naar de kamer en als ze terug liep aaide ze Jack elke keer over zijn bol. Het had niet veel gescheeld of hij was vertrokken naar Babylon of hij had voor straf een ander meisje mee naar de kamer genomen. Hij had om 17.00 uur met haar afgesproken en pas om ca 20.30 uur vertrokken ze toch samen naar de kamer. Ace2 liep helemaal met ze mee naar de kamer en probeerde een trio af te dwingen. Maar daar had Jack kennelijk geen zin in en joeg hem uiteindelijk de deur van de hut uit. Daarna met Ace een tijdje aan de bar het wel en wee van de clubs doorgesproken. We vroegen ons bv af of we over 10 jaar nog steeds naar een club zouden gaan, ervanuitgaand dat we dan nog leven natuurlijk. Als er op een gegeven moment een regering in Duitsland komt die korte metten maakt met het hele saunaclubgebeuren is het natuurlijk einde verhaal. Daarna zocht ik Veronica op en terwijl ik met haar naar de kamer liep hoorde ik ver achter me een mondharmonica...........

seqoya
29 augustus 2013, 08:17
als ik dat zo lees vraag ik me af of het verstandig is vandaag naar GT te gaan... volgens neef Ace waren er geen seqoya chickies ... :(

bosbeer
29 augustus 2013, 08:39
RECTIFICATIE

Helaas moet de reporter constateren dat er onjuistheden zijn geslopen in het GT-live bericht van 00:08 uur. Ik had ietsje te enthousiast conclusies getrokken over de kamergang van Jack42. Zijn vriendinnetje zou gewoon om 17.00 uur komen, maar Jack had helemaal geen afspraak gemaakt om direkt met haar te gaan kameren en liet juist haar in het ongewisse. We moeten dus ook in dit geval gewoon constateren dat de beren nog altijd de baas zijn in GT en dat zij bepalen wanneer er wordt gekamerd en niet het meisje. Een zonnesteek in combinatie met alcohol en een net uitgebroken verkoudheid heeft helaas bij de reporter geleid tot een Story-achtige passage in het artikel en die zijn per definitie niet waar. Mogelijk heeft ook meegespeeld dat het een komkommerdag was in GT en een reporter snakt nou eenmaal naar nieuwtjes. Sorry Jack, mijn excuses en ik beloof je dat ik nooit meer extra flauwekul bij de verder altijd op waarheid berustende artikelen zal verzinnen. Niet bij jou en bij niemand. Bovendien wordt dan mijn salaris ingehouden en dat kan ik er nu net niet bijhebben......
Groet,
Bb.

seqoya
29 augustus 2013, 08:40
Jack is de ijsbeer der ijsberen...en die laat zich door niemand in een kamer duwen... die beslist alles of iemand uitverkoren wordt of niet !! ;)

amigo70
29 augustus 2013, 19:41
RECTIFICATIE

Helaas moet de reporter constateren dat er onjuistheden zijn geslopen in het GT-live bericht van 00:08 uur. Ik had ietsje te enthousiast conclusies getrokken over de kamergang van Jack42. Zijn vriendinnetje zou gewoon om 17.00 uur komen, maar Jack had helemaal geen afspraak gemaakt om direkt met haar te gaan kameren en liet juist haar in het ongewisse. We moeten dus ook in dit geval gewoon constateren dat de beren nog altijd de baas zijn in GT en dat zij bepalen wanneer er wordt gekamerd en niet het meisje. Een zonnesteek in combinatie met alcohol en een net uitgebroken verkoudheid heeft helaas bij de reporter geleid tot een Story-achtige passage in het artikel en die zijn per definitie niet waar. Mogelijk heeft ook meegespeeld dat het een komkommerdag was in GT en een reporter snakt nou eenmaal naar nieuwtjes. Sorry Jack, mijn excuses en ik beloof je dat ik nooit meer extra flauwekul bij de verder altijd op waarheid berustende artikelen zal verzinnen. Niet bij jou en bij niemand. Bovendien wordt dan mijn salaris ingehouden en dat kan ik er nu net niet bijhebben......
Groet,
Bb.

Hi Bosbeer,

Je moet denk ik zowiezo voorzichtig zijn met berichten over wat andere beren met een dame wel of niet doen. Laat dat aan de betreffende heren over om hierover te rapporteren. Verder geniet ik altijd van jouw live berichten vanuit GT.

Thanks
Amigo70

bosbeer
29 augustus 2013, 20:15
Hi Bosbeer,

Je moet denk ik zowiezo voorzichtig zijn met berichten over wat andere beren met een dame wel of niet doen. Laat dat aan de betreffende heren over om hierover te rapporteren. Verder geniet ik altijd van jouw live berichten vanuit GT.

Thanks
Amigo70

Tja Amigo, overal sluipt weleens een foutje in en soms schrijf je in je enthousiasme iets teveel. Ik schrijf echter nooit iets over wat een beer wel of niet met een dame doet, want daar ben ik (gelukkig) ook niet bij. Als een beer graag kwijt wil wat hij met een dame op de kamer doet kan hij dat inderdaad het beste zelf publiceren. En vaak zijn dat de mooiste verslagen. Bij mij gaat het meer over het clubgebeuren, de contacten in de club tussen de forumberen en over wetenswaardigheden aangaande de dames en meestal een line-up. Maar als het zo is dat je iets schreef wat niet juist bleek te zijn, dan moet je je natuurlijk niet te groot voelen om dat recht te zetten. Verder denk ik dat je de hier geschreven verhaaltjes en verslagjes , zowel van mij als van een paar collegaberen , niet al te serieus moet nemen. Praktisch alles berust op waarheid, maar soms sluipt er weleens een geintje tussendoor. En in een club besteedt de gemiddelde beer nu eenmaal meer tijd met lachen dan met neuken want we komen er ook voor de lol. Maar bedankt voor je advies.

wayne r
30 augustus 2013, 14:26
Zit nu mn laatste vakantiedag in GT door te brengen. Zonnetje en wifi komen er maar schuchter door en dus is het in hoofdzaak binnen te doen.
Flo heeft me deze middag zowat geradbraakt. Heb net ook een heerlijke wrap binnengespeeld en verpoos even op het bankje.
Qua line-up was het deze voormiddag maar matjes maar er is beterschap in de maak. Aan een lijstje ga ik me niet wagen wegens te veel nieuws onder de zon. Ga me straks nog tegoed doen aan de Nederlandssprekende latina bianka.