PDA

Volledige versie bekijken : pt osnabruck bloedt dood?



banzaibeer
29 oktober 2013, 00:46
Hallo medeijsberen en Admin/Willem2..
Ik merk dat dit onderdeel van de site een beetje op zijn einde loopt? Er wordt nauwelijks nog iets nieuws geplaatst helaas. Ik zagop de site van PTO dat er een aantal nieuwe meiden bijgekomen zijn. Ik zou daar erg graag foto's en reviews van zien...Ook wordt er op de al bekende meiden met hun reviews niets toegevoegd... Jammer want deze club heeft wel mijn voorkeur...

rob333
29 oktober 2013, 00:54
Op ISG is een jonge Ier gelukkig nog altijd actief schrijver over deze club. Namelijk Dublin Mick. Ik had de eer hem een keer te ontmoeten in TC Osnabruck.
Dus voor de laatste stand van zaken zou je ook daar eens kunnen kijken: http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2603-Partytreff-Osnabr%FCck

Maar hopelijk schrijf jij er binnenkort ook weer een leuk artikel over? Ik zal het met belangstelling lezen :)

krukar
29 oktober 2013, 08:35
TCO bloedt niet dood, die club is best actief. Echter, voor de meeste ijsberen ligt het uit de route (meeste wonen op de lijn Venlo - Roermond).
Ander punt is dat TCO in z'n directe omgeving concurreert met La Vita, ook kwa prijsstelling, en velen zijn het eens dat LV dan de betere optie is....

rob333
29 oktober 2013, 09:44
Dat ben ik wel eens met Krukar, al moet ik zeggen dat de prijsstelling van TCO beter is dan LaVita, zeker als je kiest voor het publieke dagkaartje (zonder mogelijkheid op een afgesloten kamer).
Je hebt trouwens nog een drietal clubs in de omgeving, waaronder PT Dolce Vita (Wagenfeld) en PT Love Toxic (Enger). Ik sluit niet uit dat ik Dolce Vita dit jaar (of anders in 2014) ook een keer ga proberen, hoewel het wel wat verder rijden is.

Admin
29 oktober 2013, 10:28
TCO bloedt niet dood, die club is best actief. Echter, voor de meeste ijsberen ligt het uit de route (meeste wonen op de lijn Venlo - Roermond).
....

Dat klopt.
En dan is er nog het feit dat partytreffers-pauschalclubgangers in de regel minder schrijven.

cunnilingus
29 oktober 2013, 19:10
Ik had er donderdag heen wilen gaan met mijn gewonnen kortingskaart. Maar nu hebben ze een party aangekondigd voor donderdag, dus dan is mijn kaart niet geldig. Volgende maand dus :biggrin: